توسط رنجبر مطرح شده

تنظیم ساعت و تاریخ تلویزیون هایسنس

سلام. تلویزیون هایسنس مدل b7206 هستش. هر بار تاریخ و ساعت تلویزیون رو تنظیم می کنم، بعد از خاموش شدن دوباره بر می گرده به زمان قبلش. روی حالت خودکار هم که میزارم باز تغییری نمیکنه. حتی راه اندازی دوباره اش هم که میکنم درست نمیشه. چیکار کنم؟ تنظیم ساعت و تاریخ تلویزیون هایسنس چگونه است؟

3 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 30 فروردین 1401

    درود کاربر گرامی، برای تنظیم ساعت و تاریخ تلویزیون هایسنس وارد منو شوید و به پایین اسکرول کنید تا SETUP - Enter را فشار دهید، متن تغییر رنگ می دهد یا روشن می شود، به پایین اسکرول کنید تا Time Setup - فلش سمت راست را فشار دهید، زمان را انتخاب کنید. تنظیمات خودکار را خاموش کنید، سپس باید بتوانید زمان را تغییر دهید، زیرا برجسته می شود، در واقع می توانید تعداد (زمان) را در آن ناحیه تغییر دهید. به یاد داشته باشید که حتماً صبح یا بعد از ظهر را در صورت نیاز ترک کنید. اگر بعد از تغییر ساعت Enter را فشار دهید، صبح را به بعد از ظهر تغییر می‌دهد، بنابراین به صورت صحیح رها شده و خارج شوید. اگر این فرایند را انجام میدهید و مجدد زمان تنظیم نمیباشد، از همین طریق اعلام نمایید. برای استفاده از خدمات نمایندگی تلویزیون هایسنس در تهران کلیک نمایید.

  • ابوالفضل 22 اسفند 1401

    سلام شرمنده در آپدیت هایسنس چرا با وای‌فای مستقیم ادیت نمیکنه؟؟؟و آیا هایتس مدل 55k220بلوتوث داره با خیر؟؟

      آی پی امداد 23 اسفند 1401

      درود، متاسفم، از به روز رسانی خاص تلویزیون هایسنس یا قابلیت های Wi-Fi آن اطلاعی ندارم. با این حال، به طور کلی، Wi-Fi یک روش رایج برای دانلود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای تلویزیون‌های هوشمند، از جمله آنهایی که توسط Hisense ساخته شده‌اند، استفاده می‌شود. با توجه به مدل Hisense 55k220، به نظر می رسد که این تلویزیون خاص دارای اتصال بلوتوث داخلی نیست. با این حال، برخی از مدل‌های تلویزیون هایسنس دارای بلوتوث هستند، بنابراین اگر اتصال بلوتوث برای شما الزامی است، ممکن است مدل دیگری نیاز شما را برآورده کند.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد