توسط بلوری مطرح شده

مکش بیش از حد درب یخچال بکو

سلام خسته نباشید خدمت کارشناسان آی پی امداد، یخچال فریزر دو قلوی بکو رو داریم که یخچالش تازگیا وقتی درش بسته میشه باید چند دقیقه بگذره تا درش دوباره باز بشه.به اصطلاح مکش هوای داخلش زیاد شده و درب رو باید هر بار با فاصله باز کنیم میخواستم ببینم مشکل چی هس و از کجا بر طرف میشه؟ در ضمن هنگام نصب اولیه چند سال قبل نصاب این مشکل رو از پشت یخچال حل کرد و خودش گفت چون یخچال زیاد باز و بسته میشه لازم نیس انقد منتظر بمونه ادم. الان باز اونطوری شده. ممنون میشم راهنماییم بکنین مدل یخچال فک کنم F382-03 MTZ55MT

2 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 31 مرداد 1399

    درود کاربر گرامی، لاستیک دور درب بعضی از یخچال ها مانند یخچال بکو به این شکل است که هنگامی که یکبار درب را باز میکنید، هوا بین لاستیک ها جمع میشود و بلافاصله امکان باز کردن مجدد را به شما نمیدهد. برای اینکه بتوانید درب را بلافاصله باز کنید بهتر است دست خود را بر روی لاستیک ها قراره داده کمی فشار دهید تا درب بار شود. اما جهت رفع این مشکل میتوانید لاستیک های دور درب را تعویض کرده و از لاستیک معمولی استفاده نمایید.

  • بلوری 31 مرداد 1399

    ممنون بابت راهنمایی ولی جای سوال اینجاس که زمان نصب که نصاب راه اندازی کرد از قسمت پشت یخچال تنظیم کرد و گف الان زیاد منتظر نمیشین تا در دوباره باز بشه.متاسفانه نمیدونم از کجای یخچال تنظیم کرد. والان بعد چند سال باز زمان باز شدن زیاد شده. تشکر بابت پاسخ دادن سریع شما و همکارانتون.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد