logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ارور te لباسشویی ال جی

ارور te لباسشویی ال جی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ارور te لباسشویی ال جی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

علل کد خطای te ماشین لباسشویی ال جی مشکل گرمایش آب گرم است. در این مقاله از آی پی امداد به موضوعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به دلایل ارور te لباسشویی ال جی، نحوه عیب یابی کد خطای TE ماشین لباسشویی ال جی و نحوه رفع هشدار te لباسشویی الجی اشاره کرد.

خلاصه ای از علل ارور te لباسشویی ال جی

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل ارور te ماشین لباسشویی ال جی را مطرح کرده ایم.

علل ارور te لباسشویی ال جی
  • خرابی ترمیستور
  • مشکل در هیتر
  • مشکل در المنت گرمایشی
  • خرابی برد
  • مشکل در سیم کشی و مدار ماشین لباسشویی ال جی
طریقه عیب یابی کد خطای te ماشین لباسشویی ال جی
  • اگر ترمیستور خوب کار نکند آب به خوبی گرم نخواهد شد.
  • هیتر یکی از مشکلات رایج می باشد که برای عیب یابی آن باید ابتدا مقدار جرم گرفتگی و کثیفی آن را بررسی کنید.
  • برای بررسی المنت گرمایشی ابتدا باید المنت گرمایشی از دستگاه خارج و سپس تست شود.
  • بررسی خرابی برد کار بسیار تخصصی بوده و نباید بدون دانش شروع به باز کردن دستگاه کنید.
طریقه رفع ارور te لباسشویی الجی
  • ترمیستور یکی از قطعاتی می باشد که برای تعمیر باید تجربه و دانش بالایی داشته باشید. پیشنهاد می شود برای تعمیر از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • وجود مشکل در هیتر می تواند تنها با تمیز کردن آن برطرف شود.
  • مشکل در المنت گرمایشیباعث بروز ارور te می شودو برای برطرف کردن آن باید آن را تست کنیدو برای این کار از تعمیرکار کمک بگیرید.
  • برای رفع این ارور که به دلیل خرابی برد به وجود آمده است، باید برد تعمیر و یا تعویض گردد.
  • اتصالات را چک کنید و در صورتی که دانش کافی برای تعمیر آن را ندارید از خدمات تعمیرکار استفاده کنید.

علت ارور te لباسشویی ال جی

اگر خطای te ماشین لباسشویی ال جی را تجربه کرده اید، باید بدانید که در ماشین لباسشویی مشکل گرمایش آب گرم وجود دارد و باید این مشکل سریع برطرف شود. زمانی که با این کد خطا یا سایر ارورهای ماشین لباسشویی ال جی مواجه شدید، بهتر است سریعا آن را برطرف کنید. در ادامه به دلایل اصلی ارور te ماشین لباسشویی ال جی اشاره خواهیم کرد:

  1. خرابی ترمیستور از علل ارور te ماشین لباسشویی ال جی
  2. مشکل در هیتر از علت ارور te لباسشویی ال جی
  3. مشکل در المنت گرمایشی از دلایل ارور te ماشین لباسشویی ال جی
  4. خرابی برد از علل ارور te لباسشویی ال جی
  5. مشکل در سیم کشی و مدار ماشین لباسشویی ال جی

خرابی ترمیستور از علل ارور te ماشین لباسشویی ال جی

ترمیستور قسمت کوچک اما مهم ماشین لباسشویی است که موازی با المنت گرمایشی کار می کند. این قطعه با حساسیت دمایی خود، نقشه واشر را از دمای واقعی آب مطلع می کند تا فرآیند شستشو در دمای مورد نظر کاربر انجام شود. خرابی این قطعه می تواند با نمایش دماهای نادرست و بیش از حد باعث ایجاد مشکل شود. برای رفع ارور ماشین لباسشویی ال جی ناشی از خرابی دما، راهی جز تعمیر یا تعویض این قطعه مهم وجود ندارد.

خرابی ترمیستور از علل ارور te ماشین لباسشویی ال جی

مشکل در هیتر از علت های ارور te لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی جدید ال جی به جای دو ورودی آب سرد و گرم، تنها یک ورودی آب سرد دارد. دلیل این تغییر این است که آب گرم در ساختمان ها اغلب با رسوبات زیادی همراه است که در دراز مدت به قسمت های داخلی واحد آسیب می رساند. به همین دلیل المنت یا بخاری مناسبی در ماشین لباسشویی تعبیه شده که آب گرم مورد نیاز ماشین را تامین می کند و باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی می شود.

مشکل در هیتر از علت های ارور te لباسشویی ال جی

این قسمت ممکن است در اثر گذشت زمان، استفاده نادرست، سختی زیاد آب و مواردی از این قبیل آسیب ببیند و دمای آب کمتر یا بیشتر از حد لازم باشد. این مشکل ممکن است باعث شود کاربر کد خطا را بر روی صفحه مشاهده کند و دستگاه به روند شستشو ادامه ندهد. اگر مشکل دستگاه شما مربوط به واشر یا المنت بخاری باشد، ممکن است نیاز به تعویض این قطعه داشته باشید. از آنجایی که تعمیر یا تعویض این قطعه نیاز به دانش و ابزار خاصی دارد، پیشنهاد می کنیم این کار را به افراد حرفه ای بسپارید تا آسیب جدی به ماشین لباسشویی وارد نشود.

لازم به ذکر است که به مرور زمان رسوبات کوچک آب سرد به هیتر المنت ماشین لباسشویی می چسبد و تجمع بیش از حد آن مانع از گرم شدن به موقع و به همان میزان آب می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم از مواد شوینده ماشین لباسشویی به صورت ماهانه استفاده کنید تا از آسیب المنت ماشین لباسشویی و تجمع رسوب جلوگیری شود.

مشکل در المنت گرمایشی از دلایل ارور te ماشین لباسشویی ال جی

یکی دیگر از دلایل خطای te در ماشین لباسشویی ال جی مشکلات المنت گرمایشی است. در واقع در 80 درصد موارد این مشکل مربوط به المنت گرمایشی است که از کار افتاده است. این قسمت از ماشین لباسشویی وظیفه گرم کردن آب شستشو تا دمای مشخص شده را بر عهده دارد. تنها راه حل برای بررسی المنت گرمایش، حذف المنت گرمایشی از دستگاه است. باید مطمئن شوید که دستگاه به منبع برق متصل نیست. باز کردن المنت حرارتی نیاز به مهارت خاصی دارد، گاهی اوقات می توان سطح المنت را با یک لایه آهک پوشاند. المنت گرمایشی باید توسط تکنسین بررسی شود.

خرابی برد از علل ارور te لباسشویی الجی

برد قسمت حیاتی ماشین لباسشویی است که به عنوان مغز ماشین لباسشویی عمل می کند. این قطعه از طریق اتصالات الکترونیکی به تمام قسمت های ماشین لباسشویی متصل شده و عملکرد آن را کنترل می کند. در واقع کاربران با کار کردن ماشین لباسشویی و انتخاب برنامه شستشوی مورد نظر، اطلاعاتی را بر روی اسکوربورد ارائه می دهند و با فشردن دکمه استارت، دستورالعمل های لازم برای شروع فرآیند شستشو بر روی میکرو سوئیچ، پمپ آب، بخاری و سایر قطعات داده می شود.

خرابی این قطعه باعث می شود که برد اطلاعات دمای آب را اشتباه دریافت یا ارسال کند و در نتیجه سیستم گرمایش آب شستشو با مشکل مواجه شود. برای رفع ارور te ماشین لباسشویی ال جی ناشی از خرابی برد باید با تکنسین مشورت کرد و به طور دقیق تشخیص داد؛ زیرا در برخی موارد فقط قسمتی از برد آسیب می بیند و نیازی به تعویض کل برد نیست.

مشکل در سیم کشی و مدار ماشین لباسشویی ال جی

یکی از دلایل ظاهر شدن کد خطای te در ماشین لباسشویی ال جی مربوط به مشکلات گرمایشی است که نشان دهنده مشکل در مدار و سیم کشی ماشین لباسشویی ال جی است. اگر ماشین لباسشویی مشکل مدار دارد یا سیم ها آسیب دیده اند، باید تعمیر و در صورت لزوم تعویض شوند. همچنین در صورت پیچ خوردگی سیم ها باید با احتیاط نقطه پیچ ها باز شود. گاهی اوقات سیم کشی بین المنت گرمایش و برد الکترونیکی ممکن است آسیب ببیند. در موارد نادر اتصالات حلقه سیمی که این دو قسمت دستگاه را به هم وصل می کند حذف می شود، بنابراین در صورت وجود مشکل باید بررسی و رفع شود.

مشکل در سیم کشی و مدار ماشین لباسشویی ال جی

نحوه عیب یابی کد خطای te ماشین لباسشویی ال جی

برای عیب یابی ارور te ماشین لباسشویی ال جی در ابتدا علت های احتمالی را به صورت کامل مطالعه کنید و موارد ذکر شده را جهت عیب یابی ارور te انجام دهید:

  • خرابی ترمیستور از علت های ارور te ماشین لباسشویی ال جی است که این ترمیستور با المنت کار می کند و در دمای آب نقش دارد. اگر ترمیستور خوب کار نکند آب به خوبی گرم نخواهد شد و باید هرچه سریعتر این مشکل رفع گردد.
  • مشکل در هیتر از علت های ارور te لباسشویی ال جی است، زیرا آب گرم نخواهد شد و چنین اروری نیز شاهد هستیم. دلیل این مشکل می توان رسوباتی باشد که آب ها با خود همراه دارند و این رسوبات در دراز مدت می توانند باعث چنین مشکلاتی شوند. می توان با از بین بردن این رسوبات مشکل را برطرف کرد.
  • اشکال در المنت گرمایشی نیز از دلایل ارور te لباسشویی ال جی است که وظیفه گرم کردن آب شستشو را برعهده دارد و اگر دچار مشکل شود شاهد چنین اروری خواهیم بود. برای بررسی المنت گرمایشی ابتدا باید المنت گرمایشی از دستگاه خارج شود. باید مطمئن شوید که دستگاه به منبع برق متصل نیست و سپس المنت را تست کنید.
  • خرابی برد از علل ارور te لباسشویی الجی نیز می تواند باشد. برد در واقع مغز ماشین لباسشویی است و اگر دچار مشکل شود باید سریعا تعمیر و یا تعویض گردد. تعمیر برد کار بسیار تخصصی بوده و نباید بدون دانش شروع به باز کردن دستگاه کنید.
  • ایراد در سیم کشی و مدار لباسشویی ال جی نیز ارور te را در بر دارد. اتصالات ممکن است پس از مدتی دچار پوسیدگی و یا ایراداتی شوند و تست کردن این اتصالات کار ساده ای بوده و می توانید خیلی راحت این کار را انجام دهید.

نحوه رفع ارور te لباسشویی الجی

  • در صورت خرابی ترمیستور راهی جز تعمیر یا تعویض این قطعه وجود ندارد.
  • مشکل هیتر می تواند با رفع جرم های موجود حل شود، اما اگر مشکل حل نشد، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید و از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • برای رفع ارور باید ابتدا دستگاه را از برق بکشید و المنت را به صورت جداگانه تست کنید. می توانید برای این کار از متخصص کمک بگیرید و از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • برای رفع مشکل مربوط به برد الکترونیکی باید برد تعمیر و یا تعویض گردد. از آنجایی که تعمیر و یا تعویض برد کار تخصصی می باشد، بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • باید اتصالات را چک کنید. اگر در چک کردن اتصالات دچار مشکل هستید و به خوبی دانش این کار را ندارید، بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد