logo logo تعمیرات یخچال ویترینی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر یخچال ویترینی

تعمیر یخچال ویترینی
تعمیر یخچال ویترینی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر یخچال ویترینی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر یخچال ویترینی در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران توسط تعمیرکاران مجرب شرکت آی پی امداد در محل انجام می شود. یخچال ویترینی جزو یخچال های صنعتی به شمار می رود ، به دلیل ساختار و نوع کاربری، این دستگاه ها بیشتر در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار این دستگاه ها بسیار پیچیده بوده و برای تعمیر آنها باید از تعمیرکاران ماهر کمک بگیرید. لذا برای عیب یابی و تعمیرات یخچال ویترینی می توانید با آی.پی امداد صنعتی تماس گرفته و از خدمات آنها جهت تعمیر سریع و دقیق این دستگاه ها بهرمند شوید.

کاربران گرامی سوالات خود را در زمینه تعمیرات یخچال ویترینی در انتهای صفحه پرسش نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

تعمیر یخچال ویترینی در محل

تعمیر یخچال ویترینی در محل یکی از خدمات پس از فروش این محصول می باشد. بعد از خراب شدن یخچال ویترینی مهم ترین چیزی که باید به آن توجه کرد زمان است. تعمیرکار یخچال ویترینی باید با تجهیزات کامل در محل حاضر شود. او نمی تواند به دلیل ناقص بودن ابزار و قطعات، تعمیر یخچال ویترینی را به روز بعد موکول کند. او باید از زمان بهترین استفاده را ببرد. هر چه زمان تعمیر طولانی شود مواد غذایی کیفیت خود را بیشتر از دست خواهند داد.

یکی از دلایلی که یخچال ویترینی سرما تولید نمی کند خراب شدن المنت ها، کمپرسور و فن ها می باشد. پس از بررسی های لازم اگر علت ایراد در بین این موارد پیدا نشود، نشت گاز می تواند یک دلیل دیگر برای خنک نشدن یخچال باشد. تعمیرکار پس از پیدا کردن علت نشت گاز، گاز را شارژ کرده و یخچال بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می دهد. اگر سرویس و شارژ گاز یخچال ویترینی به موقع صورت گیرد مصرف انرژی کاهش چشم گیری خواهد داشت.

تعمیر یخچال ویترینی در تهران

کسب و کار شما در هر کدام از محله های تهران که باشد و یخچال ویترینی محل کار شما خراب شده باشد، تعمیرکار در محل شما حاضر شده و آن را تعمیر می کند. تعمیر یخچال ویترینی در تهران توسط تعمیرکاران با تجربه و ماهر در محل صورت می گیرد. اگر پس از خاموش شدن موتور یخچال ویترینی، آب اواپراتو بر روی مواد غذایی سرازیر شود، به دلیل تنظیم نبودن ترموستات است. تعمیرکار با تنظیم کردن ترموستات این مشکل را برطرف می کند.

تعمیرات یخچال ویترینی

یکی از دغدغه های کاربران این محصولات، سالم بودن یخچال ویترینی مورد استفاده ی آنهاست. زیرا اگر این محصولات دچار خرابی شوند کسب و کار آنها را با مشکل مواجه کرده و مواد غذایی داخل آنها به احتمال زیاد فاسد خواهد شد. بنابراین لازم است در صورت مواجه با خرابی در این محصولات هرچه سریعتر نسبت به تعمیرات یخچال ویترینی اقدام کنید.

تعمیرکار یخچال ویترینی

تعمیرکار یخچال ویترینی باید در زمینه ی تعمیر این دستگاه ها تخصص و مهارت داشته باشد. اگر این تعمیرکاران با ساختمان این دستگاه ها و همچنین قطعات به کار رفته در آنها آشنا باشند، کار بررسی دلیل کار نکردن یخچال ویترینی را در کمترین زمان انجام خواهند داد. در عیب یابی یخچال ها، آنها می توانند قطعه یا قطعات معیوب دستگاه را شناسایی کرده و نیاز به تعمیر یا تعویض آنها را تشخیص دهند.

یخچال های ویترینی سوپر مارکت ها و رستوران ها و قصابی ها و … نقش اساسی که در نگهداری مواد غذایی دارند. این دستگاه ها به صورت 24 ساعته کار می کنند. به همین دلیل در صورتی خرابی، باید هر چه سریع تر تعمیر شوند. در ضمن باید برای تعویض قطعات معیوبی که موجب اختلال عملکرد دستگاه شده اند از قطعات اورجینال استفاده شود. این کار مانع از افت راندمان و کیفیت کار یخچال های ویترینی می شود. تعمیرکار یخچال ویترینی کاملا به این موضوعات واقف هستند و تعمیر یخچال ویترینی را با دقت و سرعت بالایی انجام می دهند.

شارژ گاز یخچال ویترینی

گاز یخچال ویترینی نقطه جوش پایینی دارد. این گاز نه قابل اشتعال است و نه قابل انفجار. برای شارژ گاز یخچال ویترینی ابتدا باید نشت یابی صورت گیرد. به دلیل اینکه همراه با مبرد، روغن نیز خارج می شود، معمولا محل نشت گاز یخچال ویترینی چرب می شود. البته گاهی اوقات بر اثر پوسیدگی یا ضربه در طول مسیر مبرد، گاز یخچال نشت پیدا می کند. نشت گاز یخچال ویترینی به سهولت قابل تشخیص است. تعمیرکار می‌تواند از متداول ترین روش نشت یابی یعنی محلول آب و صابون محل نشت را پیدا کند. اگر هیچ حبابی ایجاد نشود، یعنی نشت گاز وجود ندارد.

برخی از تعمیرکاران از نشت یاب الکترونیکی برای یخچال ویترینی استفاده می کنند که بسیار حساس و دقیق می باشد. در جایی که نشت گاز رخ داده است صدای بوق دستگاه افزایش پیدا می کند. نشت یاب الکترونیکی به کلر حساس می باشد، اما امروزه مبرد های جدید فاقد کلر هستند و این دستگاه به مرور کارایی خود را از دست خواهد داد.

تعمیرکار با بررسی نشت گاز یخچال محل نشت را پیدا کرده و آن را تعمیر می‌کند. برای شارژ گاز یخچال ویترینی بعد از چک کردن یخچال، تعمیرکار باید لوله های کندانسور، اواپراتور و لوله مویی را توسط گاز ازت شست و شو دهد. تعمیرکار برای شارژ گاز، ابتدا باید لوله گیج را به کپسول گاز متصل کند. سپس گاز را باز کرده، طرف دیگر لوله را که به گیج متصل است، شل کند تا مقداری گاز خارج شود. بهتر است تعمیرکار، شارژ گاز یخچال ویترینی را هنگام روشن بودن کمپرسور و آرام انجام دهد.

عیب یابی یخچال ویترینی

در این بخش از مقاله ی تعمیر یخچال ویترینی درباره ی ایرادات و اشکالاتی که ممکن است در یخچال های ویترینی به وجود آید توضیحاتی ارائه شده است. با مطالعه ی این ایرادات و علل بروز آنها و همچنین راه کارهای پیش رو می توانید اقدام به عیب یابی یخچال ویترینی کرده و در صورت نیاز آن را به کمک تعمیرکاران و کارشناسان متخصص رفع نمایید. از جمله ی این اشکالات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپرسور یخچال ویترینی کار می کند ولی سرمایی تولید نمی شود: با کمپرسور یا موتور یخچال ویترینی مهمترین قسمت یخچال است. با باز کردن موتور یخچال مشاهده می کنید که این قسمت از دو بخش مکانیکی و الکتریکی تشکیل شده است و می تواند بخار گاز را تبدیل به مایع نماید. اگر این قسمت به درستی کار نکند با کم شدن تولید هوای سرد موجب اخلال در عملکرد یخچال می شود.
  • موتور یخچال ویترینی بعد از چند ثانیه کار کردن خاموش می شود: اگر به هنگام کار دستگاه متوجه شدید که دستگاه به صورت مداوم کار نمی کند باید هر چه سریع تر نسبت به تعمیر یخچال ویترینی اقدام کنید. دلیل آن هم این است که در این موارد احتمال دارد مشکل از خازن دستگاه باشد که عدم تعمیر یا تعویض به موقع آن زیان های جبران ناپذیری به دستگاه وارد می کند.
  • هوای سرد در قسمت های مختلف یخچال ویترینی به صورت یکنواخت پخش نمی شود: طراحی داخلی این دستگاه ها به گونه ای است که می توانند حجم بالایی از مواد غذایی را در خود نگه دارند. اما اگر دمای هوا در قسمت های داخلی یخچال متفاوت باشد، باید برای تعمیر این دستگاه از تعمیرکارانی که در نمایندگی های مجاز فعالیت دارند کم بگیرید.

تعمیر یخچال ویترینی ایستاده

یخچال های صنعتی یا ایستاده هستند یا صندوقی. یخچال های ایستاده بیشتر ویترینی تک در یا دو در می باشند. آنچه در طراحی یخچال ویترینی ایستاده اهمیت دارد وجود چرخ در زیر یخچال است. چرخ ها این امکان را به وجود می آورند که شما بتوانید یخچال را به راحتی جابه جا کنید و در جای دیگر قرار دهید. یا به راحتی زیر یخچال را تمیز کنید. شما می توانید با توجه به نیاز خود پایین یخچال ویترینی را با صندوق انتخاب کنید. آی.پی امداد صنعتی به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال ویترینی کلیه خدمات لازم برای نصب و راه اندازی یا تعمیر یخچال ویترینی ایستاده را ارائه می دهد.

تعمیر یخچال ویترینی در سوپر مارکت ها

در صورت خراب شدن یخچال ویترینی سعی کنید تا نیامدن تعمیرکار خیلی در یخچال را باز و بسته نکنید تا هوای خنک آن از بین نرود. در تعمیر یخچال ویترینی سوپرمارکتی اگر لوله بالب ترموستات از داخل محفظه يخچال خارج شده باشد، موتور يخچال ویترینی سوپرمارکت به طور يكسره كار می کند و سرمای بيش از اندازه تولید می کند. تعمیرکار با جا زدن لوله بالب این مشکل را برطرف می کند، البته به هم خوردن تنظیمات درجه ترموستات یخچال ویترینی نیز می تواند باعث یخ زدن مواد غذایی شود که باید به درستی توسط تعمیرکار تنظیم شود.

یخچال ویترینی سوپرمارکت در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود و شما می توانید متناسب با فضای سوپرمارکت خود یک مدل مناسب را انتخاب کنید. دمای یخچال ویترینی سوپرمارکت بین 3 تا 5 درجه می باشد. در برخی از یخچال های ویترینی سوپرمارکت وجود نورهای LED جذابیت بیشتری را به یخچال می بخشند و البته باعث جلب توجه مشتری نیز می شوند. قدرت موتور یخچال ویترینی سوپر مارکت از 1/2 تا 1/5 اسب متغیر است.

تعمیر یخچال ویترینی در فروشگاه ها

با تغییر دکوراسیون فروشگاه ها یخچال های قدیمی جای خود را به یخچال های ویترینی داده اند، در یخچال ویترینی فروشگاهی اجناس در دسترس مشتری است و مشتری می تواند خودش موادغذایی مورد نیاز را از یخچال بردارد. یخچال ویترینی ایستاده بهترین نوع برای استفاده در فروشگاه می باشد

. اگر در طول زمان کارکرد یخچال ویترینی فروشگاهی، به صورت بهینه از آن استفاده نشود، ممکن است آسیب ببیند و به تعمیر نیاز داشته باشد. اگر كمپرسور یخچال ویترینی فروشگاهی از فشار افتاده باشد موتور یخچال بی وقفه کار می کند، اما سرما تولید نمی کند. در تعمیر یخچال ویترینی فروشگاهی تعمیرکار لوله خروجي و ورودي را از كمپرسور جدا كرده و ميزان فشار کمپرسور را ارزیابی می کند و در صورت لزوم آن را تعویض می کند. گاهی ممکن است نداشتن گاز یخچال منجر به یکسره کارکردن یخچال فریزر شود، در این مرحله تعمیرکار با شارژ گاز یخچال ویترینی سرمای یخچال را تنظیم می کند.

تعمیر یخچال ویترینی در قصابی ها

بیشتر یخچال های ویترینی با قدرت بالای سردسازی برای محصولات گوشتی در قصابی ها استفاده می شود. دما در یخچال ویترینی قصابی از مهم ترین فاکتورها محسوب می شود. از مزیت های یخچال های ویترینی قصابی نظافت آسان آن می باشد. به دلیل فضای بزرگ یخچال، درها کاملا باز می شوند و به راحتی می توانید داخل یخچال را نظافت کنید.

خراب شدن لاستيك هاي لرزه گير موتور یخچال ویترینی قصابی و شل شدن پيچ هاي نگهدارنده موتور یخچال، در هنگام روشن يا خاموش شدن موتور یخچال ایجاد صدای غیرطبیعی می کنند. در تعمیر یخچال ویترینی قصابی تعمیرکار پس از بازدید کامل از موتور و برطرف کردن خرابی ها، یخچال ویترینی قصابی را تست می کند تا اگر مجددا صدای غیرطبیعی به گوش می رسد آن را بازبینی کند.

آی پی امداد بهترین انتخاب برای تعمیرات یخچال ویترینی در تهران

آی.پی امداد صنعتی به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال ویترینی مفتخر است تعمیرات یخچال ویترینی را در مدل های مختلف با کمترین هزینه و قطعات مصرفی اورجینال در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد. این مرکز با استفاده از کادری مجرب توانسته است خدماتی حرفه ای ارائه دهد. در صورت وقوع اختلال در عملکرد یخچال ویترینی از خدمات آی پی امداد صنعتی بهره مند شوید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محسن طایفی 30 خرداد 1401

    سلام من یک یخچال ویترینی دارم امروز دیدم سرمای یخچال کم شده اصلا سرد نمیکنه و از قسمت موتور یه صدای تیک میاد حالا به نظرتون مشکل از چی هست از خازن یا کمپرسر یا رله هست

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 خرداد 1401

      سلام، خازن و رله اورلود کمپرسور را در ابتدا بررسی نمایید و سپس نشتی گاز چک شود

      پاسخ دادن
  • رامین قومی 06 مرداد 1400

    سلام خسته نباشید خدمت کار کنان ای پی امداد.یدونه یخچال ویترینی ایستاده به ابعاد ۱/۵×۲ متر هست .این قبل از شارژ گاز با توزن و گاز r22 شستم ولی یطرف سفیدک میزنه طرفه دیگه نمیزنه اما اتومات می کنه تا منفی پنج علت چیست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 مرداد 1400

      سلام، گاز کم شده و باید شارژگاز نمایید

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد