6 ماه پیش توسط زاهدی مطرح شد

آیا دستگاه تصفیه هوا برای سیگاری ها مناسب است؟

عرض سلام و خسته نباشید. میخواستم بدونم که آیا دستگاه تصویه هوا تاثیری در از بین بردن دود سیگار داره و میتونه مضرات دود سیگار رو خنثی کنه؟ با تشکر

207 بازدید
1 پاسخ
7 ماه پیش توسط اکبری مطرح شد

اگر حیوان خانگی داریم، دستگاه تصفیه هوا بخریم؟

درود و وقت بخیر، من حیوان خانگی دارم و به دلیل آلرژی میخوام دستگاه تصفیه هوا خریداری کنم. آیا این دستگاه برای حیوانات ضرری نداره و مشکلی نداره که ازش استفاده کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

177 بازدید
1 پاسخ
7 ماه پیش توسط آقاجانی مطرح شد

رابطه دستگاه تصفیه هوا با بیماری آسم چیست؟

سلام و روز بخیر، من دارای تنگی نفس به دلیل آسم آلرژیک هستم و پزشکم استفاده از دستگاه تصفیه هوا رو توصیه کردن، آیا این دستگاه میتونه در درمان بیماری آسم موثر واقع بشه؟ ممنون

158 بازدید
1 پاسخ
7 ماه پیش توسط میرهادی مطرح شد

آیا دستگاه تصفیه هوا ویروس کش میباشد؟

عرض سلام و خسته نباشید، کودک من آلرژی داره و زود به زود مریض میشه. از دکتر پرسیدم و گفت که باید دستگاه تصفیه هوا بخرم. میخواستم بدونم که آیا دستگاه تصفیه هوا قابلیت ویروکس کشی داره و برای آلرژی مناسبه؟

189 بازدید
1 پاسخ
7 ماه پیش توسط سینا رازانی مطرح شد

کاربرد دستگاه تصفیه هوا با بخور سرد چیست؟

درود بر کارشناسان آی پی امداد، به دنبال خرید دستگاه تصفیه هوا هستم و میخواستم بدونم آیا دستگاه تصفیه هوا میتونه کار دستگاه بخور سرد رو انجام بده؟ و اینکه این تصفیه هوا با بخور سرد چه کاربردهایی داره؟

187 بازدید
1 پاسخ
7 ماه پیش توسط امینی مطرح شد

آیا دستگاه تصفیه هوا برای کودکان مناسب است؟

سلام من یک کودک سه ساله دارم و میخوام برای اتاقش دستگاه تصفیه هوا بخرم. سوالم اینه که آیا دستگاه تصفیه هوا برای کودک مضر بوده یا استفاده از اون در اتاق کودک مشکلی نداره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

183 بازدید
1 پاسخ
اینستاگرام آی پی امداد