logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل

خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل
خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نحوه خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل از جمله نکاتی در مورد کولرگازی است که قطعا برای هر مصرف کننده ای مفید خواهد بود. آی پی امداد سعی کرده است کلیه نکات و راهکارها را در اینباره به شما ارائه دهد. همینطور تنظیم کولر گازی بدون کنترل را در سه روش مجزا از یکدیگر به شما آموزش داده است که می توانید با مطالعه این مطلب، یک به یک روش ها و راهکارها را برای خاموش و روشن کردن اسپیلت بدون کنترل اعمال نمایید. در صورتی که شما هم جزء افرادی هستید که فراموش کرده اید ریموت کنترل کولرگازی کجا گذاشته اید، می توانید این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

کاربران گرامی؛ چنانچه به ریموت کنترل کولرگازی خود دسترسی ندارید نگران نباشید؛ چرا که با مطالعه این مقاله و کمک متخصصین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد بدون داشتن ریموت کنترل می توانید اقدام به خاموش و روشن کردن کولرگازی خود کنید.

چگونه کولر گازی را بدون کنترل روشن کنیم؟

بسیاری از مواقع ممکن است ریموت کولرگای به دلایل مختلفی دچار ایراد شده باشد و یا اینکه کار نکند. در این شرایط شما می توانید از روش هایی استفاده کنید تا بتوانید کولر گازی خود را بدون ریموت کنترل روشن کنید. در این بخش نحوه روشن و خاموش كردن كولر گازي بدون كنترل را برای شما به صورت خلاصه شرح خواهیم داد.

سوال پاسخ
روش های تنظیم کولر گازی بدون کنترل
  • به کمک دکمه پاور
  • با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه
  • با کلید قطع کننده مدار
روشن و خاموش کردن کولر گازی اجنرال
  • دکمه یا شاسی سمت چپ یا راست پنل داخلی
فعال و غیرفعال کردن اسپیلت گری
  • دکمه پاور کنار چراغ های نشانگر و تایمر کولرگازی
خاموش و روشن کردن کولر گازی ال جی
  • دکمه زیر فیلتر یونیت داخلی
روشن و خاموش کردن کولرگازی سامسونگ
  • کلیدهای on و off زیر روکش فلزی صفحه فیلتر هوای دستگاه

نحوه خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل

نحوه خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون ریموت کنترل

چگونه اسپیلت را بدون کنترل روشن کنیم؟ شیوه خاموش و روشن كردن كولر گازي بدون كنترل به طور کلی شامل سه روش متداول و آسان می باشد. در ادامه یک به یک آن ها را مرحله به مرحله و به راحتی به شما آموزش داده ایم. امکان دارد که شما هم جزء افرادی باشید که ریموت کنترل کولرگازی خود را گم کرده اید و یا فراموش کرده اید که آن را کجا گذاشته اید. یا حتی به صورت ناگهانی باطری آن به اتمام رسیده است و می خواهید از هوای مطبوع دستگاه کولرگازی استفاده کنید.

حتی امکان دارد که ریموت کنترل کولرگازی شما آسیب دیده باشد و بخواهید برای عدم استفاده از دستگاه کولرگازی در اوج مصرف برق، آن را خاموش نمایید. ما به شما راهکارهایی را ارائه خواهیم داد تا بتوانید به راحتی و در هر زمان که نیاز داشتید، از این راهکارها جهت فعال و غیرفعال کردن کولر گازی بدون کنترل استفاده نمایید.

شیوه خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل به کمک دکمه پاور

خاموش و روشن کردن کولرگازی کمک دکمه پاور در یونیت داخلی کولرگازی

به طور کلی امروزه همه برندهای تولیدکننده کولرگازی درصدد هستند تا ظاهری جذاب را برای محصولات و کولرگازی های خود رقم بزنند. به همین خاطر به طور معمول شما هیچ گونه دکمه ای را بر روی یونیت داخلی مشاهده نخواهید کرد.

  • اما این مسئله به این معنا نیست که یونیت داخلی دستگاه کولرگازی شما، بدون هیچگونه دکمه ای ساخته شده باشد. چرا که اگر شما پنل جلویی کولرگازی را باز کنید، دکمه ای را خواهید دید که کنار آن نوشته شده است On/Off.
  • شما می توانید با استفاده از این دکمه در زیر روکش فلزی صفحه فیلتر هوا برای تنظیم کولر گازی بدون کنترل اقدام نمایید.
  • توجه داشته باشید که بسته به برند تولیدکننده کولرگازی، این دکمه در قسمت های مختلفی از کولرگازی قرار گرفته است.
  • به همین خاطر پس از باز نمودن پنل جلویی یونیت داخلی، کمی باید به دنبال آن بگردید تا بتوانید از آن استفاده نمایید.

روش خاموش و روشن کردن اسپیلت بدون کنترل با نصب اپلیکیشن

خاموش و روشن کردن کولر گازی با استفاده از نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند

یکی از روش هایی که می توانید برای خاموش و روشن‌ کردن کولرگازی بدون کنترل استفاده کنید، نصب اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند است. شما برای این کار باید ابتدا اپلیکیشن ریموت کنترل کولرگازی را بر روی گوشی موبایل هوشمند خود نصب کنید. سپس از طریق سنسور مادون قرمز تعبیه شده در داخل گوشی موبایل، بتوانید برای روشن کردن کولر گازی اقدام نمایید.

طریقه روشن و خاموش كردن كولر گازي بدون كنترل با کلید قطع کننده مدار

خاموش و روشن کردن کولرگازی با استفاده از کلید قطع کننده مدار

یکی از روش هایی که می توانید برای خاموش و روشن کردن اسپیلت بدون کنترل از آن کمک بگیرید، استفاده از کلید قطع کننده مدار است.

  • اگر هنوز جهت تعمیر ریموت کنترل خود اقدام نکرده اید و یا ریموت کنترل خود را پیدا نمی کنید، می توانید از کلید قطع کننده مدار کمک بگیرید.
  • این روش می تواند به شما کمک کند تا بدون تغییر درجه کولرگازی، به راحتی دستگاه  کولرگازی خود را خاموش و روشن کنید.
  • همچنین در نظر داشته باشید که گاهی اوقات در حالت خاموش بودن این کلید، می تواند یکی از دلایل روشن نشدن کولرگازی به شمار آید.

راهنمای روشن كردن اسپلیت بدون كنترل در برندهای مختلف

مشکل کار نکردن ریموت کنترل برندهای مختلف ممکن است برای بسیاری از کاربران پیش آید و نتوانند از ریموت دستگاه خود برای روشن یا خاموش کردن آن استفاده نمایند. در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان برندهای مختلف کولرگازی، همواره در تلاش هستند تا کولرها را به گونه ای طراحی کنند که دکمه ای بر روی پنل آنها مشخص نباشد. از این رو ممکن است در نگاه اول نتوانید دکمه مرتبط با روشن كردن اسپلیت بدون كنترل را پیدا کنید. در ادامه به بررسی نحوه روشن كردن كولر گازي بدون كنترل در برندهای پرطرفدار خواهیم پرداخت.

نحوه روشن كردن كولر گازي جنرال بدون كنترل

در کولرگازی اجنرال شما می توانید دکمه مربوط به on و off دستگاه را در قسمت چپ یا راست که به صورت یک دکمه کوچک قرمز رنگ، سفید یا سیاه و شاسی کوچک است، پیدا نمایید. به طور معمول در کنار این دکمه کلمه Auto وجود دارد. همچنین در برخی دیگر از انواع مدل های این دستگاه شاسی مربوطه درون سوراخ تعبیه شده است. از این رو برای روشن کردن کولر گازی اجنرال بدون کنترل می توانید این شاسی کوچک را فشار دهید. با فشار این شاسی دستگاه فعال یا غیرفعال خواهد شد.

طریقه روشن كردن كولر گازي ال جی بدون كنترل

در مدل های مختلف کولرگازی های برند ال جی امکان آسان پیدا کردن دکمه مربوط به خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون کنترل وجود ندارد. تولیدکنندگان این برند برای افزایش سطح زیبایی یونیت داخلی اسپیلت، دکمه مربوط به روشن یا خاموش کردن آن را در قسمت زیرین فیلتر یونیت داخلی مخفی کرده اند. از این رو برای اینکه بتوانید به این دکمه دسترسی پیدا کرده و آن را مشاهده کنید، لازم است تا فیلتر مربوط به گرد و خاک دستگاه خود را بلند نموده و سپس کلید مورد نظر را فشار دهید.

شیوه روشن كردن كولر گازي گری بدون كنترل

یکی دیگر از برندهای کولرگازی پرطرفدار در میان مصرف کنندگان، برند گری است که در برخی مواقع ریموت کنترل دستگاه کار نکرده و کاربران به دنبال یافتن کلید مربوط به روشن کردن اسپیلت بدون کنترل هستند. در کولرگازی های این برند معمولا دکمه پاور را می توانید در کنار چراغ های نشانگر و تایمر کولرگازی که در قسمت چپ پره های یونیت داخلی تعبیه شده است، پیدا کرده و آن را فشار دهید.

روش روشن كردن كولر گازي سامسونگ بدون كنترل

در صورتی که شما نیز به دنبال روش روشن كردن كولر گازي سامسونگ خود بدون استفاده از ریموت کنترل هستید، باید در قسمت زیرین روکش فلزی صفحه فیلتر هوای دستگاه به دنبال یافتن کلیدهای on و off باشید. معمولا در زیر دکمه ها می توانید کلمه های on و off را مشاهده نمایید.

خلاصه ای از نحوه خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون ریموت کنترل

به طور کلی در این مطلب در مورد سه روش برای نحوه خاموش و روشن کردن کولرگازی بدون  کنترل، صحبت کردیم. روش اول ساده ترین و پرکاربردترین آنها می باشد.

  • توجه داشته باشید که می توانید به راحتی از هریک از روش های گفته شده برای فعال یا غیرفعال کردن کولرگازی بدون کنترل استفاده نمایید.
  • معمولا دکمه on/off و شاسی مخصوص در قیمت زیر پنل داخلی و یا ناحیه چپ یا راست دستگاه تعبیه شده است.
  • به شما توصیه می کنیم قبل از خراب شدن ریموت کنترل کولرگازی اقدام به تهیه یک نمونه یدک کنید.
  • توجه داشته باشید که استفاده طولانی مدت از دکمه های درون پنل داخلی می تواند موجب آسیب رسیدن به این پنل شود.
  • در صورت بروز هرگونه سوال می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید تا از خدمات تعمیر کولرگازی توسط متخصصین آی پی امداد بهره مند شوید.
4.4/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ستاره 22 شهریور 1400

    ممنون از راهنماییتون واقعا ب من کمک کرد فک میکردم خود کولر دکمه نداره ولی گفتین کولر رو باز کنم پیداش کردم واقعا هم نیاز داشتم ب کولر ممنون

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد