logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت لباسشویی کنوود

بررسی کیفیت لباسشویی کنوود
بررسی کیفیت لباسشویی کنوود
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت لباسشویی کنوود به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

برند کنوود یکی از آن برند های همیشه مطرح موجود در ایران است که مشتریان اعتبار زیادی برای آن قائل هستند و هموار تمایل زیادی به خرید محصولات آن دارند، اگر شما هم از روی اعتبار و سابقه برند کنوود قصد خرید ماشین لباسشویی کنوود را دارید اما سوالاتی مانند این که ماشین لباسشویی کنوود ساخت کجاست؟، چرا ماشین لباسشویی کنوود بخریم؟ و ماشین لباسشویی های کنوود چه امکاناتی دارند؟ در ذهن شما مطرح است به شما توصیه می کنیم که در مقاله بررسی کیفیت لباسشویی کنوود از آی پی امداد با ما همراه باشید، چرا که ما در این مقاله با استفاده از نظر مصرف کنندگان و تعمیرکاران متخصص آی پی امداد به تمام سوالات پیرامون این محسول پاسخ خواهیم داد.

کاربران گرامی اگر پرسش یا نظر به خصوصی در مورد لباسشویی های کنوود دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر یا پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ماشین لباسشویی های کنوود چه امکاناتی دارند؟

این که ماشین لباسشویی های کنوود چه امکاناتی دارند یکی از مسائلی است که مصرف کنندگان اهمیت زیادی به آن می دهند، چرا که امکانات و ویژگی های یک محصول است که موجب تمایز آن با دیگر محصولات می شود، به همین علت هم ما در این بخش رایج ترین امکانات و ویژگی ها موجود در ماشین لباسشویی های کنوود را به شما معرفی می کنیم.

  • داشتن برنامه های شست شوی مختلف و متعدد.
  • داشتن امکاناتی مانند قفل کودک، امکان شست و شو با تاخیر و امکان شست و شوی سریع که نشان از بهره مندی ماشین لباسشویی های کنوود از فناوری دارد.
  • طراحی زیبا و به روز ماشین لباسشویی های کنوود.
  • استفاده از موتور های اینورتر در ماشین لباسشویی های کنوود که موجب کاهش لرزش این محصولات شده است.
  • قدرت موتور لباسشویی های کنوود.

ماشین لباسشویی های کنوود چه امکاناتی دارند

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های کنوود

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده ماشین لباسشویی های کنوود می تواند اعتبار و سابقه این برند را در زمینه تولیدات لوازم خانگی به همه ما نشان دهد، به همین علت هم در این بخش با نگاهی گذرا به بیوگرافی برند کنوود در تلاشیم تا این برند را به خوبی بشناسیم.

  • برند کنوود در سال 1947 با هدف تولید لوازم صوتی در کشور انگلستان تاسیس شد و با گذشت بیش از 70 سال امروزه توانسته تا یکی از بهترین و محبوب ترین برند های تولید لوازم خانگی در دنیا باسد.
  • سهان اصلی برند کنوود متعلق به سه شرکت انگلستان، چین و ایتالیا است که از نظر خیلی از افراد همین تلفیق سه کشور که هر کدام از آن ها در حوزه صنعتی حرف های زیادی برای گفتن دارند این محصول را جذاب می کند، تولید انبوه در چین، طراحی طراحان ایتالیایی و فناوری موجود در انگلستان از این محصولات یک غول در صنعت لوازم خانگی مانند جاروبرقی کنوود ساخته است.

ماشین لباسشویی کنوود ساخت کجاست؟

امروزه یکی از اصلی ترین معیار های بررسی کیفیت هر محصولی کشور سازنده است و ماهم در این مقاله برای بررسی کیفیت لباسشویی کنوود به دنبال پاسخی برای این پرسش می گردیم که ماشین لباسشویی کنوود ساخت کجاست؟

ماشین لباسشویی کنوود به صورت عمده در دو کشور انگلستان و چین تولید می شود و طراحی آن به دست طراحان ایتالیایی است، البته کشور چین در تولید ماشین لباسشویی های کنوود صرفا مونتاژ کننده است و لوازم ماشین لباسشویی های کنوود تماما انگلیسی و دارای بهترین کیفیت هستند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های کنوود چطور است؟

همه ما با شنیدن نام برند های خارجی به یاد نداشتن خدمات پس از فروش مناسب و صرف هزینه های هنگفت برای تعمیرات میوفتیم، به همین دلیل هم غالبا خریداران قبل از خرید هر محصولی توجهی ویژه به خدمات پس از فروش آن برند می کنند و اگر شما هم قصد خرید ماشین لباسشویی کنوود داشته باشید بهتر است تا به بررسی این مسئله بپردازید که خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های کنوود چطور است.

  • شاید امروزه تابلو های زیادی را بر سر در مغازه ها ببینید که نام کنوود روی آن نوشته شده اما حقیقت این است که هیچ نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی کنوودی در ایران وجود ندارد.
  • پس در هنگام مواجه شدن با خرابی در لوازم خانگی کنوود بهترین مرجع برای تعمیر این لوازم خانگی در نمایندگی کنوود کجاست؟
  • تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تهران آماده تعمیرات لباسشویی کنوود شما در محل و به دست متخصصین دوره دیده است.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی های کنوود

ماشین لباسشویی های کنوود با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند؟

بررسی این مسئله که ماشین لباسشویی های کنوود با محصولات چه برند هایی در حال رقابت هستند می تواند نشانگر این موضوع باشد که این محصولات در حد و اندازه چه برند هایی هستند و در بازار چه جایگاهی به آن ها می توان داد.

  • وقتی که به محصولات موجود در بازار نگاه می کنیم به این نکته پی می بریم که یکی از برند های موجود در بازار شباهت بسیار زیادی به ماشین لباسشویی های کنوود دارد و آن برند دوو است، شاید بتوان رقابت کرد اصلی ترین رقبای برند کنوود در حوزه تولید ماشین لباسشویی برند های کره ای دوو، ال جی و سامسونگ است که همین موضوع نشانگر کیفیت بالای ماشین لباسشویی های کنوود است.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از خرید نگاهی هم به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی دوو بیاندازید.

چرا ماشین لباسشویی کنوود بخریم؟

امروزه تعدد برند های موجود در بازار بسیار زیاد شده و نام های زیادی در بازار موجو هستند که هرکدام به دنبال ارائه بهترین امکانات و ویژگی ها در ماشین لباسشویی های خود هستند و همین موضوع انتخاب یکی از این برند ها را سخت می کند، برای این که بدانید چرا ماشین لباسشویی کنوود بخریم در این بخش با ما همراه باشید.

طراحی ماشین لباسشویی های کنوود

امروزه طراحی لوازم منزل به اندازه کارایی آن ها اهمیت دارد و به همین دلیل برند ها به دنبال ارائه بهترین و زیبا ترین محصول موجود در بازار هستند، برند کنوود هم از این موضوع مستثنی نیست و در تلاش است تا محصولات جذابی را به فروشندگان اهدا کند.

قیمت ماشین لباسشویی های کنوود

بر خلاف ماشین لباسشویی های اروپایی مانند ماشین لباسشویی بوش  که قیمت های عجیب و قریبی دارند برند کنوود قیمت معقول تری نسبت به دیگر برند های خارجی دارد این موضوع موجب محبوبیت بیشتر این برند از برند های دیگر شده.

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی کنوود

یکی از مهم ترین مراحل بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های کنوود معرفی یک مدل با کیفیت و خوب برای خرید است، تا به این جای کار با مطالعه بخش های قبل به کیفیت و اعتبار این برند پی بردید و حال نوبت آن رسیده که به دنبال خرید یک گزینه مناسب باشید، به همین علت هم در این بخش ما به معرفی بهترین انواع مدل های ماشین لباسشویی کنوود پرداخته ایم، با ما همراه باشید.

بررسی کیفیت لباسشویی کنوود مدل KWMWU7/1000

این ماشین لباسشویی کنوود با طراحی نسبتا ساده خود با داشتن امکانات مناسب توانسته تا نظرات زیادی را به خود جلب کند، در ادامه نگاهی به ویژگی های این محصول میاندازیم.

  • دارای ظرفیت دیگ 7 کیلو گرمی
  • دارای سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه
  • دارای لوله ورودی آب سرد و گرم
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای میزان لرزش و صدای بسیار کم
  • دارای قفل کودک
  • دارای 15 برنامه شست و شو

بررسی کیفیت لباسشویی کنوود مدل KWMWU7/1000

لیست قیمت روز لباسشویی های کنوود موجود در بازار در بهار 1400

مدل ماشین لباسشویی قیمت روز
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU8/1200 قیمت این لباسشویی در بهار 1400 برابر با 12,200,000 تومان است.
ماشین لباسشویی کنوود مدل KWMWU7/1000 این مدل لباسشویی با قیمت 10,950,000 تومان در بازار به فروش می رسد.

مزایا و معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر از آن دسته افرادی هستید که خیلی سخت به هرچیزی اعتماد می کنید و بیشتر دوست دارید تا به صورت زبانی و با مشورت گرفتن از کسانی که تجربه خرید این محصول را دارند به بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های کنوود بپردازید به شما توصیه می کنیم تا در بخش مزایا و معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول با ما همراه باشید.

مزایای ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی ساده اما جذاب ماشین لباسشویی های کنوود
  • برنامه های شست و شوی مختلف ماشین لباسشویی های کنوود
  • فناوری موجود در این محصولات
  • ریست کردن ماشین لباسشویی
  • عمر مفید طولانی این محصولات

معایب ماشین لباسشویی های کنوود از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کمبود قطعات ماشین لباسشویی کنوود در ایران
  • نداشتن خدمات پس از فروش این محصولات
  • نایاب بودن این محصولات در ایران
  • فراوان بودن نمونه های تقلبی در ایران

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی های کنوود از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

بررسی کیفیت لباسشویی کنوود از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می تواند به صورت خیلی خلاصه و سریع رای نهایی را در مورد خریدن یا نخریدن این محصولات اعلام کند، پس اگر با مطالعه این مقاله نتوانستید به تمام سوالات خود پاسخ دهید در این بخش با ما همراه باشید.

  • در میان همه ما ایرانی هم یک جمله وجود دارد که می گوید احتیاط شرط عقل است، این ضرب المثل در خرید ماشین لباسشویی کنوود زیاد به کارمان می آید، چرا که خرید ماشین لباسشویی های کنوود در ایران می تواند با توجه به نبود خدمات پس از فروش و عدم حضور پرچمداران این برند در ایران موجب موجب یک تجربه تلخ شود، علاوه بر همه این ها نمونه های تقلبی محصولات کنوود در ایران هم بسیار زیاد هستند که این موضوع هم ریسک این خرید را بیشتر می کند.
  • بهتر و مطمئن تر است که برای خرید ماشین لباسشویی از برند هایی خرید کنید که به صورت مستقیم یا حداقل توسط نمایندگی های فروش خود در ایران حضور دارند مدل های متفاوتی از آن ها در دسترس است.
2.9/5 - (12 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد