logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

راهنمای خرید بهترین پودر لباسشویی

راهنمای خرید بهترین پودر لباسشویی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله راهنمای خرید بهترین پودر لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه
زمانی که شما قصد خرید پودر ماشین لباسشویی را دارید، با برندهای مختلفی رو به رو خواهید شد و انتخاب بین آن ها بسیار سخت خواهد بود. به همین دلیل در این مقاله از آی‌پی امداد به معرفی بهترین پودر ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت. همچنین برای بهترین انتخاب باید از در رابطه با موضوعاتی مانند پودر ماشین لباسشویی چیست؟،اهمیت استفاده از پودر لباسشویی باکیفیت و مناسب،ترکیبات پودر ماشین لباسشویی،مشخصات پودر لباسشویی خوب،معایب استفاده از پودر ماشین لباسشویی بی کیفیت،بهترین پودر لباسشویی خارجی و معرفی بهترین پودر لباسشویی ایرانی اشاره کرد.

خلاصه ای از راهنمای خرید بهترین پودر ماشین لباسشویی لباسشویی

کاربران گرامی آی‌پی امداد برای این که وقت کمتری از شما بگیریم در این قسمت خلاصه ای از مقاله راهنمای خرید بهترین پودر ماشین لباسشویی لباسشویی را مطرح کرده ایم.
پودر ماشین لباسشویی چیست؟
  • پودر ماشین لباسشویی به چند دسته تقسیم می شود:
  • مخصوص لباس های رنگی
  • مناسب برای لباس های سفید
  • مخصوص لباس های مشکی
اهمیت استفاده از پودر لباسشویی باکیفیت و مناسب
  • کمتر شاهد پوسیدگی لباس ها نخواهید بود.
  • شستشوی مناسب و تمیزی کامل لباس ها.
  • عدم حساسیت پوستی.
ترکیبات پودر ماشین لباسشویی
  • پلی تری فسفات سدیم
  • سیلیکات آلومینات سدیم
  • سیلیکات های مختلف
  • کربنات های معدنی
  • فسفونات ها
  • سیترات سدیم
  • آلکیل بنزن سولفونات خطی
  • سدیم لوریل اتر سولفات
  • الکل اتوکسیلات
  • هیپوکلریت سدیم
  • سدیم بیکربنات
  • استئارات سدیم

مشخصات پودر لباسشویی خوب

  • خوشبو کنندگی خوب
  • تمیزی کامل لباس ها
  • ترکیبات مناسب
معایب استفاده از پودر ماشین لباسشویی بی کیفیت
  • پوسیدگی لباس
  • حساسیت پوستی
بهترین پودر لباسشویی خارجی
  • پرسیل
  • اومو
معرفی بهترین پودر لباسشویی ایرانی
  • اکتیو

پودر ماشین لباسشویی چیست؟

برای شستن لباس ها با ماشین لباسشویی لازم است مقدار لازم پودر لباسشویی را داخل محفظه جاپودری ماشین لباسشویی بریزید. همان طور که می دانید، اگر می خواهید لباس ها را با دست بشویید، باید از پودر دستی استفاده کنید؛ زیرا مواد به کار رفته در پودر لباسشویی و پودر دستی با یکدیگر متفاوت هستند و برای هر کدام از ترکیب های متفاوتی استفاده می شود. همانطور که می دانید پودرهای لباسشویی دستی کف زیادی تولید می کنند در حالی که پودرهای ماشینی به دلیل ترکیب خاص خود کف زیادی تولید نمی کنند.
پودر ماشین لباسشویی چیست؟
محصولات شرکت های مختلف ساختار شیمیایی، آنزیم ها، قدرت پاک کنندگی و رایحه های متفاوتی دارند. دانستن ویژگی های انواع پودر لباسشویی به ما این امکان را می دهد که پودر لباسشویی مناسب را انتخاب کنیم تا به الیاف و رنگ پارچه آسیبی وارد نشود. پودر شوینده از نظر کاربرد به سه دسته کلی تقسیم می شود که در این میان می توان به مخصوص لباس های رنگی، سفید و مشکی و مخصوص لباس های کودکان و نوزادان اشاره کرد.

اهمیت استفاده از پودر لباسشویی باکیفیت و مناسب

همانطور که اطلاع دارید پودر لباسشویی برای اولین بار با برند تاید وارد ایران شد که برای شستشوی دستی استفاده می شود. اما با گذشت زمان و با ظهور ماشین لباسشویی، این موضوع تغییر کرد. که البته چون شستشو با ماشین لباسشویی با شستشو با دست متفاوت است. به همین دلیل در پودر لباسشویی از مواد مختلفی استفاده می شود تا بتواند به پارچه نفوذ کند و لکه و کثیفی را از بین ببرد. متاسفانه شرکت سازنده اطلاعات دقیق و عینی در مورد محصول ارائه نمی دهد و از کلمات کلیدی استفاده می کند که راهنمای خوبی برای خرید پودر ماشین لباسشویی نیست. به طور کلی پودرهای ماشین لباسشویی برای استفاده به سه نوع تقسیم می شوند.

اهمیت استفاده از پودر لباسشویی باکیفیت و مناسب

  • شوینده های مناسب کشش سطحی آب را کاهش داده و چربی ها را در آب حل می کنند. ترکیبات قلیایی موجود در این شوینده ها باعث بهبود فرآیند پاکسازی و از بین بردن آلودگی می شود.
  • پودر لباسشویی نامناسب و غیراستاندارد رنگ لباس و شکل الیاف لباسشویی را تغییر داده و در نهایت باعث پوسیدگی و آسیب به ماشین لباسشویی می شود.
  • به دلیل ظرافت و حساسیت پوست کودکان، استفاده از پودر نامناسب می تواند باعث ایجاد حساسیت، قرمزی و تحریک پوست شود. اگر به سلامت فرزندان خود اهمیت می دهید، باید ویژگی های پودر لباسشویی مناسب را بدانید.
  • پودرهای ماشین لباسشویی بچه گانه در بازار موجود است و به گونه ای فرموله شده است که هیچ حساسیتی برای بدن کودک ایجاد نمی کند. این پودرها از مقدار کمتری مواد معطر در ترکیب خود استفاده می کنند و در نتیجه از بروز هرگونه حساسیت در بدن کودک جلوگیری می کنند.
  • هنگام شستن لباس ها در لباسشویی به هیچ عنوان از پودر دستی استفاده نکنید. زیرا حباب های موجود در این پودرها می تواند به دستگاه شما آسیب برساند.
  • برای شستن لباس های مشکی بهتر است از شوینده مخصوص لباس مشکی استفاده کنید تا رنگ آن خاکستری و سیاه نشود.

امروزه برندها و شرکت های مختلف مواد شوینده با یکدیگر رقابت می کنند. بر اساس استانداردها و خواص، پودرها به پودرهای لباس سفید، لباس تیره، لباس مشکی، لباس رنگی و … تقسیم می شوند. این پودرها با توجه به کاربرد و با توجه به رنگ و نوع پارچه تولید می شوند. این شوینده ها برای از بین بردن لکه ها بدون آسیب رساندن به الیاف پارچه ساخته شده اند. به عنوان مثال، شوینده مناسب برای شستن لباس های سفید حاوی مواد شوینده قوی است و لباس را روشن و سفید می کند. اگر از شوینده نامناسب یا بی کیفیت استفاده کنید، متوجه می شوید که لباس ها آسیب دیده و لکه ها پاک نمی شوند.

ترکیبات پودر ماشین لباسشویی

شرکت هایی که بهترین پودرهای لباسشویی را تولید می کنند از فرمول های خاصی برای ساخت محصول استفاده می کنند. برندهای معروف و معتبر از مواد مختلفی در تولید پودر لباسشویی استفاده می کنند که باعث می شود این پودرها ویژگی های متفاوتی داشته باشند. تولید کننده پودرهای ماشین لباسشویی از انواع مواد شیمیایی استفاده می کنند: پلی تری فسفات سدیم، سیلیکات آلومینات سدیم، سیلیکات های مختلف، کربنات های معدنی، فسفونات ها، سیترات سدیم، آلکیل بنزن سولفونات خطی، سدیم لوریل اتر سولفات، الکل اتوکسیلات، هیپوکلریت سدیم سدیم بیکربنات. استئارات سدیم و … آنزیم های مختلف مانند پروتئاز، لیپاز، آمیلاز و سلولاز، اسید سیتریک، سولفات سدیم، پروپیلن گلیکول، ضد کف و… می توانند تاثیر منفی بر پوست های حساس بگذارد.

ترکیبات پودر ماشین لباسشویی

[e”]مشخصات پودر لباسشویی خوب[/contents_p]

از برندهای مجاز و تایید شده استفاده کنید. اگر از برندهای خارجی استفاده می کنید، دقت کنید که روی بسته بندی آن عبارت تاییدیه نوشته شده باشد. در صورتی که از مارک های خارجی استفاده می کنید، از برندهایی هایی استفاده می کنید که مناسب برای شستشوی لباس های هم رنگ لباس های شما باشد. مواردی مانند وزن آب، تعداد دفعات شستشو، استفاده از مقدار مناسب پودر و نوع ماشین لباسشویی را باید در نظر گرفت.
مشخصات پودر لباسشویی خوب
  • در میان انواع پودر ماشین لباسشویی موجود در بازار، برترین برندها آن هایی هستند که پس از شستشو بوی مطبوعی از خود به جای می گذارند. برخی از پودرهای لباسشویی به دلیل ترکیبات شیمیایی نامناسب بوی بسیار بدی روی لباس های تمیز می گذارند که برای هیچ فردی ایده آل نیست. در انتخاب بهترین پودر لباسشویی متعصب نباشید و پودری معطر انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
  • اکثر شوینده های پودری در آب سرد حل نمی شوند و مدت زیادی طول می کشد تا آنزیم های لکه بر خود فعال شوند. به همین دلیل اگر نمی توانید لباس های خود را با آب گرم بشویید و اصرار دارید که آن ها را با مواد شوینده بشویید، حتما از مارکی استفاده کنید که برای آب با دمای پایین قابل استفاده باشد.
  • هنگام انتخاب بهترین شوینده لباسشویی، یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید، نوع پارچه ای است که می خواهید بشویید. اگر لباس شما رنگی یا ظریف و نازک است، پیشنهاد می کنیم پودری انتخاب کنید که سفید کننده کمتری داشته باشد. همچنین اگر قصد شستن لباس های کودکان را دارید پیشنهاد می کنیم از برندهایی استفاده کنید که حاوی مواد ساده و بدون عطر هستند تا حساسیت آن ها به حداقل برسد.

معایب استفاده از پودر ماشین لباسشویی بی کیفیت

مراقبت و توجه به فرآیند شستشوی لباس از جمله حفظ سلامت پوست و وضعیت اولیه پارچه. انتخاب پودر لباسشویی مناسب باعث افزایش عمر لباس، افزایش سرعت شستشو و صرفه جویی در هزینه می شود. در عین حال کیفیت پودر در ماشین لباسشویی به خوبی عمل می کند و عمر مفید آن را افزایش می دهد، زیرا پودر بسیار ریز و ناپایدار است و در آب حل نمی شود و به صورت جامد وارد لوله ها می شود. رسوب را جمع می کند و در عملکرد ماشین لباسشویی اختلال ایجاد می کند.

معایب استفاده از پودر ماشین لباسشویی بی کیفیت

بهترین پودر لباسشویی خارجی

پرسیل و اومو جزو بهترین تولید کنندگان پودر لباسشویی هستند که محصولات بسیار با کیفیت را روانه بازار می کنند. کیفیت این دو برند بسیار بالا می باشد و همین موضوع باعث شده تا شاهد محبوبیت بالا در ایران باشیم. محصولات این دو برند تقریبا در سراسر ایران قابل خرید می باشد. پودر لباسشویی پرسیل و اومو جزو پرفروش ترین ها به حساب می آیند. در صورتی که قصد خرید پودر لباسشویی خارجی را دارید، پیشنهاد می شود محصولات یکی از این دو برند معتبر را خریداری کنید.

بهترین پودر لباسشویی خارجی

معرفی بهترین پودر لباسشویی ایرانی

اکتیو را می توان یکی از بهترین تولید کنندگان پودر ماشین لباسشویی معرفی کرد. امروزه پودرهای ماشین لباسشویی ایرانی با ویژگی های مختلف و تنوع بسیار متمایز موجود هستند. از نظر کیفیت شستشو، این محصولات از مارک های خارجی دست کمی ندارند. مقدار کلرید سدیم در پودر ایرانی کمتر می باشد، به این معنی که آنزیم ها بهتر کار می کنند و می توانید بیشتر با مواد شوینده شستشو دهید. از دیگر مزایای استفاده از پودر شستشوی ایرانی به دلیل کمبود هزینه واردات، بسته بندی اکولوژیکی و شستشوی با کیفیت خوب بدون آسیب رساندن به پارچه و رنگ می باشد.

معرفی بهترین پودر لباسشویی ایرانی

4.3/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد