logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت یخچال مابه

بررسی کیفیت یخچال مابه
بررسی کیفیت یخچال مابه
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت یخچال مابه به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این مطلب قصد داریم به بررسی یک برند معتبر و پرفروش در بازار ایران بپردازیم که مصرف‌کنندگان عمدتا اقدام به خرید آن می کنند. بنابراین قصد داریم بررسی کیفیت یخچال مابه را خدمت شما ارائه دهیم و در رابطه با تاریخچه و امکانات یخچال های تولید شده توسط این برند اطلاعاتی را بیان کنیم.

با همراهی ما در این مقاله می توانید از نر مصرف کنندگان و تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد در مورد یخچال های مابه مطلع شوید.

تشخیص یخچال مابه اصل از نمونه های تقلبی

در ابتدا شما باید در رابطه با تشخیص یخچال مابه اصل از تقلبی اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید یخچال اورجینالی را تهیه کنید.

تشخیص یخچال های مابه به تناسب کمی راحت تر از یخچال های دیگر موجود در بازار است زیرا شما برای تشخیص این برند کافیست به سایت مابه مراجعه کرده و نام محصول مورد نظر خود و استعلام شماره سریال یخچال را انجام دهید. در صورتی که مدل انتخابی شما در سایت مابه موجود بود پس کالای شما اصل و اورجینال می باشد در غیر این صورت کالای شما غیر اصل است و شما می توانید از طریق فروشنده پیگیری خود را انجام دهید.

تشخیص یخچال مابه اصل از نمونه های تقلبی

یخچال مابه چه امکاناتی دارد؟

این مسئله که یخچال مابه چه امکاناتی دارد سوال بسیاری از مصرف کنندگان می باشد که ما در بررسی کیفیت یخچال مابه باید به آن پرداخته ایم.

یخچال مابه چه امکاناتی دارد؟

یخچال های مابه از نظر کیفیت و دوام مورد خوبی برای خرید می باشند همچنین این یخچال ها در ظاهر نیز بسیار زیبا طراحی شده و دارای تنوع بالایی هستند که مصرف کنندگان را علاقمند به خرید آ نها می کند. شما به وسیله یخچال مابه می توانید آشپزخانه ای زیباتر داشته باشید.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال مابه

در ادامه شما را با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال مابه بیشتر آشنا خواهیم کرد. یخچال های مابه در کشور مکزیک تولید شده ‌اند و به طور کل این برند در سال ۱۹۴۶ در مکزیک کار خود را شروع کرده، البته این شرکت در ابتدا مبلمان مخصوص آشپزخانه را تولید و روانه بازار کرد اما پس از مدتی کار خود را توسعه داده و اکنون حدود ۵۰ درصد از بازار مکزیک را در دست دارد.

  • بد نیست بدانید که شرکت مابه از سال ۱۹۵۰ شروع به تولید اجاق گاز و یخچال فریزر کرده و تولید مبلمان آشپزخانه خود را کاهش داده است. این برند در سال ۱۹۶۰ به عنوان بزرگترین صادر کننده لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی در کشور مکزیک معرفی گردید.
  • مابه برای فروش بیشتر اقدام به شراکت با آمریکا کرده و با شرکت جنرال الکتریک وارد شراکتی عظیم شد و پس از آن فروش خود را چندین برابر کرد. مابه در اواخر دهه ۹۰ میلادی ۷۰ درصد از بازار آمریکا را به خود اختصاص داد و به بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان تبدیل شد.

یخچال مابه ساخت کجاست؟

در بررسی کیفیت یخچال مابه قطعاً برای شما مصرف کنندگان عزیز سوال پیش می آید که یخچال مابه ساخت ‌کجاست؟ خوب است بدانید که یخچال های مابه ساخت کشور مکزیک هستند و در آنجا تولید و عرضه شده اند.

یخچال مابه ساخت کجاست؟

خدمات پس از فروش یخچال مابه چطور است؟

برند مابه مانند سایر برندهای خارجی در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است تا گارانتی و ضمانت نامه هایی را به مشتریان خود در جهت خدمات پس از فروش یخچال مابه ارائه دهد اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی و ضمانت نامه شرکت مابه رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال مابه شما در منزلتان حاضر شوند.

یخچال مابه با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

از آنجایی که برند مابه یک برند محبوب جهانی بوده است، رقیبان زیادی در داخل و خارج از کشور همچنان تلاش دارند تا به این برند برسند که ما در ادامه چند مورد از رقیبان آن را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

  • در خارج از کشور شرکت های بوش و جنرال الکتریک رقیبان اصلی این برند محسوب می گردند.
  • در داخل کشور نیز برند های زیادی سعی دارند از نظر فروش خود را به یخچال مابه برسانند اما تاکنون برندهای اسنوا و سینجر را می ‌توان از این نظر تا حدودی رقیبان مابه دانست.

چرا یخچال مابه بخریم؟

در بررسی کیفیت یخچال مابه قطعاً به این سوال بر خواهید خورد که چرا یخچال مابه بخریم؟ و یا چرا مصرف کنندگان برند مابه را برای خرید یخچال انتخاب می کنند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که یخچال های مابه ساخت کشور معتبری همچون مکزیک بوده و از طرفی با شرکت بزرگی همچون جنرال الکتریک شراکت دارد بنابراین در اصالت و کیفیت یخچال های تولید شده توسط این برند نمی توان شک کرد همچنین یخچال های مابه دارای طول عمر و کیفیت عالی هستند و از نظر زیبایی نیز چیزی کم ندارند بنابراین این دلایل اصولاً مصرف‌کنندگان را علاقه مند به خرید آن می کند.

معرفی بهترین مدل های یخچال مابه

در ادامه قصد داریم در جهت معرفی بهترین یخچال های مابه، چند مدل را برای شما نام برده و مورد بررسی قرار دهیم تا شما خریدی آسان تر داشته باشید.

بررسی کیفیت یخچال ساید بای ساید مابه MEM30VHDC

از ویژگی های یخچال ساید بای ساید مابه MEM30VHDC می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف انرژی +A
  • دارای یخساز
  • دارای آبسردکن
  • سیستم بدون برفک عالی
  • موتور دیجیتال اینورتر
  • وزن مناسب
  • طراحی بسیار شیک و زیبا
  • دارای محفظه بار
  • روشنایی LED
  • کشور سازنده: مکزیک
  • ظرفیت کل: ۶۹۲ لیتر

یخچال ساید بای ساید مابه MEM30VHDC

بررسی کیفیت یخچال فریزر بالا پایین مابه RMP400FZCU

از ویژگی های منحصر به فرد این محصول موارد زیر را می توان نام برد:

  • بدون برفک هرگز برفک نمی زند.
  • نمایشگر LED برای یخچال و فریزر
  • automatic deactivation
  • عملکرد SuperFreeze با غیرفعال‌سازی خودکار
  • Automatic
  • سیستم صوتی هشدار باز بودن درب
  • قطعه های یخ، یخ خرد شده و آب روی صفحه کلید
  • کنترل تنظیمات به صورت دیجیتال برای یخچال و فریزر
  • کنترل صفحه نمایش برای دما، فیلتر آب و کلید روشن
  • آبسردکن و یخ ساز چراغ دار
  • صدای اخطار باز شدن درب برای بخش یخچال و فریزر
  • فیلتر آب

یخچال فریزر بالا پایین مابه RMP400FZCU

لیست قیمت روز یخچال های مابه موجود در بازار در بهار 1400

مدل یخچال قیمت روز
یخچال ساید بای ساید مابه مدل MEM30VHDC قیمت جدید این مدل یخچال مابه در بازار 58,000,000 تومان می باشد.
یخچال فریزر بالا پایین مابه مدل RMP400FZCU قیمت روز این مدل یخچال در بهار 1400 برابر با 31,000,000 تومان است.
یخچال ساید بای ساید مابه مدل MEM30PHHCWW این مدل یخچال با قیمت 21,000,000 تومان در بازار موجود می باشد.
یخچال ساید بای ساید مابه مدل MRE24VHFFWW قیمت جدید این مدل یخچال مابه 26,000,000 تومان در بازار است.
یخچال ساید بای ساید مابه مدل MSM25GGHCWW قیمت روز این یخچال در بازار 48,500,000 تومان است.
یخچال ساید بای ساید مابه مدل MSE30VHBTBB نرخ روز این مدل یخچال در بازار 23,000,000 تومان می باشد.
یخچال ساید بای ساید مابه مدل MEM30VHDCSS این یخچال در بازار با قیمت 52,800,000 تومان به فروش می رسد.
یخچال فریزر درب فرانسوی مابه مدل INM25FSKCSS این مدل یخچال دارای قیمت روز 44,000,000 توامن می باشد.
یخچال فریزر بالا پایین مابه مدل RMA1130YMFE0 قیمت روز این مدل یخچال 34,000,000 تومان است.
یخچال فریزر ساید بای ساید مابه مدل ORE24CGFF قیمت روز این یخچال در بازار لوام خانگی 34,000,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب یخچال مابه از نظر مصرف کنندگان این محصول

بررسی کیفیت یخچال مابه مستلزم این است که شما مزایا و معایب این برند را از نظر مصرف کنندگان و طرفداران آن بدانید و آگاهانه اقدام به انتخاب و خرید کنید تا خرید متناسب را تجربه کنید.

مزایای یخچال مابه از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • عمر مناسب
  • دوام عالی و بالا
  • ظاهری جالب و شیک
  • سیستم بدون برفک
  • مجهز به موتور اینورتر
  • طراحی دقیق
  • سنسور اندازه گیری دما
  • امکان تنظیم درجه یخچال

معایب یخچال بوش از نظر مصرف کنندگان این محصول

برند مابه ساخت مکزیک است به همین دلیل نمی تواند در ایران خدمات پس از فروش کاملاً صحیح و مناسبی داشته باشد همچنین گاهی نمایندگی های ایرانی در کار خود اهمال کاری می کنند و خدمات خوبی را به مشتریان ارائه نمی دهند به همین دلیل شاید می توان گفت تنها عیب یخچال از نظر مصرف کنندگان این محصول این مورد می تواند باشد.

بررسی کیفیت یخچال مابه از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

در پایان بررسی کیفیت یخچال مابه قصد داریم به نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم تا شما اطلاعات کاملی نسبت به این محصول داشته باشید و آگاهانه اقدام به خرید کنید.

متخصصین و کارشناسان آی پی امداد احراز می ‌دارند که یخچال های مابه دارای کیفیت و دوام عالی بوده و همچنین طراحی و زیبای خاصی را نیز دارا می باشند و اصولا خرابی و آسیبی کمی دارند اما شما عزیزان می توانید در صورت مشاهده هر نوع خرابی در محصول خود برای تعمیرات یخچال با متخصصان ما در آی پی امداد تماس حاصل کرده و خدمات فوری را درب منزل خود دریافت کنید و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که یخچال جزو لوازمی است که نیاز به نگهداری و سرویس های منظمی دارد و هرگونه سهل انگاری در این مورد می تواند موجب آسیب رسیدن به این دستگاه شود؛ اگر از افادی هستید که فنی نیستید به شما توصیه می کنیم برای سرویس و تعمیر یخچال خود در محل از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

3.9/5 - (18 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید یخچال مابه به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال مابه استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال مابه میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال مابه با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال مابه در آی پی امداد بیاندازید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فاطمه 16 اسفند 1401

    سلام ببخشید من ۱۰ نو قیمت دیدم هر جا یه قیمت میدم لطفاً قیمت این محصول را تعیین کنید ممنون میشم

    پاسخ دادن
  • محسن 22 اسفند 1400

    باسلام وعرض ادب تمام قطعات یخچال مابه در IPEMDAD موجود هست؟ و در اسرع وقت میتونن برای تعمیر یخچال در تهران و کرج اقدام کنن یا بعضی قطعات رو باید درخواست بدن تا از خارج کشور وارد بشه؟ باتشکر

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد