logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت ارور oe لباسشویی ال جی

علت ارور oe لباسشویی ال جی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت ارور oe لباسشویی ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علل کد خطای oe ماشین لباسشویی ال جی هشدار مهمی درباره تخلیه نشدن آب در مخزن ماشین لباسشویی ال جی را به کاربر می‌دهد. در این مقاله از آی پی امداد به موضوعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به علت ارور oe لباسشویی ال جی، نحوه عیب یابی هشدار oe لباسشویی ال جی و طریقه رفع کد اخطار oe ماشین لباسشویی ال جی اشاره کرد.

خلاصه ای از علل ارور oe لباسشویی ال جی

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل ارور oe لباسشویی ال جی را مطرح کرده ایم.

دلیل ارور oe ماشین لباسشویی ال جی چیست؟
  • مشکل در شیلنگ تخلیه
  • مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه
  • مشکل در فاضلاب
  • خرابی برد
طریقه عیب یابی کد خطای oe لباسشویی ال جی
  • شیلنگ تخلیه را از نظر پیچ خوردگی و شکستگی بررسی کنید.
  • فیلتر را از نظر کثیفی و جرم گرفتگی بررسی کنید.
  • فاضلاب را از نظر گرفتگی بررسی کنید.
  • در صورتی که قصد عیب یابی ارور دستگاه را دارید، پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
نحوه رفع ارور oe ماشین لباسشویی ال جی
  • در صورت پیچ خوردگی شیلنگ آن را درست کنید.
  • اگر شیلنگ دچار آسیب جدی شده است باید تعویض شود.
  • فیلتر را به طور کامل بشویید و جرم گرفتگی های آن را برطرف کنید.
  • تعمیر برد ماشین لباسشویی تخصصی می باشد و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار ای پی امداد استفاده کنید.

دلیل کد اخطار oe ماشین لباسشویی ال جی

اگر خطای oe ماشین لباسشویی ال جی را تجربه کرده اید، باید بدانید که در ماشین لباسشویی مشکلی وجود دارد و همه چیز باید بررسی شود. زمانی که با این کد خطا یا سایر ارورهای ماشین لباسشویی ال جی مواجه شدید، بهتر است سریعا آن را برطرف کنید. در ادامه به دلایل اصلی ارور oe ماشین لباسشویی ال جی اشاره خواهیم کرد:

  1. مشکل در شیلنگ تخلیه از علت ارور oe لباسشویی ال جی
  2. مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی
  3. مشکل در فاضلاب از علل ارور oe لباسشویی الجی
  4. خرابی برد از دلایل کد خطای oe ماشین لباسشویی ال جی

مشکل در شیلنگ تخلیه از علت های ارور oe لباسشویی ال جی

یکی از دلایل اصلی ارور oe در ماشین لباسشویی ال جی شلنگ تخلیه است. هر گونه مشکل در شلنگ آب می تواند دلیل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی باشد. شما باید مراقب سلامت و نگهداری صحیح آنها باشید. پیچ خوردگی در شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی می تواند دلیل دیگری برای خطای oe ماشین لباسشویی ال جی باشد.

مشکل در شیلنگ تخلیه از علت های ارور oe لباسشویی ال جی

به همین دلیل باید ماشین لباسشویی را از دیوار دور کنید تا بتوانید به پشت ماشین لباسشویی دسترسی داشته باشید. سپس باید به پشت ماشین لباسشویی نگاه کنید و مطمئن شوید که شلنگ تخلیه خم نشده است، شلنگ تخلیه می تواند بین پشت ماشین لباسشویی و دیوار باشد. اگر شلنگ تخلیه خم شده باشد، ممکن است آب جریان نداشته باشد و به درستی تخلیه نشود. بنابراین، باید اطمینان حاصل کنید که شلنگ تخلیه پیچ خورده نیست و صاف و بدون مانع باشد. بنابراین در صورتی که شلنگ مسدود یا گرفتگی نداشته باشد، خطای oe باید اصلاح شود.

مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی

برای این منظور باید پمپ تخلیه را به دقت بررسی کنید. پمپ تخلیه ماشین لباسشویی قرار دارد. برای بررسی پمپ تخلیه، باید پمپ تخلیه را بردارید و آن را بررسی کنید. تنها در صورتی می توانید این کار را انجام دهید که در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی مهارت کافی داشته باشید. در غیر این صورت توصیه می کنیم به هیچ وجه دستگاه را بررسی و تعمیر نکنید. زیرا می توانید هم به خود و هم به دستگاه آسیب بزنید. پس اگر تجربه کافی در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ندارید از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.

مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی

مشکل در فاضلاب از علل ارور oe لباسشویی الجی

جایی که شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی وارد لوله تخلیه می شود، به مرور زمان ممکن است به دلیل تجمع کثیفی مسدود شود و از ورود آب به لوله تخلیه جلوگیری کند. بدیهی است که یکی از دلایل خطای oe گرفتگی خط لوله است. اگر شلنگ ماشین لباسشویی شما به سیفون و اتصالات زیر سینک متصل است، باید این اتصالات را شل کرده و موانع را بررسی کنید.

خرابی برد از دلایل کد خطای oe ماشین لباسشویی ال جی

پس از بررسی موارد فوق، این مغز دستگاه، برد کنترل است که باید چک شود. این خطا در صورتی ظاهر می شود که برد کنترل ولتاژ مورد نیاز پمپ را تامین نکند، سیگنال های ارسالی از هیدرواستات را دریافت نکند و یا قسمت میکروکنترلر آسیب دیده باشد. عیب یابی و تعمیر برد کنترل باید توسط متخصص الکترونیک انجام شود.

خرابی برد از دلایل کد خطای oe ماشین لباسشویی ال جی

نحوه عیب یابی کد خطای oe لباسشویی ال جی

برای عیب یابی ارور oe ماشین لباسشویی ال جی در ابتدا علت های احتمالی را به صورت کامل مطالعه کنید و موارد ذکر شده را جهت عیب یابی ارور oe انجام دهید:

  • ایراد در شلنگ تخلیه آب می تواند از علت های ارور oe لباسشویی ال جی باشد. زمانی که شلنگ تخلیه دچار مشکل شود، آب نمی تواند از دستگاه حارج شود و دستگاه دچار مشکل خواهد شد. برای اینکه این مشکل را رفع کنید باید شلنگ تخلیه را چک کنید و اگر مشکلی بود رفع کنید.
  • مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی نیز می تواند باعث ارور oe باشد و برای رفع این مشکل باید پمپ تخلیه به خوبی بررسی شود و اگر مشکلی وجود دارد رفع شود.
  • مشکل در فاضلاب از علل ارور oe لباسشویی الجی بوده که برای رفع آن باید لوله فاضلاب و خروجی آب دستگاه توجه کنید و اگر گرفتگی وجود دارد آن را رفع کنید.
  • کد خطای oe می تواند بدلیل مشکل در برد نیز باشد و برای رفع آن باید دستگاه را از برق بکشید و چندین دقیقه بعد دوباره چک کنید و اگر مشکل برطرف نشده بود باید از یک متخصص کمک بگیرید.

طریقه رفع ارور oe ماشین لباسشویی ال جی

برای رفع کد خطای oe لباسشویی ال جی به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا باید ماشین لباسشویی ال جی را کمی جابجا کنید تا بتوانید شلنگ تخلیه را راحت تر بررسی کنید و در صورت مشاهده گرفتگی یا پیچ خوردگی سریع آن را تعمیر کنید.
  • باید پمپ تخلیه را به دقت بررسی کنید تا مشکل برطرف شود. بهتر است برای رفع این مشکل از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • لازم است باید فاضلاب خانه را بررسی کنید تا گرفتگی نداشته باشد و سپس سیستم خروجی دستگاه را بررسی کنید.
  • خرابی برد از دلایل کد خطای oe ماشین لباسشویی ال جی بوده که برای رفع آن بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد