logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور fe لباسشویی ال جی

ارور fe لباسشویی ال جی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور fe لباسشویی ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علت ارور fe لباسشویی ال جی می‌ تواند بدلیل آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی باشد. همانطور که اطلاع دارید، آبگیری بیش از حد باعث خراب شدن قطعات لباسشویی می شود. در این مقاله از آی پی امداد به موضواعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به علت اخطار fe لباسشویی ال جی، نحوه عیب یابی خطای fe ماشین لباسشویی ال جی و طریقه رفع کد خطای fe لباسشویی ال جی اشاره کرد.

خلاصه ای از علل ارور fe ماشین لباسشویی ال جی

کاربران گرامی مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل ارور fe ماشین لباسشویی ال جی را مطرح کرده ایم.

دلیل ارور fe لباسشویی ال جی چیست؟
  • خرابی شیر ورودی
  • مشکل در هیدروستات
  • خرابی برد ماشین لباسشویی ال جی
  • کف بیش
  • خرابی سوئیچ فشار
  • مشکل در اتصالات و سیم کشی
طریقه عیب یابی ارور fe ماشین لباسشویی ال جی
  • شیر ورودی را از نظر گرفتگی و سلامت چک کنید.
  • هیدروستات و برد از قطعاتی می باشند که بررسی سلامت آن نیاز به تخصص و تجربه می باشند و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار برای بررسی عیب یابی استفاده کنید.
  • برای بررسی کف بیش از حد، تنها لازم است تا زمان شستشوی به فرآیند آن و مقدار کف تولید شده دقت کنید.
طریقه رفع کد خطای fe لباسشویی ال جی
  • طریقه رفع خطا ارور fe خیلی ساده می باشد و در صورتی که مشکل از سوی شیر ورودی می باشد، باید شیر ورودی آب تمیز شود.
  • در صورت وجود باگ در برد ماشین لباسشویی تنها کافی است تا آن را ریست کنید.
  • در صورتی که برد ماشین لباسشویی خراب می باشد، باید توسط تعمیرکار تعمیر شود.
  • در صورت وجود کف بیش از حد در دستگاه، از مواد شوینده مناسب استفاده کنید.
  • سوئیچ فشار قابل تعمیر نیست و نیازی به تعویض کامل قطعه ندارد و باید برای رفع این مشکل با متخصص تماس حاصل کنید.
  • تعمیر اتصالات و سیم کشی های داخلی نیز کاملا تخصصی می باشد و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

علت ارور fe لباسشویی ال جی

اگر خطای fe ماشین لباسشویی ال جی را تجربه کرده اید، باید بدانید که این خطا در واقع بدلیل آبگیری بیش از حد ماشین لباسشویی می باشد و این حجم از آبگیری باعث خرابی ماشین لباسشویی می شود. زمانی که با این کد خطا یا سایر ارورهای ماشین لباسشویی ال جی مواجه شدید، بهتر است سریعا آن را برطرف کنید. در ادامه به دلایل اصلی ارور fe ماشین لباسشویی ال جی اشاره خواهیم کرد:

  1. خرابی شیر ورودی از دلایل ارور fe ماشین لباسشویی ال جی
  2. مشکل در هیدروستات از علت ارور fe لباسشویی ال جی
  3. خرابی برد ماشین لباسشویی ال جی
  4. کف بیش از حد در ماشین لباسشویی ال جی
  5. خرابی سوئیچ فشار از علل کد خطای fe ماشین لباسشویی ال جی
  6. مشکل در اتصالات و سیم کشی از دلایل ارور fe لباسشویی ال جی

خرابی شیر ورودی آب از دلایل ارور fe ماشین لباسشویی ال جی

شیر ورودی آب برای کنترل جریان آب به ماشین لباسشویی ال جی طراحی شده است. این شیر ورودی آب در پشت ماشین لباسشویی قرار دارد. این دقیقا جایی است که شلنگ ورودی آب به ماشین لباسشویی متصل می شود و اولین نقطه ای است که آب وارد ماشین لباسشویی می شود. هنگامی که ماشین لباسشویی شروع به شستشو می کند، آب می تواند از طریق دریچه ورودی به داخل محفظه جریان یابد. هنگامی که آب کافی وارد محفظه می شود، دریچه بسته می شود تا از ورود آب اضافی جلوگیری شود.

خرابی شیر ورودی آب از دلایل ارور fe ماشین لباسشویی ال جی

شیر ورودی یک قطعه کنترل شده الکتریکی است بنابراین اگر مشکلی وجود دارد ممکن است الکتریکی یا مکانیکی باشد. جریان خارج از آب بنابراین شیر ورودی بسته می ماند تا زمانی که آب جریان یابد و کد خطای fe فعال شود.

مشکل در هیدروستات از علت های ارور fe لباسشویی ال جی

یکی از مهم ترین دلایل ارور fe در ماشین لباسشویی ال جی وجود اشکال در هیدروستات لباسشویی است. برای حل این مشکل باید مقدار مقاومت هیدرواستاتیک بررسی شود. هیدرواستات یکی از آسیب پذیرترین اجزای ماشین لباسشویی است. اغلب لوله های این ناحیه مسدود می شوند و ماشین لباسشویی نمی تواند کار خود را به درستی انجام دهد. بنابراین، این بخش باید به طور منظم بررسی شود.

مشکل در هیدروستات از علت های ارور fe لباسشویی ال جی

خرابی برد ماشین لباسشویی ال جی

یکی دیگر از دلایل نمایش کد خطای fe در لباسشویی ال جی می تواند به دلیل ایراد در برد لباسشویی باشد. در واقع برد الکترونیکی ماشین لباسشویی مغز ماشین لباسشویی است و در صورت خرابی می تواند ارور fe را نشان دهد. خرابی برد یکی از سخت ترین و پیچیده ترین تعمیرات ماشین لباسشویی است و نیاز به مهارت بالایی دارد. اگر برد لباسشویی آسیب دیده باشد باید توسط تکنسین بررسی شود.

خرابی برد ماشین لباسشویی ال جی

برای رفع خطای fe در ماشین لباسشویی ال جی، می توانید ماشین لباسشویی را به مدت 15 تا 20 دقیقه از برق بکشید و سپس آن را دوباره وصل کنید؛ زیرا برد ماشین لباسشویی در بعضی موارد دچار باگ می شود و این چنین مشکلات طبیعی است. اگر برد الکترونیکی آسیب دیده باشد، ممکن است دستگاه متوقف شود یا دستگاه پر از آب شود. در این حالت ممکن است خطای fe رخ دهد. این حالت ممکن است هنگام شستن لباس ایجاد شود. در این صورت باید برد الکترونیکی ماشین لباسشویی به دقت بررسی شود. در چنین حالتی ممکن است برد بسوزد و شما نیاز به تعمیر یا تعویض برد داشته باشید.

کف بیش از حد در ماشین لباسشویی ال جی

یکی دیگر از دلایل نمایش ارور fe در ماشین لباسشویی ال جی می تواند تشکیل بیش از حد کف در حین شستشو باشد. این حالت زمانی رخ می دهد که لباس هایی مانند رومیزی یا توری را در مخزن ماشین لباسشویی قرار می دهید یا زمانی که از پودر بیش از حد استفاده می شود یا در موارد نادر می تواند ناشی از پوسیدگی و شستشوی نامناسب باشد. اگر از پودر دستی استفاده کنید، مواد شوینده نیز می توانند این مشکل را ایجاد کنند.

کف بیش از حد در ماشین لباسشویی ال جی

خرابی سوئیچ فشار از علل کد خطای fe ماشین لباسشویی ال جی

سوئیچ فشار ماشین لباسشویی ال جی عملکرد مهمی دارد. به ماشین لباسشویی می گوید که چقدر آب در محفظه آن وجود دارد. سوئیچ فشار با اندازه گیری فشار آب داخل ماشین لباسشویی از طریق شیلنگ متصل به آن کار می کند. فشار موجود هنگامی که آب کافی در محفظه کشت وجود داشته باشد سوئیچ را فعال می کند. این باعث می شود دستگاه جریان آب را متوقف کند. یکی از دلایل احتمالی خرابی سوئیچ فشار، سایش بیش از حد است. به خصوص اگر ماشین لباسشویی شما قدیمی باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، سوئیچ نمی تواند به طور دقیق میزان آب داخل محفظه را تعیین کند. بنابراین همچنان با آب پر می شود زیرا سیگنالی برای توقف جریان آب دریافت نکرد.

خرابی سوئیچ فشار از علل کد خطای fe ماشین لباسشویی ال جی

سوئیچ فشار قابل تعمیر نیست و نیازی به تعویض کامل قطعه ندارد. در تمامی مدل های ماشین لباسشویی ال جی، سوئیچ فشار داخل دستگاه و بالای آن قرار دارد. ابتدا پانل بالایی ماشین لباسشویی (در مدل های بازشو از جلو) یا محفظه کنترل (در مدل های بازشو از بالا) را جدا کنید. پس از انجام این کار به راحتی می توانید دکمه فشاری را پیدا کرده و شناسایی کنید. دوشاخه را بردارید و فشار تماس را رها کنید. سوئیچ فشار به لوله منتهی به اتاق ماشین لباسشویی متصل می شود. بنابراین، باید لوله را از محفظه خارج کنید. در نهایت فشار سوئیچ جدید را مانند قبل نصب کرده و لوله آن را به محفظه وصل کنید.

مشکل در اتصالات و سیم کشی از دلایل ارور fe لباسشویی الجی

در صورت از بین رفتن اتصالات و سیم های ماشین لباسشویی ال جی به دلیل استفاده نادرست یا فرسودگی نامناسب، اتصال برد و قطعات داخلی قطع می شود و این مشکل بر عملکرد هیدرواستات و شیر برقی تاثیر منفی می گذارد. در این صورت دستگاه خطای fe ماشین لباسشویی را نشان می دهد و برای رفع کد خطا باید سیم های آسیب دیده را پیدا و جدا کنید و سیم های جدید را در جای خود نصب کنید.

نحوه عیب یابی ارور fe ماشین لباسشویی ال جی

برای عیب یابی ارور fe ماشین لباسشویی ال جی در ابتدا علت های احتمالی را به صورت کامل مطالعه کنید و موارد ذکر شده را جهت عیب یابی ارور fe انجام دهید:

  • خرابی شیر ورودی آب یکی از دلایل ارور fe در لباسشویی ال جی می باشد که اگر این شیر ورودی دچار مشکل شود قطعا باعث خطا شده و در عملکرد لباسشویی دچار اختلال خواهیم بود. برای بررسی این قطعه لازم است تا شیر ورودی را از سلامت و گرفتگی چک کنید و در صورتی که مهارتی در این کار ندارید، پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • هیدروستات یکی از قطعات حساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد. مشکل در هیدروستات از علت های ارور fe لباسشویی ال جی می باشد. هیدروستات از قطعاتی می باشد که بررسی سلامت آن نیاز به تخصص و تجربه می باشد و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار برای بررسی عیب یابی استفاده کنید.
  • مشکل در برد نیز می تواند باعث کد خطای fe در لباسشویی ال جی شود. برد لباسشویی یکی از حساس ترین قعات بوده که به اتصالی و نوسان برق بسیار حساس است و می تواند باعث مشکلات متعددی شود. برد از قطعاتی می باشد که بررسی سلامت آن نیاز به تخصص و تجربه می باشد و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار برای بررسی عیب یابی استفاده کنید.
  • کف بیش از حد در ماشین لباسشویی ال جی نیز می تواند باعث ارور fe شود. کف زیاد بدلیل استفاده از پودر لباسشویی بی کیفیت و یا خیلی از دلایل دیگر ممکن است بوجود بیاید. برای بررسی کف بیش از حد، تنها لازم است تا زمان شستشوی به فرآیند آن و مقدار کف تولید شده دقت کنید.
  • خرابی سوئیچ فشار نیز باعث کد خطای fe در لباسشویی ال جی می شود. این سوئیچ در واقع تنظیم گر آب داخل لباسشویی است.
  • ایراد در اتصالات و سیم کشی از دلایل ارور fe لباسشویی الجی نیز می تواند باشد، بدلیل پوسیدگی و یا نصب نادرست این اتفاق ممکن است بی افتد.

طریقه رفع کد خطای fe لباسشویی ال جی

  • خرابی شیر ورودی آب که باعث ارور fe در لباسشویی ال جی می شود می تواند الکترونیکی و یا مکانیکی باشد. طریقه رفع خطا خیلی ساده می باشد و باید شیر ورودی آب تمیز شود و اگر دچار مشکل دیگری همچون کثیفی است با تکنسین متخصص جهت تعمیر تماس گرفته شود.
  • برای رفع ارور fe لباسشویی ال جی باید مقدار مقاومت هیدرواستاتیک بررسی شود تا این خطا رفع گردد.
  • همانطور که به خوبی اطلاع دارید، خرابی برد ماشین لباسشویی نیز می تواند باعث ارور fe شود و برای رفع این ارور می توانید ماشین لباسشویی را به مدت 15 تا 20 دقیقه از برق بکشید و سپس آن را دوباره وصل کنید زیرا برد ماشین لباسشویی در بعضی موارد دچار باگ می شود و این مشکلات طبیعی است. اگر مشکل حل نشد باید با تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید که پیشنهاد می کنیم از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • ارور fe حتی با کف بیش از حد نیز نمایش داده می شود. این ارور همانطور که می دانید بدلیل کف بیش از حد بوده و بهتر است برای رفعه آن از پودر ماشین لباسشویی باکیفیت استفاده کنید.
  • خرابی سوئیچ فشار نیز باعث ارور fe در لباسشویی ال جی می شود و این سوئیچ فشار قابل تعمیر نیست و نیازی به تعویض کامل قطعه ندارد و باید برای رفع این مشکل با متخصص تماس حاصل کنید که پیشنهاد ما خدمات تعمیرکار آی پی امداد است.
  • مشکل در اتصالات و سیم کشی از دلایل ارور fe لباسشویی الجی است که برای رفع آن حتما باید با متخصص تماس حاصل کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد