logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نحوه استفاده از توپ لباسشویی

نحوه استفاده از توپ لباسشویی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نحوه استفاده از توپ لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

قبل از استفاده از توپ ماشین لباسشویی، لازم است تا از نحوه استفاده از توپ لباسشویی مطلع باشید. در این مقاله از وبسایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به موارد مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به توپ ماشین لباسشویی چیست؟، انواع توپ های لباسشویی، طریقه استفاده از توپ ماشین لباسشویی، مزایای استفاده از توپ لباسشویی چیست؟ و آیا توپ لباسشویی دوستدار محیط زیست است؟ اشاره کرد.

خلاصه ای از طریقه استفاده از توپ ماشین لباسشویی

کاربران گرامی آی‌ پی امداد برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم در این قسمت خلاصه ای از مقاله طریقه استفاده از توپ ماشین لباسشویی را مطرح کرده ایم.

آشنایی با توپ لباسشویی
  • توپ ماشین لباسشویی جایگزینی برای پودر و مایع برای لباسشویی است.
  • توپ ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس ها استفاده می شود.
انواع توپ های لباسشویی
  • گوی‌ های لباسشویی
  • توپ‌ های بیضی‌ شکل
  • دیسک‌ های لباسشویی
طریقه استفاده از توپ ماشین لباسشویی
  • توپ لباسشویی را همراه لباس در ماشین لباسشویی قرار دهید.
  • برنامه شستشوی مورد نظر را برای شستشوی انتخاب کنید.
مزایای استفاده از توپ لباسشویی
  • تمیز کردن بهتر لباس ها
  • صرفه جویی در هزینه‌
  • صرفه جویی در آب و برق
  • مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی
  • مناسب برای پوست های حساس و کودکان
  • جلوگیری از پوسیدگی لباس در اثر شستشوی مداوم
  • توپ لباسشویی دوستدار محیط زیست است.

توپ ماشین لباسشویی چیست؟

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به بوی شوینده های شیمیایی موجود در بازار حساسیت دارید؟ یا اهل محیط زیست هستید و فکر می کنید استفاده مداوم از شوینده های شیمیایی به محیط زیست آسیب می رساند و به دنبال راهی برای جایگزینی این مواد با مواد کم ضررتر هستید؟ در این صورت استفاده از توپ لباسشویی را پیشنهاد می کنیم. توپ لباسشویی یا توپ شوینده ماشین لباسشویی وسیله ای است که این روزها به جای استفاده از انواع مواد شوینده مانند پودر، صابون لباسشویی مورد استفاده قرار می گیرد. توپ های لباسشویی به اشکال مختلف تولید می شوند و جایگزین مناسبی برای انواع شوینده های شیمیایی هستند.

توپ ماشین لباسشویی چیست؟

مواد شوینده ماشین لباسشویی به صورت پودر، نرم کننده مایع و … حاوی مواد شیمیایی بوده و برای محیط زیست و پوست های حساس مضر بوده و به مرور زمان و شستشوی مکرر به پارچه آسیب می زند. اما با یک توپ لباسشویی می توانید لباس های کثیف خود را هزاران بار در ماشین لباسشویی بشویید و آن ها را بدون پودر تمیز، شفاف و براق کنید. توپ لباسشویی فاقد مواد شیمیایی است و هیچ اثری از مواد شیمیایی روی لباس باقی نمی گذارد. بنابراین توپ های ماشین لباسشویی برای افرادی که پوست حساس یا آلرژی دارند و البته برای کودکان مناسب است.

مواد شوینده قدیمی مواد شیمیایی هستند و به محیط زیست آسیب می رساند. همچنین به پوست حساس آسیب می رساند و به لباس آسیب خواهد رساند. اما با استفاده از توپ لباسشویی، می توانید هزاران بار لباس های خود را در دستگاه بشویید و آن ها را بدون استفاده از پودر تمیز کنید. از آنجایی که این پودرها فاقد مواد شیمیایی هستند، هیچ ماده شیمیایی روی لباس شما باقی نمی ماند. توپ های درخشان برای نوزادان و افرادی که پوست حساس یا آلرژی دارند عالی هستند.

انواع توپ های لباسشویی

توپ های لباسشویی انواع مختلفی دارند: دیسک شستشو، گوی‌ های لباسشویی و توپ بیضی شکل. برخی از توپ ها حاوی موادی مانند ذرات سرامیکی، مواد مغناطیسی یا مایعات رنگی هستند. سازندگان این توپ ها ادعا می کنند که قسمت های داخلی این حباب ها اثری مشابه پودر لباسشویی دارد. برخی از این توپ ها را می توان با پودرهای مخصوص یا مواد دیگر پر کرد. در ابتدا توضیح دادیم که توپ لباسشویی جادویی چیست، اما حالا بد نیست بدانید که این توپ های لباسشویی انواع و اشکال مختلفی دارند. توپ های لباسشویی انواع مختلفی دارند:

  • گوی‌ های لباسشویی
  • توپ‌ های بیضی‌ شکل
  • دیسک‌ های لباسشویی

انواع توپ های لباسشویی

طریقه استفاده از توپ ماشین لباسشویی

توپ لباسشویی را همراه لباس در ماشین لباسشویی قرار دهید. برنامه شستشوی مورد نظر را برای شستشوی انتخاب کنید. در نهایت می توان لباس ها را از دستگاه خارج کرد و توپ لباسشویی را برای استفاده بعدی در دستگاه قرار داد. بهترین روش استفاده از توپ ماشین لباسشویی شستن هر روزه آن است، بنابراین نیازی به استفاده از پودر نیست.

طریقه استفاده از توپ ماشین لباسشویی

توپ های ماشین لباسشویی با قلیایی کردن آب شستشو، مصرف مواد شوینده و پودر لباسشویی را تا 90 درصد کاهش می دهد. طریقه مصرف از این محصول بسیار ساده است و تنها کافی است تا آن را همراه با دیگر لباس ها وارد ماشین لباسشویی کنید و برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید. گفته می شود که توپ های شوینده اشعه های مادون قرمز ساطع می کنند که پیوندهای هیدروژنی مولکول های آب را به گروه های کوچکتر می شکند و مولکول های کوچکتر آب را فعال می کند. با این عملکرد حرکت مولکول های آب افزایش یافته و قدرت شستشوی آب افزایش می یابد. حتی این توپ ها برای نرم شدن لباس یون های منفی ساطع می کنند و در نتیجه میکروب ها و کثیفی ها بدون نیاز به پودر از روی لباس پاک می شوند.

پرتوهای مادون قرمز ساطع شده از این توپ‌ ها، پیوندهای هیدروژنی مولکول‌ های آب را به گروه‌ های کوچک‌ تر و مولکول‌ های آب کمتری فعال می‌ کنند. علاوه بر این، توپ ماشین لباسشویی برای نرم کردن سطوح، یون‌ های منفی ساطع می‌ کند، بنابراین میکروب‌ ها به راحتی از لباس‌ ها بدون نیاز به فشار حداکثری پاک می‌ شوند. توپ های شوینده جادویی همان سطح pH را با اکثر مواد شوینده لباس حفظ می کنند. این مقدار به از بین بردن لکه های روغن و کثیفی از روی لباس کمک می کند. این پودر با نرم کردن فشار آب سطحی قدرت پاک کنندگی را افزایش می دهد.

مزایای استفاده از توپ لباسشویی چیست؟

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، استفاده از توپ ماشین لباسشویی برای محیط زیست بسیار مفید است. علاوه بر این، نیازی به استفاده از شوینده های گران قیمت نیست. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که پرتوهای مادون قرمز ساطع شده از این توپ ها، هیدروژن موجود در مولکول های آب را در حین شستشو به قطعات بسیار کوچک می شکند. این فرآیند حرکت مولکول ها را افزایش می دهد و آب قدرت بیشتری برای شستن لباس ها دارد. در ادامه به مهم ترین مزایای استفاده از این محصول خواهیم پرداخت:

  1. تمیز کردن بهتر لباس ها
  2. صرفه جویی در هزینه‌
  3. صرفه جویی در آب و برق
  4. مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی
  5. مناسب برای پوست های حساس و کودکان
  6. جلوگیری از پوسیدگی لباس در اثر شستشوی مداوم
  7. دوستدار محیط زیست

مزایای استفاده از توپ لباسشویی چیست؟

تمیز کردن بهتر لباس ها

توپ ماشین لباسشویی یون های منفی بیشتری منتشر می کند. در نتیجه سطح لباس نرمتر می شود و دیگر نیازی به نرم کننده برای شستشو ندارید. علاوه بر این، آلودگی ها و میکروب ها به راحتی پاک می شوند. مزیت دیگر استفاده از توپ ماشین لباسشویی این است که برخلاف مواد شوینده موجود در بازار، سطح PH را متعادل نگه می دارد و به پاک شدن بیشتر لکه ها و کثیفی ها از روی لباس ها و نرم نگه داشتن آن ها کمک می کند. همچنین قدرت پاک کنندگی لباس را افزایش می دهد.

تمیز کردن بهتر لباس ها در ماشین لباسشویی

صرفه جویی در هزینه‌

به جای خرید مکرر مواد شوینده گران قیمت، توپ ماشین لباسشویی باعث صرفه جویی در هزینه و کاهش استفاده از مواد شوینده تا 90 درصد می شود. این توپ ها برای حدود 1000 بار شستشو، یعنی حدود 3 سال مناسب هستند. در پرداخت هزینه پودرهای قدیمی صرفه جویی کنید. همچنین نیازی به استفاده از نرم کننده یا سفید کننده نیست. با کاهش استفاده از مواد شوینده، نیازی به آب گرم نیست، در هزینه برق و آب نیز صرفه جویی می شود. از آنجایی که از مواد شوینده استفاده نمی شود، نیازی به آبکشی مجدد نیست و این یک مشکل بسیار کم هزینه را حل خواهد کرد. از آنجایی که حاوی مواد شیمیایی نیست، نیازی به چرخه آبکشی اضافی نیست. این بدان معناست که در هر شستشو 40 لیتر آب صرفه جویی می کنید و در قبض آب خود صرفه جویی می کنید.

صرفه جویی در هزینه‌

مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی

اگر از آن دسته افرادی هستید که به بوی داروها حساسیت دارید و استفاده از این موارد شما را بیمار می کند، توپ ماشین لباسشویی برای شما مناسب است زیرا بعد از شستن هیچ ماده شیمیایی روی لباس باقی نمی ماند. به علاوه استفاده از این محصول راهی سریع و آسان برای حذف کامل الکتریسیته از لباس خواهد بود و نیازی به استفاده از اسپری های گران قیمت ضد الکتریسیته نخواهید بود.

مناسب برای پوست های حساس و کودکان

توپ های لباسشویی برای افرادی که پوست حساس و آلرژیک دارند و همچنین برای نوزادان و کودکان توصیه می شود. زیرا لباس ها را بدون مواد شوینده روی سطح لباس تمیز شستشو می دهد و به رفع بوی نامطبوع کمک می کند.

جلوگیری از پوسیدگی لباس در اثر شستشوی مداوم

این توپ ها به هیچ عنوان در ماشین لباسشویی شما به مشکلی برخورد نخواهند کرد و امکان آسیب دیدن قطعات ماشین لباسشویی وجود ندارد. به حفظ رنگ و بافت انواع لباس ها کمک می کند. برای تمیز کردن بهتر لباس ها از آن به همراه مواد شوینده استفاده کنید.

توپ لباسشویی دوستدار محیط زیست است

توپ های جادویی راحت و سازگار با محیط زیست هستند. این توپ ها مواد شیمیایی مضر مانند مواد شوینده را در محیط آزاد نمی کنند. می توانید یک توپ لباسشویی را از یک فروشگاه خریداری کنید و بیش از 1000 بار از آن استفاده کنید. اگر هر روز از ماشین لباسشویی استفاده کنید، این محصول تا 3 سال عمر می کند و بسیار مقرون به صرفه است.

4.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • معصومه آبتین 10 مهر 1401

    عالی و خیلی مفید

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد