تشخیص گارانتی اصل لوازم خانگی از تقلبی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از مواردی که در سال های اخیر تبدیل به بلای جان مصرف کنندگان لوازم خانگی شده گارانتی این محصولات می باشد؛ اسم بزرگی که کوچک ترین خدماتی را به مصرف کنندگان ارائه نخواهند داد؛ یکی از مباحثی که مصرف کنندگان همواره در هنگام خرید لوازم خانگی از متخصصین شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد می پرسند نحوه تشخیص گارانتی اصل لوازم خانگی از تقلبی است که برای رفع این مشکل از کارشناس لوازم خانگی آی پی امداد خواستیم تا این مسئله را برای شما عزیزان شرح دهد.

کاربران گرامی؛ تمامی مطالب این صفحه در ویدیو شرح داده شده است و شما عزیزان با تماشای این ویدیو از مطالعه متن این صفحه بی نیاز خواهید بود.

علت وجود گارانتی تقلبی لوازم خانگی در ایران

به طور کلی لوازم خانگی موجود در بازار ایران به دو دسته ایرانی و خارجی تبدیل می شوند؛ برند های ایرانی همواره سعی می کنند تا خدمات پس از فروش خود را با نظارت مستقیم به مصرف کنندگان ارائه کنند و تا حدود زیادی هم توانسته اند در انجام این امر به طور صحیح موفق باشند.

اما لوازم خانگی خارجی که بدون حضور این برند ها در بازار ایران یافت می شوند چه خدمات پس از فروشی را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهند؟

در حقیقت لوازم خانگی خارجی به راه های مختلفی به ایران می رسند؛ خیلی از این لوازم به طور قاچاق وارد بازار می شوند و خیلی از آن ها حتی خودشان هم اصل نیستند؛ در این میان شرکت های بازرگانی برای کالای خود خدمات پس از فروشی را زیر نظر شرکت های معتبر در نظر می گیرند که این خدمات در ایران گرانتی اورجینال محسوب می شوند.

اما بساری از محصولات قاچاق صرفا با یک گارانتی ساختگی ارائه می شوند و هدف از ساخت این گارانتی هم صرفا فروش ساده تر محصولات می باشد؛ در ادامه به شما میاموزیم تا بدانید کارت گارانتی اصل چگونه قابل تشخیص است؟

کارت گارنتی اورجینال لوازم خانگی چه ویژگی هایی دارد؟

در این بخش از ویدیو تشخیص گارانتی اصل لوازم خانگی از تقلبی از کارشناس آی پی امداد خواستیم تا ویزگی های یک کارت گرانتی اصل را برای شما عزیزان توضیح دهد.

  • داشتن هولوگرام روی کارت گارانتی موضوعی مهم است.
  • توجه داشته باشید که نام شرکت وارد کننده محصول روی کارت گارانتی ذکر شده باشد.
  • کارت گالانتی حتما باید دارای شماره ثابت و آدرس باشد.
  • توجه داشته باشیید که کارت گارانتی مختص به محصول شما باشد.

راه های تشخیص گارانتی اصل لوازم خانگی از تقلبی

اگر قصد دارید تا خیال خود را از بابت محصولی که خریداری کرده اید راحت کنید در آخر این ویدیو با ما همراه باشید.

شما با استفاده از دو سایت ایرانیان اصناف و ایران جی اس می توانید اقدام به تشخیض اصل یا تقلبی بودن لوازم خانگی خود نمایید.

  • با استفاده از پنل سمت راست سایت در ایران جی اس و گزینه سرچ گروه لوازم خانگی می توانید از شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش هر محصولی با خبر شوید.
  • با ورود به سایت ایرایان اصناف با ورود به سامانه های الکترونیک و زدن گزینه نمایندگی برند های خارجی می توانید از اصل یا تقلبی بودن گارانتی لوازم خانگی خود مطلع شوید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد