logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

وارد شدن به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

وارد شدن به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ
وارد شدن به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله وارد شدن به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از پرکاربردترین بخش های تلویزیون سامسونگ، منوی مخفی تلویزیون است که در اغلب موارد برای انجام تنظیمات پیشرفته تلویزیون استفاده می شود. با وارد شدن به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ می توان تغییرات چشم گیری را در تلویزیون ایجاد کرد. اما اغلب افراد نحوه ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ را نمی دانند و به همین علت نمی توانند از این بخش برای تنظیمات تلویزیون استفاده کنند. با توجه به اینکه بسیاری از تنظیمات پیشرفته تصویر و صدا در تلویزیون در بخش منوی مخفی تلویزیون سامسونگ انجام می شود، بر آن شدیم تا در این مطلب به آموزش ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ بپردازیم. در صورتی که با نحوه انجام این کار آشنا نیستید، می توانید تا انتهای این محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

آشنایی با کاربرد منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

کاربرد منوی مخفی تلویزیون سامسونگ چیست؟ برای انجام چه کارهایی از منوی مخفی تلویزیون سامسونگ استفاده می شود؟ در تمام تلویزیون های موجود در بازار منوی ساده ای جهت انجام تنظیمات تلویزیون وجود دارد که بسیاری از افراد با نحوه کار با آن آشنا هستند. اما بسیاری از افراد با منوی مخفی تلویزیون سامسونگ آشنا نیستند و نمی دانند چگونه می توانند از منوی مخفی آن استفاده کنند. از این رو چند مورد از کاربردهای منوی مخفی تلویزیون های برند سامسونگ عبارت است از:

  • از منوی مخفی برای تغییر طول و عرض تصاویر در تلویزیون استفاده می شود.
  • میزان روشنایی، کنتراست و رنگ تصویر از منوی مخفی قابل تنظیم است.
  • برای تنظیم کردن صدا در تلویزیون و تنظیمات تصویر تلویزیون می توان از منوی مخفی استفاده کرد.
  • در منوی مخفی تلویزیون سامسونگ می توان موقعیت تصویر و رنگ را تنظیم کرد.

کاربرد منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

آموزش ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

وارد شدن به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ به شکل های مختلفی انجام می شود. اما قبل از ورود به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ باید به این نکته توجه کنید که انجام تنظیم به اشتباه و ورود به بخش هایی که اطلاعاتی چندانی با آن ندارید، باعث به هم خوردن تنظیمات اصلی تلویزیون و بروز مشکلاتی چون کم شدن صدای تلویزیون، کم نور شدن صفحه تلویزیون، جا به جایی کانال ها و … می شود. روش های ورود به منوی مخفی تلویزیون عبارت است از:

  1. اولین راه استفاده از دکمه های کنترل است. برای این کار باید دکمه های زیر را پشت سر هم فشار دهید تا وارد منوی تلویزیون سامسونگ شوید. گزینه mute,1,1,9,enter را بلافاصله و به سرعت فشار دهید‌. بعد از فشار دادن این دکمه ها وارد منوی مخفی تلویزیون می شوید و می توانید تنظیمات صدا و تصویر را انجام دهید. در صورتی که کنترل شما دکمه enter در تلویزیون نداشته باشد، می توانید دکمه ok را فشار دهید تا وارد تنظیمات مخفی شوید.
  2. دومین راه فشار دادن دکمه info از کنترل است. بعد از زدن این دکمه با فشار دادن دکمه های setting،mute،power می توانید وارد منوی مخفی تلویزیون سامسونگ شوید.
  3. سومین راه خاموش و روشن کردن آن است. در برخی از مدل های تلویزیون سامسونگ کافیست تا دکمه خاموش تلویزیون را فشار داده و مجدداً آن را روشن کنید. با این راه می توانید به منوی مخفی تلویزیون راه پیدا کنید.
  4. روش چهارم فشار دادن دکمه های power off>display>psdt>mute>power on است که باید به ترتیب و پشت سر هم فشار داده شود تا بتوانید به منوی مخفی راه پیدا کنید.

نتیجه گیری وارد شدن به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ

در مطلب فوق به بررسی اینکه کاربرد منوی مخفی تلویزیون چیست و روش های وارد شدن به منوی مخفی تلویزیون سامسونگ پرداختیم. منوی مخفی یکی از بخش های بسیار مهم در تلویزیون سامسونگ است که از طریق آن می توان بخش هایی چون صدا، تصویر، کانال ها و … را در تلویزیون تنظیم کرد. اگر دانش خاصی در زمینه تنظیم تلویزیون سامسونگ از طریق منوی مخفی ندارید، بهتر است از کار کردن با آن دست نگهدارید.

برخی از افراد بدون داشتن اطلاعاتی برای تنظیم تلویزیون از طریق منو اقدام کرده و باعث خراب شدن تنظیمات دیگر می شوند. در صورتی که تمایل به تنظیم تلویزیون سامسونگ‌ دارید، بهتر است از کسانی که در این حوزه دانش و مهارت بالایی دارند، کمک بگیرید. شرکت آی پی امداد یکی از تعمیرگاه های معتبر و با تجربه ای است که علاوه بر تعمیرات لوازم خانگی، تنظیمات دستگاه هایی چون لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون و… را انجام می دهد. کافیست تا برای تنظیمات و تعمیر تلویزیون سامسونگ به این مجموعه مراجعه کنید. کارشناسان شرکت آی پی امداد طی زمان کوتاهی برای تنظیم تلویزیون در محل حاضر می شوند و به صورت حرفه ای تنظیم تلویزیون سامسونگ از منوی مخفی را انجام می دهند.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • AZIZ 07 بهمن 1402

    سلام تلویزیون cu 8000 منوی broadcasting کم رنگ یا خاموش است. لطفا نحوه فعال کردن آن را بفرمائید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 بهمن 1402

      درود، برای انجام این کار ابتدا دکمه Home و سپس گزینه Settings را انتخاب کنید. در ادامه به بخش General و سپس Accessibility رفته و گزینه High Contrast Mode را انتخاب کرده و آن را روی حالت On قرار دهید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد