logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ماشین ظرفشویی های جدید چه امکاناتی دارند؟

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ماشین ظرفشویی های جدید چه امکاناتی دارند؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از لوازم خانگی که تا چند سال قبل خرید آن اهمیت چندانی نداشت، ماشین ظرفشویی بود. اما در حال حاظر این وسیله برقی همانند یخچال و تلویزیون به یک وسیله مهم در خانه تبدیل شده است. با توجه به استقبالی که از این دستگاه‌ها شده است، رقابت تنگاتنگی بین تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی به وجود آمده است و طبعا هم با این رقابت امکاناتی جدید به ماشین ظرفشویی افزوده شده است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این مسئله بپردازیم که ماشین ظرفشویی های جدید چه امکاناتی دارند؟

ماشین ظرفشویی های جدید چه امکاناتی دارند؟

زمانی که خبر ارائه جدید ترین نوع ماشین ظرفشویی های به بازار ارائه شد اصلی ترین پرسشی که برای مصرف کنندگان شکل گرفت این بود که ماشین ظرفشویی های جدید چه امکاناتی دارند؟ اگر شما هم قصد خرید این ماشین ظرفشویی ها را دارید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه با با بررسی امکانات ماشین ظرفشویی های جدید با ما همراه باشید. بررسی اصلی ترین امکانات ماشین ظرفشویی های جدید مانند بررسی ماشین ظرفشویی شیائومی توسط کارشناسان آی پی امداد موارد زیر خواهند بود:

  • بازو آبپاش خطی
  • سنسور شناسایی مقدار کثیفی
  • قابلیت شستشو با بخار
  • امکان تنظیم ارتفاع سبد
  • امکان کنترل بخار

بازوی آبپاش خطی یکی از امکانات ماشین ظرفشویی های جدید

یکی از مشکلاتی که کاربران ماشین ظرفشویی با آن مواجه هستند این است که، بعضی ظروف مانند قابلمه و ماهیتابه را به صورت کامل شستشو نمی‌دهد و همیشه چربی روی این ظروف باقی می‌ماند. ساختار داخل ظرفشویی  به این صورت می‌باشد که بازوهای آبپاش در دستگاه به صورت دورانی در حال چرخش هستند، یعنی به بازوهای آبپاش روی شعاع دایره در مرکز ماشین ظرفشویی جابجا می‌شود که همین امر باعث می‌شود که آب به کنار ظرفشویی نرسد و کثیفی بعضی ظروف از بین نرود. برای رفع این مشکل در ظرفشویی‌های جدید از بازوی شستشو خطی استفاده شده که تمام ظرفشویی را در برگفته و هیچ ظروفی بی شستشو نخواهد ماند.

طبعا همین اضافه شدن آبپاش نیز قیمت دستگاه را بالا می‌برد. ظرفشویی‌هایی که یک آبپاش دارند، قیمت ارزان‌تری دارند همین نکته می‌تواند به عنوان راهنمای خرید ماشین ظرفشویی به شما در خرید یک دستگاه با کیفیت کمک کند. در صورتی که از ماشین ظرفشویی های ال جی استفاده می کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید نگران نباشید؛ چرا که شما می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی از خدمات آی پی امداد استفاده کنید.

سنسور شناسایی مقدار کثیفی ظرفشویی

این ایده‌آل‌ترین قابلیت برای یک ماشین ظرفشویی است، که امکان تشخیص مقدار کثیفی و حجم ظروف داخل ماشین ظرفشویی را دارد. با این قابلیت در وقع در مصرف انرژی صرفه جویی خواهد شد، زیرا مقدار آب مورد نیاز توسط ظرفشویی تنظیم می‌شود. همچنین بعضی از تولیدکنندگان ماشین ظرفشویی به جزءاین سنسور، قابلیتی دیگر بنام شستشو با تاخیر را به دستگاه‌های خود اضافه نموده که ظرفشویی درساعات اوج مصرف کار نمی‌کند. در چنین مدل‌هایی باید دستگاه‌هایی کم صدا تهیه شود.

قابلیت شستشو بخار از جدید ترین امکانات ماشین ظرفشویی های جدید

این قابلیت با قدرتی که دارد امکان لکه‌بری بالایی دارد و برای کسانی که تمایل به تعویض ماشین ظرفشویی دارند گزینه مناسبی میباشد. این قابلیت برای افرادی که نمی‌خواهند ظروف را قبل از شستشو آبکشی نمایند مناسب است. با این سیستم دیگر نیازی به پیش شستشو ظروف نیست. علاوه بر این در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

امکان تنظیم ارتفاع سبد یکی از امکانات ماشین ظرفشویی های جدید

با این قابلیت کار با ماشین ظرفشویی سهولت بیشتری پیدا می‌کند. برای ظروف یا لیوان‌ها امکان تنظیم ارتفاع را دارد. قفسه‌های بالایی دستگاه برای قاشق و چنگال می‌باشد. در بعضی از مدل‌های می‌توان سبد را هم جهت بالا بردن فضای داخلی درآورد.

امکان کنترل بخار روی ماشین ظرفشویی های جدید

در پاسخ به این پرسش که ماشین ظرفشویی های جدید چه امکاناتی دارند در آخر این مقاله قصد داریم تا به امکان کنترل بخار اشاره کنیم.

در مدل‌های قدیمی که از این قابلیت برخوردار نیستند، بعد از شستشو میخاهید درب دستگاه را باز کنید، با حجمی از بخار مواجه شوید و باعث صدمه دیدن شما شود. یا حتی این بخار به صورات قطرات آب روی ظروف بیفتد و باعث ایجاد لکه شود. اما ظرفشویی‌هایی که از قابلیت امکان کنترل بخار ظرفششوی برخوردار است، دیگر با همچین مشکلی مواجه نخواهید شد. کاربران گرامی؛ در صورتی که با بروز خرابی در ماشین ظرفشویی خود مانند خشک نکردن ظروف توسط ماشین ظرفشویی مواجه شدید می توانید از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در آی پی امداد بهره مند شوید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سودا حسینی 14 آبان 1402

    سلام میخواستم ماشین ظرفشویی پاکشوما بخرم تو مدلش موندم چی بخرم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد