logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر برد لباسشویی بوش

تعمیر برد لباسشویی بوش
تعمیر برد لباسشویی بوش
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر برد لباسشویی بوش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا از چگونگی تعمیر برد لباسشویی بوش اطلاع دارید؟ ماشین لباسشویی بوش دارای قطعات مختلفی است که اصلی ترین قطعه آن برد است. برد را شاید بتوان قلب تپنده ماشین لباسشویی دانست؛ زیرا در صورت خراب شدن آن، ماشین لباسشویی قادر نخواهد بود که عملیات خود را طبق برنامه از پیش تعیین شده انجام دهد. تعمیر برد مدل های مختلف ماشین لباسشویی متفاوت است. ما در این مقاله از آی پی امداد در مورد تعمیرات الکترونیکی برد لباسشویی بوش صحبت خواهیم کرد. اگر برد لباسشویی شما هم دچار مشکل شده است در ادامه با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ چنانچه با تعمیرات برد لباسشویی بوش مواجه هستید، به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با همراهی تعمیرکار مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به عیب یابی و نحوه رفع این مشکل در منزل بپردازید.

برای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش به کجا مراجعه کنیم؟

تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات برد لباسشویی بوش انجام شود. زیرا لباسشویی ها انواع مختلفی دارند و برد هر کدام از آن ها دارای پیچیدگی است. به خصوص ماشین لباسشویی های مدل جدید، بردهای پیچیده تری دارند.

شما می توانید با تماس با آی پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی، درخواست اعزام کارشناس برای تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش را داشته باشید. تمام نیروهای آی پی امداد افراد مجرب و متخصص در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش هستند که با بهره گرفتن از جدیدترین دانش روز دنیا، در سریع ترین زمان ممکن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش را تعمیر خواهند کرد.

آیا تعمیر برد لباسشویی بوش را می توان در محل انجام داد؟

انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه برای تعمیر برای اغلب افراد یک چالش بزرگ است. آی پی امداد جهت رفاه حال مشتریان خود، تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش را در محل انجام می دهد و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست. تکنسین برد را به بخش تعمیرات الکترونیکی ارجاع می دهد و  بعد از 1 الی 3 روز کاری برد الکترونیکی رفع عیب شده و روی دستگاه نصب می شود.

آیا برد لباسشویی بوش قابل تعمیر است؟

اینکه برد لباسشویی قابل تعمیر است یا خیر باید توسط تکنسین مرکز تعمیر برد لباسشویی بررسی شود. در صورتی که برد ماشین لباسشویی سوخته باشد قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. اما در صورتی که ایرادی ماند خراب شدن خازن یا فیوز به وجود آمده باشد با تعویض این قطعات، برد لباسشویی قابل تعمیر است. اولویت تعمیرکاران آی پی امداد، تعمیرات قطعات است تا هزینه تعمیرات برد لباسشویی بوش به حداقل برسد و تنها در مواقع ضروری اقدام به تعویض برد می کنند.

علائم خرابی برد لباسشویی بوش

همان طور که گفتیم برد وظیفه تقسیم وظایف بین قطعات مختلف را دارد. در صورتی که خراب شود عملکرد ماشین لباسشویی دچار مشکل خواهد شد. برخی از نشانه هایی که می تواند به شما هشدار بدهد که برد خراب شده است عبارتند از:

  • پنل جلویی ماشین لباسشویی بوش از کار افتاده است.
  • ماشین لباسشویی به صورت ناگهانی حین شستشو یا خشک کردن خاموش می شود.
  • روی بدنه ماشین لباسشویی برق وجود دارد.
  • و ….

مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش

تعمیرات برد یک کار تخصصی است که باید توسط تکنسین مرکز تعمیرات برد لباسشویی بوش انجام شود. اما در صورتی که فکر می کنید در کارهای تعمیرات مهارت کافی دارید و می توانید برد الکترونیکی لباسشویی بوش را در منزل تعمیر کنید از دستورالعمل زیر می توانید کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی را از برق بیرون بکشید

برای تعمیرات برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش، قبل از هر اقدامی تمام اتصالات برق دستگاه را قطع کنید و دوشاخه دستگاه را از پریز بیرون بکشید.

کنترل پنل ماشین لباسشویی بوش را خارج کنید.

برای اینکه بتوانید به برد دسترسی داشته باشید باید کنترل پنل را خارج کنید. برای خارج کردن کنترل پنل، تمام اتصالات و پیچ های آن را باز کنید. کنترل پنل را به آرامی از دستگاه جدا کنید. در صورتی که هنوز کنترل پنل را نمی توانید بیرون بیاورید مجدد اتصالات را بررسی کنید. زیرا ممکن است که برخی از پیچ ها هنوز باز نشده باشند.

به هیچ عنوان فشار اضافه به کنترل پنل وارد نکنید. از آنجایی که کنترل پنل کثیف است برای رفع آلودگی ها و کثیفی های روی کنترل پنل از تمیز کننده ها استفاده کنید. تمیز کننده های اسیدی به کنترل پنل آسیب میرساند به همین دلیل از تمیز کننده های مخصوص استفاده کنید.

بررسی قطعات برد ماشین لباسشویی بوش

قطعات برد الکترونیکی بوش را بررسی کنید

بعد از جدا کردن کنترل پنل و دسترسی به برد؛ باید قطعات آن را به ترتیب بررسی کنید تا بتوانید علت خرابی برد را عیب یابی کنید. برد الکترونیکی شامل قطعات مختلفی است که هر کدام از آن ها می تواند به دلایل مختلفی خراب شود. یکی از قطعاتی که خرابی آن می تواند باعث از کار افتادن برد شود، خازن است. خازن ها می توانند در اثر عوامل مختلفی مانند نوسان برق دچار سوختگی شوند.

  • برای تشخیص خازن سالم از خازن معیوب، شکل ظاهری خازن را بررسی کنید، خازن سالم باید سطح صاف و صیقلی داشته باشد.
  • هرگونه تاخوردگی یا تغییر شکل در ظاهر خازن نشان دهنده این است که خازن معیوب است و باید تعویض شود.
  • برای تهیه قطعات اورجینال می توانید با آی پی امداد مرکز تعمیرات برد لباسشویی بوش تماس بگیرید.

آیا آی سی برد لباسشویی بوش قابل تعمیر است؟

برد الکترونیکی لباسشویی بوش شامل قطعات بسیار زیادی است که آی سی مهم ترین قطعه به کار رفته در برد است. آی سی وظایف مختلف را بین قطعات تقسیم می کند. یکی از دلایل خرابی برد می توان سوختن آی سی باشد که در این صورت آی سی قابل تعمیر نیست و تعمیرکار باید اقدام به تعویض برد کند. زیرا فقط سازنده اصلی می تواند آی سی مشکل دار را مجددا برنامه ریزی نماید.

نقشه برد ماشین لباسشویی بوش

یکی از ابزارهای مهم که در تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش بسیار کمک می کند، نقشه برد است. نقشه برد ماشین لباسشویی بوش حاوی علائم اختصاری و نمادها است که با کمک آن ها می توان قطعات را تعویض و در صورت نیاز سیم کشی برد را تعمیر کرد. استفاده از نقشه برد نیازمند آشنایی با علائم اختصاری است که تمام تعمیرکاران آی پی امداد مسلط به نقشه خوانی هستند و در اسرع وقت برد بوش را تعمیر و روی دستگاه نصب می کنند.

هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش چقدر است؟

هزینه تعمیرات برد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نمی توان قبل از تشخیص علت خرابی برد، هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش را اعلام کرد. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های درج شده در سایت آی پی امداد مرکز تعمیرات برد لباسشویی بوش تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید. هدف آی پی امداد ارائه خدمات با کیفیت با بهترین قیمت به مشتریان عزیز است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد