logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

فناوری بدون باد windfree در کولرگازی سامسونگ

فناوری بدون باد windfree در کولرگازی سامسونگ
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله فناوری بدون باد windfree در کولرگازی سامسونگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کولر گازی‌های هوشمند نسل جدید امکانات و ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارند. شرکت‌های تولید کننده کولر گازی  به طور پیوسته به محصولات خود امکانات و ویژگی‌های زیادی اضافه می‌کنند. این قابلیت‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا راحتی کاربران را بیشتر فراهم کنند. یکی از بهترین فناوری‌ها که طرفداران زیادی دارد، فناوری بدون باد windfree در کولر گازی می‌باشد.

کولر گازی بدون باد سامسونگ

سامسونگ یکی از برترین تولید کنندگان محصولات خانگی است. این برند در عرصه تولید کولر گازی در جهان محبوبیت بالایی دارد. راز موفقیت شرکت سامسونگ در تولید محصولات با کیفیت است که در آنها فناوری‌های زیادی استفاده شده تا کاربر در هنگام کار کردن با آن احساس خستگی نکند. کولر گازهای جدید بدون باد سامسونگ برای راحتی و اسایش کاربران، باد سرد را مستقیما پرتاب نمی‌کنند. این کولر گازی‌ها بدون انکه باد سرد را به صورت مستقیم پرتاب کنند، قادرند محیط را به خوبی خنک کنند.

نحوه کار کرد کولر گازی‌های بدون باد سامسونگ

برروی پنل کولر گازی بدون باد سامسونگ دارای 23000سوراخ کوچک است که هوا از آنها خارج می‌شود. همچنین این کولر گازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بدون هیچ گونه صدایی هوای خنک را به صورت یکنواخت و غیر مستقیم در داخل اتاق پخش می‌کنند.

ویژگی کولر گازی بدون باد سامسونگ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کولر گازی‌های بدون باد سامسونگ که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند خنک کنندگی سریع آن است. کولر گازی‌های windfree سامسونگ با انکه باد سرد را به صورت مستقیم پرتاب نمیکنند اما این دستگاه‌ها نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر فضای اتاق را سریع‌تر خنک می‌کنند.  خنک کنندگی سریع‌تر 43 درصدی آن هم بدون صدا سبب شده این کولر گازی‌ها رضایت بالای مصرف کنندگان را در پی داشته باشد.

کیفیت هوایی بهتر با کولر گازی بدون باد سامسونگ

کولر گازی‌های نسل جدید و هوشمند سامسونگ علاوه بر آنکه هوای اتاق شما را به دما ایده‎آل می‌رسانند، هوای داخل اتاق شما را پاکیزه و بهداشتی نیز می‌کنند. اسپیلت‌های بدون باد windfree دارای چندین لایه هستند که آلودگی‌های هوا را گرفته و هوایی کاملا بهداشتی و پاکیزه ایجاد می‌کنند. اسپیلت windfree باکتری‌های هوا را گرفته و این گونه شما همیشه هوایی تمیز و بدون آلودگی خواهید داشت.

هوش مصنوعی در کولر گازی‌های windfree

در کولر گازی‌های بدون باد سامسونگ هوش مصنوعی نیز به کار گرفته شده‌ است. با استفاده از این قابلیت هوش مصنوعی دمای داخل اتاق به صورت بهینه‌تری تنظیم می‌گردد. هوش مصنوعی قابلیت‌های زیادی دارد؛ به طور مثال: این سیستم دارای سنسورهای متعددی می‌باشد، یکی از انها سنسور تشخیص حرکت است. اگر کسی در اتاق نباشد کولر گازی از طریق هوش مصنوعی روند کاری خود را بهینه کرده و مانع از هد رفت انرژی می‌گردد.

کولر گازی windfree هوشمند سامسونگ

کولر گازی windfree هوشمند سامسونگ دارای قابلیت‌ها و امکانات گوناگون هستند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کنترل از راه دور آن اشاره کرد. شما از طریق اینترنت اشیا می‌توانید کولر گازی خود را در هر جایی از دنیا کنترل کنید. همچنین شما از طریق این قابلیت می‌توانید کار دستگاه را زمان بندی نمایید.

صرفه جویی بیشتر انرژی با کولر گازی windfree

با آنکه کولر گازی‌های بدون باد امکانات بیشتری نسبت به سایر کولر گازی‌ها دارند اما این دستگاه‌ها انرژی بسیار کمتر مصرف می‎کنند. به معنای دیگر از انجایی که این کولر گازی‌ها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، هدر رفت انرژی آنها بسیار کمتر است. هوش مصنوعی دز این دستگاه‌ها سبب شده تا حدود 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی گردد. همین امر سبب شده تا دوست داران محیط زیست و انرژی پاک از این کولر گازی‌ها حمایت کنند.

تمیز کردن فیلتر کولر گازی windfree

فیلتر کولر گازی‌های windfree سامسونگ در بالای آن قرار گرفته است. این نوع طراحی سبب شده تا کاربر به راحتی فیلتر را بررسی کرده و آن را بعد از تمیز کردن در جای خود قرار دهد. کولر گازی‌های هوشمند نسل جدید امکانات و ویژگی‌های فوق العاده‌ای دارند. شرکت‌های تولید کننده کولر گازی  به طور پیوسته به محصولات خود امکانات و ویژگی‌های زیادی اضافه می‌کنند. این قابلیت‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا راحتی کاربران را بیشتر فراهم کنند. یکی از بهترین فناوری‌ها که طرفداران زیادی دارد، فناوری بدون باد windfree در کولر گازی می‌باشد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد