logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز سام

بررسی کیفیت اجاق گاز سام
بررسی کیفیت اجاق گاز سام
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز سام به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروز قصد داریم تا به بررسی کیفیت اجاق گاز سام بپردازیم و به سوالاتی نظیر اجاق گازهای سام چه امکاناتی دارند؟، چرا اجاق گاز سام بخریم؟، اجاق گاز سام ساخت کجاست؟ و به تمام شبهات شما در مورد این محصول مقرون به صرفه و باکیفیت پاسخ دهیم تا با خیال راحت اقدام به خرید اجاق گاز سام کنید. از این رو در صورتی که قصد خرید اجاق گازهای این برند را دارید و سوالات زیادی در ذهن شما وجود دارد، این مقاله می تواند راهنمایی کامل جهت بررسی کیفیت اجاق گاز سام برای شما باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

کاربران گرامی، اگر قصد خرید اجاق گاز سام را دارید یا در گذشته تجربه خرید آن ها را داشته اید، حتما نظرات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه همین مقاله با کارشناسان آی پی امداد و سایر کاربران در میان بگذارید.

اجاق گازهای سام چه امکاناتی دارند؟

قرار گرفتن محصولات برند سام در کنار محصولات سامسونگ موجب شده تا انتظارات از محصولات این برند علی الخصوص اجاق گاز سام بالا برود، تا حدی که خیلی از افراد معتقدند که کیفیت اجاق گازهای سام با اجاق گازهای سامسونگ برابری می کند. ما در این بخش با هدف بررسی این ادعا این پرسش که اجاق گازهای سام چه امکاناتی دارند را زیر ذره بین قرار می دهیم.

  • تهیه برخی از قطعات این اجاق گازها از برند سامسونگ موجب شده تا کیفیت عمومی این محصولات در حد بالایی باشد.
  • اجاق گازهای مبله سام با داشتن ترموکوپل و فندک خودکار ایمنی بالایی دارند.
  • استفاده از شبکه های چدنی، شیشه نشکن روی درب فر و استیل مقاوم در برابر خط و خراش به استحکام و دوام این محصول کمک زیادی کرده است.
  • این اجاق گازها به صورت کامل در ایران مونتاژ می شوند و همین نکته موجب شده تا قیمت تمام شده آن ها پایین باشد.

اجاق گازهای سام چه امکاناتی دارند

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای سام

اگر تا پیش از مطالعه مقاله بررسی کیفیت اجاق گازهای سام اطلاعی در مورد این محصولات نداشته اید، به شما توصیه می کنیم تا قبل از خرید این این اجاق گازها به بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گاز سام بپردازید و متوجه شوید که محصولات این کارخانه به چه علت به محصولات سامسونگ نزدیک اند؟

  • بعد از سال 95 و سنگین تر شدن تحریم ها دیگر برندهای خارجی تمایلی به حضور مستقیم در ایران نداشتند، سودای خروج برند کره ای سامسونگ از ایران موجب نگرانی شرکت سام الکترونیک شد، چرا که این برند نماینده رسمی محصولات سامسونگ در ایران بود و با خروج برند سامسونگ از ایران ممکن بود تا مرز برشکستگی برود.
  • در سال 97 و با خروج برند سامسونگ از ایران شرکت سام الکترونیک برند تولید لوازم خانگی سام را تاسیس کرد و توانست طی قرارداد هایی بلند مدت با شرکت سامسونگ برخی از قطعات خود را از این برند معتبر تهیه کند.
  • امروزه برند سام یا همان سام الکترونیک یکی از مطرح ترین و محبوب ترین برندهای تولید لوازم خانگی در بازار است و توجه بسیاری از مصرف کنندگان به این برند جلب شده است.

اجاق گاز سام ساخت کجاست؟

با بررسی کیفیت اجاق گاز سام متوجه این مسئله شده اید که این برند در بسیاری از محصولات خود از قطعات برند سامسونگ استفاده می کند. پس دور از ذهن نیست که در هنگام خرید اجاق گاز از این برند با این پرسش مواجه شوید که اجاق گاز سام ساخت کجاست؟

  • با نگاهی جزئی و کارشناسانه به قطعات اجاق گازهای سام با این موضوع مواجه می شویم که قطعات کره ای به فراوانی در این محصول دیده می شوند و شاکله اصلی این محصولات را تشکیل داده اند.
  • اگر بخواهیم واقع بین باشیم، متوجه خواهیم شد که کارخانه سام در هنگام تولید اجاق گازهای خود صرفا به مونتاژ آن ها می پردازد.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای سام چطور است؟

حال که متوجه سطح کیفیت اجاق گازهای سام شدیم و دیدیم که این محصولات به برند سامسونگ از لحاظ کیفیتی نزدیک هستند، بهتر است برای ادامه بررسی کیفیت اجاق گاز سام به پاسخ این پرسش بپردازیم که خدمات پس از فروش اجاق گازهای سام چطور است؟

  • برند سام هم مانند تمام برندهای ایرانی در تلاش است تا خدمات پس از فروش مناسبی را به خریداران خود ارائه دهد و در این امر هم بسیار موفق بوده، چرا که نمایندگی های رسمی لوازم خانگی سام در هر استانی حضور دارند و این می تواند دسترسی مشتریان به این مراکز را بسیار آسان کند.
  • اما اگر به هر دلیل از خدمات پس از فروش برند سام راضی نیستید یا اجاق گاز شما شامل خدمات پس از فروش نمی شود، می توانید تعمیرات اجاق گاز فردار خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای سام

اجاق گازهای سام با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند؟

یکی از سریع ترین راه های بررسی کیفیت اجاق گاز سام بررسی این موضوع است که اجاق گازهای سام با محصولات کدام برندها در حال رقابت هستند؟

  • برند سام با کیفیت بالای خود رقیبی جدی برای بهترین اجاق گازهای ایرانی نظیر پیلوت، اسنوا و آلتون محسوب می شود، به طوری که با نگاه به آمار فروش این برندها در زمینه اجاق گاز ارقام نزدیک به همی را خواهیم دید.
  • اجاق گازهای سام حتی در بازار خارج از ایران توان رقابت با برندهایی مانند کندی و لوفرا را دارند که نشان از کیفیت بالای این محصولات است.
  • برای مقاسه بهتر محصولات داخلی و خارجی به شما توصیه می کنیم تا نگاهی به بررسی کیفیت اجاق گاز لوفرا در آی پی امداد بیاندازید.

چرا اجاق گاز سام بخریم؟ اجاق گازهای سام خوبه؟

در بخش قبل و با شناسایی رقبای اجاق گازهای سام متوجه این موضوع شدید که این اجاق گازها رقبای زیادی دارند. پس با این اوصاف چرا اجاق گاز سام بخریم؟، مزیت اجاق گاز سام نسبت به رقبای خود چیست؟ اجاق گاز سام خوبه؟

کیفیت بالای قطعات اجاق گازهای سام

  • با بررسی کیفیت اجاق گازهای سام متوجه این موضوع شدیم که این کارخانه در خیلی از محصولات خود از قطعات کره ای تولید شده توسط برند سامسونگ استفاده می کند که این مهر تاییدی بر کیفیت این محصولات است.

قیمت مناسب اجاق گازهای سام

  • اجاق گاز سام را به راحتی می توان از نظر کیفیت در حد برندهای مطرح خارجی دانست اما از لحاظ قیمت این اجاق گازها بسیار ارزان قیمت تر هستند.

معرفی بهترین اجاق گاز سام

یک خرید خوب و مطمئن را خریدی باید دانست که هم از برند معتبری باشد و هم مدل مطمئن و معتبری باشد. ما برای اینکه این امکان را برای شما فراهم کنیم، در این بخش به معرفی بهترین اجاق گاز سام پرداخته ایم. ما با استفاده از نظر مشتریان درباره اجاق گازهای سام در این بخش به بررسی کیفیت بهترین های این برند خواهیم پرداخت.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله سام مدل gc-s9660gst

این اجاق گاز مبله از برند سام از نظر مشتریان جزء بهترین اجاق گازهای سام و حتی بهترین اجاق گازهای موجود در ایران است. اما این اجاق گازهای چه امکاناتی دارند؟

  • دارای شبکه های چدنی
  • دارای بدنه استیل مقاوم
  • مجهز به فندک و ترموکوپل تاپ تایم
  • دارای فن انتقال حرارت
  • دارای موتور جوجه گردان

اجاق گاز مبله سام مدل gc-s9660gst

لیست قیمت روز اجاق گازهای سام موجود در بازار در بهار 1400

پس از معرفی بهترین مدل های اجاق گاز سام، ما قصد داریم در ادامه مدل های مختلف این اجاق گازها را نام برده و همراه با لیست قیمت روز اجاق گاز سام برای شما ارائه کنیم تا امر تصمیم گیری برای شما آسان تر گردد.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز مبله سام مدل GC-S9655GST قیمت روز این اجاق گاز در بهار 1400 برابر با 14,000,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای سام مدل GC-P8650STL قیمت جدید این اجاق گاز در بازار برابر با 1,700,000 تومان است.
اجاق گاز صفحه ای سام مدل GC-P8650STM این مدل اجاق گاز با قیمت 2,480,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز صفحه ای سام مدل GC-P8660GM نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 2,970,000 تومان در بازار می باشد.
اجاق گاز صفحه ای سام مدل GC-P8660GL قیمت جدید این مدل اجاق گاز سام در بازار 3,297,000 تومان است.
اجاق گاز مبله سام مدل GC-S9660GST این مدل اجاق گاز دارای قیمت روز 10,600,000 تومان است.
اجاق گاز مبله سام مدل GC-S9660W قیمت جدید این مدل اجاق گاز در بازار 10,850,000 تومان است.

مزایا و معایب اجاق گازهای سام از نظر مصرف کنندگان این محصول

اگر به دنبال نظرات صادقانه افرادی هستید که تجربه استفاده از اجاق گازهای سام را دارند، به شما توصیه می کنیم تا به بخش مزایا و معایب اجاق گازهای سام از نظر مصرف کنندگان این محصول توجه کنید، چرا که در رسانه ها تبلیغات موجود تنها چیزی که از محصولات گفته می شود، امکانات و ویژگی های مثبت است و کمتر کسی به پرسش این مسئله می پردازد که نقطه ضعف اجاق گازهای سام چیست؟

مزایای اجاق گازهای سام از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • کیفیت عمومی اجاق گازهای سام که نسبتا بالا محسوب می شود.
  • خدمات پس از فروش خوب برند سام
  • تعمیرات اجاق گاز سام آسان است.
  • فر جادار در اجاق گازهای سام

معایب اجاق گازهای سام از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع کم اجاق گازهای تولید شده توسط برند سام
  • طراحی بد اجاق گازهای سام
  • عدم رنگ بندی اجاق گازهای سام

بررسی کیفیت اجاق گازهای سام از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با بررسی کیفیت اجاق گازهای سام به صورت مفصل نتوانسته اید تا به تمام سوالات خود در مورد این محصولات پاسخ دهید به شما پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از نظر کارشناسان و متخصصی آی پی امداد در یک کلام متوجه این مسئله شوید که اجاق گاز سام بخریم یا نه؟

  • در هنگام بررسی کیفیت اجاق گاز سام از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد به این نکته پی خواهیم برد که استفاده قطعات کره ای سامسونگ در اجاق گازهای سام موجب شده تا این محصول به گزینه ای مناسب برای کسانی که به کالای خارجی علاقه مند هستند، اما با قیمت محصول خارجی مشکل دارند شود.
  • شاید نتوان به طراحی و تکنولوژی به کار رفته در اجاق گازهای سام نمره بالایی داد، اما این محصولات با خدمات پس از فروش مناسب خود و کیفیت قطعات بالا می تواند سالیان زیادی را در اشپزخانه شما سپری کند.
  • در آخر چیزی که خیال خریدار را راحت می کند، این است که اجاق گازهای سام از آن دسته از اجاق گازهایی نیستند که به صورت مکرر با خرابی مواجه شوند و همین امر موجب می شود تا شما با خیالی آسوده در طولانی مدت از این محصول بهره مند شوید.
4.7/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد