logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ

آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ
آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با توجه به اینکه تلویزیون هوشمند سامسونگ قابلیت نصب نرم افزار و برنامه های مختلف را دارد، بسیاری از افراد به دنبال آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ هستند تا از آن طریق بتوانند از قابلیت های بیشتر این دستگاه استفاده کنند. نصب و اجرای برنامه در تلویزیون سامسونگ ممکن است برای افرادی که به تازگی این دستگاه را خریداری کرده اند، کمی دشوار باشد. به همین علت ما در این محتوا به توضیح نحوه نصب نرم افزار در تلویزیون هوشمند سامسونگ می پردازیم. شما می توانید برای اطلاع پیدا کردن از این موضوع می توانید در ادامه مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره اینکه آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

نحوه نصب نرم افزار در تلویزیون هوشمند سامسونگ

پیشرفت تکنولوژی و امکانات موجب شده است که امروزه در بسیاری از مواقع به جای استفاده از تلفن همراه، لب تاپ، تبلت و … از تلویزیون برای انجام کارایی چون بازی، تماشای فیلم، تماس ویدئویی و … استفاده می شود. در بسیاری از مدل های تلویزیون هوشمند سامسونگ، برخی از برنامه ها به صورت پیش فرض نصب شده است. از این رو نیازی به نصب برنامه ها در تلویزیون نیست. اما اگر هیچ برنامه ای در تلویزیون هوشمند سامسونگ نصب نباشد، از طریق برنامه مخصوص این دستگاه می توان برنامه یا نرم افزار مورد نظر را دانلود و از آن استفاده کرد.

در آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ ابتدا بهتر است دفترچه راهنمای فارسی تلویزیون سامسونگ را با دقت مطالعه کرده و مطابق با اطلاعات درج شده، تلویزیون خود را راه اندازی کنید. پس از زاه اندازی ابتدا وارد منوی دستگاه تلویزیون هوشمند سامسونگ شوید و گزینه apps را انتخاب کنید. خوشبختانه در تلویزیون های هوشمند برنامه جامع ای برای دانلود برنامه های متعدد تلویزیونی وجود دارد که می توانید به راحتی آن ها را دانلود و نصب کنید. بعد از وارد شدن به apps از طریق گزینه my apps یا سرچ کردن، برنامه مورد نظر خود را انتخاب و گزینه install را دانلود کنید.

نحوه اجرای برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ چگونه است؟

نحوه اجرای برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ مانند کامپیوتر یا لب تاپ بسیار ساده است. بعد از زدن دکمه install برنامه مورد نظر شما در تلویزیون دانلود می شود. در پایان دانلود، از شما در رابطه اجرا شدن یا نشدن برنامه سوال می شود که می توانید بلافاصله آن را اجرا و از آن استفاده کنید. اما اگر در همان لحظه تمایل به اجرای برنامه را ندارید، می توانید وارد منو شوید و گزینه my app را انتخاب کنید. در این بخش تمام برنامه های دانلود شده شما قابل اجرا هستید و می توانید با کیلیک روی برنامه آن را اجرا کنید.

اجرای برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ

چگونه می توان نرم افزار بازی را در تلویزیون هوشمند سامسونگ نصب کرد؟

نرم افزارهای بازی یکی از سرگرم کننده ترین چیزهایی هستند که از سنین کودک تا بزرگسال می توانند از آن برای سرگرم کردن و گذراندن اوقات خود استفاده کنند. تلویزیون های هوشمند سامسونگ به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگ و گرافیک بالا می توانند برای بازی کردن بسیار مناسب باشند. به همین دلیل است که عده زیادی از افراد از تلویزیون برای بازی استفاده می کنند. نحوه نصب بازی در تلویزیون هوشمند سامسونگ بدین شکل است که ابتدا باید از طریق دکمه power گزینه smart hub را انتخاب کنید. حال گزینه app را انتخاب کرده و وارد app samsung شوید. حال می توانید بازی مورد نظر خود را انتخاب و آن را دانلود کنید.

نصب نرم افزار بازی در تلویزیون هوشمند سامسونگ

نتیجه گیری از آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ

در مطلب بالا به بررسی اینکه چگونه میتوان برنامه ای را در تلویزیون هوشمند سامسونگ نصب و به اجرا در آورد؟ پرداختیم. در اغلب موارد آموزش نصب برنامه در تلویزیون هوشمند سامسونگ در دفترچه راهنمای سامسونگ درج شده است. بنابراین اکثر افراد می توانند با مطالعه آن بخش به راحتی نرم افزار های مختلف را به اجرا در بیاورند. با این حال اگر موفق به یادگیری آموزش نصب نرم افزار در تلویزیون سامسونگ نشده اید، می توانید از راهنمای نصب و اجرای تلویزیون هوشمند سامسونگ که در متن بالا توضیح داده شده است، استفاده کنید.

در صورتی که حین نصب کردن نرم افزار در تلویزیون هوشمند سامسونگ با مشکل مواجه شده اید، می توانید برای عیب یابی و تعمیرات تلویزیون در تهران به شرکت های متخصص و کار بلدی چون شرکت آی پی امداد مراجعه کنید. مجموعه آی پی امداد طی زمان بسیار کوتاهی نیروهای خود را در محل مورد نظر شما اعزام می کند. در نتیجه با استفاده قطعات اصلی تعمیر تلویزیون سامسونگ را انجام دهند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد