logo logo تعمیرات ماشین ظرفشویی شیائومی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی ماشین ظرفشویی شیائومی

بررسی ماشین ظرفشویی شیائومی
بررسی ماشین ظرفشویی شیائومی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی ماشین ظرفشویی شیائومی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی با کیفیت، امروزی و جدید، مقاوم و با طرحی نو و ایده آل دارید یکی از بهترین پیشنهادات برای شما ماشین ظرفشویی برند شیائومی است. در این مقاله قصد داریم که بیشتر با ویژگی ها، معایب و مزایا و همچنین بررسی امکانات ماشین ظرفشویی شیائومی بیشتر آشنا شویم و ببینم آیا ماشین ظرفشویی شیائومی بخریم؟ ماشین ظرفشویی شیائومی چه برتری نسبت به سایر ماشین های ظرفشویی دارد؟ و اینکه چرا ما به شما ماشین ظرفشویی برند شیائومی را پیشنهاد می کنیم؟

کاربران گرامی، اگر تا کنون تجربه خرید ماشین ظرفشویی شیائومی را داشته اید، میتوانید در قسمت دیدگاه انتهاب همین مقااله و یا بخش پرسش و پاسخ با کارشناسان آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

تاریخچه و بیوگرافی برند شیائومی

قبل از خرید هر کالایی لازم است شما برند مورد نظر خود را به خوبی بشناسید. در این قسمت به آشنایی با برند شیائومی می پردازیم. شاید اولین بار باشد که نام شیائومی را در کنار یک لوازم خانگی مانند ظرفشویی میشنوید. و احتمالا تا کنون نام برند شایئومی را تنها در تولیدات تلفن همراه و ساعت های هوشمند و جاروبرقی های هوشمند شیائومی شینده بودید.

  • شیائومی برندی نوظهور در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی است، این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و با تولید محصولات باکیفیت و متنوع، به سرعت سهمی از بازار را از آن خود کرد.
  • با اینکه شیائومی در سال های اولیه با موبایل و تلویزیون خود در سطح جهانی بسیار خوشنام شد ولی در سال های اخیر به دلیل خلاقیت های بسیار خوب برای تولید دیگر محصولات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی طیف گسترده ای از مردم را به خود جذب کرده.
  • بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به​طور عمده در چین، هند، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند روسیه و اندونزی است.

ماشین ظرفشویی شیائومی چه امکاناتی و قابلیت هایی دارد؟

در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع که ماشین ظرفشویی شیائومی چه امکاناتی دارد بپردازیم. آیا شیائومی توانسته است علاوه بر تولیدات فوق العاده تلفن همراه و متعلقات آن فناوری های مدرن خود را در تولیدات لوازم خانگی و به خصوص ماشین های ظرفشویی نیز وارد کند؟

مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های ظرفشویی شیائومی عبارتند از:

  • فشار آب بالا
  • تخلیه آب
  • عیب یابی آسان
  • توانایی تمیز کردن فوق العاده ظروف
  • فناوری سه بعدی اسپری
  • PTC تهویه هوای گرم
  • خشک کردن ظروف

ماشین ظرفشویی شیائومی چه امکاناتی و قابلیت هایی دارد؟

موتور ماشین ظرفشویی شیائومی ساخت کدام کشور است؟

آیا میدانید ماشین ظرفشویی شیائومی ساخت کجاست؟مسلما از یک شرکت چینی انتظار میرود قطعات محصولاتش را نیز خودش تولید کند.

  • این شرکت در پکن تاسیس شد در نتیجه تمامی قطعات از جمله موتور ماشین ظرفشویی شیائومی ساخت کشور چین است البته در ساخت تعداد محدودی از مدل ها از موتور های ایتالیایی استفاده می شود.

موتور ماشین ظرفشویی شیائومی ساخت کدام کشور است؟

چرا شیائومی بخریم؟ ویژگی های ماشین ظرفشویی شیائومی چیست؟

از آنجایی که در قسمت های قبل با امکانات این محصول آشنا شدیم در این قسمت قصد داریم با این که چرا شیائومی بخریم؟ و ویژگی های ماشین ظرفشویی شیائومی چیست؟ آشنا شویم همانطور که پیش از این اشاره کردیم این شرکت یکی از بزرگترین شرکت​های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش لوازم خانگی است.

  • این شرکت از نو ترین و جوان ترین طراحان برخوردار است به همین دلیل ماشین ظرفشویی با برند شیائومی می تواند یکی از زیباترین مدل سازی ها و طراحی ها باشد.
  • اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به طراحی نو و مد اهمیت می دهید یکی از قوی ترین پیشنهادات برای شما ماشین ظرفشویی شیائومی است.

بهترین ماشین ظرفشویی شیائومی کدام اند؟

برای بررسی این موضوع که بهترین ماشین ظرفشویی های شیائومی کدام اند، قصد دارم به عنوان یکی از بهترین ماشین ظرفشویی های شیائومی، نو ترین و پرامکانات ترین طراحی این شرکت را به شما معرفی کنم.

بهترین ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی مدل Viomi:

شیائومی یک محصول جدید به نام پلت فرم Viomi معرفی کرده است .

  • این ماشین ظرفشویی با استفاده از پمپ شستشوی ایتالیایی تولید شده توسط شرکت ایتالیایی ویک و قادر به ارائه فشار آب 15000 پاسکال فوق العاده بالا با بالا توانایی تمیز کردن ظروف و همچنین تخلیه آب را دارد، اما این فشار و جریان آب باعث آسیب رسیدن به ظروف داخل نمی شود.
  • این ماشین ظرفشویی از فن آوری سه بعدی اسپری استفاده می کند.
  • اسپری آب 360 درجه در بالا و پایین پخش می شود. به این ترتیب هیچ نقطه ای وجود ندارد که آب به آن نرسد.
  • ماشین ظرفشویی نیز می تواند دمای شستشو را به 70 درجه سانتیگراد برساند که به طور موثر روغن و چربی را حل می کند و همچنین به استریلیزاسیون ظروف در دمای بالا کمک می کند.
  • همچنین با پشتیبانی از حالت های شستشوی سریع چند حالته می تواند برای شستشوی فوق العاده سریع در 30 دقیقه استفاده شود.
  • علاوه بر این، حالت های استاندارد، مقرون به صرفه نیز وجود دارد. ماشین ظرفشویی نیز دارای ظرفیتی است که بتواند 8 مجموعه ظروف مختلف شامل ظروف مختلف کارد و چنگال، کاسه، فنجان و نعلبکی، بشقاب خورشت خوری و پلو خوری را در خود جای دهد به این معنی که تعداد زیادی از ظروف را می توان در یک زمان بشوید. در واقع 64 ظرف را تنها با 7 لیتر آب می تواند بشوید.
  • ماشین ظرفشویی شیائومی هوشمند است زیرا می تواند از طریق اپلیکیشن روی گوشی موبایل، کنترل شود و جزو ماشین ظرفشویی های جدید به حساب می آید.

بهترین ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی مدل Viomi:

لیست قیمت روز ظرفشویی های شیائومی موجود در بازار در بهار 1400

یکی از جدیدترین و بهترین محصولات برند شیائومی، ماشین ظرفشویی می باشد که در این بخش از مقاله به معرفی ماشین ظرفشویی های شیائومی و لیست قیمت روز ظرفشویی های شیائومی موجود در بازار خواهیم پرداخت:

مدل ماشین ظرفشویی قیمت روز
ماشین ظرفشویی رومیزی شیائومی این مدل ظرفشویی با قیمت 14,939,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
ماشین ظرفشویی هوشمند شیائومی مدل Viomi نرخ جدید این مدل ظرفشویی برابر با 16,300,000 تومان می باشد.
ماشین‌ ظرفشویی رومیزی شیائومی مدل Circle قیمت روز این ظرفشویی در بازار 7,990,000 تومان است.
ماشین ظرفشویی شیائومی مدل Mijia قیمت جدید این مدل ظرفشویی در بازار 15,910,000 تومان است.
ماشین ظرفشویی شیائومی مدل VDW0801 قیمت جدید این ظرفشویی در بازار برابر با 9,100,000 تومان است.
ماشین ظرفشویی شیائومی مدل VDW0401M قیمت این ظرفشویی در بهار 1400 برابر با 8,980,000 تومان است.

مزایا و معایب ماشین ظرفشویی شیائومی از نظر مصرف کنندگان

بهترین راه برای شناخت کیفیت یک محصول را می توان مشاوره گرفتن از کسانی دانست که در گذشته تجربه خرید از این برند را داشته اند، به همین دلیل ما در این بخش به بررسی مزایا و معایب ماشین ظرفشویی های شیائومی از نظر مصرف کنندگان این محصول پرداختیم:

  • طراحی نو و جذاب
  • قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • دارای رنگ بندی
  • قابلیت خشک کردن ظروف
  • صدا و لرزش کم
  • جزو محصولات اصلی  و اورجینال
  • صرفه جویی در مصرف آب

بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی شیائومی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

در این قسمت قصد داریم با بررسی کیفیت ماشین ظرفشویی شیائومی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد کار خود را ادامه دهیم. از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد خرید ماشین ظرفشویی شیائومی خریدی هوشنمدانه است چرا که امروزه ما در دنیایی زندگی میکنیم که به طراحی نو و به روز بودن اهمیت زیاد برای همگان دارد از طرفی این شرکت توانسته با سوابقی که طی این سال ها از خود به جا گذاشته نظر مردم را به خود جذب و اعتماد آنها را جلب کند.

  • با توجه به مطالب ذکر شده  اگر شما به دنبال خریدی مدرن و در عین حال با کیفیت و با قیمت خوب هستید و از طرفی به صرفه جویی آب و سایر انرژی ها اهمیت می دهید ماشین ظرفشویی شیائومی انتخاب مناسبی برای شما است.
  • اگر تحت شرایطی متوجه شدید سیستم سختی گیر آب ماشین ظرفشویی شیائومی خراب شده فورا برای حل این مشکل اقدام کنید.
4.6/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • کیوان 16 مرداد 1401

    بسیار عالی و کارآمد سپاس از توضیحاتتون، لطفا درمورد ماشین لباسشویی شیائومی هم یک مقاله بنویسید

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد