logo logo تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز آاگ

بررسی کیفیت اجاق گاز آاگ
بررسی کیفیت اجاق گاز آاگ
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز آاگ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اجاق گازهای آآگ از آن دسته محصولاتی است که همه ما با آن ها مواجه شده ایم، چرا که این برند در ایران طرفداران زیادی دارد و فروش زیادش هم امری طبیعی است، اما اگر شما هم قصد بررسی کیفیت اجاق گاز آاگ برای خرید این محصول را دارید، اما اطلاعاتی در مورد این محصول ندارید و برای شما این پرسش ها مطرح است که اجاق گاز آاگ ساخت کجاست؟ اجاق گاز آاگ چه امکاناتی دارد؟ و در کل اجاق گاز آاگ خوبه یا نه بهتر است تا در این مقاله با ما همراه باشید، ما در این مقاله با نگاهی به لیست قیمت اجاق گازهای آآگ و بررسی بهترین اجاق گازهای این برند در تلاشیم تا با نگاهی همه جانبه و با استفاده از نظر مصرف کنندگان و متخصصین به بررسی کیفیت اجاق گازهای آاگ بپردازیم.

کاربران گرامی، اگر قصد خرید اجاق گازهای آاگ را دارید، می توانید سوالات و نظرات خود را در قسمت دیدگاه همین مقاله با کارشناسان آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

اجاق گازهای آاگ چه امکاناتی دارند؟ اجاق گاز آاگ خوبه؟

اعتبار و کیفیت محصولات آاگ بر کسی پوشیده نیست، اما رقابت گرم برندهای تولید لوازم خانگی در عصر حاضر موجب شده تا برندها در تلاش باشند تا بهترین امکانات و ویژگی ها را در اجاق گازهای خود جای دهند. در همین راستا به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که اجاق گازهای آاگ چه امکاناتی دارند و اصلا اجاق گاز آاگ خوبه یا نه؟ برند آاگ همواره با استفاده از تکنولوزی و فناوری روز دنیا در تلاش بوده و هست که بهترین امکانات را در اجاق گازهای خود جای دهد، در ادامه به بررسی رایج تری امکانات اجاق گازهای آاگ خواهیم پرداخت.

  • استفاده از صفحات نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش در اجاق گازهای توکار آاگ
  • برخورداری شبکه های چدنی در اجاق گازهای صفحه ای آاگ موجب شده تا از طاقت فرسا شدن حرارت جلو گیری شود.
  • استفاده بهینه از فضای صفحه در اجاق گازهای رومیزی آاگ موجب سهولت قرار گیری ظروف متفاوت شده.
  • به کار بردن مهره های ولوم باکالیتی مقاوم در برابر حرارت

اجاق گازهای آاگ چه امکاناتی دارند؟

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای آاگ

اگر اینکه برند آاگ در چه سالی تاسیس شد، برند آاگ برای کدام کشور است؟ و … برای شما حائز اهمیت است به شما توصیه می کنیم تا قبل از اقدام به خرید اجاق گازهای آاگ به آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای آاگ بپردازید.

  • برند آاگ در سال 1883 در برلین آلمان با هدف تولید گسترده لامپ تاسیس شد، این برند در تلاش بود تا به صورت انحصاری به تولید انبوه اختراعات توماس ادیسون بپردازد که با گذر زمان مسیر تولیدات این برند تغییرات زیادی کرد.
  • پس از جنگ جهانی دوم برند آاگ روندی تماما نزولی را داشت و تا مرز برشکستگی هم رفت که در آخر در سال 1985 برند آاگ توسط برند دایملر بنز خریداری شد.
  • سرمایه وارد شده به کارخانه های آاگ موجب شد تا خط تولید این برند گسترش زیادی بیابد و به یکی از بزرگ ترین کارخانه های جهان با تولیدات بسیار گسترده تبدیل شود.

اجاق گاز آاگ ساخت کجاست؟

امروزه برندهای بزرگ و مطرح جهان به یک کشور محدود نمی شوند و در کشو های زیادی نمایندگی دارند. همین امر موجب شده تا بسیاری از محصولات برندهای بزرگی مانند آآگ در کشور های دیگری مونتاژ شود. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که اجاق گاز آاگ ساخت کجاست؟

  • قطعات اجاق گازهای آاگ تماما آلمانی و جزو بهترین قطعات صنعتی در آلمان هستند، اما در مورد این که اجاق گازهای آاگ ساخت کجاست، باید بگوییم که برخی از این اجاق گازها در کشور لهستان مونتاژ می شوند و به بازار جهانی روانه می گردند.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای آاگ چطور است؟

شاید اصلی ترین نقطه ضعف برندهای خارجی مطرح همین خدمات پس از فروش بی کیفیت باشد، چرا که امروزه غالب برندهای خارجی در ایران حضور مستقیم ندارند و همین موضوع موجب شده تا نتوانند خدمات پس از فروش مناسبی را در ایران داشته باشند. برای اینکه بفهمیم این موضوع در مورد اجاق گازهای آاگ هم صدق می کند یا نه، به بررسی این موضوع می پردازیم که خدمات پس از فروش اجاق گازهای آاگ چطور است؟

  • برند آاگ مانند خیلی از برندهای دیگر خارجی به دلیل شرایط بد اقتصادی حضور مستقیم در ایران ندارد و ضمانت نامه های خود را به گروه های صنعتی موجود در ایران واگذار کرده که به نوعی دسترسی به آن ها کاری غیر ممکن است، اما حداقل برای امتحان هم که شده در هنگام خرابی اجاق گاز آاگ تماسی با شماره روی ضمانت نامه حاصل فرمایید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای آاگ

اجاق گازهای آاگ با محصولات کدام برند ها در حال رقابت هستند؟

یکی از سریع ترین راه ها و ساده ترین راه های بررسی کیفیت اجاق گازهای آاگ بررسی این سوال است که اجاق گازهای آاگ با محصولات کدام برندها در حال رقابت است؟، پاسخ این سوال خیلی ساده و سریع می تواند به شما بفهماند که اجاق گاز آاگ در حد محصولات چه برندهایی است.

  • برند آاگ که جزو مطرح ترین اجاق گازهای موجود در بازار است را می توان در حد برندهایی مانند، آاگ، زانوسی، لوفرا و میدیا دانست.
  • برند آاگ تمرکز زیادی در زمینه تولید اجاق گاز صفحه دارد و به همین سبب این محصولات خود را با کیفیتی تمام عیار روانه بازار می کند.

چرا اجاق گاز آاگ بخریم؟

شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که با وجود برندهای بسیار مطرح و در حد برند آاگ چرا اجاق گاز آاگ بخریم؟ اجاق گاز آآگ چه مزیتی نسبت به رقبای خود دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوالات باید نگاهی به نقاط قوت این محصولات داشته باشیم.

طراحی بسیار زیبای اجاق گازهای آاگ

  • همانطور که پیش تر متوجه شدیم، برند آاگ به صورت انحصاری به تولید اجاق گازهای صفحه ای آاگ می پردازد و همواره در تلاش است تا مجموعه ای کامل از ویژگی های مثبت را در محصولات خود جای دهد.
  • طراحی مناسب محصول یکی از ویژگی هایی است که امروزه توجه زیادی به آن می شود و برند آاگ هم به همین دلیل با ارائه اجاق گازهای توکار جذاب خود سعی کرده تا مشتریان را راضی نگه دارد.

معرفی بهترین اجاق گازهای آاگ

تا اینجای بررسی کیفیت اجاق گازهای آاگ متوجه کیفیت و اعتبار این برند شده ایم، اما اگر قصد دارید تا مدل اجاق گاز شما هم مانند برند اجاق گازتان جزو بهترین ها باشد، به شما توصیه می کنیم که در بخش معرفی بهترین اجاق گازهای آاگ با ما همراه باشید.

بررسی کیفیت اجاق گاز صفحه ای آاگ مدل HG995550XB

این اجاق گاز 5 شعله صفحه ای آاگ با طراحی ساده و جذاب خود توانسته تا جزو بهترین اجاق گازهای این برند باشد. در ادامه بیشتر ویژگی های فنی این محصول را بررسی خواهیم کرد.

  • استفاده از شیشه نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش در رویه این اجاق گازها
  • دارای شعله پلوپز
  • دارای ترموکوپل و فندک خودکار
  • مجهز به شبکه های چدنی مقاوم
  • دارای فناوری آسان پاک شونده

بررسی کیفیت اجاق گاز صفحه ای آاگ مدل HG995550XB

بررسی کیفیت اجاق گاز توکار آاگ مدل HG956440SM

این اجاق گاز رومیزی تمام استیل آاگ به دلیل مقاومت خود در برابر کثیفی و خط و خراش طرفداران زیادی دارد، بد نیست تا در ادامه به بررسی کیفیت این محصول بپردازیم.

  • دارای ترموکوپل و فندک خودکار.
  • مجهز به صفحه تمام استیل و مقاوم در برابر خط و خراش.
  • دارای شبکه های چدنی.
  • مجهز به مهره های ولوم مقاوم در برابر حرارت.

بررسی کیفیت اجاق گاز توکار آاگ مدل HG956440SM

لیست قیمت روز اجاق گازهای آاگ موجود در بازار در بهار 1400

یکی از مسائلی که مصرف کنندگان همواره در هنگام خرید اجاق گاز آاگ مطرح می کنند این است که آخرین قیمت اجاق گاز آاگ در بازار به چه صورت است. از این رو در این بخش از مقاله لیست قیمت روز اجاق گاز آاگ در بهار 1400 را ارائه خواهیم داد.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز توکار آاگ مدل HG956440SM قیمت جدید این مدل اجاق گاز حدودا 16,500,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای آاگ مدل IKE64450IB این مدل اجاق گاز با قیمت 32,832,000 تومان به فروش می رسد.
اجاق گاز استیل آاگ مدل HG654421UM حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 6,400,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای آاگ مدل HG995550XB قیمت روز این اجاق گاز 14,750,000 تومان است.

مزایا و معایب اجاق گازهای آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

تا اینجا هرچه شنیدیم از نقاط قوت و ویژگی های مثبت اجاق گازهای آاگ بود، اما برای اینکه بتوانید با مشکلات و خرابی های این محصول در طول مدت مصرف آشنا شوید، می توانید به بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول بپردازید.

مزایای اجاق گازهای آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی زیبای اجاق گازهای توکار آاگ
  • طول عمر بالای این محصولات
  • کیفیت بالای قطعات اجاق گازهای آاگ

معایب اجاق گازهای آاگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • فراوان بودن نمونه های تقلبی اجاق گازهای آاگ
  • گران بودن قیمت اجاق گازهای آاگ
  • کمیاب بودن آجاق گاز های آاگ در ایران
  • خدمات پس از فروش بد این محصولات

بررسی کیفیت اجاق گاز آاگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

استفاده از نظرات تعمیرکاران متخصص آی پی امداد می تواند رای نهایی را برای خرید اجاق گازهای آاگ برا شما صادر کند، به همین سبب ما در این بخش به بررسی کیفیت اجاق گاز آاگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد پرداخته ایم.

  • اجاق گاز آاگ محصولی مرغوب و مطمئن است، اما خرید اجاق گاز آاگ در ایران کمی ماجرای پیچیده تری دارد، زمانی که به معایب این محصول نگاه می کنیم می بینیم که خود محصول ایراد چندانی ندارد، خدمات پس از فروش و گرانی قیمت و زیاد بودن نمونه های تقلبی هیچ کدام به خود این محصولات مربوط نیست، بلکه در اصل مربوط به شرایط اقتصادی و سیاسی ایران می باشد.
  • به همین علت هم منطقی تر و عقلانی تر است تا به جای خرید اجاق گاز آاگ در ایران با همان مبلغ یا حتی کمی کمتر به خرید اجاق گازهای ایرانی درجه یک بپردازید که از هر نظر فواید بیشتری برای شما دارند.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد