logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

چرا تصویر تلویزیون ال جی آبی شده؟

چرا تصویر تلویزیون ال جی آبی شده؟
چرا تصویر تلویزیون ال جی آبی شده؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله چرا تصویر تلویزیون ال جی آبی شده؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

چرا تصویر تلویزیون ال جی آبی شده؟ در مواقعی ممکن است حین تماشای برنامه های تلویزیونی تصویر تلویزیون ال جی آبی شده و تماشای ادامه برنامه غیرممکن شود. بسیاری از کسانی که با مشکل آبی شدن صفحه نمایش تلویزیون ال جی مواجه می شوند اطلاعاتی در رابطه با علت این مشکل ندارند و نمی توانند برای حل این موضوع اقدام کنند. بر این اساس ما در این مطلب به بررسی علت آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی و راهکار رفع آن می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای محتوا همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

چه عاملی باعث آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی می شود؟

متاسفانه آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی باعث غیر قابل استفاده شدن این دستگاه می شود. در اکثر مواقع تلویزیون های ال جی مدل uj و lj دچار مشکل آبی شدن تصویر تلویزیون می شوند. اما علت آبی شدن صفحه نمایش تلویزیون ال جی چیست؟ با توجه به تحقیقات به دست آمده دلیل آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی، آبی شدن نور چراغ هایی است که در پشت تلویزیون ال جی تعبیه شده است.

قطعاً می دانید که تصویر از طریق روشن شدن چراغ ها یا ال ای دی هایی که در پشت صفحه نمایش قرار داده شده است، به نمایش در می آید. در تلویزیون های ال سی دی از نور فلورسنت و در تلویزیون های ال ای دی از لامپ های ال ای دی استفاده می شود. در صورتی که لامپ های ال ای دی از رنگ سفید به رنگ آبی تغییر رنگ دهند، تصویر تلویزیون به رنگ آبی نمایش داده می شود. آبی شدن صفحه تلویزیون ال جی موضوعی نگران کننده است؛ زیرا نشان از خراب شدن یا تمام شدن طول عمر لامپ های ال ای دی می دهد.

چه عواملی باعث آبی شدن لامپ های ال ای دی در تلویزیون ال جی می شوند؟

دلایل متعددی هستند که باعث آبی شدن نور لامپ های ال ای دی می شوند. لامپ های ال ای دی دارای روشنایی و طول عمر بالایی هستند. به همین علت است که امروزه به جای تلویزیون های ال سی دی از تلویزیون های ال ای دی استفاده می شود. کیفیت تصویر و رنگ ها به دلیل وجود لامپ ال ای دی در تلویزیون ال جی بالا است. اما هر لامپی ممکن است به دلایل متعددی خراب شود. مهم ترین عامل خراب شدن و آبی شدن لامپ ال ای دی در تلویزیون ال جی، فشار بیش از حد به آن و کم شدن طول عمر آن است.

آبی شدن لامپ های ال ای دی در تلویزیون ال جی

با توجه به اینکه تراکم لامپ های ال ای دی در برخی از تلویزیون های مدل ال جی بسیار کم است، فشار زیادی به دیگر لامپ های نصب شده در پشت صفحه نمایش وارد می شود. این موضوع باعث می شود که لامپ های ال ای دی به دلیل تحمل فشار زیاد از رنگ سفید به رنگ آبی تبدیل شوند و کارایی خود را از دست دهند. به همین علت است که تصویر تلویزیون ال جی به رنگ آبی در می آید.

آیا راه حلی برای رفع مشکل آبی شدن تصویر تلویزیون وجود دارد؟

تماشای تلویزیون با تصویری به رنگ آبی بسیار آزاردهنده و خطرناک است؛ زیرا ممکن است باعث اختلال در بینایی افراد شود. به همین علت اکثر افراد مایل به تعمیر و رفع مشکل آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی هستند. در صورتی که با مشکل آبی شدن صفحه تلویزیون ال جی مواجه شده اید، باید برای تعمیرات آن به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

تنها راه برای تعمیر آبی شدن تصویر تلویزیون ال جی، تعویض لامپ های ال ای دی است که در پشت صفحه نمایش نصب شده است. لامپ های ال ای دی در صورت تغییر رنگ از سفید به آبی کارایی خود را برای همیشه از دست می دهند. بنابراین شما می توانید از طریق تعویض این لامپ ها مشکل آبی شدن تصویر تلویزیون را حل کنید. برای رفع مشکل و تعمیر تلویزیون تعمیرکاران لامپ های ال ای دی که کارایی خود را از دست داده اند را جدا کرده و با ال ای دی جدیدی تعویض می کنند.

نتیجه گیری از چرا تصویر تلویزیون ال جی آبی شده است؟

در محتوای بالا به بررسی اینکه چرا تصویر تلویزیون ال جی آبی شده؟ پرداختیم. متاسفانه برخی از مدل های برند ال جی با وجود داشتن صفحه نمایش بزرگ دارای تراکم ال ای دی کمی هستند. همین موضوع موجب می شود تا فشار زیادی به لامپ های ال ای دی نصب شده در پشت صفحه وارد شود. تحمل فشار زیاد علاوه بر آبی شدن لامپ های ال ای دی باعث کاهش طول عمر تلویزیون ال جی می شوند.

با این تفاسیر در صورتی که تلویزیون برند ال جی شما با مشکل آبی شدن تصویر تلویزیون همراه است توصیه می شود برای تعمیر تلویزیون در تهران به مجموعه معتبر و با تجربه ای چون شرکت آی پی امداد مراجعه کنید. تیم حرفه ای آی پی امداد بعد از ثبت درخواست شما مشتریان عزیز در کمتر یک ساعت در محل حاضر شده و تعمیرات تلویزیون را با کمک نیروهای متخصص و ابزارهای حرفه ای انجام می دهد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد