logo logo تعمیر تلویزیون ایوولی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلویزیون ایوولی

تعمیر تلویزیون ایوولی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلویزیون ایوولی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با پیشرفت تکنولوژی و عرضه تلویزیون های بزرگ و هوشمند مجهز به سیستم عامل های مخصوص، لازم است در تعمیر تلویزیون ایوولی دقت شود. از این رو باید در صورت بروز مشکل در تلویزیون خود سریعا با تعمیرکار تلویزیون ایوولی تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایوولی در آی پی امداد انواع خدمات تعمیر، عیب یابی، نگهداری دستگاه و … را با رعایت اصول مشتری مداری ارائه می دهد.

مجموعه آی پی امداد سعی در ارائه خدمات به کاربران تلویزیون ایوولی و تعمیر هرچه بهتر دستگاه شما با استفاده از قطعات یدکی اصلی دارد. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که به خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی نیاز دارید، با ما تماس بگیرید و درخواست خود را به متخصصان ما اطلاع دهید. همچنین می توانید با مراجعه به کارگاه های آی پی امداد در سراسر تهران از خدمات تعمیرات تلویزیون ایوولی بهره مند شوید.

طریقه تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایوولی

در صورت بروز مشکل با تلویزیون ایوولی خود می توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل با آی پی امداد تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. تعمیرکار تلویزیون ایوولی پس از ثبت درخواست در کمتر از 1 ساعت به محل شما اعزام می شود. ساده ترین راه برای ثبت درخواست تعمیر تلویزیون ایوولی به شرح زیر است:

  1. برای استفاده از این خدمات با شماره 02158941 تماس بگیرید یا به وب سایت مراجعه کرده و درخواست تعمیرات تلویزیون ایوولی را ارسال کنید.
  2. پس از بررسی درخواست شما، نزدیکترین تکنسین تلویزیون ایوولی از شعبه آی پی امداد در کمتر از یک ساعت به محل شما اعزام می شود.
  3. در محل یا منزل حضور داشته باشید تا تکنسین های تلویزیون ایوولی از دستگاه شما بازدید کنند.
  4. برای اطلاع از ورود تکنسین پیامی حاوی اطلاعات تکنسین در پنل کاربری سایت یا به صورت پیامک برای شما ارسال می شود.
  5. در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات خاصی از تلویزیون ایوولی، تلویزیون شما به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل داده می شود و پس از تعمیر تلویزیون در کمتر از هفتاد و دو ساعت کاری به شما تحویل داده خواهد شد.
  6. تمامی خدمات تعمیرات تلویزیون ایوولی دارای گارانتی رسمی بین 3 تا 12 ماه می باشد.

شرایط خدمات پس از فروش تلویزیون ایوولی

بهترین راه برای تعمیر دستگاه استفاده از خدمات پس از فروش تلویزیون ایوولی است، اما اگر نمی توانید با نمایندگی خدمات پس از فروش دستگاه خود تماس بگیرید، بهتر است از خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی استفاده کنید. با توجه به سابقه قابل توجه مجموعه آی پی امداد در سرویس دهی به انواع لوازم خانگی و رضایت بالای مشتریان از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما، توصیه می کنیم برای عیب یابی تلویزیون ایوولی به تخصص تکنسین های آی پی امداد اعتماد کنید.

توجه داشته باشید که مجموعه آی پی امداد محصولات تلویزیون ایوولی را گارانتی نمی کند و شماره نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون ایوولی در برگه گارانتی درج شده است. با این حال، استفاده از خدمات گارانتی را باطل می کند. در صورتی که کارت گارانتی خارج از موارد مندرج مفقود یا آسیب دیده باشد، می توانید از خدمات مجموعه آی پی امداد برای تعمیرات تلویزیون ایوولی استفاده کنید. در زیر به طور کامل مزیت های ارائه خدمات ازمجموعه آی پی امداد را نسبت به سایر تعمیرکاران و نمایندگی ها توضیح می دهیم.

  • آی پی امداد کلیه خدمات و قطعات یدکی ارائه شده را در تعمیرات حداقل 3 ماه تا 1 سال ضمانت می کند و همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد.
  • مجموعه آی پی امداد عضو اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد و کلیه نرخ ها توسط اتحادیه تعیین می شود.
  • آی پی امداد بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش کالاهای لوازم خانگی را دارد.

خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران

فرقی نمی کند تلویزیون را از کجا خریده اید یا اینکه تلویزیون شما چه مدلی باشد. مهم این است که تلویزیون شما ایوولی باشد و مجموعه آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیر تلویزیون ایوولی در تهران است. مجموعه آی پی امداد در تمامی روزهای هفته آماده تعمیرات تلویزیون ایوولی شما در محل یا منزل می باشد. این مجموعه دارای متخصصان آموزش دیده در عیب یابی و تعمیر تلویزیون ایوولی می باشد که هر ساله دانش تخصصی خود را در این زمینه ارتقا می دهند و این امر ما را در ارائه خدمات بهتر و کارشناسانه به مشتریان عزیز یاری نموده است. مجموعه آی پی امداد در سراسر تهران شعبه دارد و می تواند خدمات خود را در شرق، غرب، شمال و جنوب ارائه دهد.

تعمیر تلویزیون ایوولی در محل کار یا منزل

خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی در محل یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون ایوولی در مجموعه آی پی امداد می باشد. با توجه به اینکه تحویل دستگاه به تعمیرگاه بسیار مشکل ساز و هزینه ساز است، خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی در محل باعث راحتی و کاهش هزینه ها برای مشتریان می شود. ما با توجه به شرایط زیر در محل یا منزل مورد نظر شما تلویزیون ایوولی را تعمیر می کنیم:

  •  کاهش هزینه ها با استفاده از خدمات تعمیرکار تلویزیون ایوولی در محل
  • خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل تلویزیون شما را تهدید می کند.
  • از نزدیک می توانید ناظر و شاهد خدمات تعمیرکار تلویزیون ایوولی باشید.

تعمیرکار تلویزیون ایوولی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در هنگام خرابی تلویزیون با آن مواجه شوید، این است که نمی دانید کدام تعمیرکار می تواند به شما در تعمیر دستگاهتان کمک کند. به طور کلی برای تعمیر برخی از لوازم خانگی مانند تلویزیون ایوولی با توجه به پیچیدگی سیستم داخلی باید از تعمیرکاران باتخصص و دانش بالا در این زمینه کمک گرفت. تعمیرگاه مجاز آی پی امداد به عنوان ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی به لطف تکنسین های متخصص می تواند به شما کمک ویژه ای کند. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد در سریع ترین زمان و با بالاترین کیفیت اقدام به تعمیر تلویزیون ایوولی در محل و منزل شما خواهند کرد.

  • کلیه خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران این مجموعه دارای گارانتی بی قید و شرط می باشد.
  • در صورت نیاز به تعویض قطعات دستگاه یا تعمیر از قطعات فابریک یا اصل برای تلویزیون ایوولی شما استفاده می شود.
  • تکنسین های آی پی امداد در زمینه عیب یابی و تعمیر تلویزیون ایوولی دارای تخصص روز دنیا بوده و تمامی آموزش های لازم را گذرانده اند.

استفاده از خدمات نمایندگی تلویزیون ایوولی بهتر است یا تعمیرگاه آی پی امداد؟

آی پی امداد با استفاده از دانش فنی تکنسین های مجرب خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی را به شما ارائه می دهد. مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایوولی در تهران به شرح زیر است:

  • استفاده از قطعات فابریک و اورجینال در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایوولی
  • اعزام متخصصان مجرب و حرفه ای جهت سرویس دهی
  • بهره مندی از تیم تخصصی تعمیرکار حرفه ای که با انواع مدل های تلویزیون ایوولی آشنایی کافی دارند.
  • خدمات عیب یابی و تعمیر تلویزیون ایوولی 24 ساعته
  • دریافت فاکتور برای شرح هزینه ها و شفافیت خدمات
  • ارائه 3 تا 12 ماه گارانتی برای تضمین کیفیت خدمات

تعمیر تلویزیون ایوولی توسط تعمیرکار آی پی امداد چه مدت طول می کشد؟

اغلب از ما سوال می شود که تعمیر تلویزیون ایوولی چقدر طول می کشد؟ به طور کلی تعمیرکار تلویزیون ایوولی پس از ثبت درخواست تعمیر در مجموعه آی پی امداد باید حداکثر تا 1 ساعت به منزل شما مراجعه کند. بعد از رسیدن به محل، مرحله بعدی عیب یابی دستگاه است. پس از اتمام کار، تعمیرکار شروع به تعمیر دستگاه شما می کند. در واقع متخصصان زمان دقیقی را برای تعمیر دستگاه شما نمی توانند مشخص کنند که چه زمانی به اتمام خواهد رسید. از آنجایی که مدت زمان تعمیرات تلویزیون ایوولی به مشکل دستگاه شما بستگی دارد، آی پی امداد همواره سعی در رفع آن در اسرع وقت دارد.

عیب یابی مشکلات تلویزیون ایوولی توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

تلویزیون ها لوازم خانگی الکترونیکی هستند. نسل بعدی تلویزیون های ساخته شده با جدیدترین تکنولوژی کیفیت تصویر و صدای عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. اما در برخی موارد شاهد مشکلاتی در این وسایل خواهیم بود. برخی از دلایل رایج خرابی تلویزیون که بسیاری از کاربران پس از خرید تلویزیون با آن مواجه می شوند عبارتند از:

  1. تلویزیون بوی سوختگی میدهد.
  2. روشن خاموش شدن تلویزیون
  3. تلویزیون تصویر ندارد، اما صدا دارد.

طریقه عیب یابی تلویزیون ایوولی که بوی سوختگی میدهد

اگر تلویزیون شما در خانه یا محل کار بوی بدی می دهد، نگران نباشید. برای عیب یابی تلویزیون ایوولی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اگر تلویزیون خود را به تازگی خریداری کرده اید، بوی سوختگی آن طبیعی است، گرم شدن قسمت های نایلونی تلویزیون علت این بو است.
  • بعد از مدتی این مشکل حل خواهد شد.
  • این مشکل ممکن است مربوط به سایش خازن و اتصال کوتاه در یکی از قطعات تلویزیون باشد.
  • رفع مشکل خازن یا اتصال کوتاه را بهتر است به یک تعمیرکار متخصص بسپارید.

شیوه عیب یابی روشن خاموش شدن تلویزیون ایوولی

برای تعمیرات تلویزیون ایوولی خود به موارد زیر مراجعه کنید:

  • یکی از رایج ترین دلایل خاموش و روشن کردن تلویزیون به خصوص در فصل تابستان، قطعی برق شهر است.
  • دوشاخه های شل، کابل های HTML و USB نیز می توانند تلویزیون را خاموش کنند.
  • برد اصلی تلویزیون در برخی موارد باعث روشن و خاموش شدن تلویزیون می شود.
  • برد پاور یکی دیگر از دلایل مشکل تلویزیون است.

راهنمای عیب یابی و تعمیر تلویزیون ایوولی که تصویر ندارد اما صدا دارد

اگر تلویزیون شما تصویر ندارد اما صدا دارد، برای عیب یابی تلویزیون ایوولی موارد زیر را بررسی کنید:

  • دلیل اصلی پخش نشدن صدا و تصویر در تلویزیون مشکل نور پس زمینه است.
  • اگر تلویزیون روشن است و صدا دارد اما تصویر ندارد، یک چراغ قوه روی صفحه بتابانید تا مشخص شود که آیا تلویزیون تصویر بسیار کم نوری را نشان می دهد یا خیر.
  • اگر تصویر را نمی بینید، صفحه نمایش آسیب دیده است و باید تعویض شود.
  • اگر تصویر تاریک به نظر می رسد، مشکل از نور پس زمینه است.

هزینه تعمیرات تلویزیون ایوولی

صرفه جویی در هزینه یکی از جدیدترین خدماتی است که کاربران آی پی امداد می توانند به آن دسترسی داشته باشند. هزینه تعمیر تلویزیون ایوولی به دلایل زیر برای کاربران آی پی امداد مقرون به صرفه است:

  • استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه برای تعمیرات تلویزیون ایوولی باعث کاهش قیمت می شود.
  • مدت گارانتی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایوولی باعث تغییر قیمت می شود.
  • فناوری استفاده شده در دستگاه شما قیمت تعمیر تلویزیون ایوولی را تغییر می دهد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایوولی در آی پی امداد

در نهایت مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز تلویزیون ایوولی در آی پی امداد را برای شما آورده ایم تا بتوانید از خدمات این برند نهایت استفاده را ببرید. نتایج استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایوولی در تهران به شرح زیر است:

  • سپردن تعمیرات تلویزیون ایوولی به تعمیرکاران متخصص و مجرب
  • ارائه گارانتی خدمات تعمیر تلویزیون ایوولی
  • با بهترین و کمترین قیمت از قطعات اصلی ایوولی بهره مند شوید.
  • با آی پی امداد 75% صرفه جویی در هزینه ها
  • دسترسی به خدمات تکنسین تلویزیون ایوولی در محل
2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مسعود از اهواز 15 دی 1402

    سلام چند روزه که ایوولی مدل ev350 خریداری کردم و مشکل اینترنت دارم، به مودم وایفا و هات اسپات گوشی وصل میشه ولی اینترنت بالا نمیاد، یعنی گوگل باز نمیشه و برنامه های دیگه هم که با اینترنت هستن هم همینجور بالا نمیان

    پاسخ دادن
  • مرتضی نفسی 28 آذر 1401

    با سلام و درود تلویزیون ال ای دی ایوولی 32اینچ صفحه شکسته آیا قابل تعویض صفحه جدید می‌باشد و پنل آن در تهران پیدا میشود؟؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد