ویدیو بررسی مشکلات آبمیوه گیری

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در ویدیو بررسی مشکلات آبمیوه گیری به تمام سوالات شما در زمینه عیب یابی و نحوه تعمیر این دستگاه میپردازیدم. در این ویدیو تعمیرکار آی پی امداد به شما آموزش میدهد که چگونه در منزل خود مشکلات آبمیوه گیری را رفع نمایید.

در ویدیو آموزش بررسی مشکلات آبمیوه گیری چه خواهید آموخت؟

در ویدیو بررسی مشکلات آبمیوه گیری به موضوعات زیر میپردازیم:

  • چرا وقتی پارچ میزاریم، آبمیوه گیری لرزش داره و برای رفع این مشکل چه باید کرد؟
  • چرا آبمیوه گیری کار نمیکنه؟
  • بررسی مشکل کار نکردن دکمه های آبمیوه گیری
  • چگونه آبمیوه گیری را تمیز نماییم؟
  • چرا آب هویج میگیریم تفاله با خود آب داخل لیوان میاد؟

ویدیو آموزشی بررسی مشکلات آبمیوه گیری را تا انتها ببینید و اگر سوالی در حین رفع مشکل و تعمیر آبمیوه گیری دارید میتوانید در بخش دیدگاه همین مقاله یا بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد به طرح سوال خود بپردازید، تا کارشناس مربوطه به صورت آنلاین و کاملا رایگان شما را راهنمایی نمایند.

آی پی امداد قصد دارد تا با کمترین هزینه و به راحتی به رفع مشکلات آبمیوه گیری در محل خود بپردازید، از این رو جهت حمایت از آی پی امداد میتوانید لینک این صفحه را در شبکه های اجتماعی یا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید.

چگونه به رفع مشکلات آبمیوهگیری در منزل یا خانه خود بپردازیم؟

اگر فنی هستید میتوانید با مشاهده ویدیو راهنمای تصویری رفع مشکلات آبمیوه گیری در همین بخش و دیگر مقالات، ویدیو ها و گوش دادن به پادکست های سایت وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بپردازید تا به راحتی در محل کار، منزل یا خانه خود به رفع مشکل بپردازید و اگر در حیبن عیب یابی آبمیوه گیری مشکلی داشتید میتوانید از کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین مشاوره و راهنمایی بگیرید.

آی پی امداد در کنار شما عزیزان میباشد تا به راحتی در منزل خود مشکلات آبمیوه گیری را رفع نمایید و به مانند روز اول از دستگاه خود استفاده نمایید، همچنین در صورت استفاده از خدمات آی پی امداد به صورت حضوری در منزل و یا مراجعه به کارگاه ها در سراسر تهران با شماره 58941-021 تماس حاصل نمایید.

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محسن 15 بهمن 1401

    سلام همراه آبمیوه گیری من یک آسیاب هست که پایه آسیاب شکسته(قسمتی که با آمیوه گیری درگیره برای چرخش) این قطعه رو دارید؟ ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ دادن
  • Mm 29 مهر 1401

    سلام ممنون از زحمات تون مي خواستم بگويم كه آبميوه گيري ها همشون و همه افراد اين گونه نيستند كه مثلا به مرور زمان خراب شوند يا خراب كنند

    پاسخ دادن
  • داود 06 تیر 1401

    سلام یک مخلوط کن نیکایی دارم زیر تیغه یک واشر هست که خرابه ابمیوه چکه میکنه و خود تیغه لق میزنه چه راهکاری سراغ دارین خود واشر کیر نمیاد و دلیل لقی رو نمیدونم چرا اینجوری هست ایا زیرش بوش داشته که خورده شده لق میزنه چون باز نمیشه که نگاه کنم هر راه حلی دارین راهنمایی کنید ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 تیر 1401

      سلام، کوبل زیر تیغه را تعویض کنید

      پاسخ دادن
  • اکبرخورشیدی 20 دی 1400

    سلام من یه کوبل سر موتور آبمیوه گیری جی پاس مدل GSB2031 میخاستم چه طور باید سفارش بدم ؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد