توسط زهرا حبیبی مطرح شده

خرید یخچال هیمالیا یا اسنوا

سلام خدمت گروه محترم آی پی امداد مدتیه که برای خرید جهیزیه دارم درباه خرید یخچال فریزر تحقیق میکنم، ولی درنهایت به این نتیجه رسیدم از کارشناسان محترم شما کمک بگیرم. میشه لطفا بین یخچال دوقلو هیمالیا و اسنوا بفرمایید کدوم بهتر عمل میکنن؟ قیمت ها اینقد پایین نیست ک این ریسک رو قبول کنیم برا ی خرید هر یخچالی خواهش میکنم کمک کنید که خرید یخچال هیمالیا یا اسنوا پیشنهاد میشود؟ سپاس

7 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 30 بهمن 1399

    درود کاربر گرامی، اگر بین انتخاب یخچال هیمالیا یا اسنوا شک دارید، بدانید که هر دو برند ایرانی میباشند و تقریبا میتوان گفت که کیفیت قطعات یکسانی دارند، اما رضایتمندی مشترکین از خدمات پس از فروش هیمالیا کمی بهتر از اسنوا بوده و تعیرکاران در حین تعمیر با یخچال هیمالیا راحت ترند. اما این موضوع در رابطه با همه دستگاه های این دو برند صدق نمیکند و بارها اتفاق افتاده که یخچالی از برند هیمالیا یا اسنوا نارضایتی هایی و یا بلعکس رضایتمندی هایی به همراه داشته که این موضوع بعد از تولید و استفاده مصرف کننده کاملا شانسی است. پیشنهاد آی پی امداد به شما مطالعه مقاله های راهنمای خرید یخچال در این ساید و بررسی نظرات کاربران در انتهای هر صفحه میباشد.

  • آی پی امداد 30 بهمن 1399

    بررسی نظرات مهم هنگام انتخاب بین یخچال هیمالیا و اسنوا: 1: هیمالیا طبقات و فضای بیشتری نسبت به اسنوا دارد. 2: کاربران نسبت به یخساز و آبسردکن یخچال هیمالیا انتقاد و نارضایتی دارند. 3: یخچال های اسنوا بازه قیمتی متقاوتی ندارند. 4: بعضی از کاربران با لوازم جانبی یخچال اسنوا مشکل داشتند و از کیفیت آن راضی نبودند. 5:صدایی که از کمپرسور یخچال تولید می‌شود در یخچال‌های اسنوا تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. 6:نقطه ضعف بزرگی که برای یخچال های اسنوا می توان بر شمرد، عدم وجود نمونه های مقرون به صرفه این یخچال ها است. 7:کمپرسورهایی که هیمالیا برای یخچال فریزرهایش استفاده می‌کند در شرایط آب و هوایی مناطق گرم و نیمه گرمسیری ایران بهتر کار می‌کند.

    آی پی امداد 30 بهمن 1399

    لطفا تعیرکاران و مصرف کنندگان هم برای راهنمایی بهتر نظرات خود را بیان کنند.

    امید 08 اسفند 1399

    یخچال های استوار کیفیت خوبی نداری،بعد از ۴ ماه نور صفحه نمایش نصف شده،صدایی یخچال زیاده

    صبا کامجو 03 تیر 1402

    من یه یخچال اسنوا میخوام خریداری کنم و طرف مقابلم ۴ سال ازش استفاده کرده و میگه فریزرش سالمه فقط گاز یخچال تموم شده. از کجا باید بفهمم موتور یخچال و قطعات داخلی یخچال سالم هست یا عوض نشده؟

      آی پی امداد 03 تیر 1402

      درود، یک سرویس کار متخصص باید یخچال را چک کند.

    سیدمجتبی 09 مهر 1402

    خب هر یخچال از هر مارکی که باشه وقتی الکی گازش تموم میشه یعنی یا موتورش بی کیفیته یا لوله ها و اتصالاتش مرغوب نیستند و اصل یخچال با همین دو مورد درگیره وگرنه اتاقک و لاستیک در و طبقات به تنهایی که یخچال نمیشه.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد