logo logo تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی

بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی
بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در ایران کمتر کسی در مورد اجاق گازهای زانوسی اطلاعات دارد و می تواند به بررسی کیفیت اچاق گاز زانوسی بپردازد. همین موضوع موجب شده تا سوالاتی نظیر اجاق گازهای زانوسی چه امکاناتی دارند؟ اجاق گازهای زانوسی ساخت چه کشوری هستند؟ و چرا اجاق گاز زانوسی بخریم؟ همواره بی جواب بماند. اگر قصد مطالعه یک راهنمای خرید اجاق گازهای زانوسی را دارید که به تمام این سوالات و تمام سوالات پیرامون این محصول پاسخ داده باشد، به شما توصیه می کنیم که در این بخش با بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، اگر تجربه خرید اجاق گازهای زانوسی را داشته اید و یا قصد خرید این این محصول را دارید، نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه همین مقاله با کارشناسان آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

اجاق گازهای زانوسی چه امکاناتی دارند؟

با توصیه خرید اجاق گاز زانوسی به شما اولین پرسشی که در ذهن شما تداعی می شود، این است که اجاق گاز زانوسی خوبه؟، اجاق گاز زانوسی بخریم؟، برای اینکه بتوانید به این پرسش ها پاسخ دهید، نیاز دارید تا نگاهی به امکانات این محصول داشته باشید. به همین سبب هم ما در این بخش با بررسی این موضوع که اجاق گازهای زانوسی چه امکاناتی دارند سعی می کنیم تا ببینیم این اجاق گازهای ارزش خرید دارند یا نه. برند زانوسی با تکیه بر دانش روز دنیا و استفاده از نیروی انسانی خود توانسته امکاناتی کامل را در اجاق گازهای خود جای دهد و به رقیبی جدی برای برندهایی تبدیل شود که تمرکز زیادی روی تولید اجاق گاز صفحه ای دارند. در ادامه به معمول ترین ویژگی های اجاق گازهای زانوسی می پردازیم.

  • استفاده از ترموکوپل های تاپ تایم و فندک خودکار برای افزایش سطح ایمنی اجاق گازهای توکار زانوسی
  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند دماسنج دیجیتال و تایمر پخت در اجاق گازهای صفحه ای زانوسی
  • برخورداری از آلیاژ چدن در شبکه های اجاق گازهای زانوسی برای کنترل دمای فضا و جلوگیری از طافت فرسا شدن حرارت
  • استفاده از شیشه های نشکن و مقاوم در برابر خط و خراش در اجاق گازهای صفحه ای زانوسی
  • استفاده از از سر شعله های بسیار با کیفیت در این اجاق گازها

اجاق گازهای زانوسی چه امکاناتی دارند؟

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای زانوسی

اگر از آن دسته افرادی هستید که تا قبل از اشنا شدن با اجاق گازهای زانوسی هیچ اطلاعی در مورد این برند نداشته اید، به شما توصیه می کنیم تا قبل از اینکه به بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی بپردازید، به بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای زانوسی اقدام کنید تا این برند و تاریخچه آن کمی بیشتر آشنا شوید و از سابقه و اعتبار آن مطمئن گردید.

  • برند زانوسی جرقه فعالیت صنعتی خود را در سال 1916 در ایتالیا زد و از این بابت جزء برندهای بسیار قدیمی جهان محسوب می شود.
  • این برند در آن سال ها با نوآوری های خود توانست زود پا بگیرد و فقط با گذشت 25 سال به صادران محصولات خود به کشور های همسایه بپردازد.
  • برند زانوسی در کشور های چین، تایلند و اوکراین نمایندگی های فعال بزرگی دارد و همین موضوع موجب شده تا این برند در جای جای جهان شناخته شود و در بازار جهانی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
  • یکی از بهترین محصولات این برند ماکروفر است که نقد و بررسی کیفیت ماکروفر زانوسی توسط متخصصین آی پی امداد انجام شده است.
  • با رشد و پر و بال گرفتن این برند در بازار جهانی توجه برند الکترولوکس به این کارخانه جلب شد و در سال 1980 برند الکترولوکس مالک رسمی برند زانوسی نام گرفت.

 اجاق گاز زانوسی ساخت کجاست؟

برند زانوسی همانطور که پیش تر متوجه شدید در کشور ایتالیا تاسیس شده و فعالیت خود را در همان کشور ادامه داده است. اما اینکه اجاق گازهای زانوسی ساخت کدام کشور است یا قطعات اجاق گازهای زانوسی ساخت کجاست سوال متفاوتی است که در این بخش به دنبال پاسخی برای آن هستیم.

  • برند زانوسی تمام محصولات خود از جمله اجاق گازهایش را در کشور ایتالیا و با استفاده از طراحی های متخصصین ایتالیایی تولید و به بازار ارائه می کند.
  • تولید اجاق گازهای زانوسی در ایتالیا موجب رقابت تنگاتنگ این برند با محصولات دیگر برندهای اروپایی شده که همین موضوع سبب رشد روز افزون این برندهاست.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای زانوسی چطور است؟

عدم حضور برندهای خارجی در ایران و هزینه های هنگفت تعمیرات لوازم خانگی از سوی تعمیرکاران غیرمجاز موجب شده تا خریداران در هنگام شنیدن نام برند خارجی کمی تردید کنند. از آنجایی که برند زانوسی هم برندی خارجی است، ما در این بخش به بررسی این موضوع پرداختیم که خدمات پس از فروش اجاق گازهای زانوسی چطور است؟

  • برند زانوسی به دلیل شرایط سخت انتقال پول از ایران و شرایط خاص سیاسی توانایی حضور مستقیم و داشتن نمایندگی رسمی زانوسی در شهر های ایران را ندارد.
  • به همین سبب هم در گذشته اکثر کسانی که از برند زانوسی محصولی را خریداری می کردند با مشکل تعمیرات لوازم خود رو به رو بودند، اما امروزه شما می توانید تعمیرات اجاق گاز خود در محل و دیگر لوازم منزل خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای زانوسی

اجاق گازهای زانوسی با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند؟

معمولا افرادی که تجربه استفاده و موجه با برندی مانند برند زانوسی را نداشته اند، برای بررسی کیفیت اجاق گازهای زانوسی اقدام به تشبیه کیفیت این محصولات به برندهای نام آشناتری می کنند. ما برای اینکه در مقاله خود این کار را برای خرید راحت تر شما انجام دهیم، در این قسمت به بررسی این موضوع پرداختیم که اجاق گازهای زانوسی با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند؟

  • زمانی که به آمار و ارقام و میزان محبوبیت این اجاق گاز در کشورهای اروپایی نگاهی میاندازیم، متوجه می شویم که این محصولات را به راحتی می توان در رده اجاق گازهای مطرحی همچون بوش، دوو و دیفندی قرار داد، چرا که این اجاق گازها بیشترین میزان محبوبیت را در قاره اروپا دارند.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای مقایسه بهتر محصولات قبل از انجام خرید خود نگاهی هم به بررسی کیفیت اجاق گاز دوو بیاندازید.
  • در دیگر قاره ها برند زانوسی روند رو به رشدی را دارد و قطعا تا چند سال دیگه در کشور ما هم به برندهای مطرح و محبوب در حوزه تولید لوازم منزل تبدیل می شود.

چرا اجاق گاز زانوسی بخریم؟

در این بخش از بررسی کیفیت اجاق گازهای زانوسی با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند متوجه شدیم که کیفیت این محصولات بسیار بالاست و در رده بهترین ها قرار می گیرد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با وجود برندهای مطرح و بزرگ تر از این برند چرا اجاق گاز زانوسی بخریم؟ در ادامه به بررسی برخی از نقاط قوت اجاق گازهای زانوسی خواهیم پرداخت.

 طراحی زیبای اجاق گازهای زانوسی

  • زمانی که صحبت از محصولات ایتالیایی می شود، ظاهر زیبا اولین چیزی است که از آن محصول انتظار می رود، برند زانوسی هم مانند خیلی از دیگر برندهای ایتالیایی از کیفیت ظاهری بالایی برخوردار است.

قرارگیری نام اجاق گازهای زانوسی در میان بهترین اجاق گازهای جهان

  • همانطور که در بخش قبل متوجه این موضوع شدید اجاق گازهای زانوسی رقیبی جدی برای بهترین اجاق گازهای دنیا هستند و به راحتی توان رقابت با آن ها را دارند که این موضوع قطعا خیال شما از بابت کیفیت این محصولات را جمع می کند.

معرفی بهترین اجاق گاز زانوسی

برند زانوسی بدون شک جزء بهترین برندهای موجود در بازار است، اما امروزه بر برندی دارای محصولاتی معمولی، خوب و عالی می باشد. عقلانی است که اگر قصد دارید خریدی لذت بخش را تجربه کنید، اقدام به خرید بهترین مدل اجاق گاز زانوسی کنید. ما برای اینکه این اقدام را برای شما فراهم کنیم، در این بخش به معرفی بهترین اجاق گاز زانوسی پرداخته ایم.

بررسی کیفیت اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZGO96524BA

طبق آمار خرید مشتریان زانوسی این اجاق گاز صفحه ای بیشترین خریدار را در میان اجاق گازهای این برند داشته، در ادامه بیشتر به بررسی کیفیت این اجاق گاز 5 شعله می پردازیم.

  • دارای 5 شعله که یکی از این شعله ها شعله پلوپز است و در وسط صفحه قرار گرفته. است.
  • فاصله مناسب شعله ها از یکدیگر که موجب سهولت جای گیری ظروف مختلف شده است.
  • دارای شبکه های چدنی
  • علت عمل نکردن ترموکوپل اجاق گاز به راحتی قابل تشخیص است.
  • دارای فندک خودکار و ترموکوپل تاپ تایم
  • توان حرارتی 3800 وات
  • طراحی بسیار زیبا

بررسی کیفیت اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZGO96524BA

لیست قیمت روز اجاق گازهای زانوسی موجود در بازار در بهار 1400

معمولا خریداران پس از بررسی کیفیت مدل های مختلف اجاق گاز زانوسی، به دنبال اطلاع پیدا کردن از آخرین قیمت این محصولات در بازار می باشند. در راستای این امر، ما در این بخش قصد داریم به بررسی لیست قیمت روز اجاق گاز زانوسی بپردازیم.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZGG96624XA این مدل اجاق گاز با قیمت روز 6,510,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز صفحه ای زانوسی مدل ZGO96524BA قیمت این مدل اجاق گاز در بازار ایران 7,300,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گازهای زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول

همه اجاق گازها در ابتدا ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده اند، اما اجاق گازی ارزش خرید دارد که در طی مدت استفاده هم کیفیت بالایی داشته باشد و عیوب زیادی را از خود بروز ندهد، اما متاسفانه با توجه به جو رسانه ای و تبلیغات برندها در جهان شناسایی دقیق محصولات کمی سخت شده و شاید بتوان مدعی بود که یکی از محدود راه های شناخت عیوب اجاق گازهای زانوسی، بررسی مزایا و معایب اجاق گاز زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول می باشد.

مزایای اجاق گازهای زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • طراحی بسیار زیبای این اجاق گازها
  • عمر مفید بالای این محصولات
  • استفاده از قطعات باکیفیت در این اجاق گاز
  • مقاومت بالای این اجاق گازها در برابر خط و خراش

معایب اجاق گازهای زانوسی از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع بسیار کم این محصولات در ایران
  • نبود اجاق گاز مبله زانوسی در ایران
  • قیمت بالای این محصول
  • خدمات پس از فروش بد

بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

مشورت گرفتن از کسانی که تجارب بالایی در عرصه لوازم خانگی دارند، می تواند بهترین و مناسب ترین راه برای جمع بندی نهایی بررسی کیفیت اجاق گاز زانوسی باشد، چرا که امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با عیوب و خرابی های همه اجاق گازها آشنا باشد، ما در این بخش برای ارائه توصیه های متخصصین به بررسی کیفیت اجاق گازهای زانوسی از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد پرداخته ایم.

  • این اجاق گازها که بسیار سخت می توان یک نمونه اورجینال آن ها را خریداری کرد، قیمتی بالا دارند و خدمات پس از فروش هم برای آن ها بی معنی است.
  • همچنین تنوع کم اجاق گازهای زانوسی در ایران باعث شده تا هر سلیقه ای نتواند محصول مورد نظر خود را یافت کند.
  • علاوه بر همه این ها، شما باید به این نکته توجه کنید که با این رقم چه اجاق گاز دیگری می توانید بخرید.
  • زمانی که به لیست قیمت اجاق گازهای موجود در ایران نگاه می کنیم، می بینیم که شما با پول یک اجاق گاز معمولی و سطح پایین زانوسی آن هم از نوع صفحه ای می توانید یک اجاق گاز مبله درجه یک مانند تکنو، اسنوا و … خریداری کنید.
  • زمانی که به مجموعه این محصولاتی نگاهی میاندازیم، متوجه خواهیم شد که حرید این محصولات ریسک زیادی دارد و اصلا عقلانی نیست.
1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • زندگی 27 اردیبهشت 1401

    سلام من ده سال پیش خریدم همون اول که تایمرش خراب بود شرکت اومد یه دسنکاری کرد و گفت درست شده که هیچوقت درست نشد. خیلی زود لولای در فرش شکست و تا الان هم شکسته‌ست کلا اگه بخوام دوباره گاز بخرم این گاز رو هرگز نمی خرم خدمات بعد از فروشش هم صفره

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد