logo logo نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت
نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت توسط آی پی امداد در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران به مشتریان ارائه می شود. لازم به ذکر است که آی پی امداد اجاق گاز شما را با قطعات اصلی و با هزینه کمتر تعمیر می کند. تعمیرکاران متخصص آی پی امداد خدمات سرویس، عیب یابی و تعمیر اجاق گاز ایندزیت را در محل کار یا منزل شما انجام می دهند. با استفاده از خدمات این مجموعه می توانید تا ۷۵ درصد در هزینه های تعمیر اجاق گاز خود صرفه جویی کنید. همچنین در صورت داشتن تخصص لازم می توانید از قسمت آموزش عیب یابی این مقاله برای رفع مشکل اجاق گاز ایندزیت خود در منزل کمک بگیرید.

کاربران گرامی؛ لازم به ذکر است که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در آی پی امداد می توانید تا 75 %در هزینه تعمیر دستگاه خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت INDESIT در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در تهران به شرح زیر است:

  • برای ارتباط می توانید با نزدیک ترین شعبه نمایندگی گاز ایندزیت به محل سکونت خود تماس بگیرید.
  • همچنین می توانید درخواست خود را در سایت آی پی امداد ثبت کنید.
  • سپس کد اشتراک به همراه نام تعمیرکار به شماره تلفن شما ارسال می شود.
  • تعمیرکار اجاق گاز ایندزیت در مدت زمان تعیین شده از طرف شما به محل اعزام می شود.
  • پس از اتمام تعمیر اجاق گاز ایندزیت می توانید گارانتی معتبر شرکتی را از تکنسین دریافت نمایید.
  • لازم به ذکر است برای تعمیرات گاز ایندزیت از قطعات اورجینال استفاده می شود.
  • از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی می توانید از پشتیبانی آنلاین در پنل کاربری خود بهره مند شوید.

در صورت تماس با آی پی امداد، خدمات تعمیرات گاز ایندزیت در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می شود.

کاربران محترم سایت آی پی امداد، در صورتی که به تازگی این محصول را خریداری کرده اید، جهت استفاده از خدمات پس از فروش با شماره نمایندگی گاز ایندزیت که در کارت گارانتی درج شده است تماس حاصل فرمایید.

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تهران

نمایندگی اجاق گاز ایندیزیت در آی پی امداد با بهره گیری از تکنسین های مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه عیب یابی و تعمیرات گاز ایندیزیت می باشد. مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در تهران به شرح زیر است:

خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تهران

نمایندگی گاز ایندزیت در تهران سعی دارد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در محل شما ارائه دهد تا دیگر نگران مشکلات دستگاه خود نباشید و بتوانید مانند روز اول با خیال راحت غذا بپزید.

خدمات پس از فروش اجاق گاز ایندزیت به چه صورت است؟

طبیعتا استفاده از خدمات پس از فروش هر محصول برای تعمیر آن بهترین گزینه محسوب می شود. به همین دلیل اگر اجاق گاز ایندزیت شما آسیب دیده است، بهتر است استفاده از این خدمات را در اولویت قرار دهید. برند ایندزیت از آن دسته برندهایی است که شرایط سیاسی و اقتصادی آن باعث شده تا نتواند در ایران حضور مستقیم داشته باشد و خدمات پس از فروش این برند تنها توسط شرکت های داخلی ارائه می شود که می توانید با شماره درج شده در بگه گارانتی تماس بگیرید.

شرکتی که خدمات پس از فروش اجاق گاز ایندزیت را انجام می دهد، موظف است تا پایان روز گارانتی از قطعات اورجینال، نصب و پشتیبانی رایگان استفاده کند.

اما در صورت عدم رضایت از این خدمات می توانید از خدمات تعمیر اجاق گاز ایندزیت در محل توسط تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد بهره مند شوید. این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر اجاق گاز ایندزیت را به مشتریان ارائه می دهد.

تعمیر اجاق گاز ایندزیت در محل

آی پی امداد نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت است که سال هاست کلیه خدمات تعمیر و عیب یابی را به مشتریان خود ارائه می دهد. یکی از بهترین خدمات این مرکز تعمیر اجاق گاز ایندزیت در محل می باشد. مزایای استفاده از خدمات تعمیر در محل به شرح زیر است:

  • امکان نظارت بر عملکرد تعمیرکار گاز ایندزیت در محل برای شما وجود دارد.
  • هزینه تعمیر اجاق گاز فردار، رومیزی یا مبله ایندزیت با اعزام تعمیرکار به محل کاهش می یابد. (فقط در نمایندگی آی پی امداد رخ می دهد.)
  • نیازی به صرف زمان در ترافیک یا انتظار برای تحویل دستگاه به تعمیرگاه نیست.
  • به دلیل داشتن شعب مختلف سریعا تعمیرکار به محل شما اعزام می شود.
  • خطرات انتقال دستگاه به خارج از خانه شما را تهدید نمی کند.

چرا باید از خدمات تعمیرات گاز ایندزیت در آی پی امداد استفاده کنیم؟

یکی از رایج ترین سوالاتی که مصرف کنندگان در هنگام نیاز به تعمیر اجاق گاز خود با آن مواجه می شوند این است که چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندیزیت در آی پی امداد استفاده کنند و این مرکز چه خدماتی را به آنها ارائه می دهد. آی پی امداد یکی از مراکزی است که به عنوان نمایندگی گاز ایندزیت در تهران فعالیت می کند و نسبت به سایر تعمیرگاه ها خدمات بهتر و با کیفیت تری را به مشتریان خود ارائه خواهد داد. از مزایای استفاده از خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیرکاران شاغل در این گروه مهارت و تجربه زیادی دارند که می توانند گاز ایندزیت شما را در کمترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر کنند.
  • کلیه خدمات ارائه شده در این مجموعه برای تعمیر اجاق گاز ایندزیت دارای گارانتی معتبر می باشد.
  • با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد، هزینه های مشتریان تا 75 درصد کاهش می یابد که بسیار مقرون به صرفه است.
  • ارائه خدمات تعمیر در محل به این معنی است که مشتریان نیازی به جابجایی و حمل دستگاه معیوب خود به تعمیرگاه نخواهند داشت.
  • هر مشتری یک پنل کاربری دارد که می تواند به صورت آنلاین با متخصص خود ارتباط برقرار کند.
  • مسئولیت خدمات انجام شده تا پایان روز گارانتی بر عهده ماست و هیچ مبلغی از شما دریافت نخواهد شد.

تعمیرکار نمایندگی اجاق گاز ایندزیت در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام استفاده از خدمات اجاق گاز ایندزیت باید بدانید این است که تعمیرکار چه ویژگی ها و خدماتی را ارائه می دهد. دقت داشته باشید که اگر تکنسین مربوطه در زمینه تعمیرات گاز ایندزیت مهارت و تخصص لازم را نداشته باشد می تواند منجر به آسیب بیشتر به دستگاه شما شود. بنابراین باید قبل از دریافت سرویس، اطلاعات لازم را در مورد این ویژگی ها داشته باشید. ویژگی های تکنسین متخصص آی پی امداد به شرح زیر است:

  • تعمیرکاران این مجموعه در زمینه عیب یابی و تعمیر اجاق گاز ایندزیت تخصص و مهارت بالایی دارند.
  • این تکنسین ها دوره های لازم را برای رفع مشکل اجاق گاز شما گذرانده اند و می توانند در اسرع وقت دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند.
  • تکنسین های مجموعه آی پی امداد دارای لباس فرم و کارت های مخصوص بوده و توانسته اند اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کنند.
  • تعمیرکاران این مرکز برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می کنند و اولویت آنها تعمیر دستگاه و سپس تعویض قطعات آن می باشد.
  • 24 ساعته در سایت آی پی امداد پاسخگوی سوالات شما هستند و شما را به صورت رایگان راهنمایی می کنند.
  • آنها تا پایان روز گارانتی به خدماتی که برای شما ارائه کرده اند متعهد هستند.

تعمیرات گاز ایندزیت در آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

از آنجایی که تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در آی پی امداد مهارت و دانش بسیار بالایی دارند، می توانند در اسرع وقت آسیب وارده به دستگاه شما را شناسایی کنند. تکنسین های آی پی امداد در مدت زمان بسیار کوتاهی اقدام به تعمیر گاز ایندزیت خواهند کرد. به طور کلی نوع خرابی و عیب اجاق گاز شما در تعیین مدت زمان تعمیر و رفع مشکل آن تاثیرگذار است. پس از بررسی دستگاه، تمام اطلاعات لازم در مورد چگونگی و مدت زمان انجام این کار را در اختیار شما قرار می دهد. اگر از این محصول استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم با نمایندگی اجاق گاز ایندزیت در آی پی امداد تماس بگیرید و به تعمیرکاران ما اجازه دهید تا مشکل را برطرف کنند.

تعمیرکار نمایندگی گاز ایندزیت کلیه قطعات مورد نیاز برای تعمیر یا تعویض را در محل شما آورده و مشکل دستگاه شما در کمترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

آیا اجاق گاز ایندزیت نیاز به سرویس دوره‌ ای دارد؟

انجام سرویس دوره ای اجاق گاز ایندزیت یکی از اقداماتی است که می تواند عملکرد دستگاه شما را بهبود بخشد و کیفیت اولیه آن را حفظ کند. به طور کلی دلایل مختلفی از جمله عدم سرویس دهی منظم دستگاه یا نگهداری نادرست آن را می توان علت خرابی اجاق گاز دانست. بنابراین، اگر اجاق گاز ایندزیت خود را به طور مرتب توسط یک مرکز تخصصی و مجاز سرویس نمی کنید، ممکن است ایرادات جزئی دستگاه شما منجر به خرابی کامل آن شود.

برای این کار ابتدا باید نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز ایندزیت را پیدا کنید و دستگاه خود را برای سرویس به تعمیرکاران آن مرکز بسپارید. آی پی امداد یکی از مراکزی است که به عنوان نمایندگی اجاق گاز ایندزیت فعالیت می کند و انواع خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز را به صورت کاملا تخصصی و زیر نظر کارشناسان مجرب به مشتریان خود ارائه می دهد.

با توجه به اینکه اجاق گاز با مواد غذایی سروکار دارد، در اکثر مواقع مشکلاتی که برای این محصول به وجود می آید به دلیل نفوذ مواد غذایی به قطعات می باشد. با سرویس به موقع اجاق گاز ایندزیت می توانید از تعمیر و پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی گاز ایندزیت در تهران

اجاق گاز یکی از وسایل رایج در بسیاری از آشپزخانه ها است که روشی سریع برای طبخ غذا ارائه می دهد. با این حال، مانند هر وسیله دیگری، اجاق گاز ممکن است خراب شود و نیاز به تعمیر یا نگهداری داشته باشد. اگر صاحب اجاق گاز ایندزیت هستید، ممکن است به خدمات یک نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت نیاز داشته باشید. دلایل مختلفی برای انتخاب نمایندگی حرفه ای برای تعمیر و سرویس اجاق گاز ایندزیت وجود دارد.

اولاً، این نمایندگی های مجاز نظیر آی پی امداد دارای تیمی از تکنسین های مجرب هستند که دانش و مهارت لازم را برای تشخیص و تعمیر هر گونه مشکل در اجاق گاز شما دارند. آنها از ابزار و تجهیزات باکیفیت برای انجام تعمیرات استفاده می کنند و خدمات سریع و کارآمد خود را تضمین می نمایند. یک نمایندگی معتبر و حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا اجاق گاز ایندزیت خود را با بهترین کیفیت تعمیر کنید. چنانچه به خدمات تعمیر یا سرویس اجاق گاز ایندزیت نیاز دارید، انتخاب نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد بهترین راه برای اطمینان از حفظ کیفیت اجاق گاز شما پس از تعمیر می باشد.

راهنمای عیب یابی اجاق گاز رومیزی، توکار و مبله ایندزیت توسط تعمیرکار آی پی امداد

اجاق گاز ایندزیت نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد. در این شرایط تعمیر اجاق گاز را باید به تکنسین های خبره و با تجربه سپرد. ممکن است برخی افراد در زمینه عیب یابی اجاق گاز ایندزیت تخصص لازم را داشته باشند. از این رو کارشناسان آی پی امداد بخشی را برای شما آماده کرده اند که در آن می توانید هر یک از مشکلات رایج اجاق گاز ایندزیت را به همراه راه حل آن ها بررسی کنید.

چگونه اقدام به تعویض تایمر اجاق گاز ایندزیت نماییم؟

برای تعویض تایمر اجاق گاز ایندزیت از دستورالعمل زیر استفاده کنید:

تایمر اجاق گاز ایندزیت معمولا در بالای صفحه کنترل قرار دارد. اگر فکر می کنید تایمر معیوب است، خودتان آن را تعمیر نکنید. ابتدا آن را جدا کرده و برای تست با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت تماس بگیرید. در ادامه می توانید نحوه حذف تایمر را یاد بگیرید:

  1. پانل سرویس عقب را به سمت صفحه کنترل بیرون بکشید و فنر را در موقعیت خود نگه دارید یا پیچ های نگهدارنده را بردارید.
  2. تایمر را به جلو حرکت دهید تا آزاد شود.
  3. سیم های برق را از محفظه تایمر جدا کنید. اگر هنگام جدا کردن تایمر متوجه شدید که پایانه های سیم برق سوخته است، سوختگی یا کثیف بودن پایانه ها می تواند باعث از کار افتادن تایمر شود، اما تمیز کردن آن می تواند مشکل را حل کند.
  4. لازم است تایمر قدیمی را حذف کرده و در صورت نیاز قطعه جدیدی را خریداری و نصب کنید.

اگر موفق به تعویض تایمر دستگاه نشدید، می توانید با نمایندگی اجاق گاز ایندزیت در تهران تماس بگیرید.

تعمیر مشکل شعله های اجاق گاز ایندزیت

طبیعتا اصلی ترین و ابتدایی ترین قسمت اجاق گاز مشعل آن است و مشکل داشتن مشعل اجاق گاز می تواند مشکلات جدی در آشپزی شما ایجاد کند. این مشکل باعث شده تا در این قسمت به بررسی آن بپردازیم.

  • شعله مشعل های اجاق گاز باید ثابت و به رنگ آبی باشد.
  • شعله باید بی صدا باشد و به تنظیمات دستگیره های کنترل پاسخ دهد.
  • تعمیر مشعل ها با تنظیم صفحه دریچه هوا که در انتهای لوله مشعل نزدیک کنترل دسته نصب شده است، امکان پذیر است.
  • می توانید یک پیچ کوچک روی صفحه را بچرخانید، سپس صفحه را باز یا ببندید و پیچ تنظیم را بچرخانید.
  • اگر شعله اجاق گاز شما زرد است، به این معنی است که هوای کافی به آن نمی رسد.
  • در این شرایط می توانید صفحه نمایش را کمی باز کنید تا هوای بیشتری وارد شود.
  • اگر شعله زیاد است یا صدا می دهد، هوا زیاد است و باید صفحه را کمی ببندید.

در صورت رفع نشدن مشکل مشعل دستگاه شما می توانید با مرکز مجاز تعمیر اجاق گاز ایندزیت در تهران تماس حاصل فرمایید.

عیب یابی مشکل جرقه نزدن اجاق گاز ایندزیت

اگر دستگاه شما جرقه نمی زند، می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

  • باید بدانید که بیشتر اوقات مشکلات شعله گاز به دلیل کثیف بودن یا خیس بودن سوراخ های شعله است.
  • برای حل این مشکل باید سوراخ های سر شعله را تمیز کنید.
  • قبل از تمیز کردن سوراخ های مشعل دستگاه خود، باید اجاق گاز را از برق بکشید.
  • اگر با این کار مشکل دستگاه شما حل نشد باید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت تماس بگیرید.

مواردی که باید توسط مرکز تعمیرات اجاق گاز ایندزیت بررسی شود به شرح زیر است:

  • ترانس جرقه
  • کلید یا ولوم جرقه
  • قطعی سیم ها
  • شکستگی چینی جرقه

تعمیرات مشکل روشن نشدن شعله های گاز ایندزیت

در صورت روشن نشدن شعله دستگاه می توانید برای تعمیر اجاق گاز به نکات زیر توجه کنید:

  • خیس شدن سر شعله اجاق گاز یا گرفتگی سر شعله که باید تمیز شود، یکی از شایع ترین دلایل روشن نشدن شعله های اجاق گاز ایندزیت است.
  • قبل از تمیز کردن مشعل ها، باید اجاق گاز را از برق بکشید.
  • این امکان وجود دارد که الکترودهای اجاق گاز شما در جای مناسبی قرار نگرفته باشند.
  • و یا سر شعله در جای مناسبی قرار ندارد.

اگر باز هم شعله ها روشن نشد، با تعمیرکار اجاق گاز ایندزیت تماس بگیرید.

چگونه مشکل کم بودن شعله اجاق گاز ایندزیت را رفع کنیم؟

برخی از اقداماتی که می توانید برای عیب یابی و رفع این مشکل انجام دهید را در ادامه بررسی کرده ایم:

  • از روشن بودن گاز اجاق گاز و عدم نشتی در خط گاز اطمینان حاصل کنید.
  • درپوش های مشعل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به درستی قرار گرفته اند و مسدود نشده اند.
  • سری ها و پورت های مشعل را تمیز کنید تا هرگونه زباله یا تجمعی که ممکن است مانع جریان گاز شود را پاک کنید.
  • شیر رگلاتور را بررسی کنید و مطمئن شوید که روی فشار صحیح تنظیم شده است.
  • مطمئن شوید که دهانه مشعل مسدود نشده باشد.

چرا شعله های اجاق گاز ایندزیت خاموش می شود؟

اگر شعله دستگاه شما خاموش می شود، می توانید از راهنمای زیر برای تعمیر اجاق گاز ایندزیت استفاده کنید:

  • برای رفع این مشکل باید ترموکوپل و لوازم جانبی آن مانند سیم یا بوبین بررسی شود.
  • این موضوع بسیار تخصصی است و باید از نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت کمک بخواهید.

رفع مشکل سفت شدن شیر اجاق گاز ایندزیت

اگر شیر دستگاه شما سفت است، می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

  • گیر کردن غذا بین شیر و ولوم دستگاه اولین مشکلی است که باید بررسی کنید.
  • این امکان وجود دارد که شیر و ولوم اجاق گاز شما آسیب دیده باشد.
  • اگر مشکل سفت شدن شیر دستگاه شما برطرف نشد، می توانید با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت تماس بگیرید.

تعمیرات زرد سوختن شعله اجاق گاز ایندزیت

در ادامه به بررسی دلیل زرد سوختن شعله اجاق گاز اندزیت پرداخته ایم:

  • شعله اجاق گاز ایندزیت به دلیل کمبود اکسیژن می تواند زرد شود.
  • اگر دریچه های مشعل کثیف یا مسدود شده باشند، ممکن است گاز نتواند به درستی با هوا مخلوط شود و در نتیجه شعله زرد ایجاد شود.
  • علاوه بر این، اگر دریچه هوا روی مشعل به درستی تنظیم نشود، ممکن است شعله اکسیژن کافی برای سوختن آبی نداشته باشد.
  • در هر دو مورد، تمیز کردن درگاه های مشعل و تنظیم دریچه هوا برای اطمینان از سوختن ایمن و کارآمد مهم است.

چرا شعله گاز ایندزیت دود می کند؟

چند دلیل وجود دارد که شعله روی اجاق گاز ایندزیت ممکن است دود ایجاد کند:

  • اگر مشعل ها کثیف یا با زباله مسدود شده باشند، ممکن است شعله به خوبی نسوزد و در نتیجه دود ایجاد شود.
  • اگر شعله خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، می تواند دود ایجاد کند.
  • نشتی در خط گاز می تواند باعث خروج گاز و سوختن نامناسب آن و تولید دود شود.
  • در صورت وجود انسداد در سیستم تهویه، ممکن است دود نتواند به درستی از اجاق گاز خارج شود و باعث نمایان شدن دود شود.
  • اگر فشار گاز خیلی زیاد یا خیلی کم باشد، می تواند باعث سوختن نامناسب شعله و تولید دود شود.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، باید آی پی امداد تماس بگیرید.

چرا فندک اجاق گاز ایندزیت قطع نمی شود؟

خاموش نشدن فندک اجاق گاز ایندزیت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. برخی از دلایل احتمالی عبارتند از:

  • عملکرد نادرست سوئیچ احتراق، گرفتگی شعله یا مشکل در تامین گاز.
  • همچنین ممکن است مکانیسم های ایمنی اجاق گاز، مانند سیستم قطع حرارتی یا حسگر شعله، به درستی کار نکنند.
  • برای تعیین علت دقیق مشکل و یافتن راه حل، بهتر است با آی پی امداد برای کمک تماس بگیرید.

توصیه های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت

توصیه های نمایندگی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت شامل موارد زیر است:

  • هنگام استفاده از اجاق گاز باید توجه داشته باشید که اندازه ظرف با سر شعله متناسب باشد.
  • سعی کنید از شعله بالای اجاق گاز استفاده نکنید.
  • شما باید اجاق گاز خود را به طور مرتب تمیز کنید.
  • سعی کنید از زودپز برای پخت غذاهایی که زمان زیادی نیاز دارند، مانند سوپ و خورشت استفاده کنید که هم در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و هم از اجاق گاز کمتر استفاده می شود.

هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت

هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت با توجه به عوامل مختلفی متغیر می باشد. برخی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت تعمیرات اجاق گاز ایندزیت شامل موارد زیر است:

  • استفاده از قطعات اورجینال برای تعمیرات دستگاه
  • مدت زمان گارانتی خدمات دستگاه
  • نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات اجاق گاز

لازم به ذکر است استفاده از خدمات تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در آی پی امداد می تواند هزینه های تعمیر دستگاه شما را تا 75 درصد کاهش دهد.

قیمت خدمات اجاق گاز ایندزیت در آی پی امداد

چنانچه قطعات اجاق گاز ایندزیت شما دچار خرابی یا ایراد شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض آنها می باشد، می توانید قیمت تعمیرات اجاق گاز ایندزیت را در جدول زیر مورد بررسی قرار دهید:

خدمات تعمیرات اجاق گاز ایندزیت هزینه تعمیر اجاق گاز ایندزیت
تعویض ترانس اجاق گاز ایندزیت 80000 الی 190000 تومان
تعویض سرشعله اجاق گاز ایندزیت 40000 الی 110000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز ایندزیت 45000 الی 70000 تومان
تعویض ترموکوپل اجاق گاز ایندزیت 45000 الی 75000 تومان
تعویض چدن اجاق گاز ایندزیت 130000 الی 225000 تومان
تعویض تایمر اجاق گاز ایندزیت 295000 الی 445000 تومان
تعویض ولوم اجاق گاز ایندزیت 30000 الی 150000 تومان
تعویض ترموستات اجاق گاز ایندزیت 185000 الی 295000 تومان
تعویض کلید فندک اجاق گاز ایندزیت 30000 الی 55000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز ایندزیت 95000 ریال الی 395000 تومان

پاسخ به پرسش های رایج در هنگام تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در آی پی امداد

مصرف کنندگان هنگام تلاش برای تعمیرات اجاق گاز ایندزیت خود در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد سوالات مشابهی را مطرح می کنند.

  • چه هزینه ای باید برای تعمیرات گاز ایندزیت در آی پی امداد پرداخت شود؟

تعیین این امر مستلزم بررسی کامل مشکل اجاق گاز شما است. اما چیزی که خیال شما را راحت می کند این است که هزینه های تعمیر در مرکز تعمیرات مجاز آی پی امداد مطابق تعرفه اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی می باشد که باعث کاهش 75 درصدی هزینه های تعمیر می شود.

  • مدت گارانتی تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در مرکز آی پی امداد چقدر است؟

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد کلیه خدمات خود را از 3 تا 12 ماه بدون قید و شرط تضمین می کند.

  • نحوه پرداخت فاکتور در مرکز تعمیرات آی پی امداد چگونه است؟

هزینه تعمیرات پس از اتمام مراحل تعمیر و در صورت رضایت شما دریافت خواهد شد. می توانید هزینه تعمیر گاز ایندزیت را به تکنسین این مجموعه در محل خود بپردازید.

  • آیا مصرف کننده در صورت بروز مشکل در اجاق گاز ایندزیت باید هزینه ای جداگانه برای تعمیر بپردازد؟

قبل از اتمام مدت گارانتی در صورت بروز مجدد مشکل در اجاق گاز شما، تعمیرکاران آی پی امداد موظف به تعمیر رایگان آن هستند.

خلاصه ای از خدمات نمایندگی اجاق گاز ایندزیت

آیا نمایندگی اجاق گاز ایندزیت فاکتور و گارانتی ارائه می دهد؟
  • بعد از اتمام خدمات اجاق گاز ایندزیت، فاکتور و گارانتی در پنل کاربری شما ثبت می گردد.
برای استفاده از خدمات پس از فروش اجاق گاز ایندزیت در تهران با کجا تماس بگیریم؟
  • برای استفاده از خدمات پس از فروش گاز ایندزیت می توانید با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید.
هزینه تعمیرات اجاق گاز ایندزیت چگونه محاسبه می شود؟
  • هزینه تعمیرات دستگاه با توجه به نوع خرابی و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات آن متفاوت است.
آیا تعمیرکار اجاق گاز ایندزیت با لباس فرم در محل حاضر می شود؟
  • تعمیرکار مربوطه با لباس فرم و کار مخصوص در محل مورد نظر شما حاضر می شود.
آیا برای تعمیرات گاز ایندزیت باید دستگاه را به نمایندگی انتقال دهیم؟
  • تعمیرات اجاق گاز در منزل و محل مورد نظر شما انجام می شود.
تعمیر اجاق گاز ایندزیت در چه مناطقی انجام می شود؟
  • امکان استفاده از خدمات تعمیرات گاز ایندزیت در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران وجود دارد.
شماره تلفن تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران چند است؟
  • شماره تلفن تماس با نمایندگی اجاق گاز ایندزیت 02158941 می باشد.
برای تعمیر گاز رومیزی، توکار یا مبله ایندزیت با کجا تماس بگیرم؟
  •  برای تعمیر گار ایندزیت خود می توانید با شماره های نمایندگی آی پی امداد تماس حاصل نمایید.
4.2/5 - (5 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار اجاق گاز ایندزیت در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات اجاق گاز ایندزیت در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی اجاق گاز ایندزیت به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر اجاق گاز ایندزیت، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سید علی حسینی 04 اسفند 1402

    سلام .شعلە گاز ماروشن هم میشە همون کە دست را بر میداریم خاموش میشە

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 اسفند 1402

      درود، ترموکوپل یا بوبین خراب بوده و باید تعویض شود.

      پاسخ دادن
  • شریعت 11 فروردین 1399

    سلام.فر اجاق گاز ایندزیت ما وقتی شعله بالایی رو روشن میکنیم جرقه میزنه و دوده ازش خارج.میشه .ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد