logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟

موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟
موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟ این یکی از پرسش هایی است که این روزها کاربران به هنگام خرید یخچال های برند هیمالیا با آن مواجه می شوند. هیمالیا یکی از قدیمی ترین برندهای تولیدکننده انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، دوقلو و … در ایران است. اگرچه اکثر مشتریان ایرانی با این برند آشنایی کاملی دارند، اما ممکن است سوالات مختلفی در ذهنشان ایجاد شده باشد. از این رو در ادامه این مقاله با بررسی کشور سازنده موتور یخچال هیمالیا و سایر اطلاعات مرتبط قصد داریم به مشتریان کمک کنیم که دچار سردرگمی نشوند. با آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال هیمالیا می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

درباره تاریخچه شرکت هیمالیا

هیمالیا یکی از برندهایی است که طی سال های طولانی اقدام به تولید و عرضه انواع لوازم خانگی از جمله یخچال فریزرهای مدل های مختلف می نماید. این برند قدمتی بیش از یک قرن دارد و فعالیت تولیدی خود را از دهه 50 با تولید انواع یخچال فریزر آغاز نمود. سپس در دهه 70 توانست انبوه یخچال و فریزرهای ایستاده خانگی را تولید نموده و به شهرت زیادی برسد. از طرف دیگر این برند با تولید یخچال فریزرهای باکیفیت توانست به میزان زیادی رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

درباره تاریخچه شرکت هیمالیا

قطعات یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟

شرکت هیمالیا مانند سایر شرکت های تولید کننده انواع لوازم برودتی مانند یخچال ها، به شکلی کاملا خودکفا بسیاری از قطعات و لوازم مورد نیاز خود را تولید می کند. همچنین برخی از قطعات یخچال هیمالیا نیز مانند مواد اولیه و برد یخچال به صورت مونتاژ کاری شده و وارداتی انجام می شود. از این رو می توان گفت که برند هیمالیا توانسته است با به کار گیری بهترین قطعات یخچال هیمالیا و بالاترین سطح کیفیت اقدام به ساخت یک دستگاه با راندمان کاری مناسب در کنار خدمات پس از فروش قوی برای مشتریان خود نماید.

قطعات یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟

موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟

موتور یخچال به عنوان قطعه اصلی و مهم این دستگاه به شمار می رود که باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد. از این رو اینکه مشتریان با سوالاتی نظیر موتور یخچال هیمالیا سخت کدام کشور است، مواجه شوند، بسیار طبیعی است. همانطور که می دانید، هیمالیا یک برند ایرانی و داخلی است که تمایم محصولات آن در کشور ایران تولید می گردد. اما ساخت و طراحی قطعات این برند به کمک شرکت های آاگ و بتاکو بوده است. کمپرسورهای یخچال هیمالیا منحصرا برای این برند است.

موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست؟

به طور کلی شرکت هیمالیا از ابتدای فعالیت تولیدی خود با شرکت های مختلف و مطرح تولید کننده موتور یخچال کار کرده است که هریک از آنها در رده های کیفیتی بالایی قرار دارند. از جمله این شرک ها می توان به AEG اروپا، دونپر چین، دانفوس آلمان و هایتک و … اشاره نمود. این برندها نیز همگی موتورهایی با سطح قدرت بالا و مصرف انرژی بهینه تولید و صادر می نمایند.

موتور یخچال هیمالیا دارای چه قیمتی است؟

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در هزینه خرید یخچال هیمالیا تاثیر بگذارد، قیمت موتور یخچال هیمالیا می باشد. چراکه موتور از جمله محصولاتی است که معمولا وارداتی است. به همین دلیل قیمت مشخصی ندارد. در همین راستا می توان گفت که کمپرسور یخچال هیمالیا نسبت به سایر موتورهای به کار رفته در برندهای دیگر یخچال دارای قیمت مناسب تر و به صرفه تری است و از طول عمر و کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. موتور تمامی یخچال های هیمالیا در دو نوع معمولی و پیشرفته هستند که مصرف انرژی بهینه ای نیز دارند.

نظرات کاربران درباره موتور یخچال هیمالیا

این روزها در کشور ایران برندهای ایرانی در حال رقابت با برندهای خارجی هستند و از لحاظ کیفیت و زیبایی تفاوت چندانی با برندهای خارجی ندارند. ولی از لحاظ موتور می توان گفت که تفاوت هایی میان برند ایرانی و خارجی وجود دارد. یخچال های هیمالیا نیز در میان برندهای ایرانی از کیفیت مناسب تری برخوردار هستند. همچنین مصرف کنندگان یخچال های هیمالیا موتورهای به کار رفته در این یخچال ها را نسبتا باکیفیت و بادوام دانسته اند.

یکی از مهمترین عوامل برای کاربران قطعات جانبی یخچال و خدمات پس از فروش آن است. شرکت هیمالیا از این لحاظ با سایر محصولات خارجی در حال رقابت است و توانسته نیازهای مشتریان خود را به خوبی رفع کند. از این رو کیفیت موتور یخچال هیمالیا و خدمات پس از فروش آن از طرف برند همیالیا تضمین شده است و می توانید از محصولات این برند استفاده کنید.

نتیجه گیری از اینکه موتور یخچال هیمالیا ساخت کجاست

با مطالعه این مقاله از آی پی امداد توانستید با کشور سازنده موتور یخچال هیمالیا و کیفیت قطعات یخچال های این برند آشنا شوید. همانطور که گفته شد، موتور یخچال های هیمالیا از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و توانسته اند طی سال ها رضایت مشتریان را جلب نمایند. چنانچه هنگام استفاده از یخچال هیمالیا دچار مشکل شده اید، می توانید از خدمات نمایندگی هیمالیا در آی پی امداد استفاده کنید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • وحید 21 اسفند 1402

    بیست سال پیش میخواستم یخچال بخرم یه تعمیر کار بهم گفت هر یخچالی میخوای بخری به موتورش نگاه کن اگه لبه دار بود و فلان مشخصات رو داشت خوبه و بخر . بدون اینکه به برندش توجه کنم از روی موتورش یه یخچال هیمالیا خریدم. بیست سال مثل کوزت تو خونه‌ی ما کار کرد . با اینکه از مدلهای بدون برفک نبود ولی انصافاً برفک زیادی نمیزد . صدای کم و کیفیت بالای لاستیک های درب حتی بعد از بیست سال کارکرد مثال زدنیه . اون زمان برندهای ژاپنی ، کره ای و اروپایی زیادی توی بازار حضور داشتند و فضا رقابتی بود . تولید کننده های داخلی هم اگه میخواستن سهمی از بازار داشته باشن باید کیفیت رو حفظ میکردن. حالا بعد بیست سال تصمیم گرفتم یه دوقلوی جدید بگیرم . باور کنید برام شده یه دغدغه فکری. برندهای خارجی که دیگه نیستن. برندهای داخلی هم هر کدوم با ده تا زبر مجموعه ، مارک های مختلف رو وارد بازار میکنن. شده دقیقاً حکابت همون خرید اجناس چینی که شانسی هست ، یا خوب در میاد یا بد . حالا دیگه شانست چی باشه ؛

    پاسخ دادن
  • فادیا 10 دی 1402

    سلام وقتتون بخیر. من ۶ ساله که از یخچال هیمالیا استفاده میکنم واقعا عالیه و نگهداری مواد غذایی توش بسیار عالی هست و تا یک ماه میشه میوه رو تازه توش نگهداری کرد..

    پاسخ دادن
  • حامد 03 شهریور 1401

    از موتور یخچال فریز هیمالیا راضی نیستم. دوبار سوخته موتور ما یک سالم کارکرده ازخودشرکتم گارانتی داشت و موتور دوم آوردن

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد