logo logo تعمیرات اجاق گاز با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان

بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان
بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

آیا قصد خرید اجاق گاز ایرانی دارید اما نمی دانید که خرید از کدام برند مطمئن تر است؟ آیا نمی دانید که اجاق گاز ایرانیامرسان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد؟ برند مطرح امرسان مدعی است که بهترین اجاق گازهای ایرانی را تولید و روانه بازار می کند، برای اینکه به بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان اقدام کنیم و دریابیم که این ادعا صرفا حرفی برای تبلیغات اجاق گازهای امرسان است یا واقعا حقیقت دارد، با بررسی سوالاتی نظیر اینکه اجاق گازهای امرسان چه امکاناتی دارند؟ چرا اجاق گاز امرسان بخریم؟ و اجاق گاز امرسان ساخت کجاست؟ به بررسی کیفیت و ارائه لیست قیمت اجاق گاز امرسان پرداخته ایم.

ما در این مقاله با استفاده از نظر مصرف کنندگان اجاق گازهای امرسان و تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به بررسی کیفیت اجاق گازهای امرسان به صورت تخصصی پرداخته ایم، اگر قصد خرید این اجاق گازها را دارید اما اطلاعی در مورد آن ها ندارید به شما توصیه می کنیم تا در این مقاله با ما همراه باشید.

اجاق گازهای امرسان چه امکاناتی دارند؟

امروزه برندهای ایرانی با تولید اجاق گازهای باکیفیت توانسته اند بسیار زیاد به اجاق گازهای خارجی و باکیفیت نزدیک شوند و تا حد زیادی رضایت مشتریان خود را جلب کنند. اما سوالی که در این میان برای خیلی از مردم و خریداران مطرح است این است که اجاق گازهای امرسان چه امکاناتی دارند؟ برند اسنوا با استفاده از دانش متخصصین خود همواره در تلاش است تا مجموعه ای کامل از امکانات را در اجاق گازهای خود جای دهد. در ادامه به بررسی معمول ترین ویژگی های اجاق گازهای امرسان می پردازیم.

  • اجاق گازهای امرسان توانسته اند با استفاده از ترموکوپل های تاپ تایم و فندک های خودکار ایمنی مناسبی را به مشتریان خود هدیه دهند.
  • استفاده از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر خط و خراش
  • برخورداری از شبکه های چدنی در اجاق گازهای امرسان موجب جلوگیری از حرارت طاقت فرسا شده است.
  • استفاده از تکنولوژی های مانند دماسنج دیجیتال، فن کانوکشن، نمایشگر هوشمند و …
  • دارای خدمات پس از فروش عالی.

اجاق گازهای امرسان چه امکاناتی دارند

آشنایی و بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای امرسان

بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده اجاق گازهای امرسان موجب می شود تا قبل از اینکه اقدام به خرید اجاق گازهای امرسان کنید، اطلاعات کاملی راجب اعتبار و سابقه درخشان این برند ایرانی داشته باشید.

  • برند امرسان در آغاز دهه 60 و در میان غوغای جنگ ایران و عراق پا به بازار گذاشت و با هدف تولید یخچال های 16 فوتی نام مطرحی را برای خود دست و پا کرد، برند امرسان با استفاده از نوآوری و جسارت خود خیلی سریع توانست به میزان مشتریان خود بیافزاید.
  • با بیشتر شدن میزان مشتریان این برند، امرسان تصمیم گرفته تا با گسترده تر کردن خط تولید خود به تولید یخچال های بزرگ تر و دیگر محصولات در اوایل دهه 70 بپردازد.
  • برند امرسان با داشته سیاست تکریم مشتری و رفع نیاز آن به بهترین صورت توانسته تا از هر لحاظ رضایت مشتریان خود را کسب کند، و همین موضوع هم موجب شده تا این برند در عرصه احترام به مشتری جوایز زیادی را کسب کند.

اجاق گاز امرسان ساخت کجاست؟

استفاده برندهای ایرانی از قطعات خارجی در تولیدات لوازم خود باعث شده تا هر مشتری قبل از اینکه اقدام به خرید کند، از خود بپرسد که محصول مورد نظر ساخت کجاست. به همین علت هم ما در این بخش برای کسانی که قصد خرید اجاق گاز امرسان دارند، به بررسی این سوال بپردازیم که اجاق گاز امرسان ساخت کجاست؟ آیا برند امرسان در تولید اجاق گازهای خود از قطعات ایرانی استفاده می کند؟

برند امرسان جزء برندهای صنعتی با تولیدات گسترده است که همواره توانسته تا تمام نیازهای خود را برای تولیدات محصولات خود برطرف سازد و تا حد ممکن کمترین خرید قطعات از برندهای خارجی را داشته باشد. ماهیت اجاق گازهای امرسان تماما ایرانی است. همچنین علاوه بر اجاق گاز برند امرسان توانسته محصولات دیگری را نیز تولبد کند. شما می توانید بررسی کیفیت لباسشویی امرسان را نیز مطالعه کنید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای امرسان چطور است؟

مواجه نشدن اجاق گاز یا تعمیر اصولی اجاق گاز با استفاده از خدمات برند تولید کننده همواره جزء دغدغه هایی بوده که همه ما قبل از خرید هر محصولی آن را تجربه کرده ایم. به همین دلیل اگر قصد خرید اجاق گاز امرسان را دارید، حتما این نکته که خدمات پس از فروش اجاق گاز امرسان چطور است را بررسی کنید.

  • اجاق گازهای امرسان هم مانند خیلی از دیگر برندهای ایرانی خدمات پس از فروش قابل قبولی دارند، البته که تعدد شعبه های برند امرسان در کشور بر کیفیت این خدمات پس از فروش افزوده، به طوری که امروزه برند امرسان در هر جایی از ایران می تواند محصولات خود را به صورت 24 ساعته پشتیبانی کند.
  • پس در هنگام بروز خرابی در اجاق گازهای امرسان فقط کافی است تا با شماره روی ضمانتنامه محصول تماس حاصل فرمایید.
  • اما اگر ایراد اجاق گاز شما شامل خدمات پس از فروش نمی شود یا به هر دلیلی از خدمات پس از فروش امرسان راضی نیستید می توانید تعمیرات لوازم خانگی خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپارید.

خدمات پس از فروش اجاق گازهای امرسان

اجاق گازهای امرسان با محصولات کدام برندها در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند؟

می توان سریع ترین راه بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان را تشبیه این محصولات به محصولات دیگر دانست که هرکسی از آن ها استفاده کرده است. به همین دلیل هم ما در این بخش به بررسی این پرسش پرداخته ایم که اجاق گازهای امرسان با چه برندهایی در داخل و خارج از کشور در حال رقابت هستند.

  • اگر نگاهی به بازار لوازم خانگی ایران بیاندازیم، متوجه این مسئله خواهیم شد که اجاق گازهای امرسان در رده بهترین اجاق گازهای ایرانی هستند و رقبای این محصولات را می توان اجاق گازهای اسنوا، آلتون و پیلوت دانست.
  • رقابت میان این برندها بسیار داغ و تنگاتنگ است اما زمانی که به آمار و ارقام نگاهی میاندازیم متوجه این موضوع می شویم که فروش اسنوا و امرسان یک سر و گردن از مابقی برندها بیشتر است.
  • اما با نگاهی به خارج از کشور بیش از پیش به کیفیت این اجاق گاز پی می بریم، چرا که از نظر خیلی از صاحب نظران اجاق گازهای امرسان در رده برندهای مطرحی مانند زانوسی و جنرال الکتریک هستند که همین امر مهر تاییدی بر کیفیت این اجاق گازها است.

 چرا اجاق گاز امرسان بخریم؟ اجاق گاز امرسان خوبه؟

اینکه اجاق گاز امرسان جزء مطرح ترین محصولات موجود در بازار است برای همه مشخص است. اما این در میان این همه برند داخلی و خارجی چرا اجاق گاز امرسان بخریم؟ اجاق گاز امرسان خوبه؟ سوالی است که روی نقاط قوت این اجاق گازها تاکید دارد. به همین دلیل هم با در این بخش به بررسی نکته هایی می پردازیم که موجب می شود تا در میان برندهای موجود اقدام به خرید اجاق گاز امرسان کنید.

خدمات پس از فروش عالی اجاق گازهای امرسان

مراکز رسمی تعمیرات اجاق گازهای امرسان در سراسر ایران موجب شده اند که خریدار کمترین نگرانی را بابت خرید خود و خرابی های آتی آن داشته باشد.

کیفیت بالای اجاق گازهای امرسان در کنار قیمت مناسب

زمانی که به اجاق گازهای با کیفیت خارجی نگاه می کنیم می بینیم که این محصولات قیمتی تا 50 ملیون هم دارند، اما اجاق های برند امرسان که از لحاظ کیفیتی به نمونه های خارجی نزدیک است را با قیمتی بسیار کمتر می توانید خرید کنید.

معرفی بهترین اجاق گازهای امرسان

اگر از آن دسته افرادی هستید که با کنار گذاشتن مبلغی مناسب برای خرید اجاق گاز به بررسی کیفیت اجاق گازهای امرسان پرداخته اید و به دنبال اجاق گازی با همه امکانات ممکن هستید به شما توصیه می کنیم تا در بخش معرفی بهترین اجاق گازهای امرسان با ما همراه باشید.

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله امرسان مدل super chef-bb

همانطور که از نام این اجاق گاز پیداست این محصول یک گزینه مناسب برای آشپزان ماهر است، این اجاق گاز ظاهر زیبایی هم دارد و از لحاظ زیبایی هم نمی توان این محصول را دست کم گرفت. در ادامه به بررسی کیفیت این محصول خواهیم پرداخت.

  • دارای صفحه نمایشگر لمسی بزرگ
  • استفاده از بنه تمام استیل و مقاوم در برار خوردگی و خط و خراش
  • مجهز به فن انتقال حرارت درون فر
  • مجهز به موتور جوجه گردان
  • دارای برنامه های پخت مختلف
  • دارای تایمر فر و تایمر شعله
  • مجهز به ترموکوپل و فندک خودکار
  • دارای سپر های فولادی

اجاق گاز مبله امرسان مدل super chef-b

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله امرسان مدل chef-w

شاید در نگاه اول این اجاق گاز بسیار به نمونه قبلی نزدیک باشد، اما با بررسی بیشتر این محصول می بینیم که این اجاق گاز ویژگی های خاصی دارد که کمتر مشابهی می توان برای آن قائل بود. اما این اجاق گاز چه ویژگی هایی دارد؟

  • دارای 5 شعله
  • دارای شبکه های چدنی
  • مجهز به نمایشگر ال ای دی بزرگ
  • دارای سپر های فولادی
  • دارای شیشه مقاوم در برابر حرارت شدید
  • مجهز به شیشه های نشکن روی درب فر
  • دارای فن انتقال حرارت درون فر
  • دارای موتور جوجه گردان
  • مجهز به محفظه گرمخانه ای
  • دارای کنترل زمانی

اجاق گاز مبله امرسان مدل chef-w

بررسی کیفیت اجاق گاز مبله امرسان مدل chef-ss

این اجاق گاز با طراحی نسبتا ساده خود و داشتن کارایی بالا توانسته تا نظر بسیاری از خریداران را جلب کند، در ادامه به بررسی امکانات و ویژگی های این محصول می پردازیم.

  • دارای 5 شعله
  • مجهز به شبکه های چدنی
  • دارای بدنه تمام استیل و مقاوم در برابر خط و خراش
  • دارای فن انتقال حرارت درون فر
  • مجهز به شیشه نشکن و مقاوم در برابر حرارت روی درب فر این محصولات
  • دارای نمایشگر هوشمند بزرگ
  • دارای ترموکوپل تاپ تایم و فندک خودکار

Emerson furnished stove model chef-ss

لیست قیمت روز اجاق گازهای امرسان موجود در بازار در بهار 1400

امرسان یک برند ایرانی است که مدل های متنوعی از اجاق گازها را تولید و عرضه کرده است. در این بخش از مقاله به بررسی قیمت روز اجاق گاز امرسان در مدل های مختلف آن خواهیم پرداخت تا شما بتوانید راحت تر مدل مدنظر خود را انتخاب نمایید.

مدل اجاق گاز قیمت روز
اجاق گاز مبله کلاسیک امرسان قیمت جدید این اجاق گاز در بازار 12,208,000 تومان است.
اجاق گاز مبله دو فر امرسان این مدل اجاق گاز امرسان با قیمت روز 9,282,000 تومان در بازار موجود می باشد.
اجاق گاز مبله تک فر امرسان نرخ روز این مدل اجاق گاز برابر با 8,535,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی 5 شعله امرسان مدل 9501 قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 3,509,000 تومان می باشد.
اجاق گاز رومیزی 4 شعله امرسان مدل 6401 قیمت روز این مدل از اجاق گاز امرسان در بازار 2,385,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای امرسان 5001 پلوپز راست S 502 این مدل اجاق گاز با قیمت 3,195,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز مبله 5 شعله امرسان مدل G5MD-ES  نرخ روز این اجاق گاز برابر با 9,110,500 تومان است.
اجاق گاز امرسان مدل EG5T/91SS قیمت جدید این اجاق گاز امرسان در بازار 8,670,000 تومان است.
اجاق گاز ۵ شعله محدب دو فر امرسان مدل SUPER CHEF-BB این مدل اجاق گاز با قیمت 7,750,000 تومان در بازار به فروش می رسد.
اجاق گاز صفحه ای امرسان مدل IG-8507 نرخ روز این مدل اجاق گاز 3,246,000 تومان می باشد.
اجاق گاز صفحه ای امرسان 5001 مدل S501 قیمت جدید این مدل اجاق گاز امرسان در بازار 3,195,000 تومان است.
اجاق گاز مبله امرسان مدل CHEF-SS قیمت روز این مدل اجاق گاز در بازار 8,600,000 تومان می باشد.
اجاق گاز مبله امرسان مدل CHEF-W قیمت جدید این اجاق گاز از برند امرسان 10,200,000 تومان می باشد.

مزایا و معایب اجاق گازهای امرسان از نظر مصرف کنندگان این محصول

یکی از بهترین و جامع ترین راه های بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان دانستن مزایا و معایب اجاق گازهای امرسان از نظر مصرف کنندگان این محصول است، چرا که غالبا همه ما با نقاط قوت محصولات و لوازم خانگی آشناآشنا می شویم اما با استفاده از تجربه مصرف کنندگان می توان به عیوب این محصول هم پی برد.

مزایای اجاق گازهای امرسان از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • دارای خدمات پس از فروش مناسب
  • استفاده مناسب از تکنولوژی در این اجاق گازی ها
  • قیمت مناسب
  • طراحی بسیار زیبا

معایب اجاق گازهای امرسان از نظر مصرف کنندگان این محصول

  • تنوع کم این محصولات
  • عدم رنگ بندی محصولات
  • نیاز به سرویس های سالانه

بررسی کیفیت اجاق گازهای امرسان از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد

اگر با بررسی کیفیت اجاق گاز امرسان به صورت مفصل نتوانستید به تمام سوالات خود در مورد این محصول پاسخ دهید، به شما توصیه می کنیم تا بخش بررسی کیفیت اجاق گازهای امرسان از نظر تعمیرکاران متخصص آی پی امداد را با دقت مطالعه کنید، چرا که متخصصین آی پی امداد بالاترین سطح آشنایی با لوازم خانگی را دارند و همین موجب می شود تا کیفیت هر محصولی را بدانند.

  • ویژگی های مثبت اجاق گازهای امرسان مهر محکمی بر کیفیت این محصولات است.
  • همچنین قیمت ارزان و خدمات پس از فروش مناسب این برند موجب می شود تا هم همه اقشار توان خرید آن را داشته باشند و هم خیال مشتریان بابت خرابی های این محصول راحت باشد.
  • به صورت کلی می توان ادعا کرد که این اجاق گازها تمام آن چیزی که یک خانواده لازم دارد را در خود جای داده اند و با ظاهر و کیفیت مناسب خود هر سبیقه ای را پوشش می دهند.
  • کارکردن با این نوع اجاق گاز و پختن غذاهایی مانند پخت کیک در فر گاز به راحتی انجام پذیر است.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد