logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر

بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر
بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه با مراجعه به فروشگاه های لوازم خانگی و نگاهی به لوازم آشپزخانه با برندی به اسم سینجر مواجه خواهید شد که حضور پر رنگی در بازار دارد، اگر قصد بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر جهت خرید این محصول را دارید، اما سوالاتی مانند اجاق گاز سینجر ساخت کجاست؟ اجاق گاز سینجر چه امکاناتی دارد؟ چرا اجاق گاز سینجر بخریم؟ و … در ذهن شما مطرح است و نمی دانید که از چه راهی باید به جمع آوری اطلاعات در مورد این محصول بپردازید، به شما توصیه می کنیم تا با بررسی کیفیت اجاق گازهای سینجر از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد با ما همراه باشید تا با نگاهی به همه زوایای این محصولات و بررسی لیست قیمت اجاق گازهای سینجر بتوانید اقدام به بهترین و مقرون به صرفه ترین خرید ممکن کنید.

کاربرران گرامی، چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد اجاق گازهای سینجر دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر یا پرسش خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

اجاق گازهای سینجر چه امکاناتی دارند؟

همه ما در هنگام انتخاب یک محصولی به سراغ گزینه هایی خواهیم رفت که بهترین و برترین امکانات ممکن را در اختیار ما قرار می دهند. به همین دلیل بهتر است تا شما هم قبل از خرید اجاق گاز سینجر گزینه های موجود در بازار را زیر ذره بین ببرید تا نزدیک ترین گزینه به انتظارات خود را انتخاب کنید. در همین راستا ما برای بررسی این موضوع که اجاق گازهای سینجر چه امکاناتی دارند؟ اقدام به معرفی بهترین ویژگی های این محصولات کرده ایم.

امروزه اجاق گازهای ایرانی نقش بسیار پررنگی در بازار دارند و بیش از اجاق گازهای خارجی مورد توجه قرار می گیرند. همین توجه زیاد مشتریان به اجاق گازهای ایرانی موجب شده تا برند سینجر برای رقابت با دیگر برندها و فروش مناسب ویژگی های مناسبی را در اجاق گازهای خود جای دهد.

  • برند سینجر هم مانند هر برند دیگری قبل از هر چیز به ایمنی اجاق گاز خود اهمیت می دهد، به همین دلیل شما در تمام اجاق گازهای صفحه ای سینجر و مبله سینجر می توانید ترموکوپل های تاپ تایم و فندک های خودکار را ببینید.
  • یکی دیگر از فاکتور هایی که جزء امکانات و نقاط قوت این محصول محسوب می شود، طراحی زیبا و مستحکم اجاق گازهای سینجر است.
  • اجاق گازهای سینجر مبله با استفاده از استیل ضد زنگ شبکه های چدنی تا حد زیادی نظافت اجاق گازها را برای مصرف کننده راحت کرده اند.
  • اما در مهم ترین بخش و استفاده از تکنولوژی در اجاق گاز سینجر باید بگوییم که این برند با به کار بردن ویژگی هایی مانند فن کانوکشن، تایمر، برنامه پخت و … توانسته اند از این بابت نمره قابل قبولی بگیرند.

اجاق گازهای سینجر چه امکاناتی دارند

 آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای سینجر

برند سینجر برخلاف بسیاری از برندهای ایرانی تبلیغات تلویزیون و برندهای بزرگ در سطح شهر ندارد. همین موضوع سبب شده تا برند سینجر نزد خیلی از ماها ناشناخته باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید اجاق گاز سینجر به بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای سینجر بپردازید.

  • برند سینجر در سال 1370 با رویکرد رفع نیاز مشتریان در ایران تاسیس شد و به دلیل تولید اجاق گازهای باکیفیت خود توانست تا در سال 1373 عضو رسمی تعاونی تولید کننده صنایع گازی کشور شود.
  • شاید اجاق گازهای سینجر اسم و رسم کمتری نسبت به اجاق گاز و یخچال های این برند داشته باشند، اما اعتبار برند سینجر موجب شده تا خریداران اجاق گاز در هنگام خرید اجاق گاز سینجر به راحتی به این محصول اعتماد کنند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای سینجر

اجاق گاز سینجر ساخت کجاست؟

امروزه برندهای بزرگی در ایران وجود دارند که در تولید محصولات خود تا حد زیادی از قطعات خارجی استفاده می کنند که این موضوع در کیفیت محصولات آنها تاثیر زیادی دارد. پس اگر قصد خرید این اجاق گاز را داشته باشید، حتما به این موضوع فکر می کنید که قطعات اجاق گاز سینجر ساخت کجاست؟

برند سینجر با داشتن آزمایشگاه های بزرگ و متخصصین دانا به صورت انحصاری و با تحقیقات صنعتی گسترده در مورد شیوه تولید محصول صفر تا صد محصولات خود را در ایران و به صورت رسمی در کارخانه خود تولید می کند، پس ماهیت اجاق گازهای سینجر را می توان صد درصد ایرانی دانست.

اصلی ترین استفاده این برند از قطعات خارجی در اجاق گازهای سینجر را می توان سر شعله های ایتالیایی این محصولات دانست، سر شعله های ایتالیایی در اجاق گازهای اکثر برند ها دیده می شود، چرا که کیفیت این قطعات ثابت شده است و طرفداران زیادی هم دارد.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای سینجر چطور است؟

خروج برندهای مطرح خارجی از ایران موجب شده تا برندهای ایرانی تولید لوازم خانگی در پی این باشند که با ارائه خدمات پس از فروش قوی رضایت مشتریان خود را بالا ببرند. به همین دلیل ما در این بخش برای اینکه خیال شما را از بابت خرابی های آتی اجاق گاز سینجر راحت کنیم، قصد داریم تا به بررسی این مسئله که خدمات پس از فروش اجاق گاز سینجر چطور است پرداختیم.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای سینجر

  • شاید بتوان ادعا کرد که اجاق گاز سینجر یکی از بهترین خدمات پس از فروش در ایران را داشته باشد، نمایندگی های رسمی سینجر با تعداد مناسب در ایران باعث شده تا هر زمان که با ضمانتامه اجاق گاز سینجر تماس گرفتید، متخصصین این برند آماده خدمت رسانی به شما باشند. جالب است بدانید ارائه خدمات پس از فروش محدود برندهای مطرحی مانند وستا، هاردستون، لاسونیک، کن وود و کندی در ایران توسط برند سینجر می باشد.
  • اما اگر به هر دلیل از خدمات پس از فروش اجاق گاز سینجر رضایت ندارید یا اجاق گاز ما شامل خدمات پس از فروش این برند نمی شود، به شما توصیه می کنیم برای تعمیر اجاق گاز محل به تعمیرگاه آی پی امداد مراجعه کنید.

اجاق گازهای سینجر با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

این که رقبای ایرانی و خارجی اجاق گازهای سینجر کدام هستند، سوالی است که اغلب افراد در هنگام بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر از خود می پرسند، ما برای اینکه به این پرسش پاسخی جامع و کامل داده باشیم به معرفی رقبای اجاق گازهای سینجر در داخل و خارج از کشور می پردازیم.

اصلی ترین رقبای اجاق گاز مبله سینجر را می توان اجاق گازهای برند اسنوا ، پیلوت و آلتون دانست، چرا که این سه برند در حقیقت بهترین اجاق گازهای مبله موجود در ایران را تولید می کنند و اگر برند سینجر قصد داشته باشد که سهم خوبی از فروش اجاق گاز در ایران داشته باشد، باید بتواند تا با این برند ها رقابت کند.

اما با نگاهی گسترده تر اگر بخواهیم تا برند سینجر را به برندهای خارجی شبیه کنیم، می بینیم که این برند شباهت زیادی به برندهای زانوسی و گوفر دارد اما هنوز توان رقابت با آن ها را ندارد، بلکه صرفا شباهتی در ظاهر و کیفیت این برند ها برقرار است.

چرا اجاق گاز سینجر بخریم؟

با مراجعه به فروشگاه های لوازم خانگی و چند کلمه صحبت با متصدیان این فروشگاه ها متوجه می شویم که فروشندگان لوازم خانگی برای فروش هر اجاق گاز به معرفی نقاط قوت آن برند می پردازند. ما هم در این بخش با معرفی نقاط قوت اجاق گاز سینجر و پاسخ به این پرسش که چرا اجاق گاز سینجر بخریم در تلاشیم تا خریدی بهتر و مطمئن تر را برای شما عزیزان رقم بزنیم.

  • مصرف کم انرژی اجاق گازهای سینجر

برند سینجر توانسته تا با بهینه سازی مصرف گاز در اجاق گازهای خود مصرف انرژی در این محصولات را به پایین ترین حد ممکن برساند و همین امر موجب شده تا این محصولات سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشند.

  • حمایت از کالای ملی با خرید اجاق گازهای سینجر

برند سینجر یکی از برندهایی است که با ارائه کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش قوی ثابت کرده تا شایسته حمایت توسط خریداران می باشد، همچنین قیمت ارزان اجاق گازهای سینجر خرید این محصول را برای هر قشری از جامعه میسر کرده.

معرفی بهترین اجاق گازهای سینجر

تا اینجای کار با بررسی کیفیت اجاق گازهای سینجر به اعتبار و کیفیت این برند پی بردیم، اما برای اینکه خریدی از هر لحاظ مطمئن داشته باشیم، بهتر است تا علاوه بر اطمینان از برند تولید کننده خیالمان از مدل مورد نظر هم جمع باشد و اطمینان خاطر از مدل محصول فقط و فقط با مطالعه معرفی بهترین اجاق گازهای سینجر ممکن است.

بررسی اجاق گاز مبله سینجر مدل SG-2X90

این اجاق گاز با داشتن دو درب مجزا برای فر و قضای بزرگ درون آن توانسته تا یکی از اولین انتخاب های خریداران اجاق گاز در ایران باشد، در ادامه به آشنایی بیشتر با ویژگی های این محصول می پردازیم.

  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • مجهز به تایمر پخت غذا روی شعله و درون فر
  • دارای 5 شعله
  • جزو لیست بهترین محصولات خرید اجاق گاز
  • مجهز به ترموکوپل تاپ تایم و فندک خودکار
  • دارای شبکه های چدنی
  • استفاده از فن کانوکشن درون فر این اجاق گازها که موجب انتقال سریع حرارت در فر این محصولات می شود.
  • استفاده از شیشه نشکن در درب فر

اجاق گاز مبله سینجر مدل SG-2X90

 بررسی اجاق گاز سینجر مدل SF-A5091

این اجاق گاز هم با داشتن امکاناتی بسیار مشابه با نمونه قبلی اما قیمتی کمی ارزان تر توانسته تا نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

  • داشتن تایمر برای فر
  • داشتن ترموکوپول تاپ تایم و فندک
  • دارای دو موتور جوجه گردان
  • دارای شبکه های چدنی
  • مجهز به شیشه نشکن روی درب فر
  • دارای 5 شعله

اجاق گاز سینجر مدل SF-A5091

ارزان ترین اجاق گاز سینجر کدام است؟

این که برای خرید اجاق گاز سینجر حداقل چقدر باید بپردازید و ارزان ترین اجاق گاز سینجر کدام است، می تواند برای بسیاری از خریداران که به دنبال گزینه های اقتصادی هستند جذاب باشد. علاوه بر این بسیاری از افراد شاید برای محل کار خود نیاز به اجاق گاز داشته باشند و به همین سبب قصد نداشته باشند تا هزینه زیادی کنند. به همین دلیل در این بخش از مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر به معرفی ارزان ترین اجاق گاز سینجر کمک به سزایی می تواند به این افراد بکند.

بررسی اجاق گاز سینجر مدل SG-5055

این اجاق گاز مبله سینجر با امکانات قابل قبول خود توانسته بسیار ارزان تر از دیگر اجاق گازهای این برند باشد، اما منظور از امکانات قابل قبول این محصول چیست؟

  • دارای دو موتر جوجه گردان
  • دارای 4 شعله
  • مجهز به شبکه های چدنی
  • دارای ترموکوپل و فندک خودکار

اجاق گاز سینجر مدل SG-5055

گران ترین اجاق گاز سینجر کدام است؟

در نظر بسیاری از افراد کیفیت و قیمت ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و هر چقدر که یک محصول به روز تر و بهتر باشد، قیمت بالاتری هم دارد. به همین سبب بد نیست تا پاسخ این پرسش که گران ترین اجاق گاز سینجر کدام است را با یکدیگر بررسی کنیم.

بررسی اجاق گاز سینجر مدل SG-2X5025

این اجاق گاز از برند سینجر با مجموعه ای کامل از امکانات خود توانسته تا گران ترین اجاق گاز سینجر نام بگیرد، بهتر است تا قبل از بررسی قیمت این محصول نگاهی به ویژگی های آن داشته باشیم.

  • دارای دو موتور جوجه گردان
  • مجهز به پنل کنترل لمسی
  • دارای فن کانوکشن
  • مجهز به تایمر فر و تایمر شعله
  • دارای ترموکوپول تاپ تایم و فندک خودکار
  • دارای دو درب مجزا برای فر
  • استفاده از شیشه نشکن در درب فر
  • استفاده از قابلیت آسان پاک شونده در فر

اجاق گاز سینجر مدل SG-2X5025

لیست قیمت روز اجاق گازهای سینجر موجود در بازار در بهار 1400

سینجر یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی می باشد و بسیاری از افراد به دنبال خرید اجاق گاز این برند می باشند. در این بخش لیست قیمت روز اجاق گاز سینجر را برای شما مطرح خواهیم کرد:

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-STAR S قیمت جدید این مدل اجاق گاز سینجر در بازار 9,052,000 تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-STAR W قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 8,617,000 تومان می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG –5M S قیمت جدید این اجاق گاز از برند سینجر 9,923,000 تومان می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-E 50W قیمت روز این مدل در بازار 7,137,000 تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-E 50S نرخ روز این اجاق گاز برابر با 7,573,000 تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG- TF 11W قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 3,989,000 تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله SG-APPLE W قیمت این مدل اجاق گاز در بازار ایران 9,488,000 تومان می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-TF16 این مدل اجاق گاز با قیمت روز 4,947,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG- TF 12W قیمت روز این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 4,388,000 تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-APPLE S قیمت روز این مدل در بازار 9,923,000 تومان می باشد.
اجاق گاز ۴ شعله مدل SG-400 S حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 7,399,000 تومان است.
اجاق گاز ۴ شعله مدل SG-400 W این مدل اجاق گاز با قیمت 6,963,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل دوفر SG-2F S قیمت جدید این اجاق گاز سینجر 11,055,000 تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-SUN S قیمت روز این اجاق گاز 9,444,000 تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-SUN W قیمت روز این اجاق گاز سینجر 9,092,000 تومان در بازار است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل دوفر SG-2XFULL W این مدل اجاق گاز با قیمت روز 11,751,000 تومان در بازار موجود است.
اجاق گاز ۵ شعله مدل دوفر SG-2XFULL S نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 12,186,000 تومان در بازار می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل SG-5M W این اجاق گاز با قیمت 9,488,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز ۵ شعله مدل دوفر SG-2F W قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 10,619,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDS-602 نرخ روز این مدل از اجاق گاز سینجر 3,866,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDS 703 این مدل اجاق گاز با نرخ روز 3,517,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDS 700 حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,465,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-520D نرخ روز این مدل اجاق گاز 3,417,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-512D قیمت جدید این مدل اجاق گاز حدودا 3,415,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-510W این مدل اجاق گاز با قیمت 3,231,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-509W نرخ جدید این مدل اجاق گاز برابر با 3,258,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-505W قیمت روز این اجاق گاز در بازار 3,258,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-503D قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 3,367,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-501D قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 3,445,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 517W قیمت این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 3,703,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 515D نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 3,756,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG-501D این مدل اجاق گاز سینجر با قیمت روز 3,445,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 512W قیمت روز این مدل از اجاق گاز سینجر در بازار 3,281,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 508W نرخ روز این اجاق گاز برابر با 3,201,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 506W قیمت جدید این مدل اجاق گاز سینجر در بازار 3,186,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 506D نرخ روز این اجاق گاز برابر با 3,367,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 505D قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,367,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 501W قیمت جدید این اجاق گاز سینجر در بازار 3,404,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 401W این مدل اجاق گاز با قیمت 2,616,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 301W نرخ روز این مدل اجاق گاز 2,261,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 201W این مدل اجاق گاز با قیمت روز 2,047,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 522D قیمت جدید این مدل اجاق گاز سینجر در بازار 3,295,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی پنج شعله مدل SDG 507W قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,110,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 402 قیمت جدید این اجاق گاز از برند سینجر 3,016,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی مدل SDS-500 قیمت روز این مدل در بازار 3,492,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی استیل مدل SDS 401 نرخ روز این اجاق گاز برابر با 2,598,000 تومان است.
اجاق گاز رومیزی مدل SDG 507D قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,321,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گازهای سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر علاقه دارید تا بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول را بدانید تا بتوانید با تمام ابعاد این خرید از جمله مزایا و معایب آن با خبر شوید، به شما توصیه می کنیم تا در این بخش از مقاله ما با بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول با ما همراه باشید.

مزایای اجاق گازهای سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • استفاده مناسب از تکنولوژی
  • خدمات پس از فروش بسیار مناسب
  • قیمت به نسبت خوب
  • دارای عمر مفید طولانی

معایب اجاق گازهای سینجر از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت پایین فندک خودکار اجاق گازهای سینجر
  • نظافت سخت رویه استیل این اجاق گازها
  • نیاز به سرویس های مرتب و سالیانه

بررسی کیفیت اجاق گازهای سینجر از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با مطالعه این مقاله به صورت مفصل نتوانستید به تمام سوالات خود پاسخ دهید به شما توصیه می کنیم تا با مطالعه بررسی کیفیت اجاق گازهای سینجر از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد به عنوان کسانی که بیشترین مواجه را با خرابی و عیوب این محصول داشته اند اطلاعات بیشتری را به صورت خلاصه در این باره کسب کنید.

  • اجاق گازهای سینجر میزان بالایی از رضایت مشتریان خود را جلب کرده اند و همین می تواند بهترین تبلیغ و قانع کننده ترین دلیل برای خرید این محصولات باشد، علاوه بر این طراحی مدرن این اجاق گازها که توجه هر خریداری را به خود جلب می کند موجب شده تا کسانی که اهمیت زیادی به ظاهر اجاق گاز می دهند بتوانند به راحتی روی این محصول حساب باز کنند.
  • کارایی و طول عمر بالای اجاق گازهای سینجر باعث می شود تا شم با پرداخت مبلغی متوسط تا سالهای زیادی از خرید اجاق گاز جدید بی نیاز باشید و خیالتان راحت باشد که هر آنچه که در آشپزی نیاز دارید توسط اجاق گاز سینجر در اختیار شما قرار می گیرد.
2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مهرنوش 13 مرداد 1402

    من اجاق گاز سینجر دارم. فرش که اصلا بدرد نمیخوره. داخل فر حرارت یکسان نیست. درجه فر رو هم نمیشه تنظیم کرد. فندکش هم که از همون اول کیفیت نداشت. کلا واسه جابجایی هم فوق العاده سنگینه.

    پاسخ دادن
  • a 24 خرداد 1401

    گاز رومیزیش راضی نبودم من نمیدانم برای تعریف مژدگانی میگیرید یا بیخود تعریف کنید من در یک مجموعه چهار واحدی ۳ عدد رومیزی اخوان خریدم یکی سینجر مدل خوبش را سینجر در مقابل اخوان راضی نبودم

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد