ویدیو تعویض موتور آبمیوه گیری

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موتور آبمیوه گیری ویفه تامین قدرت و نیروی ایجاد شده در آبمیوه گیری را دارد، طبیعتا بروز هرگونه خرابی در این قطعه خروجی لازم از آبمیوه گیری را به ما نخواهد داد، در همین راستا به شما توصیه می کنیم تا اگر با بروز خرابی در موتور این دستگاه مواجه شدید و نیازمند تعویض آن بودید اما از تخصص کافی برای انجام این کار بهره مند نبودید می توانید برای رفع مشکل خود در ویدیو تعویض موتور آبمیوه گیری با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد این موضوع دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای این مقاله به گفتمان با متخصصین مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بپردازید.

فیلم آموزشی تعویض موتور آبمیوه گیری

امروزه اغلب آموزش های موجود در اینترنت در به صورت متن می باشد که در 99% اوقات مطالعه این متون کارساز نیست، اما شما با همراهی ما در ویدیو تعویض موتور آبمیوه گیری می توانید به طور بصری از این آموزش استفاده کنید و این مشکل را به دست خود در منزلتان رفع نمایید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است قاب آبمیوه گیری را باز کرده و تمامی پیج ها را در محلی قرار دهید که از گم شدن آن ها جلوگیری شود، سپس با استفاده از یک ئم باریک باید اتصالات و فیش های متصل به آبمیوه گیری را از جا در بیاورید.

وسایل مورد نیاز در ویدیو تعویض موتور آبمیوه گیری

همانطور که در ویدیو تعویض موتور آبمیوه گیری مشاهده کردید برای انجام این کار به وسایل و لوازم به خصوصی نیاز است که در ادامه لیستی از آن ها تهیه کرده ایم تا شما قبل از انجام این کار اقدام به جمع آوری این وسایل کنید.

  • یک دلر یا پیچ گوشتی ترجیحا 4 سو
  • یک موتور آبمیوه گیری جدید
  • یک دم باریک
  • یک عدد فاز متر
  • یک عدد انبر دست

کاربران گرامی؛ علاوه بر این در صورتی که با بروز خربی در آبمیوه گیری خود مواجه شدید می توانید برای رفع مشکل خود از خدمات تعمیر آبمیوه گیری در تهران استفاده کنید.

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • غلام خداكرميان 18 مرداد 1402

    عالي بود سپاسگزارم

    پاسخ دادن
  • جلیل 07 مهر 1401

    سلام خسته نباشید ببخشید کوبل آبمیوه گیری مارک المپیا بابقیه برندها فرق داره؟

    پاسخ دادن
  • علی 06 اردیبهشت 1401

    سلام علت چپگرد شدن موتور اب میوه گیری

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 08 اردیبهشت 1401

      سلام، احتمالا کلید مشکل دارد

      پاسخ دادن
  • ابوالفضل 28 آبان 1400

    کوبل ما پیچ ندارم چ کنیم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد