ویدیو بررسی شغل تعمیرات لوازم خانگی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نوسانات برقی، پایین آمدن قدرت خرید و گرانی و شرایط اقتصادی همگی جزو مواردی هستند که موجب مورد توجه قرار گرفتن شغل تعمیرات لوازم خانگی شده اند، اگر شما هم به مانند خیلی از افرراد دیگر در مورد این موضوع سوالات بسیاری دارید به شما توصیه می کنیم تا در ویدیو بررسی شغل تعمیرات لوازم خانگی با متخصص این حوزه از سایت خدمات اینترنتی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد این مسئله دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد یا دیگر کاربران بپردازید.

بررسی علل جذابیت شغل تعمیرات لوازم خانگی

شاید در گذشته نه چندان دور تعمیرات لوازم خانگی شغلی پر درامد محسوب نمی شد اما امروز با تجوه به شرایط اقتصادی تعمیر جایگزین خیلی بهتری از تعویض لوازم خانگی می باشد، همین موضوع موجب تقاضای زیاد مصرف کنندگان برای اینجور خدمات شده است، اما ایا این مسئله به تنهایی می تواند ضامن موفقیت فعالان حوزه تعمیرات لوازم خانگی باشد؟

در ویدیو بررسی شغل تعمیرات لوازم خانگی به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت.

برای شروع شغل تعمیرات لوازم خانگی باید از کجا شروع کرد؟

اگر فردی هستید که تخصصی در این زمینه ندارید و چیزی از تعمیرات لوازم خانگی نمیدانید طبیعتا این پرسش که برای شروع شغ تعمیرات لوازم خانگی چه باید کرد برای شما هم مطرح خواهد بود، امروز برای تعمیرکار لوازم خانگی شدن دو را وجود دارد:

  • مراجعه به آموزشگاه های تعمیرات لوازم خانگی در سطح شهر و گذراندن دوره های تعمیر لوازم خانگی.
  • کار کردن در کنار یه استاد کار لوازم خانگی به عنوان کار آموز و کسب تجربه و آموزش در این زمینه.

ابعاد شغل تعمیرات لوازم خانگی

این شغل به مانند هر شغل دیگری ابعاد مختلفی دارد، به همین دلیل در بخش دوم ویدیو بررسی شغل تعمیرات لوازم خانگی از متخصص آی پی امداد در مورد ابعاد این شغل سوال کردیم:

  • شروع شغل تعمیرات لوازم خانگی طبیعتا با تعمیرکار بودن آغاز می شود، توصیه ما به شما این است که تخصص خود را در تعمیرات یک محصول به صد برسانید و سپس به محصولات دیگر فکر کنید، علاوه بر این نکته دومی که باید به آن توجه کرد این است که یک تعمیرکار خوب بودن در  مجموعه ای خوب بسیار بهتر است تا راه اندازی یک تعمیرگاه ضعیف، پس برای گسترش و ارتقا در این شغل باید بسیار هوشمندانه عمل نمایید.
  • بعد دیگری از این شغل که قصد داریم به آن اشاره کنیم داشتن یک مغازه با عنوان تعمیرات لوازم خانگی و ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی به صورت محلی می باشد، در ویدیو بررسی شغل تعمیرات لوازم خانگی اقدامات به طور کامل به بررسی اقدامات لازم برای به نتیجه رسیدن در این بعد تعمیرات لوازم خانگی پرداختیم.
  • بعد آخر فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی داشتن یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی می باشد که بسیار سخت و دشوار است، متخصص آی پی امداد در این ویدیو به طور کامل در مورد این مسئله توضیح داده است.

مجوز های لازم برای شروع شغل تعمیرات لوازم خانگی

طبیعتا شغل تعمیرات لوازم خانگی هم به مانند هر شغل دیگری نیاز به مجوز های به خصوصی دارد، اما به این مسئله توجه کنید که مجوز های شغل تعمیرات لوازم خانگی بستگی به ابعاد فعالیت شما دارد، شما باید ابتدا به این پرسش پاسخ دهید که در چه ابعادی قصد فعالیت دارید.

علاوه بر این به این نکته توجه کنید که برای تعمیر هر محصولی مجوز خاصی باید بگیرید.

  • برای تعمیر یخچال، لباسشویی و ظرفشویی باید از از مرکزی به خصوص، برای هود و اجاق گاز مرکزی جداگانه و برای جاروبرقی، ماکروفر و اسپرسوساز باید از مرکز دیگری مجوز بگیرید.

پیش نیاز های راه اندازی شرکت تعمیرات لوازم خانگی

در بخش آخر ویدیو بررسی شغل تعمیرات لوازم خانگی متخصص آی پی امداد اقدام به معرفی پیش نیاز های شرکت تعمیرات لوازم خانگی کرد، اگر این موضوع برای شما پرسش ایجاد کرده در ادامه با ما همراه باشید:

  • برای راه اندازی یک شرکت تعمیرات لوازم خانگی قبل از هرچیزی نیاز به مکان دارید، یک مکان برای پاسخگویی تلفن ها یا کال سنتر و پشتیبان و در صورت نیاز یک مکان دیگر برای تعمیرات لوازم خانگی.
  • تعدادی تکنسین مجرب و متخصص.
  • ابزارالات و وسایل برای انجام تعمیرات.

نکات که برای فعالیت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی باید به آن توجه کرد

در بخش آخر ویدیو قصد داریم تا اشاره به نکاتی داشته باشیم که باید برای حضور موثر در حوزه تعمیرات لوازم خانگی به آن ها توجه کرد:

  • به این نکته توجه کنید که در زمان تعمیرکاری لوازم خانگی شما مسئولیت کمتر و دغدغه کمتری دارید، علاوه بر این در این هنگام فعالیت به عنوان تعمیرکار  تخصص شما برای تعمیر لوازم خانگی کفایت می کند.
  • ام نکته دیگری که وجود دارد این است که در هنگام ارتقا شغل خود باید به اصول تبلیغات و رسدن به زنگ خور را بلد  باشید، علاوه بر این داشتن استراتزی برای مجموعه خود امری بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.
  • به شما توصیه می کنیم تا چنانچه تعمیرکار خوبی هستید بی گدار به آب نزنید.
3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • بنیامین 30 مرداد 1401

    خیلی لطف کردید منی که تاره می خوام ورود کنم به این حوزه خیلی کمک کرد

    پاسخ دادن
  • امین محمد 05 خرداد 1401

    سلام من پایه دهم رشته لوازم خانگی هستم شاخه من کاردانش هست و دارم درس می خوانم ولی هنوز چیزهای مفید ومهم در لوازم خانگی رو خوب بلد نشدم و از دیدگاه شما وفیلم های شما سپاس گذارم من صمدی هستم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 خرداد 1401

      موفق باشی دوست عزیز

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد