توسط لیلا ابراهیمی مطرح شده

اتصال تلویزیون وینسنت به گوشی

چجوری تلویزیون وینسنت رو به گوشیمون وصل کنیم؟

9 پاسخ به این سوال داده شده
  • آی پی امداد 08 خرداد 1402

    درود کاربر گرامی، برای اتصال تلویزیون وینسنت به تلفن خود، می توانید از کابل HDMI در تلویزیون و درگاه USB-C در تلفن خود استفاده کنید. همچنین می توانید از برنامه Miracast استفاده کنید. در تلویزیون به منوی تنظیمات بروید و Miracast را فعال کنید. در گوشی به منوی تنظیمات بروید و به دنبال گزینه screen mirroring یا cast بگردید و آن را فعال کنید. تلویزیون خود را از لیست دستگاه های موجود در تلفن انتخاب کنید تا اتصال برقرار شود. پس از اتصال، صفحه نمایش گوشی شما باید روی تلویزیون منعکس شود. در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون وینسنت خود می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

  • هلیا جمشیدی 11 اسفند 1402

    چجوری تلویزیون ایکس ویژن رو به گوشیمون وصل کنیم؟

      آی پی امداد 11 اسفند 1402

      درود، می توانید از برنامه Screen Mirroring استفاده کنید. در تلویزیون، به setting بروید و گزینه Screen Mirroring یا Miracast را پیدا کنید. سپس در گوشی، به بخش setting رفته و گزینه Wireless Display را پیدا کنید. نام تلویزیون خود را در لیست دستگاه های موجود پیدا کنید و آن را انتخاب کنید. پس از اتصال، صفحه نمایش گوشی شما روی تلویزیون نمایش داده می شود.

    سعید 11 اسفند 1402

    سلام لطفا بگین چجوری با کابل اچ دی ام به تلویزیون وصل شم تلویزیون هوشمند نیست

      آی پی امداد 11 اسفند 1402

      درود، پورت HDMI معمولا در کنار یا پشت تلویزیون قرار دارد. یک سر کابل HDMI را به پورت HDMI در تلویزیون خود وصل کنید. سر دیگر کابل را به پورت HDMI در دستگاه خود وصل کنید. با استفاده از کنترل دکمه Input یا Source را فشار دهید. در منوی ورودی، پورت HDMI را که به آن وصل شده اید انتخاب کنید.

    ماریا 23 اسفند 1402

    تلوزیون وینسنت ۳۲ اینچ به گوشی وصل میشه؟بدون کابل؟

      آی پی امداد 24 اسفند 1402

      درود، اگر تلویزیون شما به شبکه وای فای وصل می شود، می توانید از طریق Wi-Fi Direct متصل شوید. همچنین اگر تلویزیون و گوشی شما از Miracast پشتیبانی می کنند، می توانید به کمک این برنامه تلویزیون خود را به گوشی وصل کنید.

    مجید 25 اسفند 1402

    سلام تلوزیون ۵۰ اینچ وینسنت دارم گزینهmiracast پیدا نکردم برنامه باید نصب کنم تو تلویزیون و گوشیم؟

      آی پی امداد 26 اسفند 1402

      درود، در قسمت تنظیمات یا setting تلویزیون می توانید Miracast را پیدا کنید، در غیر اینصورت تلویزیون شما از Miracast پشتیبانی نمی کند. در این شرایط می‌ توانید از برنامه‌ های جایگزین مانند Google Home یا AirScreen استفاده کنید.

پاسخ شما
پاسخ خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد