logo logo تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

اپلیکیشن‌ های کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ

اپلیکیشن‌ های کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله اپلیکیشن‌ های کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

از ابتدای حیات بشر تا به حال همواره انسان سعی بر این داشته است، که ابزارهایی را تولید کند تا کارهای زندگی راحت انجام شود. در قرن 21 که سرو کله تلفن‌های همراه پیدا شد، کمتر کسی فکر می‌کرد این گوش‌ها بتوانند کارهای دور از ذهن امروزی را انجام دهند. در حال حاضر تلفن‌های همراه که هوشمند شده‌اند، امکان کنترل از راه دور وسایل هوشمند خانه را برای کاربر فراهم می‌کند. این امکان علاوه بر راحتی کار بسیار هیجان انگیز است. اپلیکیشن‌ های کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ به خوبی این امکان را برای کاربران محیا می‌نماید.

برای داشتن یک خانه هوشمند لزومی بر وجود ربات در خانه نیست بلکه وسایل هوشمندی همچون تلویزیون، یخچال، لباسشویی و اجاق‌گاز می‌تواند خانه شما را هوشمند کند و از یک زندگی آسان لذت ببرید.

سامسونگ که یکی از کمپانی‌های برتر دنیا در تولید گوشی‌های هوشمند و لوازم خانگی دنیا محسوب می‌باشد. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی سامسونگ  اینترنت اشیاء در محصولات خود حائز اهمیت می‌داند، این را می‌توان در بعضی از لوازم خانگی آن همچون یخچال و لباسشویی مشاهده نمود.

سامسونگ هر سال در همایش‌های بین‌المللی معتبر در جهان از محصولات هوشمند خود رونمایی می‌کند. جدی‌ترین رقیب سامسونگ در این قضیه مثل همیشه شرکت ال جی است. این رقابت جذاب باعث شده لوازم خانگی‌های هوشمند شگفت انگیزی به بازار عرضه شوند، کاربران از آن لذت ببرند.

در ادامه با شرکت تعمیرات لوازم خانگی ای پی امداد همراه باشید.

کنترل و مدیریت از راه دور لوازم خانگی هوشمند سامسونگ

کمپانی سامسونگ در راستای پیشبرد هوشمندسازی لوازم خانگی یکسری برنامه های کاربردی را در اختیار کاربران خود قرار داده، تا بتوانند، در هنگامی که خارج از منزل به سر می‌برند، نظارت کافی را بر لوازم خانگی سامشونگ خود داشته، تا در صورت مشکل فنی علت آن را متوجه شوند و اقدامات لازم را انجام دهند. سامسونگ برای کنترل و مدیریت از راه دور لوازم خانگی هوشمند خود سه اپلیکیشن کاملا کاربردی را معرفی و عرضه نموده است.

سه اپلیکیشن کنترل و مدیریت از راه دور  سامسونگ

  • اپلیکیشن اسمارت هوم (Smart Home)
  • اپلیکیشن اسمارت ویشر (Smart Washer)
  • اپلیکیشن اسمارت تینگز (SmartThings)

در ادامه این مقاله آی پی امداد با این سه اپلیکیشن مدیریت لوازم خانگی هوشمند سامسونگ بیشتر آشنا خواهید شد.

برنامه اسمارت هوم (Smart Home) سامسونگ

اولین برنامه مدیریت از راه دور سامسونگ که در هر زمان و محیطی می‌توان بر لوازم خانگی هوشمند سامسونگ مدیریت داشت، اپلیکیشن Smart Home است.

این اپلیکیشن محیط کاربر پسندی دارد و با  راهنماهای تصویری که دارد، کاربران به راحتی می‌توانند با آن کار کنند. برای کار با این اپلیکیشن میبایسب یک حساب کاربری سامسونگ داشته باشید و با آن اطلاعات وارد برنامه شوید. هنگامی که وارد اپلیکیشن شدید با فهرستی از لوازم خانگی ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز، ماکروفر، جاروبرقی و دستگاه تصفیه هوا مواجه خواهید شد. برای مدیریت هر کدام از این دستگاه‌ها باید به اینترنت متصل باشند، سپس با انتخاب هریک از آنها در برنامه Smart Home وضعیت آنها را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. این برنامه در دو نسخه اندروید و IOS برای کاربران قابل دسترس است.

برنامه اسمارت هوم (Smart Home) سامسونگ

برنامه اسمارت ویشر (Smart Washer) سامسونگ

همانطور از اسم این برنامه پیداست، اپلیکیشنی برای کاربران ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ است. برنامه Smart Washer هم امکان مشاهده آنلاین دستگاه و نحوه عملکرد دستگاه برای کاربر قابل مشاهده است، حتی امکان برطرف کردن بعضی از مشکلات دستگاه هم فراهم می‌باشد.

این برنامه هم همانند اپلیکیشن قبلی نیاز به اطلاعات حساب کاربری سامسونگ خود دارید، تا بتوانید وارد برنامه شوید. با وارد شدن به برنامه  در قسمت Smart control با سه گزینه در دسترس است، که عبارتند از:

  • Indoor control: برای کنترل لباسشویی در منزل
  • Outdoor control:  کنترل ماشین لباسشویی در خارج از منزل
  • Connection settings: نحوه تنظیمات اتصال

برنامه اسمارت ویشر (Smart Washer) سامسونگ

که با توجه به نیاز می‌توان هر یک از گزینه‌ها را انتخاب نمایید. چنانچه مشکلی برای ماشین لباسشویی پیش بیاید، کاربر می‌تواند با کمک قسمت Smart Check دلیل بروز مشکل را پیدا و آن را رفع نماید. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل های اندروید و IOS قابل دسترس می‌باشد.

برنامه اسمارت تینگز (SmartThings) سامسونگ

برنامه SmartThings سامسونگ یکی از اپلیکیشن‌ های کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ است، که با پتیبانی به امکان اینترنت اشیاء تهیه شده است. با این برنامه جالب و کاربر پسند علاوه بر یخچال، لباسشویی و تلویزیون می‌توان اسپیکر و شرایط دمایی و روشنایی محیط خانه را از راه دور مدیریت و کنرل نمود. لوازم خانگی که امکان اتصال به وای فای را دارند،  را به آسانی و با اپلیکیشن SmartThings  مدیریت و کنترل نمود.

برنامه اسمارت تینگز (SmartThings) سامسونگ

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد