logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور ماکروفر بوش

ارور ماکروفر بوش
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور ماکروفر بوش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه مایکروویوها کمک شایانی در آشپزخانه می کنند و ممکن است در حین استفاده از این دستگاه ها شاهد کد خطاهایی باشید که در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی مانند کد خطا DE0 مایکروفر بوش، کد خطا و ارور ماکروفر بوش و رفع کد خطای مایکروفر بوش اشاره خواهیم کرد.

خلاصه ای از علت ارور مایکروویو بوش

کاربران گرامی مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از دلیل ارور مایکروویو بوش را مطرح کرده ایم.

کد خطا DE0 مایکروفر بوش
  • این کد خطای فروشگاهی می باشد.
ارور M مایکروویو بوش
  • یکی دیگر از کدهای خطای فروشگاه می باشد.
کد خطا E3 مایکروفر بوش
  • به سختی باز شدن درب مایکروفر
ارور H95 مایکروویو بوش
  • خطای بسته نبودن درب دستگاه
کد خطا E723 مایکروفر بوش
  • ارور بسته نبودن درب
ارور ER1 مایکروویو بوش
  • خطا و مشکلات دما و سنسور دما
ارور Er2 ماکروویو بوش
  • خطای سیستم برق
کد خطای Er3 مایکروویو بوش
  • مشکل در دمای بالای مایکروویو
ارور Er6 ماکروفر بوش
  • خرابی در قفل درب
کد خطای Er8 مایکروویو بوش
  • مشکل در برد مایکروفر
ارور ER11 مایکروفر بوش
  • گیر کردن دکمه مایکروفر
کد خطای ER4 ماکروفر بوش
  • دمای مایکروفر بالاتر از حد نرمال باشد.
ارور ER18 مایکروفر بوش
  • مشکل در مدار و برد دستگاه
ارور E011 ماکروفر بوش
  • خرابی اتصال کلید کنترل پنل
کد خطای E115 ماکروفر بوش
  • مشکل در گرمای مایکروویو
ارور E305 مایکروفر بوش
  • عدم ارتباط بین پایه ها

کد خطای DE0 مایکروفر بوش

زمانی که مایکروویو خریداری می کنید، ممکن است پس از نصب با این پیام مواجه شوید. در واقع به این حالت دمو یا حالت فروشگاهی می گویند. این یک روش نمایشی است. برای حذف چنین پیامی از صفحه، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کلیدهای Start و Stop را همزمان فشار دهید. آنها را نگه دارید تا عدد 1 را روی صفحه ببینید.
  • پس از آن یک بار کلید استارت را فشار دهید. تا زمانی که فلاش را روی صفحه نمایش ببینید.
  • ولوم را بچرخانید تا Off ظاهر شود.
  • با فشردن Start تنظیمات را ذخیره نمایید.

کد خطای DE0 مایکروفر بوش

ارور M مایکروویو بوش

همانطور که در مورد قبلی در برخی از مدل های مایکروویو بوش ممکن است کد خطای m بر روی صفحه نمایش داده شود، لازم است بدانید که این کد حالت دمو فروشگاه را نیز نشان می دهد و با انجام مراحل داده شده می توانید آن را برطرف کنید. برای خطای de0، این کد مانند dE0 یکی از نشانه های دمو بودن دستگاه است. برای رفع کد خطای مایکروویو بوش می توانید مراحل ذکر شده را دنبال کنید. به منظور حذف چنین پیامی از صفحه کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کلیدهای استارت و استاپ را همزمان فشار دهید. آن را نگه دارید تا عدد 1 را روی صفحه ببینید.
  • پس از آن یک بار کلید استارت را فشار دهید. تا زمانی که فلاش را روی صفحه نمایش ببینید.
  • ولوم را بچرخانید تا Off ظاهر شود.
  • با فشردن Start تنظیمات را ذخیره نمایید.

ارور M مایکروویو بوش

کد خطای E3 مایکروفر بوش

کد خطای اجاق مایکروویو e3 بوش زمانی رخ می دهد که درب به سختی باز شود. قبل از هر کاری، مایکروویو را حدود 30 ثانیه خاموش کنید. پس از راه اندازی مجدد، بررسی کنید که آیا خطا برطرف شده است. اگر مشکل برطرف نشد بهتر است با مرکز تعمیرات آی پی امداد تماس بگیرید.

هشدار H95 مایکروویو بوش

خطای مایکروویو h95 بوش نشان دهنده بسته نبودن درب است. ابتدا بررسی کنید که درب کاملا بسته باشد. در صورت بسته نشدن درب باید بررسی و تعمیر شود. در برخی موارد خرابی میکروسوئیچ درب دلیل اصلی کد خطای h95 مایکروویو بوش است. میکرو سوئیچ ها باید به دقت بررسی و در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض شوند.

هشدار H95 مایکروویو بوش

کد خطای E723 مایکروفر بوش

یکی دیگر از ارورهای مایکروویو بوش که نشان می دهد درب بسته نیست، کد خطای e723 است. برای رفع خطا ابتدا درب را یک بار باز و بسته کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، میکروسوئیچ درب ماکروفر و زبانه ممکن است آسیب ببینند. بهتر است میکروسوئیچ و زبانه درب توسط تکنسین بررسی شود.

کد خطای E723 مایکروفر بوش

ارور ER1 مایکروویو بوش

یکی از مهم ترین قسمت های مایکروفر سنسور دما است که بر فرآیند پخت تاثیر می گذارد. خطاها و مشکلات سنسور دمای مایکروویو بوش با کد خطا er1 نمایش داده می شود. در صورت بروز این خطا، بررسی سنسور و تعویض آن در صورت لزوم ضروری است.

کد اخطار Er2 ماکروویو بوش

این خطا مربوط به خطای سیستم برق و مدار اتصال برق ورودی یا برد الکترونیکی ماکروفر است. برای رفع این خطا، باید اتصالات منبع تغذیه و برد الکترونیک را بررسی کنید و جریان آنها را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که در محدوده نرمال هستند.

کد خطای Er3 مایکروویو بوش

این خطا ناشی از دمای بالای مایکروفر است. همانطور که می دانید دمای بالا می تواند آسیب جدی به دستگاه شما وارد کند. برای رفع این خطا، باید دستگاه را خاموش کنید و قبل از راه اندازی مجدد اجازه دهید خنک شود.

ارور Er6 ماکروفر بوش

این خطا مربوط به نقص یا مشکل در قفل درب است. در صورت لزوم بررسی و تنظیم کنید. برای رفع ارور Er6 می توانید از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

کد خطای Er8 مایکروویو بوش

رفع این خطا تخصصی است. این خطا نشان دهنده مشکل در مدار الکترونیکی است که باید توسط تکنسین مایکروویو واجد شرایط بوش بررسی شود.

کد خطای Er8 مایکروویو بوش

هشدار ER11 مایکروفر بوش

وجود مقدار زیادی ذرات روغن و مواد غذایی در فضای آشپزخانه و فشار زیاد دکمه ها در نهایت باعث چسبندگی برخی از آنها می شود. خطای مایکروویو er11 بوش نشان می دهد که هریک از دکمه های پنل گیر کرده است. ابتدا بررسی کنید که آیا دکمه ها گیر کرده اند یا خیر. با تمیز کردن لایه های روغن اطراف دکمه ها می توان تا حدود زیادی مشکل را حل کرد. البته در برخی از مواقع لایه غشایی داخل دستگاه به پشت پنل چسبیده و به همین دلیل این ارور روی صفحه نمایش داده می شود. در این شریط باید داخل دستگاه توسط مرکز تعمیرات بوش تهران و سایر شهرها بررسی و مشکل رفع شود.

هشدار ER11 مایکروفر بوش

کد اخطار ER4 ماکروفر بوش

سایر کدهای خطای مایکروویو بوش عبارتند از er4 که این خطا زمانی رخ می دهد که دمای داخل دستگاه بالاتر از مقدار تنظیم شده باشد. بهترین کار برای جلوگیری از آسیب دیدن قطعات ماکروفر در اثر گرم شدن بیش از حد، خاموش کردن مایکروفر و باز کردن درب آن است. پس از چند دقیقه و خنک شدن دستگاه، در را ببندید و بررسی کنید که آیا فن روشن می شود یا خیر. اگر فن نمی چرخد، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

کد اخطار ER4 ماکروفر بوش

ارور ER18 مایکروفر بوش

یکی از مهم ترین خطاهای مایکروفر بوش، ارور er18 است که این خطا نشان دهنده مشکل فنی برد، مدارهای داخلی و سیم کشی و مشکلات مشابه است و بررسی و حل آن نیاز به دانش و تجربه دارد.

ارور E011 ماکروفر بوش

این ارور مربوط به پیوستگی اتصال یکی از کلید های کنترل پنل می باشد. دستگاه را خاموش کنید و همه دکمه ها را فشار دهید. اگر قفل است آن را رها کنید. چنین مشکلاتی می تواند ناشی از نشت آب یا گرد و غبار و کثیفی بیش از حد باشد. دستگاه را خاموش کنید، آن را با دستمال پاک کنید و در صورت باقی ماندن رطوبت، بگذارید خشک شود.

کد خطای E115 ماکروفر بوش

این خطا مشابه خطای Er3 مربوط به گرمایش مایکروویو است. دستگاه را خاموش کنید و بگذارید خنک شود.

کد اخطار E305 مایکروفر بوش

این خطا مربوط به عدم ارتباط بین پایه ها است. برای رفع این ارور مایکروویو بوش، می توانید دستگاه را خاموش و دوباره روشن کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد