logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ

فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نحوه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ یکی از قابلیت های اساسی ماشین های لباسشویی می باشد که می تواند ماشین لباسشویی را برای کودکان قفل کرده و اجازه دسترسی به کودکان را ندهد و فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی نیاز به مطلع شدن از طرز کار قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ می باشید. در این مقاله از آی پی امداد به موضوعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به نحوه فعال کردن قفل کودک در لباسشویی سامسونگ، نحوه غیرفعال کردن قفل کودک ماشن لباسشویی سامسونگ و چگونه از قفل کودک در صورت خرابی استفاده کنیم؟ اشاره خواهیم کرد.

خلاصه ای از طریقه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ

کاربران گرامی آی‌ پی امداد برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از مقاله طریقه فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ را مطرح کرده ایم.

کاربرد قفل کودک لباسشویی سامسونگ
  • قفل کودک به کودکان اجازه روشن، خاموش کردن و باز کردن درب ماشین لباسشویی را نخواهد داد.
  • این قفل می تواند از خطرات احتمالی ماشین لباسشویی برای کودکان جلوگیری کند.
طریقه فعال کردن قفل کودک در لباسشویی سامسونگ
  • دکمه های Temp و Spin/Flush را به مدت سه ثانیه فشار دهید.
  • دکمه های – و + را با هم به مدت سه ثانیه فشار دهید.
  • دکمه های temp و spin را به طور همزمان به مدت سه ثانیه فشار دهید.
چگونگی باز کردن قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ
  • دکمه های temp و spin/rinse را به مدت 3 ثانیه با هم فشار دهید.
  • دکمه temp و spin را به مدت 3 ثانیه به طور فشار دهید.
  • دکمه های – و + را با هم به مدت 3 ثانیه فشار دهید.
در صورت غیر فعال نشدن قفل کودک چه باید کرد؟
  • ممکن است در گذشته قفل کودک را فعال کرده باشید اما از وجود آن مطلع نباشید.
  • در صورتی که قفل کودک غیر فعال شده است اما هنوز مشکل در دستگاه وجود دارد، به احتمال بسیار زیاد دستگاه شما دچار مشکلات فنی شده است و نیاز به تعمیرات دارد.

طرز کار قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر فرزند دلبندتان تصمیم به شیطنت گرفت و دست به کلیدهای ماشین لباسشویی میزند، اشکالی ندارد، مکانیزم قفل کودک به این صورت است که با فعال شدن آن تمامی کلیدهای ماشین لباسشویی به جز دکمه پاور بسته شده و از کار می افتد. بنابراین، کودک شما هر چقدر هم با ماشین لباسشویی بازی کند، نمی تواند به آن آسیب بزند. اما این همه ماجرا نیست، هنگامی که قفل کودک ماشین لباسشویی فعال می شود، درب ماشین لباسشویی حتی پس از خاموش یا شستن ماشین باز نمی شود. به طور کلی هیچ خطری برای کودک شما وجود ندارد.

سامسونگ مانند هر شرکت دیگری از قفل کودک در ماشین لباسشویی خود استفاده می کند. در صورت فعال بودن قفل کودک، دسترسی کودک به دکمه ها و انجام برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی به طرز قابل توجهی کاهش می یابد. در صورتی که قفل ماشین لباسشویی فعال باشد درب ماشین باز نمی شود و برای ورود به محفظه ماشین لباسشویی باید قفل کودک را غیرفعال کنید. دلیل باز نکردن درب جلوگیری از وارد شدن کودک به ماشین لباسشویی است و در صورت باز شدن درب ماشین لباسشویی ممکن است کودک به داخل بیفتد.

نحوه فعال کردن قفل کودک در لباسشویی سامسونگ

فعال کردن قفل کودک در دستگاه‌های مختلف تقریباً یکسان است. ماشین های لباسشویی می توانند تنها در یک مرحله با یکدیگر متفاوت باشند. اگر می خواهید با فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی سامسونگ از کودک خود محافظت کنید، کافی است مراحل ذکر شده را انجام دهید. یکی از مواردی که باید در حین دستور فعال سازی در نظر داشته باشید، زمانی است که دکمه ها را فشار می دهید. در حالت عادی کافی است دکمه را یک ثانیه فشار دهید تا درب بچرخد یا باز شود، اما از آنجایی که قفل کودک یک عملکرد مخفی است، لمس یا فشار دادن دکمه ها زمان بیشتری می برد. فاصله زمانی 3 تا 5 ثانیه برای فعال سازی نیاز است، زمان کوتاه تر قفل کودک را فعال نمی کند. رایج ترین روش های فعال یا غیرفعال سازی برند سامسونگ سه روش زیر می باشد:

  • دکمه های Temp و Spin/Flush را به مدت سه ثانیه فشار دهید.
  • دکمه های – و + را با هم به مدت سه ثانیه فشار دهید.
  • دکمه های temp و spin را به طور همزمان به مدت سه ثانیه فشار دهید.

نحوه فعال کردن قفل کودک در لباسشویی سامسونگ

تکرار می کنیم که این روش ها رایج ترین هستند. اینکه کدام یک از آنها استفاده می کنید به مدل ماشین شما بستگی دارد. همچنین در ماشین های لباسشویی دب از جلو و بالا نیز متفاوت است. اگر اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از قفل کودک در دفترچه راهنما پیدا نکردید، یا اگر آن را متوجه نشدید، می توانید در اینترنت جستجو کنید یا از فروشنده کمک بگیرید.

چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم؟

از آنجایی که در برخی از مدل های این دستگاه امکان فعال و غیرفعال کردن قفل کودک سامسونگ وجود دارد، بهترین راه برای یافتن مراحل فعال یا غیرفعال کردن آن استفاده از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی سامسونگ است. بنابراین، اگر دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی خود را ندارید، می توانید از مراحل ذکر شده در زیر استفاده کنید. زیرا اغلب از این روش ها برای فعال و غیرفعالسازی قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می شود. فعال و غیرفعال کردن قفل برای ماشین لباسشویی سامسونگ به یکی از سه روش زیر انجام می شود:

  • دکمه های temp و spin/rinse را به مدت 3 ثانیه با هم فشار دهید.
  • دکمه temp و spin را به مدت 3 ثانیه به طور فشار دهید.
  • دکمه های – و + را با هم به مدت 3 ثانیه فشار دهید.

چگونه قفل کودک ماشین لباسشویی سامسونگ را باز کنیم؟

در صورت غیر فعال نشدن قفل کودک چه باید کرد؟

برای غیر فعال کردن قفل کودک در دستگاه سامسونگ، ابتدا باید علت اصلی را پیدا کنید. قفل کودک روی پنل و نزدیک تایمر ماشین لباسشویی قرار دارد. البته فعال بودن Child Lock می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. ممکن است در گذشته این قابلیت را روشن کرده باشید و اما از آنجایی که نمی دانستید این نوع قفل را فعال کرده اید، فکر می کنید مشکلی در دستگاه وجود دارد. در بالا نوشتیم که با فعال بودن قفل کودک در باز نمی شود. اگر بچه دارید، ابتدا بررسی کنید که آیا این ویژگی فعال است یا خیر و سپس ادامه دهید. در صورتی که قفل کودک غیر فعال شده است اما هنوز مشکل در دستگاه وجود دارد، به احتمال بسیار زیاد دستگاه شما دچار مشکلات فنی شده است و نیاز به تعمیرات دارد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد