توسط حمیدگودل مطرح شده

بازیابی به کارخانه تلویزیون ایوولی

سلام، تلویزیون ایوولی ۲۴ اینچی نصب کردم و به کانال یابی رسیم ولی انجام نمیشه و میگه که باید کشور یا منطقه رو انتخاب کنید ولی نمیدونم کجا باید پیداش کنم. میخوام بازیابی کارخانه کنم تا دوباره مراحل نصب رو انجام بدم. چگونه این کار رو انجام بدم؟

12 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 12 خرداد 1402

    درود کاربر گرامی، برای برگرداندن تلویزیون ایوولی به تنظیمات کارخانه ابتدا از منو به بخش System یا Setup بروید. سپس از بین فهرست ارائه شده باید گزینه Factory Reset یا Reset to Factory Defaults را پیدا کنید. با انتخاب این گزینه می توانید دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون ایوولی خود می توانید از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

  • محمد 04 بهمن 1402

    سلام تلویزیون ایوولی ۵۰ اینچ ev200خریدم گوگل پلی و کروم روش نصب نیست چکار کنم

      آی پی امداد 04 بهمن 1402

      درود، از بخش setting به advanced settings و سپس Program resources و Third party application source مراجعه کرده و می توانید برنامه های مورد نظر را نصب و اجرا کنید.

    یاسمن 07 بهمن 1402

    تلویزیون ایوولی مدل ۵۰اینچ خریداری کردیم نمیدونم چجوری کانال های دیجیتال رو روش نصب کنیم؟

      آی پی امداد 07 بهمن 1402

      درود، از منوی setting، گزینه Channel و سپس Channel Setup را انتخاب کنید. در بخش Digital Setup گزینه Digital Tuning را پیدا کرده و سپس Automatic Digital Waveform را انتخاب کنید. در این بخش تلویزیون شروع به جستجو کانال های دیجیتال می کند.

    یاسمن 07 بهمن 1402

    اصلا قسمت تنظیمات همچین چیزایی نداره

    کاظم 26 بهمن 1402

    سلام وقت بخیر تلویزیون ایوولی ۴۳ گرفتم ولی تنظیماتش نه وای فای داره نه بلوتوث اینارو کجا پیداشون کنم!!

      آی پی امداد 27 بهمن 1402

      درود، در بخش setting باید به دنبال گزینه‌های Network یا Connection بگردید. اگر این گزینه ها وجود ندارند، ممکن است تلویزیون شما از وای فای و بلوتوث پشتیبانی نکند.

    میلاد 09 اسفند 1402

    سلام خسته نباشید، ببخشید تلویزیون ۴۳ اینچ evvoli به اشتباهی بازنشانی تنظیمات زدم ولی نمیدونم چتور شبکه ها رو برگردونم. میشه راهنماییم کنید

      آی پی امداد 09 اسفند 1402

      درود، دکمه Menu را فشار دهید و به بخش Settings بروید. گزینه Broadcasting یا Channel را انتخاب کنید. گزینه Auto Channel Search را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. سپس منتظر بمانید تا جستجو به پایان برسد. تمام کانال های موجود در منطقه شما پیدا و ذخیره می شوند.

    Saeid 25 اسفند 1402

    سلام تلویزیون ایولی ev250 ۵۵ اینچ خریدم کانال یابی نمیشه تشکر میکنم

    مهدی 27 فروردین 1403

    ببخشید ولی خیلی ها سوال کردن که چرا سرج میکنیم ولی شبکه ای نمیاره مشکل اینجاست که این تلوزیون باید اول رو کدوم کشور بجز ایران تنظیم بشه که بعد شبکهای دیجیتالش بیاره بالا این موضوع رو خیلی ها نمیدونن وشما دوست عزیز باید راهنمایی کنید همه که نصاب حرفه ای نیستن که بلد باشن اول باید منطقه مشخص بشه

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد