logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟

اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟
اجاق گاز هافنبرگ خوبه
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با گشت و گذاری مختصر در فروشگاه های لوازم خانگی متوجه وجود اجاق گازهایی با ظاهر جذاب می شوید که نام آن ها شباهتی به محصولات ایرانی ندارد، یکی از این محصولات اجاق گاز هافنبرگ است که با طراحی زیبای خود توجه هر خریداری را جلب می کند، اگر زیبایی این اجاق گاز ها نظر شما را جلب کرده اما نمی دانید که اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟ یا اینکه اجاق گاز هافنبرگ ساخت کجاست؟ می توانید با مطالعه بررسی کیفیت اجاق گاز هافنبرگ از آی پی امداد به تمام سوالات خود پاسخ دهید.

ما در این مقاله با زیر ذره بین گرفتن این محصولات و ارائه لیست قیمت اجاق گاز هافنبرگ و معرفی بهترین اجاق گازهای هافنبرگ قصد داریم تا شما را با زیر و بم این محصولات آشنا کنیم تا با اطلاعات کافی بتوانید اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید.

کاربران گرامی چناچه تجربه خرید یا استفاده از اجاق گاز هافتبرگ دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

اجاق گازهای هافنبرگ چه امکاناتی دارند؟

یکی از اولین سوالاتی که در اولین مواجه با این اجاق گازها برای شما مطرح می شود، این است که اجاق گازهای هافنبرگ چه امکاناتی دارند؟ اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟ ما در این قسمت قصد داریم تا ارزش خرید محصولات هافنبرگ را بررسی کنیم و ببینیم این برند برای رقابت با برند های مطرح تر از خودش چه اقداماتی انجام داده و چه ویژگی ها و امکاناتی را در اجاق گازهای خود جای داده.

اجاق گازهای هافنبرگ چه امکاناتی دارند

اجاق گازهای هافنبرگ دارای نشان استاندارد هستند که نشانگر مرغوبیت کالا می باشد، همچنین این برند با انجام تحقیقات رو برندهای موفق خارجی در زمینه تولید اجاق گاز همواره در تلاش است تا سطح کیفیت اجاق گازهای خود را به اجاق گازهای خارجی و باکیفیت نزدیک تر کند. در ادامه به بررسی برخی از امکانات اجاق گاز هافنبرگ می پردازیم.

استفاده از ترموکوپل در اجاق گازهای هافنبرگ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که شعله گازتان بر اثر سر ریز غدا یا وزیرن باد خاموش شود، اما در این هنگام آیا گاز همچنان نشر پیدا می کند؟ ترموکوپل قطعه ای برای جلوگیری از انتشار گاز در هنگام خاموش شدن شعله است که موجب می شود تا اجاق گاز از سطح ای منی بالاتری برخوردار باشد. برند هافنبرگ در اجاق گازهای خود از ترموکوپل تاپ تایم استفاده کرده که می توان آن را بهترین مدل ترموکوپل دانست.

استفاده از ترموکوپل در اجاق گازهای هافنبرگ

استفاده مناسب اجاق گازهای هافنبرگ از تکنولوژی روز دنیا

زمانی که صحبت از بهترین اجاق گازهای دنیا می شود، استفاده زیاد از تکنولوژی در این محصولات به یاد ما می آید. برند هافنبرگ هم برای اینکه بتواند کیفیت مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد، از امکاناتی پیشرفته ای مانند نمایشگرهای هوشمند، برنامه های پخت متعدد، فن انتقال حرارت در فر، سر شعله های دوآل و … استفاده کرده تا شکاف میان اجاق گازهای خود و اجاق گازهای خارجی را کمتر کند.

طراحی زیبای اجاق گازهای هافنبرگ

همانطور که پیش تر گفته شد، اولین نکته ای که در هنگام مواجه شده با اجاق گازهای هافنبرگ توجه شما را جلب می کند، ظاهر این این اجاق گازها است. برند هافنبرگ با طراحی زیبای خود در اجاق گازهایش می تواند ظاهری زیبا در آشپزخانه را به شما هدیه کند. همچنین استفاده از شیشه های نشکن روی درب فر، استیل ضد زنگ روی بدنه و … موجب شده تا این اجاق گازها مقامت بالایی هم در برابر خوردگی و شکستگی داشته باشند.

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای هافنبرگ

اگر تا به حال چیزی در مورد برند هافنبرگ نشنیده اید، به شما توصیه می کنیم تا قبل از پاسخ به این پرسش که اجاق گاز هافنبرگ خوبه یا نه به دنبال آشنایی با برند تولید کننده اجاق گاز هافنبرگ باشید.

  • برند هافنبرگ در سال 1367 در ایران تاسیس و با هدف رفع نیاز خانواده های ایرانی وارد بازار تولید لوازم منزل شد.
  • این برند در تولیدات خود همواره از قطعات و شرکت های انگلیسی کمک فراوانی می گیرد و به همین علت هم کیفیت برخی محصولات این برند مانند اجاق گازهای آن بسیار بالاست.
  • حضور محصولات برند هافنبرگ در جشنواره های جهانی و دریافت گواهینامه های مختلف نشان دهنده این موضوع است که این برند اعتبار بالایی در زمینه تولید لوازم منزل دارد. همین موضوع موجب می گردد تا خریداران بسیار راحت تر به این محصول اعتماد کنند.

اجاق گاز هافنبرگ ساخت کجاست؟

پیش تر متوجه شدید که برند هافنبرگ برندی ایرانی است، اما کمک گرفتن برند هافنبرگ از شرکت های انگلیسی موجب می شود تا این پرسش بیان شود که اجاق گاز هافنبرگ ساخت کجاست؟ برند هافنبرگ خود قطعات مورد نیاز اجاق گازهایش را تولید می کند یا این قطعات را از شرکت های انگلیسی می خرد و در ایران مونتاژ می کند؟

اجاق گازهای هافنبرگ را می توان نمونه ای بارز از یک محصول مشترک بین ایران و انگلستان بدانیم، چرا که خیلی از قطعات و تکنولوژی تولید این اجاق گازها از شرکت های فرانسوی گرفته می شود، اما خود برند هافنبرگ هم صرفا مونتاژ گر نیست و بسیاری از قطعات را خودش تولید می کند.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای هافنبرگ چطور است؟

معمولا وقتی نام برندهای گمنام و غیرمطرح را می شنویم، یاد خدمات پس از فروش بد و جمله معروف “مشکل محصول شما شامل خدمات پس از فروش ما نمیشه” میوفتیم. همین موضوع هم موجب شده تا کمتر کسی نسبت به خدمات پس از فروش اجاق گاز هافنبرگ دید مثبتی داشته باشد و همواره این پرسش مطرح باشد که خدمات پس از فروش اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟

  • خدمات پس از فروش اجاق گازهای هافنبرگ دقیقا مطابق انتظار بی کیفیت است و نمی تواند رضایت مشتریان را جلب کند، اما علت اصلی این کیفیت پایین خدمات پس از فروش برند هافنبرگ این است که نمایندگی رسمی تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ و دیگر محصولات این برند در ایران تعداد بسیار کمی دارد.
  • همین موضوع مصرف کننده مجبور می شود برای تعمیرات اجاق گاز هافنبرگ خود دست به دامان تعمیرکار اجاق گاز غیر مجاز شود و هزینه های هنگفتی را بپردازد.
  •  تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با بیش از 50 سال سابقه درخشان در تعمیرات لوازم خانگی و داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران می تواند در هنگام بروز خرابی و تعمیرات اجاق گازهای هافنبرگ و هر برند دیگری به کمک شما بیاید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای هافنبرگ

اجاق گازهای هافنبرگ با محصولات کدام برند ها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

سریع ترین راه برای پاسخ به این پرسش که اجاق گاز هافنبرگ خوبه و اینکه متوجه شویم اجاق گازهای هافنبرگ چه امکاناتی دارند این است که این محصولات را به برندهایی نام آشنا که غالب مردم سابقه استفاده از آنها را داشته اند تشبیه کنیم و با مشخص کردن این موضوع که اجاق گازهای هافنبرگ با محصولات چه برند هایی در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند، برند های هم سطح این برند را معرفی کنیم.

  • اگر بخواهیم در داخل از ایران برندهایی را برای برند هافنبرگ رقیب بدانیم، می توانیم اشاره ای به محصولات پیلوت و سینجر داشته باشیم، البته این مقایسه و قرار دادن رقابت در میان این برند ها صرفا بر اساس فروش محصولات این سه برند است.
  • به شما توصیه می کننیم تا برای مقایسه بهتر این محصول نگاهی هم به بررسی کیفیت اجاق گاز سینجر بیاندازید.
  • اما در خارج از کشور به طور مشخص نمی تواند به صورت مستقیم رقیبی را برای اجاق گازهای هافنبرگ مشخص کرد، چرا که این محصولات هرگز به خارج از ایران صادر نمی شوند و در بازار جهانی حضور ندارند، اما شاید با کمی ارفاق بتوانیم ادعا کنیم که اجاق گازهای هافنبرگ در حد اجاق گازهای رده متوسط برند دیفندی است.

چرا اجاق گاز هافنبرگ بخریم؟اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟

اگر بخواهیم واقع بین باشیم، می بینیم که هم برندهای خارجی بسیار مطرح تر و هم برندهای ایرانی بسیار مطرح تری از برند هافنبرگ وجود دارد که قطعا کیفیت و مرغوبیت بالایی هم دارند، پس با وجود این برند ها چرا اجاق گاز هافنبرگ بخریم؟ چه چیز اجاق گاز هافنبرگ خوبه؟ در ادامه به بررسی نقاط قوت اجاق گازهای هافنبرگ خواهیم پرداخت.

  • طراحی زیبای اجاق گازهای هافنبرگ

در گذشته خانواده های ایرانی توجه چندانی به ظاهر محصولات نداشتند و صرفا به کارایی آن ها توجه می کردند، اما امروزه با مطرح شدن دکوراسیون منزل و مهم تر شدن ظاهر لوازم خانگی زیبایی اجاق گازهای هافنبرگ بیش از پیش می تواند نظر مشتریان را جلب کند.

  • کیفیت قابل قبول اجاق گاز هافنبرگ به عنوان یک برند ایرانی

اگر اجاق گازهای هافنبرگ را در کنار اجاق گازهای خارجی قرار دهیم، مشخصا با این نکته مواجه می شویم که این محصولات هیچ توان رقابتی با برندهای خارجی ندارند، اما زمانی که صحبت از برندهای ایرانی می شود با کیفیت قابل قبول اجاق گاز هافنبرگ به عنوان یک برند ایرانی مواجه می شویم.

معرفی بهترین اجاق گازهای هافنبرگ

تا این جای کار با مطالعه بررسی کیفیت اجاق گاز هافنبرگ شاید خیلی جذب این محصول نشده باشید، اما هر برندی دارای چند محصول است که دارای به روز ترین امکانات و بهترین ویژگی های ممکن است، برای همین ما در این بخش قصد داریم تا با معرفی بهترین اجاق گازهای هافنبرگ محصولات خوب این برند را به شما معرفی کنیم.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله هافنبرگ مدل 2114

این اجاق گاز 5 شعله از برند هافنبرگ یکی از بهترین و محبوب ترین اجاق گازهای هافنبرگ است که توانسته سهم مناسبی از فروش بازار را به خود اختصاص دهد. در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

  • دارای فن انتقال حرارت
  • دارای فندک خودکار
  • دارای ترموکوپل
  • جنس ولوم های شعله از پلاستیک است.
  • دارای شبکه های آهنی
  • مجهز به شیشه نشکن سیکوریت روی درب فر

کیفیت اجاق گاز مبله هافنبرگ مدل 2114

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله هافنبرگ مدل 4001

این اجاق گاز با دو درب روی فر خود و بدنه تمام استیل دارای جذابیت زیادی است که توجه هر کسی راجلب می کند. در ادامه کمی هم به ویژگی های اجاق گاز هافنبرگ می پردازیم.

  • دارای شیشه نشکن روی درب فر
  • مجهز به لامپ داخل فر
  • بدنه تمام استیل
  • دارای 5 شعله
  • دارای شبکه های چدنی
  • استفاده از پنل کنترل دیجیتالی
  • دارای فن انتقال حرارت

اجاق گاز مبله هافنبرگ مدل 4001

لیست قیمت روز اجاق گازهای هافنبرگ موجود در بازار در بهار 1400

اگر قصد خرید اجاق گاز هافنبرگ را دارید، با انواع مختلفی از اجاق گازهای هافنبرگ روبرو خواهید شد. در این بخش به معرفی اجاق گازهای هافنبرگ به همراه ارائه لیست نرخ روز اجاق گاز هافنبرگ خواهیم پرداخت.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 1002 قیمت جدید این اجاق گاز در بازار 3,250,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 1001 این مدل اجاق گاز هافنبرگ با قیمت روز 3,550,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز پرتابل هافنبرگ مدل 1007 نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 1,250,000 تومان می باشد.
اجاق گاز پرتابل هافنبرگ مدل 1006B قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 990,000 تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 2021 قیمت روز این مدل از اجاق گاز هافنبرگ در بازار 3,860,000 تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 2001 این مدل اجاق گاز با قیمت 3,650,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 12000 نرخ روز این اجاق گاز برابر با 2,750,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 1010 قیمت جدید این اجاق گاز هافنبرگ در بازار 3,150,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 5001 این مدل اجاق گاز با قیمت 3,100,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 4001 نرخ روز این مدل اجاق گاز 3,550,000 تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 3001 قیمت جدید این مدل اجاق گاز هافنبرگ در بازار 3,100,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 2022 قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,230,000 تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 8001 قیمت جدید این اجاق گاز از برند هافنبرگ 3,860,000 تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 760 قیمت روز این مدل در بازار 2,970,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 7001 نرخ روز این اجاق گاز برابر با 3,230,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 6001 قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 3,860,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 904 قیمت این مدل اجاق گاز در بازار ایران 3,040,000 تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 902 این مدل اجاق گاز با قیمت روز 3,040,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 9001 رنگی قیمت روز این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 3,980,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 9001 قیمت روز این مدل در بازار 3,230,000 تومان می باشد.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل مکس استیل حدود قیمت روز این مدل اجاق گاز 2,650,000 تومان است.
اجاق گاز طرح فر هافنبرگ مدل 910 این مدل اجاق گاز با قیمت 3,860,000 تومان به فروش می رسد.

مزایا و معایب اجاق گازهای هافنبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر قصد دارید تا نظرات کسانی که تجربه خرید اجاق گاز هافنبرگ را داشته اند بدانید و از آن ها عیوب این محصولات را در کنار مزایای آن ها بپرسید، به شما توصیه می کنیم تا بخش بررسی مزایا و معایب اجاق گازهای هافنبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول از مقاله اجاق گاز هافنبرگ خوبه را با دقت مطالعه کنید.

مزایای اجاق گازهای هافنبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قیمت بسیار ارزان
  • ظاهر زیبای اجاق گازهای هافنبرگ
  • رنگ بندی مناسب این محصولات

معایب اجاق گازهای هافنبرگ از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • قطعات بسیار بی کیفیت اجاق گازهای هافنبرگ
  • خدمات پس از فروش بسیار بد این اجاق گازها
  • مواجه با خرابی های متعدد
  • کیفیت پایین فندک خودکار این اجاق گازها

بررسی کیفیت اجاق گازهای هافنبرگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با بررسی کیفیت اجاق گازهای هافنبرگ به صورت مفصل نتوانستید به تمام سوالات خود پاسخ دهید، می توانید با بررسی کیفیت اجاق گازهای هافنبرگ از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد به باقی سوالات خود پاسخ دهید.

  • با نگاهی ساده به نظرات مصرف کنندگان این اجاق گاز ها می توانیم خیلی راحت  در مورد این محصولات تصمیم گیری کنیم، قطعات بی کیفیت اجاق گازهای هافنبرگ در کنار خدمات پس از فروش ضعیف یعنی از کار افتادگی های پیاپی این اجاق گاز در منزل شما، قطعا با توجه به اینکه نیاز زیادی به اجاق گاز در هر منزلی وجود دارد، هیچ کس دوست ندارد تا همواره اجاق گازش خراب باشد.
  • به صورت کلی این اجاق گاز ها از کیفیت پایینی برخوردار هستند و اصلا نمی توانند گزینه مناسبی برای یک خانواده باشد، به همین علت به شما توصیه می کنیم تا با افزایش بودجه خود به دنبال خرید از برندی دیگری بروید.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد