logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟

موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟
موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟ مابه یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین برندهای تولیدکننده انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید در جهان است. این برند انواع لوازم خانگی را تولید و به بازار عرضه می کند که یکی از این لوازم، یخچال می باشد. یخچال فریزرهای این برند دارای کیفیت بالایی هستند و افرادی که از یخچال های مابه استفاده می کنند، رضایت زیادی دارند. در صورتی که شما نیز قصد خرید یخچال مابه را دارید و یا از یخچال های این برند استفاده می کنید و به دنبال این هستید که بدانید موتور یخچال مابه ساخت کدام کشور است، این مقاله از آی پی امداد را تا انتها دنبال کنید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره موتور یخچال مابه می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با تاریخچه برند تولیدکننده یخچال مابه

برند مابه که در ابتدا مبلمان مخصوص آشپزخانه را تولید و روانه بازار می کرد، در سال 1946 و در کشور مکزیک تاسیس گردید. این برند طی سال های کوتاهی توانست پیشرفت بسیار زیادی داشته باشد و بیش از 50 درصد از سهم بازار مکزیک را به خود اختصاص دهد. شرکت مابه پس از گسترش فعالیت خود شروع به تولید اجاق گاز و یخچال های مختلف نمود. این برند در سال 1960 توانست تبدیل به بزرگترین صادرکننده انواع لوازم خانگی به سایر کشورها شود.

کیفیت محصولات تولیدی شرکت مابه موجب افزایش فروش این برند در بازار آمریکا شد و توانست با نمایندگی جنرال الکتریک کار کند. با ادامه همین روند در سال 1990 بیش از 90 درصد از انوع اجاق گازها و یخچال فریزرهای تولید و صادر شده به کشور آمریکا ساخت برند مابه بود. در نهایت مابه به بزرگترین برند کشور مکزیک تبدیل شد. این شرکت امروزه انواع لوازم خانگی و یخچال فریزرهای خود را به سایر کشورهای جهان اصدر می کند و محصولات تولید آن نیز دارای کیفیت و طول عمر بالایی می باشند.

موتور یخچال مابه ساخت کجاست؟

موتور یا کمپرسور یکی از از اجزای بسیار مهم یخچال به حساب می آید. این روزها موتورهای اینورتر از جمله موتورهای مرغوب به حساب می آیند که بسیار از مدل های جدی یخچال فریزرهای برند مابه از این موتورها برای محصولات خود استفاده می کنند. به طور کلی می توان کشور مکزیک را به عنوان کشور سازنده موتور یخچال مابه نام برد که بهترین و باکیفیت ترین موتورها را برای یخچال های این برند استفاده می کند. یخچال مابه دارای موتورهای بسیار قدرتمندی است که صدای بسیار کمی نیز به هنگام کار تولید می کند.

بررسی ویژگی و کیفیت موتور یخچال مابه

شاید سوالی که در میان اکثر مصرف کنندگان یا خریداران یخچال فریزرهای مابه وجود دارد، این باشد که کیفیت کمپرسور یخچال مابه چگونه است؟ یا موتور یخچال مابه چه ویژگی هایی دارد. اطلاع پیدا کردن از این موارد می تواند به شما کمک کند بهترین انتخاب را در میان یخچال فرزیرهای برندهای مختلف داشته باشید.

درباره این موضوع می توان گفت که موتور یخچال فریزرهای برند مابه از لحاظ کیفیت و دوام در سطح بالایی قرار دارند. همچنین این کمپرسورها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که می توانند تا سال ها دوام و کیفیت اولیه خود را حفظ نمایند. موتور اینورتر یخچال فریزر مابه از صدای بسیار کمی در زمان کارکرد خود برخوردار بوده و می تواند تضمین کننده کیفیت بالای یخچال های این برند باشد.

نتیجه گیری از موتور یخچال مابه ساخت کجاست

در این مقاله کشور سازنده موتور یخچال مابه و همچنین کیفیت کمپرسور یخچال فریزرهای مابه را مورد بررسی قرار دادیم. لازم به ذکر است که اگرچه برند مابه از اعتبار بالایی برخوردار بوده و یخچال فریزرهای آن دارای دوام زیادی هستند، اما در برخی مواقع یخچال های این برند نیز ممکن است مانند سایر لوازم خانگی دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کنند. در این شرایط لازم است که به هنگام خرابی یخچال مابه خود و جلوگیری از بروز آسیب های جدی به آن برای تعمیرات یخچال از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مینا 02 اردیبهشت 1402

    دستگیره یخچال مابه ما شکسته نمیدونم چکار باید بکنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 اردیبهشت 1402

      درود، برای تعویض دستگیره درب یخچال خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد