logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

اجاق گازهای جدید ال جی با فناوری نوین

اجاق گازهای جدید ال جی با فناوری نوین
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله اجاق گازهای جدید ال جی با فناوری نوین به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اجاق گازهای جدید ال جی با فناوری نوین که به تازگی وارد ایران شده اند، توانسته اند تحولی جدید را در آشپزخانه های ایرانی ایجاد نمایند. این کمپانی با تکنولوژی جدید اجاق گاز ال جی توانسته است کار آشپزی را بسیار سریع تر و لذت بخش تر نماید. اجاق گاز جدید ال جی با قابلیت های متفاوت و طراحی چشم نواز توانسته است جلوه ای زیبا به آشپزخانه ببخشد. تمامی این قابلیت ها و خصوصیات اجاق گازهای هوشمند ال جی موجب جذب طرفداران بسیاری در سراسر جهان برای این محصول شده است. در ادامه این مطالب با مزایای اجاق گازهای جدید ال جی با فناوری های نوین بیشتر آشنا خواهید شد.

کاربران گرامی چنانچه تجربه یا نظر به خصوصی در مورد اجاق گاز های جدید ال جی دارید، می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

آشنایی با خصوصیات اجاق گازهای هوشمند ال جی

با توجه به آنکه خانم‌های خانه‌دار بیشتر وقت خود را در آشپز خانه برای پخت و پز سپری می‌کنند، لازم است از وسایلی که استفاده پیشرفته بوده تا انجام کارهای پخت و پز با سرعت و کیفیت بالایی انجام شود. اجاق گازهای جدید ال جی با فناوری‌های نوین که ساخته شده‌اند، این قابلیت را دارند که کار پخت را با سرعت بیشتر و با کیفیت بسیار بالایی انجام دهند. همچنین این دستگاه ها از قابلیت ها و امکانات دیگری نیز برخوردار هستند که در ادامه با تکنولوژی جدید اجاق گاز ال جی آشنا خواهید شد.

ویژگی درب اجاق گاز هوشمند ال جی

اجاق گازهای جدید ال جی با فناوری های نوین مزایای زیادی دارند که روش‌های جدیدی برای آماده سازی غذا ارائه می‌دهند. در هنگام پخت غذا لازم نیست درب آن را باز کرد تا مرحله پخت را در آن دید. اجاق گاز هوشمند ال جی به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی چراغ فر را با دو ضربه سریع روشن کنند. حتی هنگامی که دستان شما پر یا کثیف است، اگر دو بار با آرنج، زانو یا حتی پا به آرامی ضربه بزنید، محدوده روشن می شود..

درب اجاق گاز هوشمند ال جی

]

قابلیت Air Fry در اجاق گاز هوشمند ال جی

در این بخش از مقاله اجاق گاز جدید ال جی با قابلیت های متفاوت به بررسی قابلیت air fry در اجاق گازهای هوشمند می پردازیم:

اگز جزء آن دسته از افراد هستید که غذاهای ترد را ترجیح می‌دهید، این گزینه برای شما بسیار مناسب است. در استفاده از این قابلیت شما برای سرخ و ترد کردن غذاهای خود به روغن زیادی احتیاج ندارید. درجه حرارت بالا و فن همرفتی ( کانوکشن) با هم کار می کنند تا بدون روغن اضافی، غذاهای خود را کاملا سالم و ترد طبخ کنید.

قابلیت Air Fry در اجاق گاز هوشمند ال جی

 

تمیز کردن اجاق گازهای هوشمند ال جی

اجاق گازهای جدید ال جی با فناوری نوین که برای تمیز کردن دارند باعث شده که بدون استفاده از مواد شیمیایی اجاق گاز را کاملا تمیز کرد. برای تمیز کردن صحیح اجاق گاز صفحه ای کافی است که این قابلیت را فعال کرده و به سادگی قسمت داخلی با آب اسپری کنید. سپس حدودا 10 دقیقه به آن زمان بدهید تا این فرآیند تکمیل شود. بعد از اتمام فرآیند تمیز کردن خودکار به راحتی می توانید کثیفی‌ها را با یک دستمال پاک نمایید. اگر لکه‌ها خیلی سر سخت هستند، میتوانید با استفاده از اسپر محلول شوینده و انتخاب دمایی بالاتر لکه‌ ها را از بین برد.

تمیز کردن اجاق گاز هوشمند ال جی

قابلیت ارتباط با اجاق گاز هوشمند ال جی

یکی از بهترین ویژگی‌های اجاق گاز هوشمند ال جی اتصال آن به اینترنت است. اتصال اجاق گاز به وای فای یک ویژگی ساده نیست. با این قابلیت می‌توان از هر جایی چه دور و چه نزدیک فرایند پخت را کنترل و از اینکه اجاق گاز را خاموش نکرده‌اید نگران نشوید.شما باخرید این جاق گاز نگران علت زرد سوختن شعله اجاق گاز نیستید. همچنین با کمک سنسورهایی در این اجاق گاز تعبیه شده باعث می‌شود اجاق گازهای هوشمند ال جی از آتش سوزی و سوختن غذا جلو گیری کنند.

اتصال گاز الجی به وای فای

دستور پخت غذا در اجاق گاز هوشمند ال جی

اجاق گاز جدید ال جی با قابلیت های متفاوت به صورت پیشفرض برنامه‌هایی برای پخت غذاهای خانگی دارد. مثلا شما می توانید به راحتی اقدام به پخت ماهی در فر این اجاق گاز نمایید. این دستورات پخت غذا در اجاق گاز هوشمند شامل ده‌ ها هزار دستور غذا می‌شود که بعضی از آنها توسط شرکت سازنده تعبیه شده اما بعضی دیگر را می‌توان به سادگی از اینترنت گرفت.

پخت غذا در اجاق گاز هوشمند ال جی

با اجاق گاز هوشمند ال جی چه کاری می توان انجام داد؟

تکنولوژی جدید اجاق گاز ال جی به نام اینترنت اشیاء به شما این امکان را می دهد تا از راه دور با استفاده از یک برنامه ساده، عملکرد اجاق گاز را ازطریق تلفن هوشمند خود را کنترل نمایید. همچنین می‌توانید دمای پخت فر را از قبل تنظیم کنید. یک تایمر تنظیم نمایید و هشدارهای زمانی را در مورد دمای فر دریافت کنید و فر را در صورت لزوم خاموش نمایید. همچنین امکان عیب یابی و بررسی علت خرابی گاز از دیگر امکانات این محصول است.

نتیجه گیری از مقاله معرفی اجاق گازهای هوشمند ال جی

این روزها با پیشرفت فناوری های مختلف پخت و پز در وسایل هوشمند، تجهیزات نوینی وارد بازار شده است که یکی از آنها اجاق گاز جدید ال جی با قابلیت های متفاوت است. استفاده از قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه هوشمند به شما اجازه می دهد تا برخی از انواع گزینه های مربوط به پخت و پز با تکنولوژی جدید اجاق گاز ال جی را سفارشی نمایید. به طور کلی استفاده از بخش های مختلف این دستگاه بسیار آسان است، اما چنانچه هنگام کار با دستگاه دچار مشکل شده اید یا اجاق گاز ال جی شما ایراداتی پیدا کرده است، می توانید از متخصصان نمایندگی مجاز آی پی امداد کمک بگیرید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد