logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی

ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی
ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی یکی از کارهایی است که برای حذف تمام تنظیمات اعمال شده روی تلویزیون انجام می شود. در بسیاری از مواقع ممکن است تنظیماتی را روی تلویزیون ال جی اعمال کرده باشید که بخواهید آن را حذف کنید و مجدداً تلویزیون را بدون هیچ تنظیمات جدیدی استفاده کنید. تنها راه برای حذف تمام تنظیمات اعمال شده روی تلویزیون ال جی، ریست فکتوری تلویزیون الجی است. تنظیمات کارخانه یکی از روش هایی است که حتی برای حذف تنظیمات اعمال شده روی تلفن همراه و دستگاه هایی چون لپ تاپ، تبلت و … نیز انجام می شود. در این مطلب از آی پی امداد به بررسی آموزش تنظیمات کارخانه تلویزیون ال جی می پردازیم.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش درباره نحوه ریست فکتوری تلویزیون ال جی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

چه زمانی باید تلویزیون ال جی را ریست کنیم؟

ممکن است برای شما نیز این پرسش ایجاد شده باشد که چه زمان می توان تلویزیون ال جی را به تنظیمات کارخانه برگرداند؟ در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم که هر زمان تلویزیون شما با مشکلات مختلفی مانند اجرا نکردن برنامه و نرم افزار، هنگ کردن و … مواجه شده باشد و نتوان تنظیمات مختلف را بر روی آن اجرا نمود، باید اقدام به ریست تنظیمات کارخانه تلویزیون ال جی نمایید.

با انجام این کار تمامی تنظیمات و اطلاعات شخصی سازی شده توسط کاربر مانند تنظیمات تصویر، صدا، کانال ها و … به حالت اولیه باز خواهد گشت. از آنجایی که ریست فکتوری تلویزیون الجی تغییراتی را در تنظیمات تلویزیون ایجاد می کند که قابل برگشت نیستند، بهتر است پیش از انجام این کار با کارشناسان متخصص آی پی امداد مشورت نمایید.

آموزش ریست فکتوری تلویزیون ال جی با کنترل

در صورتی که تمایل به انجام ریست فکتوری تلویزیون ال جی دارید، باید به اینکه توجه کنید که انجام این کار باعث تعمیر تلویزیون نمی شود. در واقع ریست فکتوری تاثیری در رفع مشکلات تلویزیون ندارد، بلکه ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی تنها باعث برگشتن تنظیمات به حالت پیش فرض می شود. روش ریست کردن تلویزیون ال جی عبارت است از:

  • برای انجام این کار ابتدا باید دکمه setting در کنترل را فشار دهید.
  • بلافاصله بعد از زدن این دکمه، منوی نرم افزاری در صفحه تلویزیون نمایش داده می شود‌.
  • از منوی تلویزیون گزینه سه نقطه را فشار دهید تا وارد تنظیمات اصلی تلویزیون ال جی شوید.
  • با وارد شدن به تنظیمات اصلی تلویزیون گزینه to initial setting را انتخاب کنید.

آموزش ریست فکتوری تلویزیون ال جی با کنترل

طریقه ریست تنظیمات کارخانه تلویزیون الجی بدون کنترل

در مواقعی ممکن است به دلیل نداشتن ریموت کنترل قادر به ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی نباشید. در چنین شرایطی می توانید برای انجام این کار از دکمه هایی که در کناره تلویزیون درج شده است، استفاده کنید. مراحل ریست فکتوری تلویزیون ال جی بدون کنترل عبارت است از:

  • با توجه به اینکه از بین 6 دکمه تلویزیون ال جی یکی از آنها مربوط به وارد شدن به منوی تلویزیون ال جی است، وارد منوی تلویزیون شوید‌.
  • با وارد شدن به منوی تلویزیون از طریق کلیدهای جهت تلویزیون وارد گزینه setting شوید.
  • مجدداً از طریق کلیدهای جهت گزینه all setting را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات اصلی تلویزیون شوید.
  • از بین گزینه ها، general را انتخاب کرده و گزینه to intial setting را انتخاب کنید.
  • برای ریست تلویزیون باید در این مرحله درون کادر رمز عبوری را وارد کنید.
  • چنانچه تا به حال به این مرحله ورود پیدا نکرده اید، می توانید از دو رمز 0000 یا 1234 استفاده کنید.
  • با زدن رمز علامت confirm برای شما نمایش داده می شود که با انتخاب آن می توانید بازگشت به تنظیمات کارخانه تلویزیون ال جی را انجام دهید.

نحوه ریست تلویزیون ال جی بدون کنترل

نتیجه گیری از ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی

در این مطلب به بررسی ریست تنظیمات کارخونه تلویزیون ال جی پرداختیم. ریست فکتوری بهترین راه برای بازگشت به تنظیمات پیش فرض تلویزیون است. شما می توانید از طریق کنترل یا کلیدهای جهت درج شده در کناره تلویزیون انجام دهید. در صورتی که تلویزیون شما خراب شده است، نمی توانید از طریق ریست فکتوری تعمیر تلویزیون را انجام دهید. تلویزیون دستگاه نسبتاً حساسی است که تعمیرات آن نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد.

چنانچه تلویزیون شما به هر دلیلی خراب شده است، بهتر است به جای ریست فکتوری از یک متخصص حاذق در این حوزه جهت تعمیرات کمک بگیرید. شرکت آی پی امداد یکی از تعمیرگاه های باسابقه در استان تهران است که با کمک تکنسین های با تجربه تعمیرات انواع تلویزیون ال جی را انجام می دهد. کافیست تا از طریق شماره تماس 02158941 با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و درخواست تکنسین در محل را داشته باشید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد 12 مهر 1401

    آیا با ریست کردن تلویزیون ، بروزرسانی که آخرین بار انجام شده حذف میگردد .

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد