logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک

بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک
بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شما قطعا در بین یخچال های پرفروش دنیا نام یخچال جنرال الکترونیک را بارها شنیده اید و یا حتی بعضی از شما عزیزان یکی از این یخچال را در خانه هایتان داشته و از آن استفاده می کنید به همین دلیل ما در ادامه قصد داریم به بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک پرداخته و در رابطه با مزایا و امکانات این یخچال اطلاعاتی خدمت شما ارائه دهیم تا در امر خرید یخچال کمی تصمیم گیری را برای شما آسان تر گردانیم.

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد یخچال جنرال الکتریک دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر و یا پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به اشتراک بگذارید و به شورت آنلاین به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

تشخیص یخچال جنرال الکتریک اصل از تقلبی

اولین نکته ای که ما قصد داریم در بررسی یخچال جنرال الکتریک به آن بپردازیم تشخیص یخچال جنرال الکتریک اصل از تقلبی می باشد.

برای تشخیص اصل بودن یخچال جنرال الکتریک یک راه اساسی و مهم وجود دارد که شما را سریع به هدفتان می رساند و آن هم سایت این برند می باشد. شما با مراجعه به سایت یخچال جنرال الکتریک و سرچ کردن مدل یخچال خود می توانید پی به اصالت کالای خود برده و خیالتان را راحت کنید اما اگر شما به سایت این شرکت مراجعه کرده و مدل یخچال خود را جستجو کردید و چیزی پیدا نشد می توانید از تقلبی بودن کالای خود آگاه شده و از فروشنده پیگیری کنید.

تشخیص یخچال جنرال الکتریک اصل از تقلبی

یخچال جنرال الکتریک چه امکاناتی دارد؟

در زمان بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک یکی از مسائلی که ممکن است فکر شما را درگیر کند امکانات و عملکرد این یخچال و فناوری های نوین یخچال های امروزی می باشد؛ در رابطه با این موضوع باید بگویم که یخچال های این برند دارای بهترین کیفیت و بالاترین طول عمر بوده و برخلاف یخچال های کره ای مانند سامسونگ و ال‌جی که بعد از سه سال خرابی‌ های آن ها شروع می ‌شود یخچال های جنرال الکتریک حداقل تا ۱۰ سال نیاز به تعمیر نخواهند داشت، با توجه به این موارد می ‌توان گفت که یخچال های تولید شده توسط این برند برای خرید مناسب هستند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال جنرال الکتریک

در ادامه این مطلب ما قصد داریم در رابطه با تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال جنرال الکتریک اطلاعاتی خدمت شما ارائه دهیم و شما را با این برند بیشتر آشنا کنیم.

  •  شرکت جنرال الکتریک یک شرکت آمریکایی در شهر بوستون سیتی می باشد که در سال ۱۸۹۲ یعنی ۱۲۸ سال پیش شروع به کار کرده است. این برند برای ارسال و فروش محصولات خود هیچ محدودیتی ندارد و تمام لوازم تولید شده خود را به تمام دنیا ارسال می کند و در همه کشورها دارای نمایندگی هایی برای فروش می باشد.
  • برند مجیک نیز یخچال های با کیفیتی را تولید نموده است.
  •  تولید یخچال و لوازم خانگی تنها فعالیت این شرکت آمریکایی نیست بلکه جنرال الکتریک در تولید محصولات الکترونیکی خانگی مانند ماشین لباسشویی و موتورهای هواپیما همچنین موتور های الکترونیکی ، محصولات پزشکی، نرم افزار های کامپیوتری و توربین های بزرگ بادی نیز فعالیت داشته و این موارد را نیز در بازار عرضه می‌ کند.
  •  بد نیست بدانید که در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر به طور حضوری و غیر حضوری در شرکت جنرال الکترونیک مشغول به همکاری می باشند.

یخچال جنرال الکتریک ساخت کجاست؟

یکی از اصلی ترین و رایج ترین سوالاتی که در هنگام بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک باید به آن پاسخ داد این است که یخچال جنرال الکتریک ساخت کجاست؟

یخجال های جنرال الکتریک ساخت کشور آمریکا بوده و این کشور این محصول را تولید و روانه بازار کرده است.

خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک چطور است؟

شرکت جنرال الکتریک برای خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک در همه کشورها با نمایندگی هایی همکاری داشته و سعی دارد تا خدمات خولی با ضمانت نامه ها و گارانتی ها به مشتریان خود ارائه دهد، اما اگر به هر دلیلی شما از خدمات پس از فروش نمایندگی ها و ضمانت نامه جنرال الکتریک رضایت نداشتید، می توانید با تعمیرگاه‌ مجاز آی پی امداد تماس حاصل کنید تا متخصصین و کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل شما حاضر شوند.

یخچال جنرال الکتریک با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت است؟

اینکه شما عزیزان در بررسی این محصول به شناخت رقیبان این برند در داخل و خارج از کشور بپردازید امری مهم می باشد به همین دلیل ما در ادامه شما را با رقیبان این محصول آشنا خواهیم کرد:

  • رقیبان خارجی برند جنرال الکترونیک از نظر محبوبیت و فروش شرکت های سامسونگ و الجی می باشند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید نگاهی به بررسی کیفیت یخچال ال جی بیاندازید.
  • برندهای ایرانی که در داخل کشور عرضه شده و دارای فروش خوبی هستند و به نوعی می توان آن ها را در عرصه فروش رقیبان جنرال الکتریک دانست برندهای اسنوا و سینجر است.

چرا یخچال جنرال الکتریک بخریم؟یخچال جنرال الکتریک خوبه؟

چرا یخچال جنرال الکتریک بخریم و به سراغ یخچال هایی مانند سامسونگ و الجی نرویم؟ در پاسخ به این سوال شما عزیزان باید بگوییم که یخچال های جنرال الکتریک نسبت به یخچال های کره ای دارای طول عمر و کیفیت مناسب تری هستند همچنین از نظر تنوع نیز جنرال الکتریک دست شما را در انتخاب باز می گذارد و دارای تنوع زیادی در یخچال صنعتی می باشد که شما می توانید هر کدام از آن ها را که می خواهید با ضمانت نامه خریداری کنید. خوب است بدانید شما با خرید یخچال های جنرال الکتریک حداقل ۱۰ سال نیاز به تعمیر کار نخواهید داشت که این خود نیز یکی از مزیت های مهمی است که عموما با توجه به آن مصرف کنندگان اقدام به خرید یخچال های جنرال الکتریک می کنند.

چرا یخچال جنرال الکتریک بخریم؟یخچال جنرال الکتریک خوبه

معرفی بهترین مدل های یخچال جنرال الکتریک

برای معرفی بهترین یخچال های جنرال الکتریک قصد داریم در ادامه چند مدل از این یخچال ها را نام برده و خدمت شما معرفی کنیم تا کمی امر تصمیم گیری و انتخاب را برای شما آسان گردانیم.

بررسی کیفیت سایدبای ساید جنرال الکتریک GSE28VGBAFWW

از ویژگی های این یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گنجایش بالا
  • تنظیمات خنک کننده توربو
  • کنترل دمای الکترونیکی
  • سرماسازی بدون برفک
  • طراحی بسیار شیک و زیبا
  • بدون برفک بودن
  • دارای یخساز و آب سرد کن

بررسی کیفیت سایدبای ساید جنرال الکتریک GSE28VGBAFWW

بررسی کیفیت یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE30VHBBTWW

ویژگی های منحصر به فرد ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE30VHBBTWW موارد زیر را می توان نام برد:

  • طراحی بسیار شیک و زیبا
  • سیستم Multiflow Air  با سنسورهای الکترونیکی
  • تنظیمات خنک کننده توربو (Turbo Cool)
  • کنترل دمای الکترونیکی
  • قابلیت یخ زدایی خودکار
  •  ابعاد مناسب
  • مقاومت در برابر برفک زدن

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE30VHBBTWW

لیست قیمت روز یخچال های جنرال الکتریک موجود در بازار در بهار 1400

مدل یخچال قیمت روز
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل CFE28USHSS نرخ روز این یخچال در بازار 173,000,000 تومان می باشد.
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE30VHBBTWW قیمت روز این مدل یخچال در بازار ایران 69،000،000 تومان می باشد.
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GSE28VGBAFWW قیمت جدید این مدل در بازار از 90،000،000 تومان آغاز می شود.
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GFE24JGKAFWW قیمت جدید خرید این یخچال در بازار 100,000,000 تومان می باشد.
یخچال ساید بای ساید فرنچ جنرال الکتریک مدل GE PFE24JGKWW این مدل یخچال در بهار 1400 با قیمت 112,000,000 تومان موجود می باشد.
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE30VHBBTSS این یخچال در بازار با قیمت 71,000,000 تومان موجود است.
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل PSH6YGZBEWW قیمت روز این مدل یخچال جنرال الکتریک 75,500,000تومان می باشد.
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل PSE25KSHSS نرخ جدید این مدل یخچال در بازار 110،000،000 تومان می باشد.
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GFE28GSKISS  این مدل یخچال با قیمت 145,000,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GSE28VHBBTWW  نرخ جدید این یخچال در بازار برابر با 62,000,000 تومان است.

مزایا و معایب یخچال جنرال الکتریک از نظر مصرف کنندگان این محصول

لازمه ی بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک این است که شما مزایا و معایب این برند را از نظر مصرف کنندگان و خریداران آن بدانید و آگاهانه اقدام به انتخاب و خرید کنید تا خرید متناسب را تجربه کنید.

مزایای یخچال جنرال الکتریک  از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طول عمر بالا
  • گنجایش بالا مواد غذایی
  • صفحه نمایشگر LED
  • یخساز اتوماتیک پیشرفته
  • سیستم عیب یابی برای تشخیص خطا یا Error
  • پخش سرما در تمام محیط یخچال
  • حالت تعطیلات یا Vocation
  • حالت Power Freeze
  • حالت Power Fridge
  • تنظیم دمای مناسب یخچال و فریزر به صورت جداگانه

معایب یخچال جنرال الکتریک از نظر مصرف کنندگان این محصول

یخچال های جنرال الکتریک از نظر کیفیت و کارایی عالی هستند اما اگر بخواهیم به معایب یخچال جنرال الکتریک بپردازیم می توانیم به این موضوع اشاره کنیم :

از آنجایی که نمایندگان و کارمندان اصلی این برند آمریکایی در ایران نیستند گاهی مشتریان از خدمات پس از فروش نمایندگان تعمیر این محصول شکایت می کنند.

بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

در آخر خوب است در جهت بررسی کیفیت یخچال از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد بپردازیم.

متخصصین و کارشناسان آی پی امداد مدعی هستند که در بهترین و پرفروش ترین بودن یخچال جنرال الکتریک نمی توان شک کرد و شما می توانید با اطمینان از کیفیت این محصولات اقدام به خرید آن ها کنید زیرا یخچال های جنرال الکتریک اصولا کمتر نیاز به تعمیر پیدا می کند، اما در صورت مشاهده خرابی این محصول که می تواند به دلایل مختلف پیش بیاید  شما می توانید در این زمان برای تعمیرات یخچال با متخصصین ما در آی پی امداد و نمایندگی تعمیر لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل تماس حاصل فرمایید تا ساعت ها منتظر نمایندگی جنرال الکتریک و خدمات پس از فروش ضعیف آن ها نمانید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که یخچال یکی از لوازم منزل است که همواره نیاز به سرویس و رسیدگی دارد و هر اقدامی بدون داشتن دانش فنی بالا ممکن است که موجب خرابی این محصول در منزل شما شود؛ به ما توصیه می کنیم برای تعمیر یخچال خود در منزل از خدمات آی پی امداد بهره ببرید تا طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

3.6/5 - (15 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

اگر برای خرید یخچال جنرال الکتریک به مانند بسیاری دیگر از افراد دو به شک هستید، در این مقاله سعی شده تا با کمک متخصصین آی پی امداد به بررسی مزایا و معایب این محصول بپردازیم.

یکی از بهترین راه ها برای کسب اطمینان قبل از انجام خرید یخچال جنرال الکتریک استفاده از نظر کسانی است که یا در گذشته تجربه انجام این خرید را داشته اند و یا به صورت روزمره با قطعات و کیفیت این محصولات مواجه هستند، در همین راستا در این مقاله از آی پی امداد با یکدیگر به بررسی نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص در مورد یخچال جنرال الکتریک میپردازیم.

برای این که مقایسه مناسبی از محصولات موجود در بازار داشته باشید و بتوانید از میان برند های موجود و هم رده، بهترین برند را انتخاب کنید در این مقاله با بررسی کیفیت یخچال جنرال الکتریک با ما همراه باشید.

تمام محصولات موجود در بازار دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند، به شما توصیه می کنیم تا قبل از انجام خرید خود نگاهی به بررسی مزایا و معایب یخچال جنرال الکتریک در آی پی امداد بیاندازید.

7 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناشناس 07 بهمن 1401

    عالی

    پاسخ دادن
  • دلپسند 08 آذر 1401

    نمایندگی خیابان امام خمینی مشهد یخچال های خراب و ضرب خورده رو به مشتری قالب میکنه بعد هم که متوجه میشی یه مبلغ جزئی بهت میدن ‌و دهن مشتری رو میبندن حواستون باشه که سرتون کلاه نره مثل من که اعتماد کردم

    پاسخ دادن
  • Vali 28 بهمن 1400

    .... یخچال، جنرال الکتریک است، واقعا میخوام بدونم جنرال الکتریک فقط اهدافش پول بوذه؟ حتما،همینطور بوده،مثل یک دزد.

    پاسخ دادن
    • امیر 15 مرداد 1401

      نه بابا اینطوریها هم نیست من خودم از این یخچال ها دارم خیلی واقعا خوبه 10 ساله داره کار می کنه تازه بردش خراب شده واقعانی یخچال خیلی خوبیه ولی با این حال زیادی گرونه

      پاسخ دادن
  • فهیمه 20 آذر 1400

    آیا برند جنرال الکتریک یخچال فریزر دوقلو ندارد؟؟؟؟؟ چون کلیه مدلهای معرفی و قیمت گذاری شده، ساید هستند.

    پاسخ دادن
  • مريم كاظمى 17 آبان 1400

    با سلام لطفا قيمت يخچال جنرال الكتريك كه فريزر بالا ويخچال پايين ومدل ان GE PTE25 LBTJR W W مىباشدبراى من بنويسيد البته هم قيمت نو وهم قيمت دست دوم خيلى ممنون

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد