logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

علت ارور e11 لباسشویی بوش

علت ارور e11 لباسشویی بوش
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله علت ارور e11 لباسشویی بوش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کد خطای e11 ماشین لباسشویی بوش یکی از ارورهای غیرمتداول است که در صورت دیده شدن این کد خطا، باید به سرعت برای رفع آن اقدام کرد. در این مقاله از آی پی امداد به موضوعات بسیار مهمی اشاره خواهیم کرد که در این میان می توان به علت ارور e11 لباسشویی بوش، نحوه عیب یابی هشدار e11 لباسشویی بوش و طریقه رفع کد اخطار e11 ماشین لباسشویی بوش اشاره کرد.

خلاصه ای از علل ارور e11 لباسشویی بوش

کاربران گرامی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از علل ارور e11 لباسشویی بوش را مطرح کرده ایم.

علت ارور e11 ماشین لباسشویی بوش چیست؟
  • خرابی حسگر حرارتی
  • دمای بسیار بالای آب
  • مشکل در برد الکتریکی
طریقه عیب یابی ارور e11 لباسشویی بوش
  • در صورت هرگونه مشکل و عیب یابی حسگر حرارتی و برد دستگاه باید از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • دمای آب را بررسی کنید که بیش از حد بالا نباشد.
نحوه رفع ارور e11 لباسشویی بوش
  • برای تعمیر برد و حسگر حرارتی پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • در صورتی که این مشکل به دلیل دمای بالای آب می باشد، دمای آب را کاهش دهید.

دلیل کد اخطار e11 ماشین لباسشویی بوش

اگر خطای e11 ماشین لباسشویی بوش را تجربه کرده اید، باید بدانید که در ماشین لباسشویی مشکلی وجود دارد و همه چیز باید بررسی شود. زمانی که با این کد خطا یا سایر ارورهای ماشین لباسشویی بوش مواجه شدید، بهتر است سریعا آن را برطرف کنید. در ادامه به دلایل اصلی ارور e11 ماشین لباسشویی بوش اشاره خواهیم کرد:

  1. خرابی حسگر حرارتی از علت ارور e11 لباسشویی بوش
  2. دمای بسیار بالای آب از دلیل کد خطای e11 ماشین لباسشویی بوش
  3. مشکل در برد الکتریکی از علل ارور e11 لباسشویی بوش

خرابی حسگر حرارتی از علت های ارور e11 لباسشویی بوش

این قطعه کوچک وظیفه اندازه گیری دمای آب را با سنسورهای حساس به دما دارد. ماشین لباسشویی بوش از آب گرم برای افزایش کیفیت شستشو و تمیزتر البسه استفاده می کند و همین خرابی حسگر حرارتی باعث ارور e11 می شود. هر برنامه شستشو دمای آب مخصوص به خود را دارد و تشخیص اینکه آیا دمای آب به حد مطلوب می رسد یا خیر بر عهده ترموستات یا سنسورهای آب است. به دلیل خرابی ترموستات امکان اندازه گیری صحیح دمای آب وجود ندارد و یا اصلا این اطلاعات از سنسور به برد منتقل نمی شود. برای رفع ارور e11 ماشین لباسشویی بوش باید ترموستات آسیب دیده را با قطعه جدیدی تعویض کنید. برای تعویض ترموستات بهتر است از یک تکنسین مجرب کمک بگیرید.

خرابی حسگر حرارتی از علت های ارور e11 لباسشویی بوش

دمای بسیار بالای آب از دلایل کد خطای e11 ماشین لباسشویی بوش

گاهی تنظیم نکردن دمای آب هنگام شستن لباس باعث گرم شدن ماشین لباسشویی می شود. اکثر ماشین های لباسشویی به درجه ای از تنظیم دمای آب مجهز هستند. ممکن است هنگام شستشو به طور تصادفی دمای آب را بالا برده باشید. در این صورت فرآیند شستشو در دمای بالای آب انجام خواهد شد. بنابراین یکی از مسائل مهم در برخورد با گرمایش ماشین لباسشویی، توجه به دمای آب است. چروک شدن لباس در لباسشویی و گرما بعد از شستشو نیز از علائم آن است. به طور کلی دمای آب را باید بر اساس نوع لباس شست و شو به دقت تنظیم کرد اما اگر دمای آب خیلی بالا برود می تواند باعث ارور e11 شود و برای رفع آن باید این دما کمتر شود.

دمای بسیار بالای آب از دلایل کد خطای e11 ماشین لباسشویی بوش

مشکل در برد الکتریکی از علل ارور e11 لباسشویی بوش

برد قسمتی سبک و نازک از ماشین لباسشویی است که با استفاده از اتصالات الکتریکی و تمامی اجزای داخلی، وظایف ماشین لباسشویی را انجام می دهد. این قسمت دستور شروع و پایان کار هر قسمت را ارسال می کند و در صورت بروز مشکل با استفاده از کد خطا به کاربر اطلاع می دهد. خرابی این قطعه باعث می شود که برد لباسشویی کد خطای e11 را به اشتباه نمایش دهد و فرض کند که ترموستات از کار افتاده است. برای رفع این مشکل می توانید لباسشویی را برای ساعتی از برق بکشید و دوباره چک کنید و اگر مشکل همچنان وجود داشت بهتر است از یک متخصص کمک بگیرید.

مشکل در برد الکتریکی از علل ارور e11 لباسشویی بوش

نحوه عیب یابی ارور e11 لباسشویی بوش

برای عیب یابی ارور e11 ماشین لباسشویی بوش در ابتدا علت های احتمالی را به صورت کامل مطالعه کنید و موارد ذکر شده را جهت عیب یابی ارور e11 انجام دهید:

  • خرابی حسگر حرارتی از علت های ارور e11 لباسشویی بوش می باشد که دیگر اطلاعاتی در مورد دمای آب به برد ارسال نمی شود و شاهد ارور e11 خواهیم بود. برای عیب یابی این قطعه پیشنهاد می شود شخصا اقدام به بررسی آن نکنید و می توانید از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • کد خطای e11 بدلیل دمای بالای آب نیز بوجود می آید و برای رفع این مشکل باید دمای آب پایین بیاید که می توانید به صورت دستی این کار را انجام دهید.
  • مشکل در برد الکتریکی از علل ارور e11 لباسشویی بوش است که ممکن است برای هر لباسشویی اتفاق بی افتد و برای رفع آن می توانید لباسشویی را برای چندین ساعت از برق بکشید و اگر مشکل حل شد این ارور دیگر نمایش نخواهد داد.

طریقه رفع کد خطای e11 ماشین لباسشویی بوش

برای رفع ارور e11 لباسشویی بوش به نکات زیر توجه کنید:

  • برای رفع مشکل باید حتما حسگرها توسط یک متخصص تعویض گردد تا مشکل برطرف گردد. پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
  • جهت رفع خطا باید دمای آب کاهش یابد. این مشکل می تواند دلایلی مختلفی داشته باشد و باید تمامی موارد در لباسشویی چک و مورد بررسی قرار گیرد.
  • ارور e11 بدلیل مشکل در برد الکترونیکی نیز بوجود می آید و می تواند گفت تا وقتی که مشکل برطرف نشود، این ارور همچنان وجود دارد.
  • برای رفع آن می توانید برای چندین ساعت لباسشویی را از برق بکشید و اگر مشکل حل نشد، بهتر است از خدمات تعمیرکار آی پی امداد استفاده کنید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد