توسط هادی امام زاده مطرح شده

خارج شدن از برنامه مرورگر تلویزیون هایسنس

وقتی در تلویزیون هایسنس با مرورگر، فیلیمو و نماوا را باز می کنم، بعد از چند دقیقه متصل شدن و نشان دادن فیلم، کلا از برنامه خارج می شود. علت خارج شدن از برنامه مرورگر تلویزیون هایسنس چیه؟

6 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 20 فروردین 1402

    درود کاربر گرامی، در صورتی که تلویزیون هایسنس شما از برنامه مرورگر خارج می شود، می تواند مربوط به پر بودن حافظه تلویزیون، قدیمی بودن نرم افزار تلویزیون یا برنامه مرورگر، اتصال ضعیف شبکه یا سرعت پایین اینترنت و عدم پیکربندی صحیح تنظیمات مرورگر باشد که برای رفع مشکل می توانید پس از بررسی این موارد، در صورت نیاز نرم افزار تلویزیون هایسنس خود را بروزرسانی کرده و مطمئن شوید که دستگاه به درستی به اینترنت متصل است. در ادامه اگر مشکل برطرف نشد، سعی کنید تنظیمات مرورگر را بازنشانی کنید یا در صورت وجود، از مرورگر دیگری استفاده کنید. اگر همچنان با برنامه مرورگر در تلویزیون هایسنس خود مشکل دارید، می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون هایسنس خود کمک بگیرید.

  • علیرضا فتحی نژاد 07 آبان 1402

    سلام ببخشید من یه تلویزیون هایسنس دارم که تا چند وقت پیش گوگلش کار میکرد الان که سرچ میکنم ارور ۴۰۳ میده سیستم عاملش لینوکسه فک کنم چطوری رفع کنم این مشکل رو حافظه مرورگر رو پاک کردم مشکل رفع نشد چیکار باید کنم؟

    علی 10 آبان 1402

    سلام ببخشید تلوزیون ما فیلیمو آپارات رو ریختیم وقتی میزنیم ک فیلم پخش شه یک دقیقه بعد از فیلم خارج میشه مشکل اون چیه و گوشی هم ب تلوزیون هرکاری میکنیم وصل نمیشه؟

    سیدرضا شارخ ندیم 29 آذر 1402

    منم همین مشکلو دارم. چه باید کرد؟

    بهروز 20 دی 1402

    تلویزیون من هم هایسنس هستش فیلیمو پریده و سرچ گوگل هم ارور میده تا چند وقت پیش اینطور نبود. چطور میشه مشکل رو رفع کرد؟

      آی پی امداد 20 دی 1402

      درود، می توانید یک بار دستگاه را ریست یا آن را آپدیت کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد