logo logo تعمیرگاه لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

کلاهبرداری با عنوان نمایندگی لوازم خانگی

کلاهبرداری با عنوان نمایندگی لوازم خانگی
کلاهبرداری با عنوان نمایندگی لوازم خانگی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله کلاهبرداری با عنوان نمایندگی لوازم خانگی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کلاهبرداری با عنوان نمایندگی لوازم خانگی در ایران بعد از کوچ بسیاری از برندها به دلیل تحریم ظالمانه آمریکا، چند وقتیه که باعث شکایت مردمی از سودجویان شده است. شاید با شما هم تماس گرفته اند و عنوان کرده اند که “از نمایندگی سامسونگ یا الجی تماس میگیریم و زمان تعویض فیلتر یخچال شما فرا رسیده است” و بعد از حضور در منزل و تعویض فیلتر با دریافت مبلغ گزافی باعث رنجیده شدن شما شده باشند.

بخش خبری آی پی امداد در این مقاله به بررسی صحت و اعتبار نمایندگی های لوازم خانگی در ایران و بر ملا کردن روش سودجویانه و خلاف بعضی از تعمیرگاه ها در سراسر ایران میپردازد.

توجه نمایید که شاید بعضی از تعمیرگاه های بعد از تماس با شما اقدام به تعویض فیلتر یخچال حتی با کیفیت هم نمایند، اما بحث ما در ارتباط با ادعای نمایندگی است که در نهایت این موضوع باعث رنجش بسیاری از کاربران شده است.

نحوه ارزیابی اعتبار نمایندگی های لوازم خانگی در ایران

نحوه ارزیابی اعتبار نمایندگی های لوازم خانگی در ایران با درایت وزارت صنعت و سایت ایرانیان اصناف برای مردم ایران بسیار راحت شده است. ابتدا در این خبر به نحوه بررسی اعتبار نمایندگی برندهای لوازم خانگی و در ادامه به بررسی نمایندگی ال جی، سامسونگ و … میپردازیم.

کاربران گرامی مجموعه آی پی امداد، توجه نمایید که برای بررسی اعتبار برند لوازم خانگی تحت عنوان نمایندگی، کافی است وارد صفحه بررسی اعتبار نمایندگی لوازم خانگی برندهای مختلف شوید و با وارد کردن کردن یکی از فیلدها به جستجوی نمایندگی رسمی برند لوازم خانگی مورد دلخواه خود بپردازید.

توجه نمایید که این ارزیابی مربوط به برندهای خارجی میباشد. حالا که با نحوه ارزیابی برندهای لوازم خانگی آشنا شدید؛ در ادامه به خبر سودجویی بعضی از تعمیرگاه ها تحت عنوان نمایندگی سامسونگ و ال جی میپردازیم.

تشخیص گارانتی اصل لوازم خانگی از تقلبی
تشخیص گارانتی اصل لوازم خانگی از تقلبی

ویدیویی مرتبط با این مقاله توسط تیم آی پی امداد تهیه شده است که شما کاربران گرامی می توانید در بخش ویدیو ها آن را مشاهده کنید.

مشاهده ویدیو

کلاهبرداری با عنوان نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ و ال جی

کلاهبرداری با عنوان نمایندگی لوازم خانگی سامسونگ و ال جی یا کوچ این دو شرکت کره ای در ایران مرسوم شده است. بسیاری از شرکت ها چه در قالب فروش و چه در قالب تعمیرات، خود را به عنوان نمایندگی رسمی این برندها معرفی مینمایند. اما با کمی تحقیق و وبگردی متوجه خواهید شد که سامسونگ و ال جی از ایران کوچ کرده اند و دو برند ایرانی به نام های جی پلاس و سام جایگزین خط تولید آن ها در ایران شده است.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که بعد از خروج این دو برند، تکلیف خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ و ال جی که تحت عنوان شرکت های سام سرویس و گلدیران در ایران فعالیت میکردند، چه شد؟

سامسونگ و ال جی از ایران رفته اند، اما سام سرویس و گلدیران در این کشور به فعالیت خود به مانند قبل ادامه میدهند و برندهای دیگری به مانند جی پلاس، هاردستون، سام و … را به حوزه خدماتی خود اضافه کرده اند.

سام سرویس و گلدیران به مانند دیگر شرکت های خدمات پس از فروش با شرکت تولید کننده لوازم خانگی؛ قراردادی دارند که شامل زمان میشود و این زمان انقضایی دارد که برای بررسی بیشتر این موضوع پیشنهاد میکنم به سایت اصناف ایرانیان مراجعه نمایید و به برسی این موضوع بپردازید.

حال که از تحلیل و بررسی صحت نمایندگی های لوازم خانگی در ایران بگذریم لازم است به بحث کلاهبرداری با عنوان لوازم خانگی بپردازیم.

بسیاری از تعمیرگاه های لوازم خانگی (مجاز یا غیر مجاز) با تلفن های مشترکین برندهای سامسونگ و الجی یا حتی به صورت رندم با شماره های تلفن همراه افراد مختلف تماس حاصل نموده و با این عنوان که “ از نمایندگی یخچال شما، سامسونگ یا الجی تماس میگیریم و موعد تعویض فیلتر یخچال شما فرا رسیده است” اقدام به سودجویی مینمایند.

به چه شرکت هایی برای تعمیرات یا خرید لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی اعتماد نماییم؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که به چه شرکت هایی برای تعمیرات یا خرید لوازم خانگی برندهای سامسونگ و ال جی اعتماد نماییم؟

اگر بخواهیم در یک جمله به پاسخ این سوال بپردازیم، لازم به ذکر است که؛ سامسو سرویس و گلدیران حتی با کوچ ال جی و سامسونگ، بع خدمات پس از فروش این محصولات به مانند قبل میپردازند و اگر به دنبال خرید این محصولات هستید حتما به کارت گارانتی آن ها اعتماد داشته باشد.

همچنین بعضی از تعمیرگاه ها به مانند آی پی امداد در قالب تعمیرگاه مجاز مرکزی سامسونگ یا تعمیرگاه مجاز مرکزی ال جی به عیب یابی و خدمات محصولات شما بعد از اتمام گارانتی و خدمات پس از فروش، میپردازند که هم از اعتبار بالایی برخوردارند و هم با شفاف سازی هزینه ها و استفاده از قطعات فابریک توانسته اند جایگاه ویژه ای در میبان مشترکین این برندها کسب نمایند.

کلام آخر در ارتباط با کلاهبرداری با عنوان نمایندگی لوازم خانگی ال جی و سامسونگ

کاربران گرامی، توجه نمایید که معمولا شرکت های خدمات پس از فروش به مانند سام سرویس یا گلدیران، در زمان موعد تعویض فیلتر یخچال یا دیگر خدمات؛ با شما تماس نخواهند گرفت و این شما هستید که هنگام نیاز به خدمات با آن ها یا دیگر تعمیرگاه های مجاز در شهر خود تماس میگیرید. بنابراین به تلفن هایی که از شرکت ها یا تعمیرگاه های مختلف با مضمون ” زمان تعویض فیلتر یخچال شما فرا رسیده است و باید تعویض نمایید” پاسخگو نباشید و هنگام روشن شدن چراغ فیلتر که به منظره موعد زمان تعویض فیلتر میباشد، با تعمیرگاه های مجاز یا سام سرویس و گلدایران تماس حاصل نمایید.

از مسئولین توقع داشتیم که حداقل در بیستمسن نمایشگاه لوازم خانگی یا تریبون های دیگر به اطلاع رسانی این موضوع میپرداختند.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فرشته پیشوا 13 اسفند 1401

    سلام، برای من هم ال جی گفت زمان تعویض فیلترتون هست اومدن 850 هزار تومن گرفتن، فیلتر که افتضاح اب بوی نفت گرفته، ال جی تماس گرفتم گفتن برای شرکت ما نبوده. حالا چطوری میتونیم شکایت کنیم؟ حداقل این شرکت ها قلابی دیگه نتونن کلاهبرداری کنن.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 اسفند 1401

      درود کاربر گرامی، ممنون از اطلاع رسانی. تعداد شرکت هایی که برای تعویض فیلتر با شماره های مختلف تماس میگیرن و از فیلتر بی کیفیت استفاده میکنند و مبلغ بالایی دریافت میکنند، بسیار زیاد شده است.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد