تعمیر یخچال بوش

خدمات تعمیر یخچال بوش توسط تعمیرکاران متخصص و باتجربه آی پی امداد در محل به همراه گارانتی 90 الی 365 روز، قطعات اورجینال و فاکتور رسمی، در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران به مشتریان ارائه می گردد.

بازه هزینه تعمیرات یخچال بوش: 120,000 تا 950,000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر یخچال بوش

لوازم خانگی بوش Bosch یکی از محبوب ترین محصولات در بین مصرف کنندگان در سراسر جهان است. بنابراین دغدغه افرادی که یخچال فریزر یا ساید بای ساید بوش آنها خراب است، یافتن یک مرکز تعمیرات معتبر و مطمئن می باشد تا یخچال خود را برای تعمیر به آن بسپارند. آی پی امداد یکی از بهترین مراکز مجاز و قابل اعتماد در تهران است که دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه انواع خدمات یخچال بوش به مشتریان می باشد. این مجموعه تعمیر یخچال بوش را با بهترین کیفیت و پشتیبانی قوی به مشتریان خود ارائه می دهد. آی پی امداد با شعب متعدد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران آماده ارائه خدمات تعمیرات یخچال بوش با استفاده از قطعات اورجینال در محل شما می باشد. در صورت استفاده از خدمات تعمیر یخچال فریزر یا ساید بای ساید بوش توسط تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و کیفیت اولیه یخچال خود را حفظ کنید. همچنین آی پی امداد برای کلیه خدمات یخچال بوش گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه به همراه فاکتور شرح هزینه ها را ارائه خواهد داد. برای تعمیرات یخچال بوش در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید.

خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر یخچال بوش دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس جهت تعمیر یخچال بوش Bosch در تهران

اگر یخچال بوش شما خراب شده است، می توانید از یک مرکز مجاز و قابل اعتماد برای تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید. مرکز آی پی امداد به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. نحوه تماس برای استفاده از خدمات تعمیر یخچال بوش در تهران به شرح زیر است:

  • شما می توانید با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس گرفته و درخواست خود را برای تعمیر یخچال بوش به صورت تلفنی ثبت کنید.
  • همچنین می توانید از طریق سایت آی پی امداد و به صورت آنلاین اقدام به ثبت درخواست تعمیرات یخچال خود نمایید.
  • کارشناسان مجموعه آی پی امداد به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

نحوه ارائه خدمات مرکز تعمیرات یخچال بوش در آی پی امداد

  1. پس از تماس، پروفایل شما در سامانه مشتریان یخچال بوش ثبت می شود و می توانید کد اشتراک و لینک پنل کاربری خود را از طریق پیامک دریافت کنید.
  2. شما می توانید از طریق پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به فاکتور هزینه، مدت گارانتی، مشخصات تعمیرکار و سایر اطلاعات مهم دسترسی داشته باشید.
  3. همچنین امکان امتیاز دهی به تعمیرکار و ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان تعمیرات یخچال بوش وجود دارد.
  4. تعمیرکار یخچال بوش در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که با شما انجام داده است، در محل حاضر می شود و دستگاه شما را با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می کند.
  5. پس از اتمام تعمیر یخچال بوش، فاکتور و گارانتی 90 الی 365 روز به شما تحویل داده می شود.
  6. همچنین واحد Happy Call با شما تماس گرفته و سوالاتی در خصوص رضایت از خدمات ارائه شده از شما پرسیده خواهد شد.
  7. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با بهره مندی از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر یخچال بوش خود صرفه جویی خواهید کرد.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر یخچال بوش در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر یخچال بوش

با توجه به مشکلات مختلفی که ممکن است برای یخچال رخ دهد، مدت گارانتی، نوع قطعه معیوب، مدل یخچال فریزر یا ساید بوش و … ، هزینه تعمیرات متفاوت است و نمی توان هزینه دقیقی را برای تعمیر یخچال بوش اعلام کرد. مرکز تعمیرات یخچال بوش در آی پی امداد با استفاده از بهترین قطعات و تعمیرکاران متخصص که در وهله اول قطعه معیوب را تعمیر می کنند، هزینه تعمیر یخچال بوش را تا 75 درصد کاهش می دهد. همچنین با توجه به اینکه خدمات تکنسین های این مجموعه در محل به مشتریان ارائه می شود، هزینه های جابجایی یخچال حذف خواهد شد. لازم به ذکر است که برای حفظ کیفیت دستگاه بهتر است از قطعات مرغوب برای تعمیر یخچال بوش خود استفاده کنید. آی پی امداد برای تعمیرات دستگاه شما فقط از قطعات فابریک با هزینه بسیار مناسب استفاده می کند. اگرچه برای تعیین دقیق هزینه های مربوط به تعمیر یا تعویض قطعات یخچال بوش لازم است تکنسین دستگاه شما را به صورت دقیق عیب یابی کند، اما در جدول زیر حدود هزینه ها را مشاهده خواهید کرد.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات یخچالهزینه تعمیرات یخچال
شارژ گاز یخچال950/000 الی 1/400/000 تومان
تعویض ترموستات یخچال290/000 الی 490/000 تومان
تعویض سنسور محیطی190/000 الی 300/000 تومان
فن یخچال590/000 الی 890/000 تومان
رگلاژ درب یخچال130/000 الی 190/000 تومان
تایمر یخچال250/000 الی 590/000 تومان
نوار درب یخچال350/000 الی 990/000 تومان
المنت یخچال490/000 الی 750/000 تومان
سنسور دیفراست یخچال300/000 الی 650/000 تومان
درب یخچال ساید300/000 الی 500/000 تومان
دمپر یخچال470/000 الی 730/000 تومان
اواپراتور یخچال670/000 الی 1/000/000 تومان
نمایش بیشتر

کدامیک از مدل ها و مشکلات یخچال فریزر و ساید بوش در آی پی امداد تعمیر می شود؟

این روزها برند بوش Bosch مدل های متنوعی از یخچال فریزرها را روانه بازار کرده است. اگرچه یخچال های این برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکلاتی در کارکرد خود شوند که در این شرایط باید از خدمات مرکز مجاز تعمیرات بوش برای رفع ایراد دستگاه استفاده شود. آی پی امداد به دلیل برخورداری از تعمیرکاران مجرب در این زمینه می تواند به شما کمک نماید. انواع یخچال های بوش در این مرکز تعمیر می شوند، شامل مدل های زیر می باشند:

  • انواع یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای سری 8 ، 6 و 4 بوش
  • انواع مدل های KGN، KAN، KAG، KAD، KSW و … یخچال های بوش

در صورت مشاهده هرگونه ایراد در عملکرد هریک از این مدل یخچال ها می توانید برای تعمیر یخچال ساید بوش خود با مرکز مجاز آی پی امداد تماس حاصل نمایید. تکنسین های متخصص این مرکز می توانند انواع مشکلات دستگاه شما را با بهترین کیفیت برطرف نمایند، از جمله:

  • یخچال روشن نمی شود.
  • یخچال یکسره کار می کند.
  • موتور یخچال داغ می کند.
  • یخچال برفک می زند.
  • دمای یخچال نوسان دارد.
  • یخچال ناگهان خاموش می شود.
  • آب از یخچال نشت می کند.
  • و ….

خدمات تعمیرکار یخچال بوش در آی پی امداد

در صورتی که یخچال شما دچار مشکلات مختلفی شده است و نیاز به استفاده از خدمات یخچال بوش دارید، می توانید از تعمیرکاران مرکز آی پی امداد کمک بگیرید. این مجموعه با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات، انواع خدمات مرتبط در زمینه رفع ایرادات یخچال بوش را به شما ارائه خواهد داد. در ادامه به بررسی انواع خدمات مورد استفاده برای رفع مشکلات یخچال بوش خواهیم پرداخت.

رفع ارورهای یخچال بوش

در برخی مواقع یخچال های بوش کدهای خطایی را بر روی کنترل پنل خود نمایش می دهند که مشکلات یا ایرادات قطعات و بخش های مختلف یخچال را نشان می دهد. این ارورها می توانند مربوط به دما، سیستم یخ زدایی، سنسورهای درب یا سایر اجزای داخلی باشند. هنگامی که خطایی رخ می دهد، برای هشدار به کاربر کد اخطار که معمولا به صورت حروف انگلیسی همراه با اعداد است، نمایش داده می شود که تشخیص و عیب یابی آسان تر را برای رفع مشکل یخچال فراهم می کند. تعمیرکار مجرب آی پی امداد با بررسی ارور یخچال بوش می تواند مشکلات دستگاه را تشخیص داده و آن را رفع نماید.

شارژ گاز یخچال بوش

شارژ گاز یخچال بوش مربوط به عملیات شارژ مجدد گاز مبرد در سیستم خنک کننده یخچال می باشد. این کار زمانی انجام می‌ شود که نشتی مبرد وجود داشته باشد یا سطح مبرد کاهش یافته باشد که بر عملکرد یخچال تاثیر گذاشته و باعث خنک نشدن فضای داخلی یخچال خواهد شد. شارژ گاز توسط تکنسین های مجرب و با استفاده از تجهیزات تخصصی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که مقدار و نوع مناسب مبرد به دستگاه اضافه شده است. بنابراین برای انجام این کار بهتر است با آی پی امداد تماس گرفته و از خدمات آی پی امداد استفاده کنید.

شارژ گاز یخچال فریزر بوش

تعویض فیلتر آب یخچال بوش

یخچال های بوش معمولا دارای فیلترهای داخلی برای حذف ناخالصی ها و بهبود کیفیت آب یخچال هستند. فیلتر آب یخچال های این برند با توجه به به نوع استفاده و مدل فیلتر هر شش ماه تا یک سال یکبار نیاز به تعویض دارد و با تعویض فیلتر یخچال بوش کیفیت آب حفظ می‌ شود. در صورتی که چراغ فیلتر روی نمایشگر یخچال بوش شما روشن شده است و یا آب خارج شده از آبسردکن دارای بو و رنگ نامطبوعی است، به این معناست که زمان تعویض فیلتر تصفیه آب رسیده است که می توانید این کار را به تعمیرکاران مجرب آی پی امداد بسپارید.

تعویض فیلتر آب یخچال بوش

تعمیر درب یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش

تعمیر درب یخچال فریزر یا یخچال ساید بای ساید بوش شامل برطرف کردن هرگونه مشکل در تراز بودن درب، لولاها، لاستیک یا دستگیره درب یخچال است. با گذشت زمان و استفاده نامناسب ممکن است درب های یخچال ناهم تراز شده و یا لاستیک و قطعات درب دچار پوسیدگی یا خرابی شوند که باعث ایجاد مشکلاتی در دمای داخلی یخچال و افزایش مصرف انرژی آن خواهد شد. تعمیر درب یخچال بوش می تواند از ورودی هوای گرم به درون دستگاه جلوگیری کرده و دمای یخچال را نیز حفظ کند. برای تعمیرات درب یخچال بوش خود می توانید از تکنسین های متخصص آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال بوش

کمپرسور یکی از قطعات مهم یخچال است که مبرد را به گردش در می آورد و فرآیند خنک سازی را تنظیم می کند. اگر کمپرسور خراب شود، یخچال به درستی خنک نشده یا اصلا سرد نمی شود. در چنین مواردی تعمیر یا تعویض کمپرسور ضروری است. تکنسین های ماهر آی پی امداد می توانند مشکل موتور را سریعا تشخیص داده و سپس تصمیم می گیرند که آیا تعمیر امکان پذیر است یا برای عملکرد بهینه خنک کنندگی یخچال به یک کمپرسور جایگزین نیاز است. تعویض موتور یخچال بوش یک امر بسیار مهم است که باید توسط یک فرد متخصص و ماهر انجام شود.

تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال بوش

تعمیر یخساز در یخچال فریزر و ساید بوش

یخساز یخچال بوش به طور خودکار و مکرر تکه های یخ را تولید می کند که در برخی مواقع ممکن است فرآیند تولید یا خروج یخ ها از یخساز دچار مشکلاتی شود. در این شرایط لازم است سیستم یخساز یخچال به صورت کامل بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر یخساز یخچال بوش توسط یک تعمیرکار متخصص و مجرب انجام گردد. کارشناسان مجرب آی پی امداد می توانند در این زمینه به شما کمک نمایند.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال بوش

برد الکترونیکی وظیفه کنترل عملکردها و تنظیمات مختلف یخچال بوش را بر عهده دارد. اگر برد الکترونیکی ایراد یا مشکلی داشته باشد، می تواند مشکلاتی در تنظیمات دما، نمایشگر یا سایر بخش ها ایجاد کند. در این شرایط تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی برای اطمینان از کنترل دقیق عملکرد قطعات یخچال انجام می شود. در صورتی که یخچال شما سرد نمی کند، یخ میزند، نوسان دما دارد و … و پس از بررسی متوجه شده اید که مشکل مربوط به برد دستگاه است، می توانید برای تعمیرات آن از تعمیرکار مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال ساید بای ساید بوش

تعمیرات فن موتور یخچال بوش

فن موتور یخچال بوش وظیفه گردش هوا در سراسر دستگاه را بر عهده دارد و به حفظ دمای ثابت در یخچال کمک می کند. اگر فن موتور خراب شده یا سروصدای زیادی ایجاد کند، می تواند موجب خنک نشدن صحیح دستگاه شود که در این شرایط باید اقدام به تعمیر و تعویض فن موتور یخچال بوش خود نمایید. تعمیر فن موتور شامل عیب یابی و سرویس موتور فن، تیغه ها یا تعویض فن می باشد که برای اطمینان از گردش صحیح جریان جریان هوا و خنک شدن یخچال انجام می شود. تکنسین های متخصص آی پی امداد می توانند فن کمپرسور یخچال شما را با بهترین کیفیت تعمیر یا تعویض کنند.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال بوش

قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید بوش شامل اجزایی مانند برد، سنسور، ترمودیسک، ترموفیوز، المنت و تایمر است. این قطعات مسئول آب کردن هرگونه یخ یا برفک روی کویل های اواپراتور هستند. اگر سیستم یخ زدایی از کار بیفتد، می تواند منجر به انباشته شدن بیش از حد یخ و سایر مشکلات در کارکرد یخچال گردد. تعمیر قطعات دیفراست شامل تشخیص قطعه معیوب و تعمیر یا تعویض هریک از آنها می باشد که می توانید برای انجام آن با نمایندگی مجاز آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید بوش

مرکز تعمیرات یخچال بوش در تهران

آی پی امداد خدمات تعمیرات یخچال بوش در تهران را با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. این مرکز آماده ارائه خدمات به شمال، جنوب، غرب و شرق تهران می باشد و شهروندان تهرانی در صورت خرابی یخچال بوش خود می توانند از خدمات این مرکز در هر نقطه از شهر تهران بهره مند شوند. به طور کلی پس از ثبت درخواست خدمات مشتریان، تکنسین های مجموعه آی پی امداد در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات یخچال بوش به محل اعزام خواهند شد.

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش در محل

از آنجایی که یخچال ها لوازم سنگینی هستند، جابجایی آنها به سختی انجام می شود و خطر آسیب دیدن دستگاه نیز وجود دارد. بنابراین لازم است از خدمات نمایندگی مجاز و معتبری استفاده کنید که خدمات تعمیر یخچال بوش را در محل ارائه می دهد. آی پی امداد یکی از بهترین مراکز تعمیراتی در تهران است که انواع خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیرات یخچال بوش را در محل مورد نظر مشتریان انجام می دهد. در تصویر زیر می توانید مزایای خدمات تعمیر یخچال بوش در منزل را مشاهده نمایید.

تعمیر یخچال بوش در محل

عیب یابی مشکلات یخچال بوش

در برخی مواقع ممکن است یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای بوش با مشکلاتی مواجه شوند که در این شرایط مصرف کنندگان به دنبال عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود هستند. از این رو در ادامه رایج ترین ایرادات یخچال های بوش و علت آنها پرداخته ایم. در صورتی که با هریک از این مشکلات در دستگاه خود مواجه شده اید، می توانید تعمیرات یخچال بوش خود را به تکنسین های متخصص آی پی امداد بسپارید.

خنک نکردن یخچال بوش

  • یکی از علل خنک نشدن یخچال می تواند مربوط به تنظیمات نادرست دما یا خرابی ترموستات آن باشد.
  • همچنین ممکن است مشکل از نشتی یا کمبود گاز یخچال باشد که نیاز به بررسی دارد.
  • در صورتی که کمپرسور یخچال معیوب شده باشد نیز توان لازم برای خنک سازی یخچال را نخواهد داشت.
  • خراب شدن فن یخچال نیز از دیگر عواملی است که می توانید موجب خنک نکردن یخچال شود.

روشن نشدن یخچال بوش

  • اگر برق ورودی اصلی دستگاه با مشکل مواجه شده باشد، یخچال شما روشن نخواهد شد.
  • ممکن است برد الکترونیکی یخچال بوش شما خراب شده باشد که در این صورت دستگاه روشن نمی شود.
  • همچنین مشکل می تواند مربوط به بروز ایراد در کمپرسور یخچال باشد.

ایجاد برفک در یخچال بوش

  • در صورت الکترونیکی بودن سیستم یخچال، ممکن است مشکل از قطعات دیفراست باشد.
  • قطعات دیفراست شامل المنت، سنسور، برد، ترموفیوز، ترمودیسک و .. می باشد که باید بررسی شوند.
  • اگر سیستم یخچال مکانیکی است، ممکن است لاستیک درب دستگاه معیوب شده باشد.
  • همچنین ممکن است ترموستات یخچال بوش دچار ایراداتی شده باشد که باید چک شود.

سر و صدای زیاد یخچال بوش

  • یکی از دلایل صدای یخچال بوش می تواند مربوط به فن باشد که در اثر شکستگی پروانه ها با برخورد به بدنه صدا ایجاد می کند.
  • همچنین ممکن است این صدا مربوط به کمپرسور باشد که باید عملکرد این قطعه را مورد بررسی قرار دهید.
  • در برخی مواقع در حین عملیات یخزدایی و یا رفت و برگشت گاز در لوله های کندانسور یخچال نیز صداهایی ایجاد می گردد.
  • عدم تراز بودن صحیح یخچال نیز از دیگر مواردی است که می تواند منجر به صدا دادن دستگاه شود.

یخ زدن مواد غذایی در یخچال بوش

  • ممکن است برد کنترل دما یا ترموستات یخچال دچار مشکل شده باشد.
  • در صورتی که دمپر یخچال خراب شده باشد نیز مواد داخل آن منجمد می‌ شوند.
  • این امکان وجود دارد که دمای یخچال به درستی تنظیم نشده و ترموستات قادر به تنظیم صحیح دمای دستگاه نباشد.
  • کثیف بودن کویل‎ های کندانسور نیز از دیگر دلایل بروز مشکل می باشد.

کار نکردن یخساز یخچال بوش

  • یکی از مواردی که منجر به کار نکردن یخساز یخچال بوش می شود، ایراد در محرک و سوئیچ آن است.
  • در صورتی که مارپیچ یخساز دچار مشکل شده باشد نیز این بخش قادر به تولید و خروج یخ نخواهد بود.
  • ممکن است پدال یا اهرم یخساز دچار خرابی شده باشد که باید این موارد را بررسی کنید.

چشمک زدن درجه یخچال بوش

  • معمولا درجه یخچال زمانی شروع به چشمک زدن می کند که سرمای مطلوب یخچال از دست رفته باشد.
  • زیاد یا کم بودن دمای یخچال می تواند منجر به چشمک زدن درجه آن شود که به کاربر هشدار می دهد.
  • مشکلات دمای یخچال نیز می تواند مربوط به سنسور، برد الکترونیکی و سایر قطعات باشد که باید بررسی شود.
  • تکنسین های متخصص و مجرب آی پی امداد می توانند در زمینه عیب یابی و رفع این مشکل به شما کمک نمایند.

یکسره کار کردن یخچال بوش

  • اگر ترموستات یخچال خراب شده باشد، دستگاه قادر به اتومات کردن نبوده و یخچال به صورت یکسره کار می کند.
  • ممکن است مشکل از کمپرسور یخچال باشد که موجب یکسره کار کردن یخچال شده است.
  • علت دیگر مربوط به گاز یخچال است که باید بررسی شده و در صورت نیاز شارژ گاز انجام شود.
  • در صورتی که برد الکترونیکی دستگاه دچار ایراد شده باشد، قادر به فرمان قطع کارکرد یخچال نخواهد بود.

نشتی آب از یخچال بوش

  • چنانچه درین یا فاضلاب یخچال شما دچار گرفتگی شده باشد، منجر به جمع شدن آب و نشت آن خواهد شد.
  • ممکن است فیلتر آب یا یخساز یخچال بوش شما دچار مشکل شده و آب از این بخش ها نشت پیدا کند.
  • در صورتی که برفک های زیادی در یخچال جمع شده باشد، به مرور آب شده و موجب نشت آب خواهند شد.
  • همچنین نشت آب یخچال بوش می تواند مربوط به خرابی شیر آب ورودی دستگاه باشد که باید بررسی شود.
  • در صورت نیاز به عیب یابی دقیق و رفع مشکل دستگاه خود می توانید با تعمیرکار مجرب آی پی امداد تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیرات یخچال بوش

سوالات متداول کاربران از مرکز تعمیرات مجاز آی پی امداد جهت تعمیرات یخچال بوش به شرح زیر است:

پس از اعزام کارشناسان فنی آی پی امداد جهت بررسی دقیق یخچال بوش و عیب یابی دستگاه، کلیه هزینه های تعمیر یخچال بوش در قالب فاکتور جامع در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

حضور تکنسین آی پی امداد برای تعمیرات یخچال بوش تنها یک ساعت پس از ثبت درخواست شما صورت می گیرد.

پس از ارائه خدمات تعمیرکاران آی پی امداد، به شما گارانتی معتبر 90 الی 365 روزه شرکتی ارائه خواهد شد.

قطعات داخلی یخچال بوش که توسط تکنسین های آی پی امداد برای تعمیرات یخچال استفاده می شوند، از نوع فابریک می باشند.

167 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • صمد جعفری 20 آذر 1398

    با سلام یخچال ساید بوش دارم و ارورe20می زنه.گاز یخچال توسط تعمیر کار چک کردم خوبه .میناب در هرمزگان سرویس کار بوش نیست.چیکار کنم کمک کنیدضمنا همه سنسور های یخچال چک شده سالم هستند.رابط بین برد اصلی و دیسپلی هم چک شده سالم هست.لطفا کمک کنید

    پاسخ دادن
  • مهدی 20 مهر 1398

    ؟با سلام یخچال فریزر دوقلوی بوش دارم دیروز خاموش کردم هردو رو تمیز کردم وبعد از دو ساعت روشن کردم ولی فریزر هر یک ساعت یکبار آلارم میزنه .به نظرم اتوماتیک هم نمیکنه مشکل چیه

    پاسخ دادن
    • مدیر 20 مهر 1398

      سلام ، گاز و موتور یخچال وش شما باید توسط تعمیرکار در منزل چک شود.

      پاسخ دادن
    • سعید 06 دی 1399

      سلام خسته نباشین من هم همین مشکل داشتم فریزر گذاشتم روی حالت سوپر به مدت۴ساعت خوب شد دیگه آلارم نداد

      پاسخ دادن
  • امير 10 مهر 1398

    سلام خسته نباشيد ، ما ي يخچال سايد بوش داريم ك دو ساله خريداري كرديم و ضمانتنامه اش تموم شده، امروز يهو چراغ آلارم قرمز رو صفحه اش نمايان شد ولي خوب كار ميكرد تا امروز هم هيچ نقصي نداشته، زنگ زديم نمايندگي اومد ميگن ،بردش خراب شده و يك ميليونو نيم خرج داره ، اخه چرا يه يخچال دو ساله بايد انقدر خرج برداره ، ما خيلي هم ازش استفاده نميكنيم

    پاسخ دادن
    • مدیر 11 مهر 1398

      سلام ، لطفا بفرمایید کدام شرکت دستگاه شما را گارانتی کرده است . ( هزینه ای که برای تعمیر یخچال بوش شما اعلام کرده اند اشتباه است . )

      پاسخ دادن
  • محمد 29 شهریور 1398

    سلام بنده یخچال دوقولوی بوش مدل kag90aw204 دارم. یکی از قفسه های روی در یخچال(جای تخم مرغی)یک در شیشه ای داره. متاسفانه در شیشه ای شکسته.شما دارید؟

    پاسخ دادن
  • سعید استیری 25 شهریور 1398

    سلام. یخچال ساید گرفتم یکساله و یه هفته س درب سفت باز میشه ک خوندم سنسور قف لشده بدلیل عدم بازبسته شدن مکرر. حالا چطور قفل سنسورش باز کنم.؟؟

    پاسخ دادن
    • مدیر 25 شهریور 1398

      سلام ، به دلیل عدم باز و بسته کردن درب یخچال بوش توسط مصرف کننده سنسور دارد ، بعد از یک زمان کوتاه میتوانید درب را باز نمایید .

      پاسخ دادن
      • Thejoker5523 21 فروردین 1399

        مدیر محترم یه عکس بالا این سوال جوابا هست لطفا بگید کدوم مدل بوشه

        پاسخ دادن
  • مهوی شبستری 08 شهریور 1398

    سلام صفحه نمایش سالمه و اعداد رو نشون می ده اما دکمه ها کار نمی کنن یعنی حالت لمس غیر فعال شده یخچال رو هم حدودا ۱.۵ خریدیم. مشکل چیه لطفا راهنمایی کنین.

    پاسخ دادن
    • مدیر 09 شهریور 1398

      سلام ، برد الکترونیکی صفححه نمایش یخچال بوش شما مشکل دارد .

      پاسخ دادن
  • کریم خدادادی 25 مرداد 1398

    سلام ،روزتان بخیر من یخچال دوقلو بوش از نمایندگی بوش سرویس خریداری کردم و دیروز تکنسین نصب آمدو یخچال رو نصب کرد یخچال رو روی درجه ۲ و فریزر رو روی درجه ۲۰ گذاشت بعد از گذشت چند ساعت متوجه شدم دیواره انتهایی یخچال از داخل یخ‌زدگی پیدا کرده و چون مهمان داشتیم نتونستم پیگیری کنم ممنون میشم بفرمایید علت چی بوده و چه باید کرد و یا اصلاً طبیعی هست یا خیر سپاسگزارم.

    پاسخ دادن
    • مدیر 25 مرداد 1398

      سلام ، طبیعی نیست ، احتمالا یخچال بوش شما مشکل دیفراست ( یخزدایی ) دارد .

      پاسخ دادن
  • راحله 26 تیر 1398

    با سلام و خسته نباشید یخچال ساید بوش دارم ولی متاسفانه چند وقتی هست که موقع روشن شدن صدای بلندی میده یبار ب مدت 24 ساعت از برق کشیدم و دوباره وصل کردم ولی الان خیلی بدتر شده مشکل از کجاست؟

    پاسخ دادن
    • مدیر 26 تیر 1398

      سلام ، فن یخچال بوش شما مشکل دارد و باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات در محل چک شود .

      پاسخ دادن
  • شیوا منصور 22 تیر 1398

    با عرض سلام. یخچال و فریزر دوقلوی بوش خریداری کرده ام. فردای روز نصب متوجه قطرات یخ زده آب در بدنه پشتی داخلی از بالا تا پایین یخچال شدم. یک روز منتظر شدم اما قطرات یخ زده از بین نرفت. با توجه به اینکه یخچال No frost است آیا این امر طبیعی است یا خیر.

    پاسخ دادن
    • مدیر 22 تیر 1398

      سلام ، خیر ، دستگاه شما مشکل دارد ، قسمت درین دستگاه شما باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در محل چک شود .

      پاسخ دادن
  • مسعود 21 تیر 1398

    تصویر ویامارک موتور یخچال فریز دوقلو بوش اصل چطوری ویا به چه نام هست؟

    پاسخ دادن
  • بهزاد حقیقی 19 تیر 1398

    سلام. مدت زیادی است از یخچال فریزر دو قولوی بوش بدون اب ریز استفاده می کنم. متاسفانه برای فریزر هر از دو سه ماه مشکل ایجاد می شه. ظاهرا یخ محفظه کاندنسور کامل ذوب و تخلیه نمی شه و بعد از مدتی یخ قسمت انتهایی محفظه را پر می کنه و صدای الارم افزایش دما ظاهر میشه. در این حالت یخچال بایستی خاموش شه تا یخ ها کاملا ذوب شوند. در همین بازرسی ها یونلیت داخل کاندنسور شکست و نیاز به تعویض دارد. که قبلا اعلام کردم. فن، المنت های حرارتی، موتور و کمپرسور خوب کار می کنند و ظاهرا ذوب نشدن کامل یخ و تخلیه آن مشکل اصلی است. مشکل چیست. راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    پاسخ دادن
    • مدیر 20 تیر 1398

      سلام ، دستگاه شما مشکل یخزدایی دارد ، ترمودیسک ، هیتر و برد الکترونیکی چک شود .

      پاسخ دادن
  • بهزاد حقیقی 19 تیر 1398

    سلام.مدت زیادی است از یخچال فریزر دو قولوی بوش بدون اب ریز استفاده می کنم. یو نلیت اطراف کندانسور فریزر شکسته و می بایست تعویض شود. آیا قطعه یونلیت نو جهت تعویض وجود دارد؟ من ساکن شیراز هستم و احتیاج به قطعه دارم. لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن
  • طاهره خسینی 16 تیر 1398

    سلام من حدود 14 سال است یخچال فریزر بوش دارم مدتی است که یخچال به صدا در اومده و اتوماتیک نمی کنه و چراغش چشمک می زنه گفتن عیب از بردش هست . آیا برد یخچال رو میشه تعمیر کرد یا باید تعویض شود اگر لازم به تعویض باشد قیمت آن چند است؟ با تشکر

    پاسخ دادن
    • مدیر 16 تیر 1398

      سلام ، اینکه مشکل یخچال شما چیست ؟! نیاز به کارشناسی دارد ، میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بوش میتوانید رفع عیب نمایید .

      پاسخ دادن
      • ناصر 07 آبان 1399

        با سلام یخچال و فریزر دوقلو بوش به تازگی فریزر بوق میزنه و صدای بوق قطع و وصل میشه از قسمت یخ زدا هم صدا میده لطفا راهنمایی کنید کمتر از ۳ ماه پیش خریداری شده

        پاسخ دادن
  • Erfan 14 تیر 1398

    سلام یخچال بوش ما فریزش کار میکنه ولی یخچال نه . وقتی هم در یخچال رو میبندیم فنش صدا میده. بردش هم سالمه. میشه راجب مشکل فن توضیح بدید ؟!

    پاسخ دادن
    • مدیر 14 تیر 1398

      سلام ، دمپر یخچال و فن باید توسط خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بوش در محل عیب یابی و رفع عیب شود . توجه : اگر قسمت فریزر یخچال شما یخزدایی نمیکند قسمت دیفراست مشکل دارد .

      پاسخ دادن
  • یوسفی 20 خرداد 1398

    سلام من یخچال و فریزر بوش دو قلو دارم به تازگی موتور فریزرش خاموش نمیشه حتی یک روزم خاموش کردم ولی فایده نداشت بازم موتورش یک سره کار میکنه علتش چی میتونه باشه؟

    پاسخ دادن
    • مدیر 22 خرداد 1398

      سلام ، سنسور و برد الکترونیکی یخچال بوش شما باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات چک شود .

      پاسخ دادن
  • فرزاد 20 خرداد 1398

    سلام،یخچال فریزر دو قلو بوش دارم فریزرم ناگهانی بعد از گذاشتن مقدار زیادی گوشت گرم دچار مشکل شد. فریزر کار می‌کنه و سرد میکنه،محتویات فریزرم کامل منجمده و منفی ۱۸ هست، ولی موتور یه سره کار می‌کنه و روشنه و خاموش نمیشه. مشکل چیه؟

    پاسخ دادن
    • مدیر 22 خرداد 1398

      سلام ف سیتسم یخچال بوش شما چیست ؟ دیجیتال یا مکانیک . مکانیک : ترموستات چک شود . دیجیتال : ترمودیسک ، سنسور و برد الکترونیکی .

      پاسخ دادن
  • جواد قلی پور 19 خرداد 1398

    باسلام. بوش ساید بای ساید دارم. مدتی است که چراغ داخل فریز گاها روشن نمیشود، یا با نور بسیار کم روشن میشود. زمان های بسیار معدودی هم خود به خود خوب میشود. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دادن
    • مدیر 19 خرداد 1398

      سلام ، در ابتدا لازم است چک نمایید تا اتصالی نداشته باشد و همچنین امکان دارد نیاز به تعویض لامپ داشته باشید .

      پاسخ دادن
  • اقدس حاجی رحیم 09 خرداد 1398

    سلام فریزربوش ماامروزصبح اژیرش بکارافتاده وهمسرم دکمه روشن وخاموش رازده وفریزرخاموش شده امشب من متوجه شدم که فریزر ازحالت انجمادداره خارج میشه ودرجه اش ازصف کمی عقبترهم رفته درضمن کلید روشن وخاموش هموچراغ سبزداردخاموش است روی شارژ سریع زدم ولی اثری نداشته وبدنه بیرونی فریزرداغ شده

    پاسخ دادن
    • مدیر 10 خرداد 1398

      سلام ، فن فریزر ، برد الکترونیکی و کمپرسور یخچال شما باید توسط خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال بوش چک شود .

      پاسخ دادن
  • سعید حمیدی 09 خرداد 1398

    با سلام ,یخچال بوش دارم ,اولین سوالم اینه چرا بعد از بازکردن و بستن درب یخچال تا مدتی نمیتوان درب را باز کرد؟ و دئم اینکه زیر لاستیک مغناطیسی دور درب یخچال ماده ای سیاهرنگ درست میشود علت چیست؟

    پاسخ دادن
    • مدیر 10 خرداد 1398

      سلام سنسور فعال شده در مدل یخچالهای بوش به دلیل عدم باز و بسته کردن مکرر به صورت اتوماتیک قفل میشود .

      پاسخ دادن
  • سارا 28 اردیبهشت 1398

    سلام خسته نباشيد براي خارج شدن از حالتshowroom در فريزر بوش چكار بايد كرد

    پاسخ دادن
1 2 3 4 5
اینستاگرام آی پی امداد