تعمیر یخچال مابه

خدمات تعمیر یخچال مابه در تهران با بهره مندی از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد در محل و با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی تا 12 ماه به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات یخچال مابه: 120,000 تا 950,000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر یخچال مابه

یخچال مابه Mabe یکی از انواع محصولات پرطرفدار در میان مصرف کنندگان ایرانی می باشد که با گذشت زمان یا استفاده نامناسب ممکن است دچار مشکلاتی شود. بنابراین اگر یخچال فریزر یا ساید بای ساید مابه شما روشن نمی شود، اتومات نمی کند، سرد نمی شود، برفک می زند، نشتی دارد و ... می توانید از خدمات یک مرکز مجاز و معتبر برای تعمیر آن بهره مند شوید. آی پی امداد، مرکز تعمیر یخچال مابه با شعبات متعددی که در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران راه اندازی کرده است، تعمیر دستگاه شما را در محل انجام می دهد. این مرکز با کادر حرفه ای خود، بهترین و باکیفیت ترین خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید مابه را به مشتریان تقدیم می کند و در پایان، با ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه و فاکتور رسمی هزینه ها، سعی در جلب اعتماد و رضایت کاربران خود دارد. جهت استفاده از خدمات تعمیر یخچال مابه خود می توانید با شماره تلفن 02158941  یا 02191093903  تماس حاصل فرمایید.

کلیه خدمات ارائه شده برای تعمیر یخچال مابه دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر یخچال مابه در تهران

اگر یخچال فریزر یا ساید بای ساید مابه شما نیاز به تعمیر دارد، بهترین کار این است که از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مابه استفاده کنید. آی پی امداد در کوتاه ترین زمان ممکن، تکنسین های متخصص خود را برای تعمیر یخچال مابه در اختیار شما قرار خواهد داد. نحوه تماس برای تعمیر یخچال مابه به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.
  • همچنین می توانید درخواست تعمیرات یخچال مابه خود را به صورت آنلاین در سایت آی پی امداد ثبت نمایید.
  • شما می توانید به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته با کارشناسان این مرکز در ارتباط بوده و درخواست خود را ثبت کنید.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات یخچال فریزر و ساید مابه در آی پی امداد

  1. پس از ثبت درخواست شما در سامانه خدمات مشتریان، لینک پنل کاربری به همراه شما ارسال خواهد شد.
  2. در پنل کاربری خود می توانید اطلاعاتی مانند مشخصات تعمیرکار، زمان تحویل خدمات، فاکتور با جزئیات هزینه ها، مدت گارانتی و ... را مشاهده کنید.
  3. تعمیرکار مربوطه در کمتر از یک ساعت یا طبق برنامه زمانی مورد نظر شما در محل حاضر می شود و خدمات خود را ارائه می دهد.
  4. پس از انجام تعمیرات، فاکتور رسمی و گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه به شما تعلق می گیرد.
  5. در نهایت رضایت شما از عملکرد تکنسین تعمیر یخچال مابه توسط کارشناسان واحد Happy Call بررسی می شود.
  6. همچنین می توانید از طریق پنل کاربری خود به تعمیرکار یخچال مابه امتیاز دهید.
  7. کارشناس واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیر یخچال مابه از ابتدای درخواست سرویس تا پایان مدت گارانتی به صورت آنلاین در پنل کاربری شما را راهنمایی می کند.
  8. همچنین می توانید از بخش پنل کاربری خود با واحد پشتیبانی، شکایات و انتقادات آی پی امداد در ارتباط باشید.

در صورت استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد برای تعمیر یخچال مابه می توانید تا 75 درصد در هزینه خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر یخچال مابه در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر یخچال فریزر و ساید مابه

در صورتی که هرگونه ایراد و مشکلی در یخچال شما ایجاد شده است، می توانید برای کاهش هزینه تعمیر خود از مرکز تعمیرات یخچال مابه کمک بگیرید. به طور کلی هزینه تعمیر یخچال مابه با توجه به مدل دستگاه، مدت گارانتی و نوع مشکل متفاوت است. توجه داشته باشید که کلیه هزینه های خدمات یخچال فریزر مابه در آی پی امداد، بر اساس تعرفه اتحادیه محاسبه می شود که این امر هزینه های تعمیر دستگاه شما را تا 75 درصد کاهش می دهد. همچنین عدم جابجایی دستگاه، عیب یابی صحیح و تعمیر دستگاه به جای تعویض قطعات آن می تواند حداکثر کاهش هزینه خدمات یخچال را برای شما به ارمغان آورد. شما می توانید پیش از هر اقدامی ابتدا هزینه حدودی تعمیرات را در جدول زیر نموده و سپس در صورت رضایت، اقدام به ثبت درخواست تعمیرات یخچال مابه خود نمایید.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات یخچالهزینه تعمیرات یخچال
شارژ گاز یخچال950/000 الی 1/400/000 تومان
تعویض ترموستات یخچال290/000 الی 490/000 تومان
تعویض سنسور محیطی190/000 الی 300/000 تومان
فن یخچال590/000 الی 890/000 تومان
رگلاژ درب یخچال130/000 الی 190/000 تومان
تایمر یخچال250/000 الی 590/000 تومان
نوار درب یخچال350/000 الی 990/000 تومان
المنت یخچال490/000 الی 750/000 تومان
سنسور دیفراست یخچال300/000 الی 650/000 تومان
درب یخچال ساید300/000 الی 500/000 تومان
دمپر یخچال470/000 الی 730/000 تومان
اواپراتور یخچال670/000 الی 1/000/000 تومان
نمایش بیشتر

 

تعمیر کدام مدل های یخچال مابه در آی پی امداد انجام می شود؟

برند مابه Mabe مدل های بسیار متنوعی از انواع یخچال فریزرهای مدل فریزر پایین و بالا، مینی، یخچال های ساید بای ساید و درب فرانسوی را با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار کرده است. در صورتی که با مشکلاتی در یخچال ساید مابه خود مواجه شده اید، می توانید از تعمیرکاران متخصص آی پی امداد که با انواع مدل های یخچال های این برند آشنایی لازم را دارند، کمک بگیرید. تعمیرکاران متخصص و مجرب این مرکز با دانش و تجربه بالای خود می توانند هرگونه مشکل در انواع مدل های ذکر شده را عیب یابی و برطرف کنند. از جمله این مدل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع یخچال فریزرهای بالا و پایین مابه مدل های RMT528، RMT517 و RMT452
  • یخچال های ساید بای ساید مایه مدل های RMS30، RMS27 و RMS252
  • یخچال های درب فرانسوی مابه مدل های RMF27J و RMF252

خدمات تعمیرکار یخچال مابه در آی پی امداد

به طور کلی یخچال های برند مابه با گذشت زمان به دلایل مختلفی دچار ایراداتی در کارکرد خود می شوند که می توانید برای رفع خرابی دستگاه خود از خدمات مرکز تعمیرات یخچال مابه استفاده نمایید. تعمیرکاران آی پی امداد انواع خدمات مربوط به سرویس، عیب یابی و تعمیرات یخچال مابه را به شما ارائه خواهند داد. در ادامه به بررسی هریک از خدمات این مجموعه خواهیم داد:

رفع ارورهای یخچال مابه

زمانی که هریک از بخش های یخچال فریزر عملکرد نامناسبی داشته و دچار ایراداتی شوند، کد ارور مربوط به آن بر روی نمایشگر یخچال نشان داده می شود. با بررسی علت بروز کد خطا می توان اقدامات لازم را در جهت رفع عیب آن انجام داد. این ارورها معمولا به دلیل بروز مشکل در عملکرد برد، سیستم دیفراست، سنسور، موتور، فن، دمای یخچال و … نمایش داده می شود که برای عیب یابی و رفع هریک از آنها می توانید از تعمیرکار آی پی امداد کمک بگیرید.

شارژ گاز یخچال فریزر مابه

اگر میزان گاز مبرد در یخچال پایین باشد و یا اینکه یخچال دچار نشتی گاز شده باشد، می تواند بر فرآیند خنک سازی یخچال تاثیر گذاشته و موجب سرد نکردن آن شود. در چنین شرایطی لازم است یک تکنسین متخصص سیستم را با مبرد مناسب شارژ کند. از آنجایی که نشت یابی، وکیوم و شارژ گاز نیاز به تجهیزات و تخصص دارد، می توانید برای شارژ گاز یخچال مابه از نمایندگی آی پی امداد کمک بگیرید.

شارژ گاز یخچال فریزر

تعمیر درب یخچال فریزر و ساید بای ساید مابه

در صورت آسیب دیدن درب یخچال، پارگی یا ساییدگی لاستیک درب و یا آسیب دیدن لولا و قفل درب یخچال، تعمیر درب یخچال مابه ضروری است. اگر درب یخچال تعمیر نشود، می تواند منجر به اتلاف انرژی و خروج سرما از آن شود. بنابراین برای تعمیر و تعویض قطعات درب یخچال فریزر و ساید مابه خود می توانید از طریق شماره 02158941 یا 02191093903 با تکنسین های مجرب آی پی امداد تماس بگیرید.

تعویض فیلتر آب یخچال مابه

فیلترهای آب تعبیه شده برای یخچال فریزرهای مابه دارای طول عمر مشخصی هستند که پس از این مدت، فیلتر در حذف آلودگی های آب تاثیری نداشته و باید تعویض شود. هنگامی که زمان تعویض فیلتر یخچال مابه فرا می رسد، آب بو و طعم ناخوشایندی پیدا کرده و یا هشدار فیلتر بر روی نمایشگر یخچال روشن می شود که باید فیلتر آب را با یک فیلتر اصل و مرغوب جایگزین نمایید. در صورتی که نیاز به تعویض فیلتر آب یخچال خود دارید، می توانید با مرکز مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید تا در کوتاه ترین زمان فیلتر تصفیه آب یخچال شما با فیلتر اورجینال تعویض گردد.

تعویض فیلتر آب یخچال مابه

تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال مابه

تعمیر یا تعویض موتور یخچال مابه که یکی از اصلی ترین و مهمترین قطعات آن است، در شرایطی انجام می شود که این قطعه از کار افتاده و یا عملکرد درستی نداشته باشد. در صورت بروز مشکل در کارکرد کمپرسور، یخچال به درستی خنک نخواهد کرد و یا صداهایی غیرمعمول از کمپرسور شنیده می شود. بنابراین لازم است ابتدا موتور یخچال به صورت دقیق توسط تکنسین متخصص بررسی شده و در صورت نیاز با کمپرسور مناسب یخچال جایگزین شود. برای انجام این کار بهتر است از خدمات مرکز تعمیرات آی پی امداد استفاده نمایید.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال ساید مابه

اگر برد الکترونیکی که وظیفه فرمان دهی به بخش ها و قطعات مختلف یخچال را برعهده دارد، با ایراداتی مواجه شود، دستگاه عملکرد مناسبی نخواهد داشت. در این حالت معمولا ارورهایی بر روی نمایشگر نشان داده می دهد که به دلیل بروز خرابی در برد دستگاه می باشد. از آنجایی که عیب یابی و تعمیر قطعات برد امری کاملا تخصصی است، می توانید آن را به تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد بسپارید.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید مابه

تعمیرات فن موتور یخچال مابه

در صورتی که فن کمپرسور یخچال مابه شما خراب شده باشد، صدای بیش از حد تولید کند، لرزش زیادی داشته باشد و یا اینکه نتواند هوا را به درستی به گردش درآورده و موتور را خنک کند، منجر به خنک نکردن یخچال و گردش هوای گرم درون دستگاه خواهد شد. در این شرایط باید فن موتور عیب یابی شده و تعمیر یا تعویض آن انجام شود. از این رو برای تعمیر و تعویض فن یخچال مابه خود می توانید با آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید مابه

سیستم یخزدایی یا دیفراست یخچال دارای بخش های مختلفی نظیر المنت، تایمر، سنسور، برد، ترمودیسک و ترموفیوز می باشد که اگر هریک از این بخش ها به درستی کار نکنند، عملیات یخ زدایی در یخچال مابه انجام نشده و منجر به تجمع یخ و برفک زدگی بیش از حد در یخچال فریزر خواهد شد. بنابراین اگر یخچال شما برفک زیادی دارد یا سرمای آن کم شده است، لازم است هریک از قطعات دیفراست به دقت بررسی گردد. برای عیب یابی و تعمیر سیستم دیفراست یخچال خود می توانید از تعمیرکار مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید مابه

تعمیر یخساز در یخچال فریزر و ساید بای ساید مابه

در برخی مواقع ممکن است به هنگام استفاده از یخساز متوجه بروز مشکلاتی نظیر یخ نساختن یخساز، کند خارج شدن یخ، گیر کردن پدال یخساز، نشت آب و … مواجه شوید که می تواند مربوط به خرابی هریک از قطعات یخساز باشد و باید بررسی شود. در صورتی که شما نیز با هریک از این مشکلات در یخساز خود مواجه شده اید و به دنبال تعمیر یخساز یخچال مابه خود هستید، بهترین کار استفاده از خدمات نمایندگی مجاز آی پی امداد در محل می باشد.

نمایندگی یخچال مابه در تهران

متقاضیان خدمات یخچال مابه که ساکن هریک از مناطق استان تهران هستند، می توانند درخواست تعمیرات یخچال مابه خود را در مرکز مجاز و معتبر آی پی امداد ثبت کنند. این مجموعه دارای شعب مختلفی در سراسر شهر تهران می باشد که کادر مجرب خود را با توجه به محل سکونت شما در شرق، غرب، شمال و جنوب برای تعمیرات دستگاه اعزام می کند. بنابراین پس از ثبت درخواست شما، نزدیکترین تکنسین نمایندگی یخچال مابه در تهران در هریک از نقاط این شهر به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن خدمات تعمیر یخچال را ارائه می دهد.

تعمیر یخچال فریزر مابه در محل

بسیاری از مصرف کنندگان به هنگام خرابی یخچال خود نگران آسیب دیدگی دستگاه در زمان انتقال آن به تعمیرگاه هستند. بنابراین تعمیر ساید بای ساید یا انواع یخچال فریزر مابه در منزل یا محل کار شما یکی از بهترین خدماتی است که حداکثر رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. یکی از خدمات بسیار مهم و ارزنده آی پی امداد، تعمیر یخچال مابه در محل می باشد. با استفاده از این خدمات دیگر نیازی به جابجایی و حمل دستگاه به نمایندگی نخواهد بود و هزینه های تعمیرات نیز کاهش خواهد یافت. در تصویر زیر به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال در محل می پردازیم:

تعمیر ساید مابه در محل

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال مابه در آی پی امداد

استفاده از خدمات مرکز مجاز و مطمئن برای تعمیر لوازم خانگی مابه مانند یخچال فریزر و ساید بای ساید این برند بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از خدمات نمایندگی یخچال مابه می توانید از ارائه خدمات طبق استانداردهای لازم اطمینان حاصل کرده و کارایی و طول عمر دستگاه خود را حفظ نمایید. آی پی امداد با برخورداری از سال ها سابقه درخشان و فعالیت در عرصه تعمیرات لوازم خانگی از سال 1370، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال مابه به مشتریان ارائه دهد. از مزایای استفاده از خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای کلیه خدمات ارائه شده به مشتریان، گارانتی معتبر 3 الی 12 ماه ارائه می شود.
  • کلیه خدمات در اسرع وقت و در محل مورد نظر مشتری ارائه می گردد.
  • خدمات آی پی امداد می تواند هزینه های شما را تا 75% کاهش دهد.
  • این مجموعه دارای شعب مختلفی در سراسر نقاط شهر تهران است.
  • تعمیرکاران آی پی امداد از تخصص و مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • از قطعات اصلی و درجه یک برای تعمیر یخچال مابه شما استفاده می شود.
  • کارشناسان واحد پشتیبانی این مجموعه به صورت آنلاین و 24 ساعته از مشتریان پشتیبانی خواهند کرد.

عیب یابی مشکلات یخچال مابه

چنانچه با مشکلاتی در دستگاه خود مواجه شده اید، می توانید با تعمیرکار متخصص تعمیرات یخچال مابه تماس حاصل نمایید. تعمیرکاران مجرب آی پی امداد ایرادات یخچال شما را سریعا عیب یابی و برطرف خواهند کرد. در ادامه به بررسی ایرادات رایج یخچال مابه پرداخته ایم.

صدای یخچال مابه

  • تراز نبودن یخچال یکی از دلایلی است که باعث می‌ شود دستگاه سر و صدای زیادی داشته باشد.
  • همچنین شل شدن پیچ قطعات و شکستن پره‌ های فن نیز می‌ تواند باعث بروز این ایراد شود.
  • در برخی مواقع ممکن است این صدا مربوط به لوله های کندانسور یا کارکرد موتور دستگاه باشد.

برفک زدن یخچال مابه

  • سیستم دیفراست به صورت طبیعی هر 6 تا 8 ساعت فعال می‌ شود و مانع از تشکیل برفک در یخچال خواهد شد.
  • در صورتی که قطعات دیفراست یخچال به درستی کار نکند و لوله پشت فریزر گرم نشود، این مشکل ایجاد می‌ شود.
  • همچنین با تعمیر قطعات دیفراست می‌ توان این مشکل را برطرف کرد.
  • یکی دیگر از دلایل ایجاد این مشکل، خرابی ترموستات یا نشت گاز از یخچال است که باید لوله های گاز به دقت بررسی شوند.

یخ زدن مواد غذایی در یخچال مابه

  • این مشکل ممکن است به دلیل تنظیمات نادرست یخچال باشد که باید آن را به طور صحیح تنظیم کنید.
  • خرابی ترمیستور نیز می تواند موجب ایراد در تنظیمات دمایی یخچال شود که باید بررسی شود.
  • برای جلوگیری از ایجاد این مشکل، باید به طور مرتب کویل های کندانسور را از گرد و خاک تمیز کنید.
  • به هیچ وجه مواد غذایی نباید در قسمت جلوی فن خروجی قرار گرفته باشند.
  • خراب شدن برد نیز از دلایل ایجاد این مشکل در یخچال است.

بالا رفتن دمای یخچال مابه

  • ممکن است گاز یخچال دچار نشتی شده باشد که در این حالت سرمای لازم ایجاد نشده و دمای دستگاه بالا خواهد رفت.
  • اگر فن یا دمپر یخچال دچار از کار افتادگی شده باشند نیز این مشکل رخ خواهد داد.
  • ممکن است دمای یخچال به دلیل خرابی لاستیک درب و ورود هوای گرم به درون دستگاه افزایش پیدا کرده باشد.
  • در نهایت خراب شدن کمپرسور یا کثیف بودن کندانسور نیز می توانید موجب بروز این مشکل شود.

کار نکردن موتور یخچال مابه

  • ممکن است مشکل مربوط به مسیر گردش گاز کمپرسور باشد.
  • نیم سوز شدن موتور یخچال نیز سبب این موضوع می­ شود.
  • ممکن است اورلود موتور خراب باشد یا برق ضعیف شده باشد.

یکسره کار نکردن یخچال مابه

  • اگر درب یخچال زیاد باز و بسته شود، سرمای یخچال از بین می رود و به طور مداوم کار می کند.
  • همچنین باید از سالم بودن لاستیک نیز اطمینان حاصل کنید.
  • لازم است فاصله یخچال تا دیوار نیز حفظ شود تا هوا جریان داشته باشد.
  • عدم جریان هوا سبب کار کردن مداوم دستگاه می شود و یخچال اتومات نمی کند.

خنک نشدن یخچال مابه

  • ابتدا باید دمای یخچال خود را مورد بررسی قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که بر روی درجه صحیح قرار گرفته باشد.
  • باید حد فاصل میان یخچال و فضای اطراف را رعایت نمایید و از قرار دادن یخچال در کنار وسایل گرمایشی خودداری کنید.
  • مطمئن شوید که لاستیک دور درب یخچال سالم و بدون خرابی است و می تواند درب را به خوبی بسته نگه دارد.
  • در نهایت باید مقدار گاز یخچال را بررسی کنید. اگر گاز تمام شده باشد، باید توسط تکنسین متخصص شارژ شود.
  • به هیچ وجه مواد غذایی را به صورت گرم داخل یخچال قرار ندهید و اجازه دهید کمی خنک شوند.

روشن نشدن یخچال مابه

  • اگر دوشاخه و کابل یخچال دچار ایراد شده باشند، دستگاه روشن نخواهد شد.
  • همچنین در صورت سوختن موتور یخچال نیز این مشکل رخ خواهد داد.
  • بروز هرگونه خرابی در قطعاتی نظیر برد الکترونیکی، اتصالات یا رله اورلود موتور نیز یخچال روشن نمی شود.

برق داشتن بدنه یخچال مابه

  • اگر مشکلاتی در سیم کشی یا مدار داخلی دستگاه ایجاد شود، بدنه برق دار خواهد شد.
  • همچنین در صورتی که اتصال کوتاه به وجود آید نیز با این مشکل در دستگاه خود مواجه خواهید شد.
  • ممکن است سیم ارت یخچال به درستی نصب نشده باشد.
  • برای بررسی مدار داخلی دستگاه، بهتر است با نمایندگی یخچال مابه در تهران تماس بگیرید.

نشت آب از یخچال مابه

  • ابتدا باید کارکرد صحیح سیستم دیفراست یخچال خود را بررسی کنید.
  • ممکن است این بخش ها دچار خرابی شده باشند و در نتیجه یخ ها ذوب نشده و باعث ایجاد این مشکل شوند.
  • ترموستات دیفراست حتما باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی شود.
  • ممکن است نشتی آب به قسمت یخ ساز مربوط باشد که باید این بخش را مرتبا بررسی کنید.
  • وجود هرگونه انسداد در مسیر خروجی آب و فاضلاب یخچال نیز موجب نشتی آب به بیرون خواهد شد.

سوالات متداول تعمیرات یخچال مابه

معمولا مصرف کنندگان در زمینه استفاده از خدمات تعمیرات یخچال مابه دچار ابهاماتی می شوند و سوالاتی در ذهنشان ایجاد می گردد. ما در این بخش قصد داریم برای شفاف سازی نکات مربوط به خدمات تعمیرات آی پی امداد به سوالات این عزیزان پاسخ دهیم:

معمولا هزینه تعمیر یخچال مابه در منزل شما یستگی به نوع مشکل قطعات دستگاه دارد، اما توجه به این نکته ضروری است که کلیه هزینه ها مطابق با تعرفه اتحادیه مشخص می شود.

کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه در آی پی امداد با قطعات اصل و باکیفیت انجام می شود.

مجموعه آی پی امداد در قبال انواع خدمات مربوط به تعمیرات یخچال مابه، به شما گارانتی 90 الی 365 روزه ارائه خواهد داد.

پس از ثبت درخواست تعمیر یخچال مابه، تکنسین متخصص متناسب با نوع ایراد دستگاه، طبق زمانبندی شما در محل حاضر می شود.

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • اميد فلاح 06 بهمن 1401

    سلام. آیا کف پلاستیکی داخل فریزر مابه قابل تعویض است؟ یخچال فریز ساید است. سپاس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 بهمن 1401

      سلام. خیر قابل تعویض نمی باشد.

      پاسخ دادن
  • هاشم 05 تیر 1400

    با سلام، بعد از استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در شهرستان، دستگاه ما همچنان مشکل دارد که قسمت یخچال سرد نمیکند اما در فریزر وسایل منجمد است، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید برای تعمیر یخچال فریزر مابه که این مشکل را دارد چگونه عیب یابی کنیم؟ در شهر ما خدمات رسمی نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مابه یا برندهای آمریکایی وجود نداره. ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 05 تیر 1400

      سلام، مشکل یخچال فریزر مابه شما از فن میباشد و باید تعویض نمایید. همچنین قبل از تعویض دقت نمایید تا پروانه های فن مشکل نداشته باشد و یا ارتباط فن با برد الکترونیکی قطع نشده باشد.

      پاسخ دادن
  • يوسف 15 فروردین 1400

    با سلام و تشكر از پاسخگويي شما من يه يخچال مابه دارم قسمت فوقانيش كه فريزره ، خنك ميكنه و مشكلي نداره ولي قسمت يخچال كه پايينه خنكي كمي داره در قسمت پايين سه تا دريچه هست كه از دريچه جلويي خنكي وارد ميشه ولي از دو دريچه عقبي هيچ خنكي به داخل يخچال وارد نميشه فن قسمت فريز هم كار ميكنه و مشملي تداره . يكبار هم يخچال رو ٢٤ ساعت خاموش كردم تا برفك زدايي هم اتفاق بيفته قسمت لوله خروجي پشت يخچال هم چك شد هيچ گرفتگي نداره ولي باز مشكل حل نشده به نظر شما مشكل از چيه ؟ بازم ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 فروردین 1400

      سلام، ابتدا بررسی نمایید که دستگاه به درستی دیفراست میکند یا خیر و برای رفع این مشکل قطعات مربوط به یخزدایی (ترمودیسک، ترموفیوز، المنت و ...) بررسی شود و سپس چک نمایید تا دمپر مشکلی نداشته باشد یا مواد غذایی جلوی آن را مسدود نکرده باشد تا مانع از ورود سرما به یخچال شود. همچنین برای رفع عیب و تعمیر میتوانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال مابه بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
  • ناشناس 12 شهریور 1398

    سلام‌برای تعویض لاستیک دور درب یخچال مابه یا همان نوار با کجا باید تماس بگیریم ؟

    پاسخ دادن
    • مدیر 12 شهریور 1398

      سلام ، برای تعویض نوار دور درب یخچال ، فریزر ، ساید بای ساید مابه در سراسر تهران بزرگ میتوانید با شماره تلفن های آی پی امداد تماس حاصل نمایید .

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد