ویدیو آموزش ساخت قهوه ساز

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

قهوه چای از نوشیدنی های پرطرفدار و محبوب در سراسر جهان هستند، که متقاضیان زیادی دارد این نوشیدنی پرطرفداردر در همه فروشگاه‌های مواد غذایی یافت می شود. شاید یکی از دلایل محبوبیت آن طرز تهیه سریع و طعم بی نظیر آن باشد. البته برای رفع خستگی از چای و برای ریلکس شدن از قهوه استفاده می‌شود. امروزه برای تهیه این نوشیدنی محبوب دستگاه های زیادی ساخته شده‌اند که با برق و گاز کار میکند و کیفیت های متفاوتی نیز دارند؛ ما در این فیلم قصد داریم نحوه ساخت قهوه‌ساز و چای ساز خانگی را در زمانی کوتاه و با وسایلی ساده که در اکثر خانه ها یافت می شوند آموزش و نشان دهیم. در ادامه با ویدیو آموزش قهوه ساز و چایساز خانگی در مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد این موضوع دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد بپردازید.

کاربران گرامی؛ تمام محتوای این صفحه در ویدیو آموزش ساخت قهوه ساز به شما عزیزان توضیح داده شده است و شما با مشاهده این ویدیو از مطالعه متن بی نیاز خواهید بود.

فیلم آموزشی ساخت قهوه ساز و چای ساز خانگی

شما در انتهای این فیلم می‌توانید یک قهوه ساز و چای ساز خانگی را با وسایل ساده درست کرده اید که با آن انواع قهوه یا چای دبشی را برای مهمانی و دورهمی های تان در زمانی کوتاه همانند دیگر قهوه سازی یا چای ساز های بازارآماده کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای ساخت قهوه ساز چای ساز خانگی:

دبه پلاستیکی و یا شیشه ای البته ما توصیه می کنیم به علت  فرآیندی که  قرار است  در ظرف انجام شود  بهتر است برای خوش طعم ماندن و همچنین عطر بی نظیر قهوه از ظرف شیشه‌ای استفاده کنید. بقیه تجهیزات به شرح زیر است:

هویه قیچی،  سیم برق ، چسب حرارتی ، درب بطری، کاتر، پمپ هوا، شیلنگ،  ست سرم، کلید  off / on، آداپتور، قیف، مقوا و یا ورق پلاستیکی محکم

امیدواریم از فیلم ساخت قهوه ساز و چای ساز استفاده مفید را برده باشید و بتوانید آن را هم در خانه درست کنید. چنانچه سوالی هم دارید می توانید در بخش دیدگاه همین مطلب مطرح نمایید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • علیرضا 21 بهمن 1400

    باسلام وخسته نباشی خدمت دوستان واستادگرامی .خواستم عرض کنم که ویدیو ارسالی ‌‌(ساخت قهوه ساز) یک اشکال داره اونم نشون ندادن در وصل نمودن شاخه های سیم برق مربوط به دکمه on..off و اون کله شارژر چه کاربردی داشت که اصلا نشون ندادید خواهشاً در وصل نمودن سیمها به همدیگه کمی با حوصله ترو هر قطعه ای هم استفاده میشه با نوشتن نام قطعه مثل air pop که گذاشتید روی صفحه بقیه را هم ذکر کنید تاویدیوتون ناقصی نداشته باشه.ممنون از توجه تون به پیشنهاد وانتقادبنده.مرسی مویدباشید

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد