توسط مهدی صالحیان مطرح شده

عدم تثبیت دما در یخچال الکترواستیل

با سلام و تشکر از سایت خوب آی پی امداد، یخچال الکترواستیل من حدود یک ماه پیش تعمیر شد ولی از آن به بعد دمای یخچال بین 5 تا 12 بالا پایین می شود در حالیکه دمای آن قبلا روی 5 ثابت بوده است . البته دمای فریزر روی تنظیم قبلی -18 ثابت بوده و تغییر نمی کند. علت عدم تثبیت دما در یخچال الکترواستیل چیست و چکار باید کرد؟

4 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 22 مرداد 1399

    سلام، ابتدا بررسی نمایید که برودت دستگاه خوب است یا خیر، اگر برودت مشکلی ندارد، برای رفع مشکل عدم تثبیت دما در یخچال الکترواستیل به بررسی سنسور محیطی بپردازید. اگر برودت مشکل دارد که باید برای عدم سرما عیب یابی نمایید. برای استفاده از خدمات یخچال الکترواستیل میتوانید با آی پی امداد در ارتباط باشید.

  • جهانگیر 23 مرداد 1399

    محفظه ای که فن توش تعبیه شده وقتی باز شده درز پیدا کرده کنارهای محفظه فن رو بپوشون یا خواستی یکی دوتا از دریچه هایی که وارد فریزر میشه مسدود کن هم یخچال و هم فریزر ردیف میشه

    ابراهیمی 05 تیر 1402

    سلام یخچال ما الکترواستیل و دمای یخچال ثابت روی مثبت 7 هست اما فریزر روی -18 بوده. الان رو شش میاد و بعد بالا تا 10 میره دوباره روی 9 میاد. وقتی در رو باز میکنم، یک درجه کم میشه اما بالا نمیره و همش دمای فریزر چشمک میزنه.

      آی پی امداد 05 تیر 1402

      درود، مشکل می تواند از سنسور محیطی، فن فریزر، سوئیچ درب یا برد باشد که باید بررسی شود.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد