ویدیو بررسی قطعات دیفراست یخچال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

دیفراست یا فرایند یخ زدایی یکی از امکانات یخچال های جدید است که استفاده از این دستگاه را تا حدود زیادی برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است، اما اینکه دیفراست یخچال با ایتفاده از چه قطعاتی و به چه شکلی صورت می گیرد موضوعی است که در ویدیو بررسی قطعات دیفراست یخچال قصد بررسی آن را داریم

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر و یا پرسش به خصوصی در مورد این موضوع دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای این مقاله به گفتمان با متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بپردازید.

فیلم آموزشی معرفی قطعات دیفراست یخچال

در ویدیو بررسی قطعات دیفراست یخچال از تعمیرکار تیم آی پی خواستیم تا علاوه بر معرفی تصویری این قطعات محل قرار گرفتن آن ها در یخچال را هم به شما عزیزان نشان بدهد، در صورتی که با فرایند دیفراست و قطعات مربوط به این فرایند آشنایی ندارید به شما توصیه می کنیم تا در این ویدیو با ما همراه باشید.

توجه داته باشید که برای دسترسی به سیستم دیفراست یخخچال ابتدا باید کشو های دستگاه را خالی کرده و سپس با باز کردن پیچ های فلاپ قطعات دیفراست یخچال را مشاهده نمایید.

ویدیو بررسی قطعات دیفراست یخچال

امروزه یخچال های مختلفی در بازار موجود هستند که برخی از آن ها مکانیکی و برخی از آن ها الکترونیکی هستند، ما در فیلم آموزشی معرفی قطعات دیفراست یخچال از تعمیرکار تیم آی پی درخواست کردیم تا تمامی این قطعات را به شما تشان دهد و به تفاوت دیفراست در یخچال های الکترونیکی و مکانیکی اشاره کند، در ادامه با معرفی قطعات موجود در سیستم دیفراست یخچال الکترونیکی و مکانیکی با ما همراه باشید.

قطعات دیفراست یخچال مکانیکی قطعات دیفراست یخچال الکترونیکی
تایمر دیفراست برد الکترونیکی
ترموفیوز سنسور دیفراست
ترمودیسک ترموفیوز
سیستم المنت المنت

چنانچه با بروز هرگونه خرابی در یخچال های خود مواجه شدید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیرگاه مجاز یخچال در آی پی امداد استفاده کنید.

کاربر عزیز لطفا قبل از ارسال دیدگاه حتما به نکات زیر توجه نمایید:

  • سوال شما توسط تعمیرکاران آی پی امداد پاسخ داده می شود.
  • لطفاً سوال خود را با جزئیات کامل مطرح کنید تا بتوانیم بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهیم.
  • در صورتی که ایمیل خود را صحیح وارد نمایید، بعد از پاسخ از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
در بحث‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
در صورتی که ایمیل ندارید، لطفاً ایمیل "test@ipemdad.com" را وارد کنید. ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد 30 تیر 1403

    سلام خدا قوت . فریزر سیلور مدل ۱۰۳ دمای خنکی ندارد و نهایتا تا منفی ۸ درجه بالا می‌رود و بعد به صفر می‌رسد آیا سنسور دیفراست خراب شده است با تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 تیر 1403

      درود، سنسور محیطی، برد یا موتور فریزر شما دچار مشکل شده است و یا دستگاه نشتی گاز دارد که باید این موارد بررسی شود.

      پاسخ دادن
1 2 3